hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 13:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 152 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 152 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 09:33 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.19. 20:54
Hozzászólások: 170
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok! van ez a plugin: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fun>
  5. #include <amxmisc>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <nvault>
  8.  
  9. new felszedett[33]
  10. new dobozszam
  11. new cvar
  12. new counter = 0
  13. new bool:megvan
  14. new bool:generalva
  15. new g_vault
  16. new eltunes
  17. new pont[33]
  18. new const ET_model[][] = {
  19. "models/cyan.mdl",
  20. "models/zold.mdl",
  21. "models/narancs.mdl",
  22. "models/pink.mdl",
  23. "models/minden.mdl",
  24. "models/voros.mdl",
  25. "models/sarga.mdl"
  26. }
  27.  
  28.  
  29.  
  30. public plugin_precache()
  31. {
  32. precache_model("models/cyan.mdl")
  33. precache_model("models/zold.mdl")
  34. precache_model("models/narancs.mdl")
  35. precache_model("models/pink.mdl")
  36. precache_model("models/minden.mdl")
  37. precache_model("models/voros.mdl")
  38. precache_model("models/sarga.mdl")
  39.  
  40.  
  41.  
  42. }
  43.  
  44. public plugin_init()
  45. {
  46. register_plugin("Karacsonyi dobozok", "1.0", "crazyboy'.")
  47. set_task(30.0, "keszit",_,_,_,"b")
  48. set_task(1.0, "szamlalo",_,_,_,"b")
  49. register_touch("nyeremenydoboz","player","remove")
  50. set_task(random_float(30.0,60.0), "hirdetes",_,_,_,"b")
  51. cvar = register_cvar("sv_maxdoboz", "1")
  52. eltunes = register_cvar("sv_eltunes", "30")
  53. g_vault = nvault_open("dobozok")
  54. }
  55.  
  56. public szamlalo(id)
  57. {
  58. if(generalva == true) {
  59. counter++
  60. }
  61. if(megvan == true) {
  62. counter = 0
  63. }
  64. if(counter > get_pcvar_num(eltunes) && generalva == true)
  65. {
  66. new target = find_ent_by_class(target, "nyeremendoboz")
  67. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, target)
  68. dobozszam--
  69. counter = 0
  70. generalva = false
  71. switch(random_num(1,5)) {
  72. case 1: {
  73. ColorChat(0, RED, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  74. }
  75. case 2: {
  76. ColorChat(0, RED, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  77. }
  78. case 3: {
  79. ColorChat(0, BLUE, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  80. }
  81. case 4: {
  82. ColorChat(0, GREY, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  83. }
  84. case 5: {
  85. ColorChat(0, RED, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  86. }
  87.  
  88. }
  89.  
  90. }
  91. }
  92.  
  93. public keszit(id)
  94. {
  95. if(dobozszam < get_pcvar_num(cvar)) {
  96. new inifile[192], map[32]
  97. get_mapname(map, 31)
  98. formatex(inifile, charsmax(inifile), "addons/amxmodx/configs/csdm/%s.spawns.cfg", map)
  99. new Float:origin[3]
  100. new elsopoz[8], masodikpoz[8], harmadikpoz[8]
  101. new lines = file_size(inifile, 1)
  102. if(lines > 0)
  103. {
  104. new randomLine = random(lines);
  105. new lineBuffer[256], len;
  106. read_file(inifile, randomLine, lineBuffer, charsmax(lineBuffer), len);
  107. parse(lineBuffer, elsopoz, 7, masodikpoz, 7, harmadikpoz, 7)
  108.  
  109. origin[0] = str_to_float(elsopoz)
  110. origin[1] = str_to_float(masodikpoz)
  111. origin[2] = str_to_float(harmadikpoz)
  112. }
  113.  
  114.  
  115. new ent = create_entity("info_target")
  116. set_pev(ent, pev_classname, "nyeremendoboz")
  117. entity_set_model(ent, ET_model[random(sizeof(ET_model))])
  118.  
