hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.13. 01:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 580 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 580 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Minden játékosra vonatkozzon
HozzászólásElküldve: 2015.03.28. 18:10 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sziasztok :)
Az lenne a kérésem,hogy a VIP plugin minden játékosra vonatkozzon
Jelenleg az a ADMIN LEVEL H-ra érvényes,azaz annak van VIP-je,akinek "t" joga van.
Minden játékosnak "z" joga van,erre kéne átírni ezt a plugint is.
Vagy minden játékosnak "t" jogot adni,de ezt nem tudom,hogyan lehet.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #define DAMAGE_RECIEVED
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <colorchat>
  8.  
  9.  
  10. static const COLOR[] = "^x04" //green
  11. static const CONTACT[] = ""
  12. new maxplayers
  13. new gmsgSayText
  14. new mpd, mkb, mhb
  15. new g_MsgSync
  16. new health_add
  17. new health_hs_add
  18. new health_max
  19. new nKiller
  20. new nKiller_hp
  21. new nHp_add
  22. new nHp_max
  23. new g_awp_active
  24. new g_menu_active
  25. new CurrentRound
  26. new bool:HasC4[33]
  27. #define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Keys: 1234567890
  28. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  29. new g_MsgSync2
  30. #endif
  31.  
  32. public plugin_init()
  33. {
  34. register_plugin("VIP Eng Version", "3.0", "Dunno")
  35. mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
  36. mkb = register_cvar("money_kill_bonus","200")
  37. mhb = register_cvar("money_hs_bonus","500")
  38. health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
  39. health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
  40. health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")
  41. g_awp_active = register_cvar("awp_active", "1")
  42. g_menu_active = register_cvar("menu_active", "1")
  43. register_event("Damage","Damage","b")
  44. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  45. register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod")
  46. register_clcmd("awp","HandleCmd")
  47. register_clcmd("sg550","HandleCmd")
  48. register_clcmd("g3sg1","HandleCmd")
  49. register_clcmd("say /wantvip","ShowMotd")
  50. register_clcmd("say /vip","ShowMotd")
  51. register_clcmd("say /buy","ShowMotd")
  52. register_clcmd("say /VIP","ShowMotd")
  53. register_clcmd("say /vipveves","ShowMotd")
  54. register_clcmd("say /vipvasarlas","ShowMotd")
  55. maxplayers = get_maxplayers()
  56. gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
  57. register_clcmd("say", "handle_say")
  58. register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)
  59. register_logevent("LogEvent_RoundStart", 2, "1=Round_Start" );
  60. register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_w")
  61. register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_C");
  62. register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
  63. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  64. g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  65. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  66. g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
  67. #endif
  68. }
  69.  
  70. public on_damage(id)
  71. {
  72. new attacker = get_user_attacker(id)
  73.  
  74. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  75. // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
  76. if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
  77. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  78. {
  79. new damage = read_data(2)
  80.  
  81. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  82. ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
  83. #else
  84. if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
  85. {
  86. new damage = read_data(2)
  87. #endif
  88. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  89. ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
  90. }
  91. }
  92.  
  93. public Damage(id)
  94. {
  95. new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
  96. if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
  97. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  98. {
  99. new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
  100. if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
  101. cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
  102. }
  103. }
  104.  
  105. public death_msg()
  106. {
  107. if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
  108. }
  109.  
  110. public LogEvent_RoundStart()
  111. {
  112. CurrentRound++;
  113. new players[32], player, pnum;
  114. get_players(players, pnum, "a");
  115. for(new i = 0; i < pnum; i++)
  116. {
  117. player = players[i];
  118. if(is_user_alive(player) && get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
  119. {
  120. give_item(player, "weapon_hegrenade")
  121. give_item(player, "weapon_flashbang")
  122. give_item(player, "weapon_flashbang")
  123. give_item(player, "weapon_smokegrenade")
  124. give_item(player, "item_assaultsuit")
  125. give_item(player, "item_thighpack")
  126.  
  127. if (!get_pcvar_num(g_menu_active))
  128. return PLUGIN_CONTINUE
  129.  
  130. if(CurrentRound >= 3)
  131. {
  132. Showrod(player);
  133. }
  134. }
  135. }
  136. return PLUGIN_HANDLED
  137. }
  138.  
  139. public Event_RoundRestart()
  140. {
  141. CurrentRound=0;
  142. }
  143.  
  144. public hook_death()
  145. {
  146. // Killer id
  147. nKiller = read_data(1)
  148.  
  149. if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
  150. {
  151. nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
  152. }
  153. else
  154. nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
  155. nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
  156. // Updating Killer HP
  157. if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
  158. return;
  159.  
  160. nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
  161. nKiller_hp += nHp_add
  162. // Maximum HP check
  163. if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
  164. set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
  165. // Hud message "KAPTÁL +10/+15 HP-T!"
  166. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
  167. show_hudmessage(nKiller, "KAPTÁL +%d HP-T!", nHp_add)
  168. // Screen fading
  169. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
  170. write_short(1<<10)
  171. write_short(1<<10)
  172. write_short(0x0000)
  173. write_byte(0)
  174. write_byte(0)
  175. write_byte(200)
  176. write_byte(75)
  177. message_end()
  178.  
  179. }
  180.  
