hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Scout körkezdésnél
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=20068
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Levii [ 2015.03.29. 09:49 ]
Hozzászólás témája:  Scout körkezdésnél

Sziasztok! valaki segítene hogy kör kezdésnél kapjanak a játékosok: Scoutot, HE-gránátot,meg KÉST, aki megoldja megy a gomb. [ja és nem menüböl kellene hanem egyből addolja rá :3]

Szerző:  6almasok [ 2015.03.29. 10:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Scout körkezdésnél

Nem teszteltem még ha nem jó írj.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. new kor
  7.  
  8. public plugin_init(){
  9. register_plugin("New Plugin","0.0","Author")
  10. register_event("RoundTime", "ujkor", "bc")
  11. register_event("TextMsg","ujra","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  12. return PLUGIN_CONTINUE
  13. }
  14. public ujra()
  15. {
  16. kor = 0
  17. }
  18. public ujkor(id)
  19. {
  20. if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  21.  
  22. ++kor
  23.  
  24. give_item(id,"weapon_scout");
  25. give_item(id,"ammo_762nato");
  26. give_item(id,"ammo_762nato");
  27. give_item(id,"ammo_762nato");
  28. give_item(id,"ammo_762nato");
  29. give_item(id,"ammo_762nato");
  30.  
  31. give_item(id, "weapon_knife");
  32.  
  33. give_item(id, "item_assaultsuit")
  34.  
  35. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  36. }
  37. }

Szerző:  DeR0iD [ 2015.03.29. 10:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Scout körkezdésnél

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new kor

ez minek?

Szerző:  6almasok [ 2015.03.29. 10:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Scout körkezdésnél

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ++kor


ehez

Szerző:  Levii [ 2015.03.29. 10:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Scout körkezdésnél

6almasok írta:
:D :D :D :twisted:

kössz szépen kapsz 1 gombot :3

Szerző:  DeR0iD [ 2015.03.29. 10:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Scout körkezdésnél

kor tömböt nem használod akkor minek van?
kor <- felesleges

Szerző:  Levii [ 2015.03.29. 10:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Scout körkezdésnél

Kifagy tőle a szerver...

Szerző:  FloxaY [ 2015.03.29. 10:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Scout körkezdésnél

az egésznek semmi értelme már bocs
spawnolásnál kellene adni fegyvert az embernek...
és miez az ujkor(id)? id? ID?!? az ott mi?
úgy ahogy van nemjó
szerk.:
Levii írta:
Kifagy tőle a szerver...

igen, erre céloztam..
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fun>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Uj plugin"
  10. #define VERSION "1.0.0a"
  11. #define AUTHOR "FloxaY"
  12.  
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  17. }
  18.  
  19. public playerspawn(id) {
  20. if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  21. return PLUGIN_HANDLED
  22.  
  23. give_item(id,"weapon_scout")
  24. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
  25.  
  26. give_item(id, "weapon_knife")
  27.  
  28. give_item(id, "item_assaultsuit")
  29.  
  30. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  31. return PLUGIN_HANDLED
  32. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/