  119. set_pev(ent,pev_solid, SOLID_BBOX)
  120. set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  121. engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin)
  122. engfunc(EngFunc_SetSize, ent, Float:{-10.0,-10.0,0.0}, Float:{10.0,10.0,25.0})
  123. engfunc(EngFunc_DropToFloor, ent)
  124. fm_set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16);
  125. switch(random_num(1,5)) {
  126. case 1: {
  127. ColorChat(0, RED, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
  128. }
  129. case 2: {
  130. ColorChat(0, RED, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
  131. }
  132. case 3: {
  133. ColorChat(0, BLUE, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
  134. }
  135. case 4: {
  136. ColorChat(0, GREY, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
  137. }
  138. case 5: {
  139. ColorChat(0, RED, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
  140. }
  141.  
  142. }
  143. megvan = false
  144. generalva = true
  145. }
  146. return PLUGIN_CONTINUE
  147. }
  148. public client_PreThink(id)
  149. {
  150. set_hudmessage(127, 255, 170, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 1.0)
  151. show_hudmessage(id, "Megtalalt dobozok: %d", felszedett[id])
  152.  
  153. }
  154.  
  155. public hirdetes()
  156. {
  157. ColorChat(0, RED, "A Nyeremenyjatek plugint crazyboy ^4keszitette!")
  158. }
  159.  
  160. public remove(ent, id)
  161. {
  162. if(is_user_alive(id)) {
  163.  
  164. new nev[32]
  165. get_user_name(id, nev, 31)
  166. switch(random_num(1,6)) {
  167.  
  168. case 1: {
  169. pont[id] +=10
  170. ColorChat(0, RED, "%s Kapott 10 pontot", nev)
  171. }
  172. case 2: {
  173. pont[id] += 20
  174. ColorChat(0, RED, "%s Kapott 20 pontot ", nev)
  175. }
  176. case 3: {
  177. give_item(id, "weapon_famas")
  178. ColorChat(0, BLUE, "%s Kapott 1 Famast!", nev)
  179. }
  180. case 4: {
  181. give_item(id, "weapon_m3")
  182. ColorChat(0, GREY, "%s Kapott 1 M3 Shotgunt!", nev)
  183. }
  184. case 5: {
  185. give_item(id, "weapon_m4a1")
  186. ColorChat(0, RED, "%s Kapott 1 M4A1-et!", nev)
  187. }
  188. case 6: {
  189. pont[id] +=50
  190. ColorChat(0, RED, "%s Kapott 50 pontot", nev)
  191. }
  192. }
  193. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
  194. megvan = true
  195. generalva = false
  196. }
  197. return PLUGIN_HANDLED
  198. }
  199.  
  200. stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
  201. {
  202. static Float:color[3]
  203. color[0] = float(r)
  204. color[1] = float(g)
  205. color[2] = float(b)
  206.  
  207. set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
  208. set_pev(entity, pev_rendercolor, color)
  209. set_pev(entity, pev_rendermode, render)
  210. set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
  211. }
  212. public client_connect(id)
  213. {
  214. betoltes(id)
  215. }
  216. public client_disconnect(id)
  217. {
  218. mentes(id)
  219. }
  220. public mentes(id)
  221. {
  222. new name[32]
  223. get_user_name(id, name, 31)
  224.  
  225. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  226. format(vaultkey,63,"%s_dobozok", name)
  227. format(vaultdata,255,"%i",felszedett[id])
  228.  
  229.  
  230. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  231. return PLUGIN_CONTINUE
  232. }
  233. public betoltes(id)
  234. {
  235. new name[32]
  236. get_user_name(id, name, 31)
  237. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  238. format(vaultkey,63,"%s_dobozok", name)
  239. format(vaultdata,255,"%i",felszedett[id])
  240. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  241. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  242. new szedett[32]
  243. parse(vaultdata, szedett, 31)
  244. felszedett[id] = str_to_num(szedett)
  245. return PLUGIN_CONTINUE
  246. }
  247. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  248. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  249. */
hibája: mindig egy helyre spawnolja , és nem engedi felszedni , hiába ugrok rá, hiába megyek neki, semmi.


Csatolmányok:
asderere.png
asderere.png [ 224.22 KiB | Megtekintve 312 alkalommal ]

_________________
Kép

˘^Kezdő vagyok!!^ˇ
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 09:54 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Nekem is ez a probléma csak nekem annyiból jobb hogy nem egyhelyre rakja a dobozokat de nekem sem lehet fel venni úgy mint neked... :(

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 11:22 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
A forráskódban ránézésre nincs hiba. Próbáld meg az alap pluginnal. Ha úgy működik akk ebbe van vmi kis hiba. Ha úgysem akkor vegyél ki minden plugint kivéve a dobozost és nézd meg úgy.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 11:34 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
crazyboy írta:
A forráskódban ránézésre nincs hiba. Próbáld meg az alap pluginnal. Ha úgy működik akk ebbe van vmi kis hiba. Ha úgysem akkor vegyél ki minden plugint kivéve a dobozost és nézd meg úgy.


Az enyémbe alapból nincs plugin csak az a dobozos mert most konfigolom és csak az van benne...
minek nézzem meg az alappal ? ha megtalálom vegyem fel a semmit ,??

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 11:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék javítottam.. legközelebb ha helyesírási hibát találsz a pluginban (nem szövegnél) akkor azt ne javítsd vagy akk már minden helyen touch nál nyeremenydoboz volt írva az entity neve pedig nyeremendoboz

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fun>
  5. #include <amxmisc>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <nvault>
  8.  
  9. new felszedett[33]
  10. new dobozszam
  11. new cvar
  12. new counter = 0
  13. new bool:megvan
  14. new bool:generalva
  15. new g_vault
  16. new eltunes
  17. new pont[33]
  18. new const ET_model[][] = {
  19. "models/cyan.mdl",
  20. "models/zold.mdl",
  21. "models/narancs.mdl",
  22. "models/pink.mdl",
  23. "models/minden.mdl",
  24. "models/voros.mdl",
  25. "models/sarga.mdl"
  26. }
  27.  
  28.  
  29.  
  30. public plugin_precache()
  31. {
  32. precache_model("models/cyan.mdl")
  33. precache_model("models/zold.mdl")
  34. precache_model("models/narancs.mdl")
  35. precache_model("models/pink.mdl")
  36. precache_model("models/minden.mdl")
  37. precache_model("models/voros.mdl")
  38. precache_model("models/sarga.mdl")
  39.  
  40.  
  41.  
  42. }
  43.  
  44. public plugin_init()
  45. {
  46. register_plugin("Karacsonyi dobozok", "1.0", "crazyboy'.")
  47. set_task(30.0, "keszit",_,_,_,"b")
  48. set_task(1.0, "szamlalo",_,_,_,"b")
  49. register_touch("nyeremendoboz","player","remove")
  50. set_task(random_float(30.0,60.0), "hirdetes",_,_,_,"b")
  51. cvar = register_cvar("sv_maxdoboz", "1")
  52. eltunes = register_cvar("sv_eltunes", "30")
  53. g_vault = nvault_open("dobozok")
  54. }
  55.  
  56. public szamlalo(id)
  57. {
  58. if(generalva == true) {
  59. counter++
  60. }
  61. if(megvan == true) {
  62. counter = 0
  63. }
  64. if(counter > get_pcvar_num(eltunes) && generalva == true)
  65. {
  66. new target = find_ent_by_class(target, "nyeremendoboz")
  67. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, target)
  68. dobozszam--
  69. counter = 0
  70. generalva = false
  71. switch(random_num(1,5)) {
  72. case 1: {
  73. ColorChat(0, RED, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  74. }
  75. case 2: {
  76. ColorChat(0, RED, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  77. }
  78. case 3: {
  79. ColorChat(0, BLUE, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  80. }
  81. case 4: {
  82. ColorChat(0, GREY, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  83. }
  84. case 5: {
  85. ColorChat(0, RED, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  86. }
  87.  
  88. }
  89.  
  90. }
  91. }
  92.  