  181. public Showrod(id) {
  182. show_menu(id, Keysrod, "Ingyen VIP Fegyverek^n\w1. M4A1+Deagle^n\w2. AK47+Deagle^n0. Kilepes^n", -1, "rod") // Display menu
  183. }
  184. public Pressedrod(id, key) {
  185. /* Menu:
  186. * VIP Menu
  187. * 1. Get M4A1+Deagle
  188. * 2. Get AK47+Deagle
  189. * 0. Exit
  190. */
  191. switch (key) {
  192. case 0: {
  193. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  194. HasC4[id] = true;
  195. else
  196. HasC4[id] = false;
  197.  
  198. strip_user_weapons (id)
  199. give_item(id,"weapon_m4a1")
  200. give_item(id,"ammo_556nato")
  201. give_item(id,"ammo_556nato")
  202. give_item(id,"ammo_556nato")
  203. give_item(id,"weapon_deagle")
  204. give_item(id,"ammo_50ae")
  205. give_item(id,"ammo_50ae")
  206. give_item(id,"ammo_50ae")
  207. give_item(id,"ammo_50ae")
  208. give_item(id,"ammo_50ae")
  209. give_item(id,"ammo_50ae")
  210. give_item(id,"ammo_50ae")
  211. give_item(id,"weapon_knife")
  212. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  213. give_item(id, "weapon_flashbang");
  214. give_item(id, "weapon_flashbang");
  215. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  216. give_item(id, "item_assaultsuit");
  217. give_item(id, "item_thighpack");
  218. client_print(id, print_center, "Kaptal Ingyen egy M4A1 es Deagle csomagot")
  219.  
  220. if (HasC4[id])
  221. {
  222. give_item(id, "weapon_c4");
  223. cs_set_user_plant( id );
  224. }
  225. }
  226. case 1: {
  227. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  228. HasC4[id] = true;
  229. else
  230. HasC4[id] = false;
  231.  
  232. strip_user_weapons (id)
  233. give_item(id,"weapon_ak47")
  234. give_item(id,"ammo_762nato")
  235. give_item(id,"ammo_762nato")
  236. give_item(id,"ammo_762nato")
  237. give_item(id,"weapon_deagle")
  238. give_item(id,"ammo_50ae")
  239. give_item(id,"ammo_50ae")
  240. give_item(id,"ammo_50ae")
  241. give_item(id,"ammo_50ae")
  242. give_item(id,"ammo_50ae")
  243. give_item(id,"ammo_50ae")
  244. give_item(id,"ammo_50ae")
  245. give_item(id,"weapon_knife")
  246. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  247. give_item(id, "weapon_flashbang");
  248. give_item(id, "weapon_flashbang");
  249. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  250. give_item(id, "item_assaultsuit");
  251. give_item(id, "item_thighpack");
  252. client_print(id, print_center, "Kaptal Ingyen egy AK47 es Deagle csomagot")
  253.  
  254. if (HasC4[id])
  255. {
  256. give_item(id, "weapon_c4");
  257. cs_set_user_plant( id );
  258. }
  259. }
  260. case 9: {
  261. }
  262. }
  263. return PLUGIN_CONTINUE
  264. }
  265.  
  266. public HandleCmd(id){
  267. if (!get_pcvar_num(g_awp_active))
  268. return PLUGIN_CONTINUE
  269. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  270. return PLUGIN_CONTINUE
  271. client_print(id, print_center, "Sniper Csak a VIP szamara elerheto.")
  272. return PLUGIN_HANDLED
  273. }
  274.  
  275. public ShowMotd(id)
  276. {
  277. show_motd(id, "vip.txt")
  278. }
  279. public client_authorized(id)
  280. {
  281. set_task(30.0, "PrintText" ,id)
  282. }
  283. public PrintText(id)
  284. {
  285. ColorChat(0, NORMAL, "^x04<=^x03[^x04VIP^x03]^x04=>^x03Ha^x03 szeretnél^x04 VIP^x03-t^x04 venni^x04,írd^x04 be^x03=>^x04/vip")
  286. }
  287.  
  288. public handle_say(id) {
  289. new said[192]
  290. read_args(said,192)
  291. if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1 ) || contain(said, "/vips") != -1 )
  292. set_task(0.1,"print_adminlist",id)
  293. return PLUGIN_CONTINUE
  294. }
  295.  
  296. public print_adminlist(user)
  297. {
  298. new adminnames[33][32]
  299. new message[256]
  300. new contactinfo[256], contact[112]
  301. new id, count, x, len
  302.  
  303. for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
  304. if(is_user_connected(id))
  305. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  306. get_user_name(id, adminnames[count++], 31)
  307.  
  308. len = format(message, 255, "%s Jelenleg fennt lévő VIP-ek=>",COLOR)
  309. if(count > 0) {
  310. for(x = 0 ; x < count ; x++) {
  311. len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
  312. if(len > 96 ) {
  313. print_message(user, message)
  314. len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
  315. }
  316. }
  317. print_message(user, message)
  318. }
  319. else {
  320. len += format(message[len], 255-len, "Jelenleg NINCS online VIP.")
  321. print_message(user, message)
  322. }
  323.  
  324. get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
  325. if(contact[0]) {
  326. format(contactinfo, 111, "%s -- %s", COLOR, contact)
  327. print_message(user, contactinfo)
  328. }
  329. }
  330.  
  331. print_message(id, msg[]) {
  332. message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
  333. write_byte(id)
  334. write_string(msg)
  335. message_end()
  336. }
  337.  
  338.  

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 75 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole