hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Furien bolt
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=20299
Oldal: 1 / 1

Szerző:  jozsikaaa2000 [ 2015.04.14. 18:49 ]
Hozzászólás témája:  Furien bolt

Sziasztok nekem eggy olyan kérésem lenne tölletek hogy ha valaki tudna írni egy olyan boltot
FURIEN-hez hogy Olesért lehessen vásárolni!
És a menüben ki írja a pontokat!(öléseket)
A boltba légyszi tegyetek wallhangot nagyon megköszönném ! :D

Szerző:  fabi113 [ 2015.04.14. 19:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Furien bolt

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <engine>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Frag Bolt"
  9. #define VERSION "2.0"
  10. #define AUTHOR "MeSter"
  11.  
  12. new hp[33]=1, gyorsasag[33]=1, ujraeledes[33]=1, lathatatlansag[33]=1, kameleon[33]=1
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15. register_clcmd("say /frag","fragbolt")
  16. register_clcmd("say /bolt","fragbolt")
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  18. register_event("ResetHUD","RoundStart","b")
  19. }
  20.  
  21. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  22. {
  23. hp[id]=1
  24. gyorsasag[id]=1
  25. ujraeledes[id]=1
  26. lathatatlansag[id]=1
  27. kameleon[id]=1
  28.  
  29. }
  30. public fragbolt(id){
  31. new menu = menu_create("\wFrag Bolt","menu_handler")
  32. menu_additem(menu,"\r+50 HP \y(3 frag)","1",0)
  33. menu_additem(menu,"\rGyorsasag \y(5 frag)","2",0)
  34. menu_additem(menu,"\rUjraeledes \y(4 frag)","3",0)
  35. menu_additem(menu,"\rLathatatlansag \y(10 frag)","4",0)
  36. menu_additem(menu,"\rKameleon (Ellenseg kinezet) \y(10 frag)","5",0)
  37. menu_display(id,menu,0)
  38. }
  39. public menu_handler(id,menu,item){
  40. if(item==MENU_EXIT){
  41. menu_cancel(id)
  42. return PLUGIN_HANDLED
  43. }
  44. new data[6],name[64]
  45. new acces,callback
  46. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  47. new key = str_to_num(data)
  48. switch(key){
  49. case 1:{
  50. if(get_user_frags(id)>=3&&hp[id]==1){
  51. hp[id]=0
  52. set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
  53. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-3)
  54. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  55. fragbolt(id)
  56. }
  57. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg frag-ed")
  58. }
  59. case 2:{
  60. if(get_user_frags(id)>=5&&gyorsasag[id]==1){
  61. gyorsasag[id]=0
  62. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  63. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-5)
  64. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  65. fragbolt(id)
  66. }
  67. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg frag-ed")
  68. }
  69. case 3:{
  70. if(get_user_frags(id)>=4&&ujraeledes[id]==1){
  71. ujraeledes[id]=0
  72. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  73. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-4)
  74. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  75. fragbolt(id)
  76. }
  77. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg frag-ed")
  78.  
  79. }
  80. case 4:{
  81. if(get_user_frags(id)>=10&&lathatatlansag[id]==1){
  82. lathatatlansag[id]=0
  83. set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
  84. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-10)
  85. new noclip[256]
  86. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  87. fragbolt(id)
  88. }
  89. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg frag-ed")
  90.  
  91. }
  92. case 5:{
  93. if(get_user_frags(id)>=10&&kameleon[id]==1){
  94. kameleon[id]=0
  95. if (get_user_team(id)==1)
  96. cs_set_user_model(id, "urban")
  97. if (get_user_team(id)==2)
  98. cs_set_user_model(id, "guerilla")
  99. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-10)
  100. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  101. fragbolt(id)
  102. }
  103. else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg frag-ed")
  104.  
  105.  
  106.  
  107. }
  108.  
  109. }
  110.  
  111.  
  112. menu_destroy(menu)
  113. return PLUGIN_HANDLED
  114. }
  115. public RoundStart(id)
  116. {
  117.  
  118. cs_reset_user_model(id)
  119. }
  120.  

Szerző:  jozsikaaa2000 [ 2015.04.14. 19:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Furien bolt

Köszi hogy legalább ennyit segítettél :D
De nem birnál bele rakni valahogy wallhangot ? :)

Meg azt hogy ki írja hogy hány ölése van az embernek.
hogy pld. Ott irja Hogy Frag Bolt és mondjuk az alatt irja hogy olesek:4
Ez csak példa de meg tudnád oldani ezt?:)

Szerző:  fabi113 [ 2015.04.14. 19:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: Furien bolt

Ha leirod.Beleirom neked.

Szerző:  jozsikaaa2000 [ 2015.04.14. 19:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Furien bolt

De gondolom tudod miaz a wallhang :D
(Fent marad a falon ha nyomod az e betut.)

------------------------
ELORE IS KÖSZI

Szerző:  fabi113 [ 2015.04.15. 11:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Furien bolt

Ird le az sma forráskódját és beleirom -.-

Szerző:  jozsikaaa2000 [ 2015.04.15. 14:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Furien bolt

Ezaz én se tudom azért kérdezem meg ..

És légyszi ne írj felgma arcot [-.-]

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/