  93. public keszit(id)
  94. {
  95. if(dobozszam < get_pcvar_num(cvar)) {
  96. new inifile[192], map[32]
  97. get_mapname(map, 31)
  98. formatex(inifile, charsmax(inifile), "addons/amxmodx/configs/csdm/%s.spawns.cfg", map)
  99. new Float:origin[3]
  100. new elsopoz[8], masodikpoz[8], harmadikpoz[8]
  101. new lines = file_size(inifile, 1)
  102. if(lines > 0)
  103. {
  104. new randomLine = random(lines);
  105. new lineBuffer[256], len;
  106. read_file(inifile, randomLine, lineBuffer, charsmax(lineBuffer), len);
  107. parse(lineBuffer, elsopoz, 7, masodikpoz, 7, harmadikpoz, 7)
  108.  
  109. origin[0] = str_to_float(elsopoz)
  110. origin[1] = str_to_float(masodikpoz)
  111. origin[2] = str_to_float(harmadikpoz)
  112. }
  113.  
  114. new ent = create_entity("info_target")
  115. set_pev(ent, pev_classname, "nyeremendoboz")
  116. entity_set_model(ent, ET_model[random(sizeof(ET_model))])
  117.  
  118. set_pev(ent,pev_solid, SOLID_BBOX)
  119. set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  120. engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin)
  121. engfunc(EngFunc_SetSize, ent, Float:{-10.0,-10.0,0.0}, Float:{10.0,10.0,25.0})
  122. engfunc(EngFunc_DropToFloor, ent)
  123. fm_set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16);
  124. switch(random_num(1,5)) {
  125. case 1: {
  126. ColorChat(0, RED, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
  127. }
  128. case 2: {
  129. ColorChat(0, RED, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
  130. }
  131. case 3: {
  132. ColorChat(0, BLUE, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
  133. }
  134. case 4: {
  135. ColorChat(0, GREY, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
  136. }
  137. case 5: {
  138. ColorChat(0, RED, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
  139. }
  140.  
  141. }
  142. megvan = false
  143. generalva = true
  144. }
  145. return PLUGIN_CONTINUE
  146. }
  147. public client_PreThink(id)
  148. {
  149. set_hudmessage(127, 255, 170, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 1.0)
  150. show_hudmessage(id, "Megtalalt dobozok: %d", felszedett[id])
  151.  
  152. }
  153.  
  154. public hirdetes()
  155. {
  156. ColorChat(0, RED, "A Nyeremenyjatek plugint crazyboy ^4keszitette!")
  157. }
  158.  
  159. public remove(ent, id)
  160. {
  161. if(is_user_alive(id)) {
  162.  
  163. new nev[32]
  164. get_user_name(id, nev, 31)
  165. switch(random_num(1,6)) {
  166.  
  167. case 1: {
  168. pont[id] +=10
  169. ColorChat(0, RED, "%s Kapott 10 pontot", nev)
  170. }
  171. case 2: {
  172. pont[id] += 20
  173. ColorChat(0, RED, "%s Kapott 20 pontot ", nev)
  174. }
  175. case 3: {
  176. give_item(id, "weapon_famas")
  177. ColorChat(0, BLUE, "%s Kapott 1 Famast!", nev)
  178. }
  179. case 4: {
  180. give_item(id, "weapon_m3")
  181. ColorChat(0, GREY, "%s Kapott 1 M3 Shotgunt!", nev)
  182. }
  183. case 5: {
  184. give_item(id, "weapon_m4a1")
  185. ColorChat(0, RED, "%s Kapott 1 M4A1-et!", nev)
  186. }
  187. case 6: {
  188. pont[id] +=50
  189. ColorChat(0, RED, "%s Kapott 50 pontot", nev)
  190. }
  191. }
  192. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
  193. megvan = true
  194. generalva = false
  195. }
  196. return PLUGIN_HANDLED
  197. }
  198.  
  199. stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
  200. {
  201. static Float:color[3]
  202. color[0] = float(r)
  203. color[1] = float(g)
  204. color[2] = float(b)
  205.  
  206. set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
  207. set_pev(entity, pev_rendercolor, color)
  208. set_pev(entity, pev_rendermode, render)
  209. set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
  210. }
  211. public client_connect(id)
  212. {
  213. betoltes(id)
  214. }
  215. public client_disconnect(id)
  216. {
  217. mentes(id)
  218. }
  219. public mentes(id)
  220. {
  221. new name[32]
  222. get_user_name(id, name, 31)
  223.  
