hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Sebzés szintenként.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=19720
Oldal: 1 / 1

Szerző:  sHockeR [ 2015.03.02. 16:14 ]
Hozzászólás témája:  Sebzés szintenként.

Sziasztok!
Kellene nekem 1 olyan hogy a szintrendszeremben szintenként nagyobbat sebezzen.
Van itt például nekem a HP.
Melyik "parancs" kell?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new elet = get_user_health(id)
  2. set_user_health(id, elet+PlayerLevel[id]*15)

Ezzel szintenként 15 életet ad.
Valahogy hasonlóan kellene hogy csak a KÉS adjon mivel BB szerverem van.
Nemtudom hogy kellene megoldani csak írok példát h érthető legyek:
Pl.::
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new sebzes = nemtommikellide(id)
  2. nemtommikellide(id, sebzes+PlayerLevel[id]*mennyitsebez)


Remélem érthetően leírtam.
Köszönöm előre.

Szerző:  Digital Silence [ 2015.03.04. 11:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebzés szintenként.

Hali!

Ez szintenként ad plusz 15 sebzést a késnek, vagy bármilyen tárgynak.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Digital Silence"
  8.  
  9. #define MaxSzintek 4
  10.  
  11. new g_iMaxPlayers
  12. new damageperlevel
  13.  
  14. new const Szintek[MaxSzintek] =
  15. {
  16. 100, // szint #1
  17. 150, // szint #2
  18. 200, // szint #3
  19. 250 // szint #4
  20. }
  21. public plugin_init(){
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. g_iMaxPlayers = get_maxplayers( );
  25.  
  26. RegisterHam ( Ham_TakeDamage, "player", "Ham_CheckDamage_Bonus", .Post = false )
  27.  
  28. // Sebzes szintenkent //
  29. damageperlevel = register_cvar("damage_per_lvl", "15")
  30. }
  31.  
  32. public CheckDamage_Bonus( pevVictim, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, iDmgBits )
  33. {
  34. if( !( 1 <= pevAttacker <= g_iMaxPlayers) )
  35. {
  36. return HAM_HANDLED;
  37. }
  38.  
  39. if( !is_user_alive( pevAttacker ) )
  40. {
  41. return HAM_HANDLED;
  42. }
  43.  
  44. SetHamParamFloat( 4 , flDamage + ( get_pcvar_num( damageperlevel ) * Szintek[ pevAttacker ] ) )
  45.  
  46. return HAM_IGNORED;
  47. }
  48. public Ham_CheckDamage_Bonus( pevVictim, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, iDmgBits )
  49. {
  50. if( !( 1 <= pevAttacker <= g_iMaxPlayers) )
  51. {
  52. return HAM_HANDLED;
  53. }
  54.  
  55. if( !is_user_alive( pevAttacker ) )
  56. {
  57. return HAM_HANDLED;
  58. }
  59.  
  60. SetHamParamFloat( 4 , flDamage + ( get_pcvar_num( damageperlevel ) * Szintek[ pevAttacker ] ) )
  61.  
  62. return HAM_IGNORED;
  63. }

Szerző:  sHockeR [ 2015.03.05. 07:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebzés szintenként.

Nekem ugy kellene hogy csak t nek

Szerző:  FloxaY [ 2015.03.05. 08:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebzés szintenként.

sHockeR írta:
Nekem ugy kellene hogy csak t nek

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(get_user_team(index) != 2)
  2. return PLUGIN_HANDLED

Szerző:  CrB [ 2015.03.05. 17:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebzés szintenként.

Nos akkor tegyük fel, hogy 2 -es szinten van a támadó és mondjuk az egyszerűség kedvéért legyen a sebzése 10

Digital pluginja alapján:

10 + (15*2) = 40

A kérdező leírása alapján ennek így kéne kinéznie:

10 + 2 = 12

Illetve digital a tiédből kimaradt maga a szintrendszer így nem biztos, hogy tudja mit hova kell behelyettesíteni.

try
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <cstrike>
  7.  
  8. #define PLUGIN "New Plug-In"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "author"
  11.  
  12. new szint[33], xp[33]
  13.  
  14. new const XPK[] = {
  15. 100,
  16. 150,
  17. 200
  18.  
  19. }
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  25. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "sebzes", 0);
  26. }
  27. public halal()
  28. {
  29. xp[read_data(1)]+=17
  30.  
  31. while(xp[read_data(1)] >= XPK[szint[read_data(1)]])
  32. {
  33. szint[read_data(1)]++
  34. }
  35. }
  36. public sebzes( v,i,a,Float:damage, DB )
  37. {
  38. if(cs_get_user_team(a) == CS_TEAM_T && is_user_alive(a) && is_user_alive(v))
  39. {
  40. SetHamParamFloat(4, damage + szint[a]);
  41. }
  42. }

Szerző:  sHockeR [ 2015.03.05. 18:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebzés szintenként.

Ha otthon leszek bemásolom a forráskódot és ha lehet majd beleírjátok nekem :)
Már a hp ra és a nagyobb ugrásra rájöttem magamtól :D

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/