hlmod.hu
https://hlmod.hu/

HUD
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=20200
Oldal: 1 / 1

Szerző:  geri123 [ 2015.04.07. 17:46 ]
Hozzászólás témája:  HUD

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. //Hud üzenet
  2. public client_PreThink(id)
  3. {
  4. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.16, 0, 6.0, 1.0)
  5. show_hudmessage(id, " Öléseid: %d", pont[id])


Egy ilyenbe valaki bele irná nekem hogy az Öléseid után mutassa a fregeimet öléseimet a játékba.
Mert ezt bele szeretném tenni egy pluginba.

Szerző:  FloxaY [ 2015.04.07. 18:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. get_user_frags(id)
???????

Szerző:  geri123 [ 2015.04.07. 20:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD

A láthatatlanságot hogy lehet 1 kör után eltüntetni_?
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "Frag Bolt"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "MeSter"


new hp[33]=1, gyorsasag[33]=1, ujraeledes[33]=1, lathatatlansag[33]=1, kameleon[33]=1
public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_clcmd("say /frag","fragbolt")
        register_clcmd("say /bolt","fragbolt")
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
   register_event("ResetHUD","RoundStart","b")
}
 
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
   hp[id]=1
   gyorsasag[id]=1
   ujraeledes[id]=1
   lathatatlansag[id]=1
   kameleon[id]=1

   }
public fragbolt(id){
   new menu = menu_create("\wFrag Bolt","menu_handler")
   menu_additem(menu,"\r+50 HP \y(3 frag)","1",0)
   menu_additem(menu,"\rGyorsasag \y(5 frag)","2",0)
   menu_additem(menu,"\rUjraeledes \y(4 frag)","3",0)
   menu_additem(menu,"\rLathatatlansag \y(10 frag)","4",0)
   menu_additem(menu,"\rKameleon (Ellenseg kinezet) \y(10 frag)","5",0)
   menu_display(id,menu,0)
}
public menu_handler(id,menu,item){
   if(item==MENU_EXIT){
      menu_cancel(id)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   new data[6],name[64]
   new acces,callback
   menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
   new key = str_to_num(data)
   switch(key){
      case 1:{
         if(get_user_frags(id)>=3&&hp[id]==1){
            hp[id]=0
            set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
            set_user_frags(id,get_user_frags(id)-3)
                 ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
               fragbolt(id)
                                }
                                else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg frag-ed")
      }
      case 2:{
         if(get_user_frags(id)>=5&&gyorsasag[id]==1){
            gyorsasag[id]=0
            set_user_maxspeed(id, 500.0)
            set_user_frags(id,get_user_frags(id)-5)
                 ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
               fragbolt(id)
                       }
                                else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg frag-ed")
                }
      case 3:{
         if(get_user_frags(id)>=4&&ujraeledes[id]==1){
            ujraeledes[id]=0
            ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
            set_user_frags(id,get_user_frags(id)-4)
                 ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
               fragbolt(id)
                                 }
                                else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg frag-ed")
                               
      }
      case 4:{
         if(get_user_frags(id)>=10&&lathatatlansag[id]==1){
            lathatatlansag[id]=0
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
            set_user_frags(id,get_user_frags(id)-10)
                 ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
               fragbolt(id)
                       }
                                else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg frag-ed")
      
            }
      case 5:{
         if(get_user_frags(id)>=10&&kameleon[id]==1){
            kameleon[id]=0            
            if (get_user_team(id)==1)
            cs_set_user_model(id, "urban")          
            if (get_user_team(id)==2)
            cs_set_user_model(id, "guerilla")
            set_user_frags(id,get_user_frags(id)-10)
                 ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
               fragbolt(id)
                                }
                                else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg frag-ed")



      }
      
    }
   
   
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
}
public RoundStart(id)
{

   cs_reset_user_model(id)
}

Szerző:  NuD[!]e [ 2015.04.07. 21:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD

talán
Kód:
new bool:lathatatlansag[33]=1

Szerző:  FloxaY [ 2015.04.07. 22:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD

Hülyeség...
Vagy spawnolásnál tünteted el (nem kell hozzá ciklus) vagy kör elején (kell ciklus)
Nem kell hozzá bool meg egyéb baromságok egyszerűen 255-re állítja a renderjét..

Szerző:  NuD[!]e [ 2015.04.07. 22:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD

Ez engem is érdekelni, tehét akkor.

new noclip[256]

ennyi?

Szerző:  geri123 [ 2015.04.08. 06:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: HUD

Bele is irná valaki?

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/