  224. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  225. format(vaultkey,63,"%s_dobozok", name)
  226. format(vaultdata,255,"%i",felszedett[id])
  227.  
  228.  
  229. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  230. return PLUGIN_CONTINUE
  231. }
  232. public betoltes(id)
  233. {
  234. new name[32]
  235. get_user_name(id, name, 31)
  236. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  237. format(vaultkey,63,"%s_dobozok", name)
  238. format(vaultdata,255,"%i",felszedett[id])
  239. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  240. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  241. new szedett[32]
  242. parse(vaultdata, szedett, 31)
  243. felszedett[id] = str_to_num(szedett)
  244. return PLUGIN_CONTINUE
  245. }
  246.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.02.22. 12:02 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.19. 20:54
Hozzászólások: 170
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Köszi, jó lett, még annyit kérdezhetek hogy hogy írjak hozzá saját mapot? hogy azon is mennyen?
meg hogy ebbe mi a baj?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fun>
  5. #include <amxmisc>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <nvault>
  8.  
  9. new felszedett[33]
  10. new dobozszam
  11. new cvar
  12. new counter = 0
  13. new bool:megvan
  14. new bool:generalva
  15. new g_vault
  16. new eltunes
  17. new pont[33]
  18. new const ET_model[][] = {
  19. "models/lada.mdl"
  20. }
  21.  
  22.  
  23.  
  24. public plugin_precache()
  25. {
  26. precache_model("models/lada.mdl")
  27.  
  28.  
  29.  
  30. }
  31.  
  32. public plugin_init()
  33. {
  34. register_plugin("Karacsonyi dobozok", "1.0", "crazyboy'.")
  35. set_task(30.0, "keszit",_,_,_,"b")
  36. set_task(1.0, "szamlalo",_,_,_,"b")
  37. register_touch("nyeremendoboz","player","remove")
  38. set_task(random_float(30.0,60.0), "hirdetes",_,_,_,"b")
  39. cvar = register_cvar("sv_maxdoboz", "1")
  40. eltunes = register_cvar("sv_eltunes", "30")
  41. g_vault = nvault_open("dobozok")
  42. }
  43.  
  44. public szamlalo(id)
  45. {
  46. if(generalva == true) {
  47. counter++
  48. }
  49. if(megvan == true) {
  50. counter = 0
  51. }
  52. if(counter > get_pcvar_num(eltunes) && generalva == true)
  53. {
  54. new target = find_ent_by_class(target, "nyeremendoboz")
  55. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, target)
  56. dobozszam--
  57. counter = 0
  58. generalva = false
  59. switch(random_num(1,5)) {
  60. case 1: {
  61. ColorChat(0, RED, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  62. }
  63. case 2: {
  64. ColorChat(0, RED, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  65. }
  66. case 3: {
  67. ColorChat(0, BLUE, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  68. }
  69. case 4: {
  70. ColorChat(0, GREY, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  71. }
  72. case 5: {
  73. ColorChat(0, RED, "Ezt a dobozt sajnos nem sikerult megtalalnotok")
  74. }
  75.  
  76. }
  77.  
  78. }
  79. }
  80.  
  81. public keszit(id)
  82. {
  83. if(dobozszam < get_pcvar_num(cvar)) {
  84. new inifile[192], map[32]
  85. get_mapname(map, 31)
  86. formatex(inifile, charsmax(inifile), "addons/amxmodx/configs/csdm/%s.spawns.cfg", map)
  87. new Float:origin[3]
  88. new elsopoz[8], masodikpoz[8], harmadikpoz[8]
  89. new lines = file_size(inifile, 1)
  90. if(lines > 0)
  91. {
  92. new randomLine = random(lines);
  93. new lineBuffer[256], len;
  94. read_file(inifile, randomLine, lineBuffer, charsmax(lineBuffer), len);
  95. parse(lineBuffer, elsopoz, 7, masodikpoz, 7, harmadikpoz, 7)
  96.  
  97. origin[0] = str_to_float(elsopoz)
  98. origin[1] = str_to_float(masodikpoz)
  99. origin[2] = str_to_float(harmadikpoz)
  100. }
  101.  
  102. new ent = create_entity("info_target")
  103. set_pev(ent, pev_classname, "nyeremendoboz")
  104. entity_set_model(ent, ET_model[random(sizeof(ET_model))])
  105.  
  106. set_pev(ent,pev_solid, SOLID_BBOX)
  107. set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  108. engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin)
  109. engfunc(EngFunc_SetSize, ent, Float:{-10.0,-10.0,0.0}, Float:{10.0,10.0,25.0})
  110. engfunc(EngFunc_DropToFloor, ent)
  111. fm_set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16);
  112. switch(random_num(1,5)) {
  113. case 1: {
  114. ColorChat(0, RED, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
  115. }
  116. case 2: {
  117. ColorChat(0, RED, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
  118. }
  119. case 3: {
  120. ColorChat(0, BLUE, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
  121. }
  122. case 4: {
  123. ColorChat(0, GREY, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
  124. }
  125. case 5: {
  126. ColorChat(0, RED, "Uj doboz jelent meg keressetek!!!!!!!")
  127. }
  128.  
  129. }
  130. megvan = false
  131. generalva = true
  132. }
  133. return PLUGIN_CONTINUE
  134. }
  135.  
  136.  
  137. public remove(ent, id)
  138. {
  139. if(is_user_alive(id)) {
  140.  
  141. new nev[32]
  142. get_user_name(id, nev, 31)
  143. switch(random_num(1,6)) {
  144.  
  145. case 1: {
  146. pont[id] +=10
  147. ColorChat(0, RED, "%s Kapott 10 pontot", nev)
  148. }
  149. case 2: {
  150. pont[id] += 20
  151. ColorChat(0, RED, "%s Kapott 20 pontot ", nev)
  152. }
  153. case 3: {
  154. give_item(id, "weapon_usp")
  155. ColorChat(0, BLUE, "%s Kapott 1 usp-t!", nev)
  156. }
  157. case 4: {
  158. give_item(id, "weapon_m3")
  159. ColorChat(0, GREY, "%s Kapott 1 M3 Shotgunt!", nev)
  160. }
  161. case 5: {
  162. give_item(id, "weapon_awp")
  163. ColorChat(0, RED, "%s Kapott 1 AWP-t!", nev)
  164. }
  165. case 6: {
  166. pont[id] +=50
  167. ColorChat(0, RED, "%s Kapott 50 pontot", nev)
  168. }
  169. }
  170. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
  171. megvan = true
  172. generalva = false
  173. }
  174. return PLUGIN_HANDLED
  175. }
  176.  
  177. stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
  178. {
  179. static Float:color[3]
  180. color[0] = float(r)
  181. color[1] = float(g)
  182. color[2] = float(b)
  183.  
  184. set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
  185. set_pev(entity, pev_rendercolor, color)
  186. set_pev(entity, pev_rendermode, render)
  187. set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
  188. }
  189. public client_connect(id)
  190. {
  191. betoltes(id)
  192. }
  193. public client_disconnect(id)
  194. {
  195. mentes(id)
  196. }
  197. public mentes(id)
  198. {
  199. new name[32]
  200. get_user_name(id, name, 31)
  201.  
  202. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  203. format(vaultkey,63,"%s_dobozok", name)
  204. format(vaultdata,255,"%i",felszedett[id])
  205.  
  206.  
  207. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  208. return PLUGIN_CONTINUE
  209. }
  210. public betoltes(id)
  211. {
  212. new name[32]
  213. get_user_name(id, name, 31)
  214. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  215. format(vaultkey,63,"%s_dobozok", name)
  216. format(vaultdata,255,"%i",felszedett[id])
  217. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  218. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  219. new szedett[32]
  220. parse(vaultdata, szedett, 31)
  221. felszedett[id] = str_to_num(szedett)
  222. return PLUGIN_CONTINUE
  223. }
  224.  

_________________
Kép

˘^Kezdő vagyok!!^ˇ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole