hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.10. 20:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 575 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 575 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: szinthez +hp
HozzászólásElküldve: 2015.03.06. 18:12 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.19. 20:54
Hozzászólások: 170
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok! azt hogy oldjam meg hogy van egy rang rendszerem amibe vannak rangok , és ha mondjuk eléred a 2.Szintet akkor adjon +hp-t pl: kezdéskor addoljon rád +15 hp-t ha a 2. szintet elérted? :O Hogy csináljam?:O
itt az xp-rendszer amibe kéne :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define MAXCLASSES 5
  6.  
  7.  
  8. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33]
  9.  
  10. new XP_Kill,XP_Knife,XP_Hs,SaveXP
  11.  
  12. new g_vault
  13.  
  14.  
  15.  
  16. new const CLASSES[MAXCLASSES][] = {
  17.  
  18. "Nincs",
  19. "Kutya",
  20. "Macska",
  21. "Lovacska",
  22. "Boci"
  23. }
  24.  
  25. new const LEVELS[7] = {
  26.  
  27. 0,
  28.  
  29. 100,
  30.  
  31. 200,
  32.  
  33. 400,
  34.  
  35. 800,
  36.  
  37. 1600,
  38.  
  39. 3200
  40.  
  41. }
  42.  
  43.  
  44.  
  45. public plugin_init()
  46.  
  47. {
  48.  
  49. register_plugin("Animal-Mod", "1.0", "Te")
  50.  
  51. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
  52.  
  53. SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
  54.  
  55. XP_Kill=register_cvar("XP_per_kill", "20")
  56.  
  57. XP_Hs=register_cvar("XP_hs_bonus","20")
  58.  
  59. XP_Knife=register_cvar("XP_knife_bonus","20")
  60.  
  61. g_vault = nvault_open("animalmod")
  62.  
  63.  
  64. register_clcmd("say /faj", "ChangeClass")
  65.  
  66. register_clcmd("say_team /faj", "ChangeClass")
  67.  
  68.  
  69. register_clcmd("say /xp", "ShowHud")
  70.  
  71. register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud")
  72. }
  73.  
  74. public eDeath()
  75.  
  76. {
  77.  
  78.  
  79.  
  80. new attacker = read_data( 1 )
  81.  
  82. new iVictim = read_data( 2 )
  83.  
  84. new headshot = read_data( 3 )
  85.  
  86.  
  87. if(PlayerClass[attacker] == 0)
  88.  
  89. return PLUGIN_CONTINUE
  90.  
  91.  
  92.  
  93. new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);
  94.  
  95.  
  96.  
  97. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
  98.  
  99.  
  100.  
  101.  
  102.  
  103. if(headshot)
  104.  
  105. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
  106.  
  107.  
  108.  
  109. if(weapon == CSW_KNIFE)
  110.  
  111. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Knife)
  112.  
  113.  
  114.  
  115.  
  116.  
  117. while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
  118.  
  119. {
  120.  
  121. client_print(attacker, print_chat, "[Animal Mod] Grat! Te egy %i szintu %s vagy!", PlayerLevel[attacker],CLASSES[PlayerClass[attacker]]) //Ha igen, akkor kiírunk neki egy gratuláló üzenetet.
  122.  
  123.  
  124.  
  125. PlayerLevel[attacker] += 1
  126.  
  127. }
  128.  
  129.  
  130.  
  131. ShowHud(attacker)
  132.  
  133.  
  134.  
  135. }
  136.  
  137.  
  138.  
  139.  
  140.  
  141.  
  142.  
  143. public ShowHud(id)
  144.  
  145. {
  146.  
  147. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.75, 0.01, 0, 6.0, 15.0)
  148.  
  149. show_hudmessage(id, "Szinted: %i^nXP-d: %i^nFajod: %s",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])
  150.  
  151. }
  152.  
  153. public ChangeClass(id)
  154.  
  155. {
  156.  
  157. new menu = menu_create("Faj Menu" , "Class_Handle");
  158.  
  159. menu_additem(menu ,"Kutya", "1" , 0);
  160.  
  161. menu_additem(menu ,"Macska", "2" , 0);
  162.  
  163. menu_additem(menu ,"Lovacska", "3" , 0);
  164.  
  165. menu_additem(menu ,"Boci", "4" , 0);
  166.  
  167. menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
  168.  
  169. menu_display(id , menu , 0);
  170.  
  171. return PLUGIN_CONTINUE;
  172.  
  173. }
  174.  
  175.  
  176.  
  177. public Class_Handle(id , menu , item)
  178.  
  179. {
  180.  
  181. if(item == MENU_EXIT)
  182.  
  183. {
  184.  
  185. menu_destroy(menu);
  186.  
  187. }
  188.  
  189. new szCommand[6] , szName[64]; new access , callback;
  190.  
  191. menu_item_getinfo(menu , item , access , szCommand , 5 , szName , 63 , callback);
  192.  
  193. new i = str_to_num(szCommand)
  194.  
  195. if(PlayerClass[id] != i)
  196.  
  197. {
  198.  
  199. PlayerClass[id] = i; client_print(id,print_chat,"A te uj fajod: %s",CLASSES[i])
  200.  
  201. }
  202.  
  203. else
  204.  
  205. {
  206.  
  207. client_print(id,print_chat,"Eddig is egy %s voltal",CLASSES[i])
  208.  
  209. }
  210.  
  211. menu_destroy(menu);
  212.  
  213. return PLUGIN_CONTINUE
  214.  
  215. }
  216.  
  217.  
  218.  
  219.  
  220.  
  221. public client_connect(id)
  222.  
  223. {
  224.  
  225. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  226.  
  227. {
  228.  
  229. LoadData(id)
  230.  
  231. }
  232.  
  233. }
  234.  
  235.  
  236.  
  237. public client_disconnect(id)
  238.  
  239. {
  240.  
  241. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  242.  
  243. {
  244.  
  245. SaveData(id)
  246.  
  247. }
  248.  
  249. }
  250.  
  251.  
  252.  
  253.  
  254.  
  255. public SaveData(id)
  256.  
  257. {
  258.  
  259. new name[32]
  260.  
  261. get_user_name(id, name, 31)
  262.  
  263.  
  264.  
  265. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  266.  
  267.  
  268.  
  269. format(vaultkey,63,"%sANIMALMOD", name)
  270.  
  271.  
  272.  
  273. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  274.  
  275.  
  276.  
  277.  
  278.  
  279.  
  280.  
  281. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  282.  
  283. return PLUGIN_CONTINUE
  284.  
  285. }
  286.  
  287.  
  288.  
  289.  
  290.  
  291. public LoadData(id)
  292.  
  293. {
  294.  
  295. new name[32]
  296.  
  297. get_user_name(id, name, 31)
  298.  
  299. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  300.  
  301.  
  302.  
  303. format(vaultkey,63,"%sANIMALMOD", name)
  304.  
  305. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  306.  
  307.  
  308.  
  309. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  310.  
  311. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  312.  
  313.  
  314.  
  315. new playerxp[32], playerlevel[32]
  316.  
  317. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
  318.  
  319.  
  320.  
  321. PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
  322.  
  323. PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
  324.  
  325.  
  326.  
  327. return PLUGIN_CONTINUE
  328.  
  329. }
  330.  
  331.  
  332.  

_________________
Kép

˘^Kezdő vagyok!!^ˇ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: szinthez +hp
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 11:33 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
viewtopic.php?f=101&t=15137 :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 69 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole