hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Sebesség beállítása szint függvényében. https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=20088 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | LyleChriss [ 2015.03.31. 15:05 ] |
Hozzászólás témája: | Sebesség beállítása szint függvényében. |
Helló! Mint azt a téma neve is mutatja, szint függvényében szeretnék sebességet növelni. Ezt (csak a plugin ezen részét másolom ki) így próbáltam megoldani: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
A következő problémák léptek fel: -Eleve nem fogadja el így a fordító a plugin-t (Az első 4 sorral van baja), és nem tudom, hogyan kéne kinéznie, hogy jó legyen. -Ez, ilyen formában csak egy kaszt sebességnövelését oldaná meg, nekem viszont még szükségem lenne egy másik kaszt sebességcsökkentésére. (Szintenként 5-tel szeretném csökkenteni, így mire eléri a 10. szintet, 50 egységgel lassabb lesz társainál.)Ennek a csökkenő sebességű kasztnak a száma: 4, azaz "PlayerClass[id] == 4". Köszönöm a segítséget. UI:Kezdő vagyok, nézzétek el hibáim. |
Szerző: | RaZzoR [ 2015.03.31. 16:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Sebesség beállítása szint függvényében. |
Függvény(vagy eljárás) létrehozása: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Példa (publikus függvény létrehozás, amit más pluginból is meglehet hívni): SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Függvényünk hívása: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | LyleChriss [ 2015.03.31. 16:41 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Sebesség beállítása szint függvényében. |
Tehát. A fent leírtak alapján, amit nagyon köszönök , ez így jó: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Igaz? Már csak az a kérdésem, hogy a start_speed függvényben az [id] helyett mivel azonosítsam a játékost?Mert azt nem fogadja el a fordító. |
Szerző: | FloxaY [ 2015.03.31. 18:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Sebesség beállítása szint függvényében. |
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
szerintem |
Szerző: | LyleChriss [ 2015.03.31. 18:38 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Sebesség beállítása szint függvényében. |
A fordító elfogadja, de a sebesség nem változik. |
Szerző: | FloxaY [ 2015.03.31. 18:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Sebesség beállítása szint függvényében. |
nem hiszem hogy ez a hiba, de floatban add meg a sebesség értékét (2.2) |
Szerző: | LyleChriss [ 2015.03.31. 19:02 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Sebesség beállítása szint függvényében. |
Hát, mostanra az egész megkergült... Kiválasztom a beosztást, és a következő körtől halhatatlan vagyok, meg valami szörnyen idétlen irányítás lesz... A balra a jobbra, vagy éppen az előre... STB... Itt az egész forráskód, ha valaki tud, segítsen, PLS SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | FloxaY [ 2015.03.31. 19:21 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Sebesség beállítása szint függvényében. |
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
amúgy biztos jól beállítja a PlayerClass-t? |
Szerző: | LyleChriss [ 2015.03.31. 19:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Sebesség beállítása szint függvényében. |
Nem tudom... XD 3. pluginom lenne... A képességeken kívül Silent XP-mód tutorialja alapján készült. A bizarr irányítást sikerült megoldani: az egyik HP szorzó okozta (2.5). De a sebességnövelés továbbra sem működik. |
Szerző: | CrB [ 2015.04.01. 07:18 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Sebesség beállítása szint függvényében. |
Az alap elképzelés jó. Amire figyelj: A start_speed függvényben a return értéke float legyen mivel a sebességet float ban kell megadni. Erre a másik mód az, hogy a return értéke int és a parancsban állítod át float ra. A másik dolog amit érdemes megcsinálni az, hogy neked van egy olyan változód, hogy PlayerLevel[id] ahogy észrevettem ezt nem igazán használtad fel pedig érdemesebb ( start_speed(id, PlayerLevel[id]) ). A harmadik pedig az, hogy te a maxspeed értékét spawn eventnél állítottad elméletileg ez is működőképes addig ameddig a játékos nem vált fegyvert ugyanis akkor vissza áll az alap értékre, ezt úgy tudod kikerülni, hogy spawn event helyett curweapon eventben állítod a játékos sebességét. |
Oldal: 1 / 2 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |