hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.25. 01:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 156 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 156 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.04.20. 16:02 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.17. 21:45
Hozzászólások: 200
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Üdv Valaki meg csinálja hogy ha rá megy a WP re akkor ki irja neki hogy 4v4 től van a WP nekem az kell hogy amikor rá megy a WP re és ki irja neki akkor a fegyvermenü vissza jöjön mert nem jön elő el tűnik
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <dhudmessage>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "FegyverMenu exenek"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "DeRoiD & DecToR"
  12.  
  13. new mp[33], puska = 0, ujra, mp3, maxspeed, counterszam, terrorszam
  14. new bool:verseny
  15. new oles[33]
  16. new maxoles
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  21. register_logevent("ujkor", 2, "1=Round_Start")
  22. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  23. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  24. register_logevent("korveg", 2, "0=World triggered", "1=Round_End")
  25. ujra = get_cvar_pointer("sv_restart")
  26. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  27. maxspeed = get_cvar_pointer("sv_maxspeed")
  28. }
  29. public vissza(id)
  30. {
  31. if(mp[id] > 0)
  32. {
  33. mp[id] -= 1
  34. set_task(1.0,"fegyvermenu", id)
  35. set_task(1.0, "vissza", id)
  36. }
  37. else
  38. {
  39. remove_task(id)
  40. print_color(id, "!g[Informacio]!y Sajnos lejart az ido, nem valasztottal semmit!")
  41. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  42. }
  43. }
  44. public fegyvermenu(id)
  45. {
  46. new players[32]
  47. get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  48. get_players(players,counterszam,"e","CT")
  49. new cim[121], limit[121]
  50. format(cim, charsmax(cim), "\r.:[R]\wea\y[D]y \w Fegyvermenu \r- \y[\wMasodperc: \r%d\y]",mp[id])
  51. if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska <= 3)
  52. format(limit, charsmax(limit), "AWP \dOsszesen %d darab maradt", 4-puska)
  53. else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4 || counterszam < 4 || terrorszam < 4)
  54. format(limit, charsmax(limit), "AWP \d4v4-tol van. (%dv%d)", terrorszam, counterszam)
  55. else if(puska >= 4)
  56. format(limit, charsmax(limit), "AWP \dElfogyott")
  57. new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
  58.  
  59. menu_additem(menu,"Marverick \dM4A1","1",0)
  60. menu_additem(menu,"Alexander Kalasnyikov \dAK47","2",0)
  61. menu_additem(menu,limit,"3",0)
  62. menu_additem(menu,"St. Etienne \dFAMAS","4",0)
  63. menu_additem(menu,"SMG \dMP5 NAVY","5",0)
  64. menu_additem(menu,"Shotgun \dM3","6",0)
  65. menu_additem(menu,"Tavcsoves puska \dSCOUT","7",0)
  66. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes")
  67. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  68. menu_display(id, menu, 0)
  69. }
  70. public fegyvermenu_h(id, menu, item)
  71. {
  72. if( item == MENU_EXIT )
  73. {
  74. menu_destroy(menu);
  75. return PLUGIN_HANDLED;
  76. }
  77. new data[9], szName[64];
  78. new access, callback;
  79. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  80. new key = str_to_num(data);
  81.  
  82. switch(key)
  83. {
  84. case 1:{
  85. remove_task(id)
  86. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  87. give_item(id, "weapon_m4a1")
  88. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  89. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t M4A1-t!y valasztottad!")
  90. }
  91. case 2:{
  92. remove_task(id)
  93. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  94. give_item(id, "weapon_ak47")
  95. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  96. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t AK47-t!y valasztottad!")
  97. }
  98. case 3:{
  99. new players[32]
  100. get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  101. get_players(players,counterszam,"e","CT")
  102. if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska < 4){
  103. remove_task(id)
  104. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  105. puska++
  106. give_item(id, "weapon_awp")
  107. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  108. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t AWP-t!y valasztottad!")
  109. }
  110. else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4)
  111. print_color(id, "!g[Informacio]!y Az AWP-t csak!t 4v4!y-tol tudod hasznalni!")
  112. else if(puska >= 4)
  113. print_color(id, "!g[Informacio]!y Sajnalom az!t AWP!y elfogyott!")
  114. }
  115. case 4:{
  116. remove_task(id)
  117. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  118. give_item(id, "weapon_famas")
  119. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  120. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te a!t FAMAS-t!y valasztottad!")
  121. }
  122. case 5:{
  123. remove_task(id)
  124. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  125. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  126. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
  127. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t MP5-t!y valasztottad!")
  128. }
  129. case 6:{
  130. remove_task(id)
  131. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  132. give_item(id, "weapon_m3")
  133. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
  134. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t M3-t!y valasztottad!")
  135. }
  136. case 7:{
  137. remove_task(id)
  138. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  139. give_item(id, "weapon_scout")
  140. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
  141. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t SCOUT-t!y valasztottad!")
  142. }
  143. }
  144. menu_destroy(menu)
  145. return PLUGIN_HANDLED
  146. }
  147. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  148. {
  149. new count = 1, players[32]
  150. static msg[191]
  151. vformat(msg, 190, input, 3)
  152.  
  153. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  154. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  155. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  156. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  157. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  158. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  159. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  160. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  161. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  162. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  163. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  164. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  165. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  166. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  167. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  168. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  169. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  170. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  171. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  172. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  173. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  174.  
  175. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  176. {
  177. for (new i = 0; i < count; i++)
  178. {
  179. if (is_user_connected(players[i]))
  180. {
  181. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  182. write_byte(players[i])
  183. write_string(msg)
  184. message_end()
  185. }
  186. }
  187. }
  188. return PLUGIN_HANDLED
  189. }
  190.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.04.20. 21:38 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <dhudmessage>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "FegyverMenu exenek"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "DeRoiD & DecToR"
  12.  
  13. new mp[33], puska = 0, ujra, mp3, maxspeed, counterszam, terrorszam
  14. new bool:verseny
  15. new oles[33]
  16. new maxoles
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  21. register_logevent("ujkor", 2, "1=Round_Start")
  22. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  23. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  24. register_logevent("korveg", 2, "0=World triggered", "1=Round_End")
  25. ujra = get_cvar_pointer("sv_restart")
  26. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  27. maxspeed = get_cvar_pointer("sv_maxspeed")
  28. }
  29. public vissza(id)
  30. {
  31. if(mp[id] > 0)
  32. {
  33. mp[id] -= 1
  34. set_task(1.0,"fegyvermenu", id)
  35. set_task(1.0, "vissza", id)
  36. }
  37. else
  38. {
  39. remove_task(id)
  40. print_color(id, "!g[Informacio]!y Sajnos lejart az ido, nem valasztottal semmit!")
  41. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  42. }
  43. }
  44. public fegyvermenu(id)
  45. {
  46. new players[32]
  47. get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  48. get_players(players,counterszam,"e","CT")
  49. new cim[121], limit[121]
  50. format(cim, charsmax(cim), "\r.:[R]\wea\y[D]y \w Fegyvermenu \r- \y[\wMasodperc: \r%d\y]",mp[id])
  51. if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska <= 3)
  52. format(limit, charsmax(limit), "AWP \dOsszesen %d darab maradt", 4-puska)
  53. else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4 || counterszam < 4 || terrorszam < 4)
  54. format(limit, charsmax(limit), "AWP \d4v4-tol van. (%dv%d)", terrorszam, counterszam)
  55. else if(puska >= 4)
  56. format(limit, charsmax(limit), "AWP \dElfogyott")
  57. new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
  58.  
  59. menu_additem(menu,"Marverick \dM4A1","1",0)
  60. menu_additem(menu,"Alexander Kalasnyikov \dAK47","2",0)
  61. menu_additem(menu,limit,"3",0)
  62. menu_additem(menu,"St. Etienne \dFAMAS","4",0)
  63. menu_additem(menu,"SMG \dMP5 NAVY","5",0)
  64. menu_additem(menu,"Shotgun \dM3","6",0)
  65. menu_additem(menu,"Tavcsoves puska \dSCOUT","7",0)
  66. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes")
  67. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  68. menu_display(id, menu, 0)
  69. }
  70. public fegyvermenu_h(id, menu, item)
  71. {
  72. if( item == MENU_EXIT )
  73. {
  74. menu_destroy(menu);
  75. return PLUGIN_HANDLED;
  76. }
  77. new data[9], szName[64];
  78. new access, callback;
  79. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  80. new key = str_to_num(data);
  81.  
  82. switch(key)
  83. {
  84. case 1:{
  85. remove_task(id)
  86. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  87. give_item(id, "weapon_m4a1")
  88. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  89. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t M4A1-t!y valasztottad!")
  90. }
  91. case 2:{
  92. remove_task(id)
  93. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  94. give_item(id, "weapon_ak47")
  95. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  96. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t AK47-t!y valasztottad!")
  97. }
  98. case 3:{
  99. new players[32]
  100. get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  101. get_players(players,counterszam,"e","CT")
  102. if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska < 4){
  103. remove_task(id)
  104. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  105. puska++
  106. give_item(id, "weapon_awp")
  107. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  108. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t AWP-t!y valasztottad!")
  109. }
  110. else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4)
  111. {
  112. print_color(id, "!g[Informacio]!y Az AWP-t csak!t 4v4!y-tol tudod hasznalni!")
  113. fegyvermenu(id)
  114. }
  115. else if(puska >= 4)
  116. {
  117. print_color(id, "!g[Informacio]!y Sajnalom az!t AWP!y elfogyott!")
  118. fegyvermenu(id)
  119. }
  120. }
  121. case 4:{
  122. remove_task(id)
  123. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  124. give_item(id, "weapon_famas")
  125. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  126. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te a!t FAMAS-t!y valasztottad!")
  127. }
  128. case 5:{
  129. remove_task(id)
  130. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  131. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  132. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
  133. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t MP5-t!y valasztottad!")
  134. }
  135. case 6:{
  136. remove_task(id)
  137. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  138. give_item(id, "weapon_m3")
  139. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
  140. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t M3-t!y valasztottad!")
  141. }
  142. case 7:{
  143. remove_task(id)
  144. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  145. give_item(id, "weapon_scout")
  146. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
  147. print_color(id, "!g[Informacio]!y Te az!t SCOUT-t!y valasztottad!")
  148. }
  149. }
  150. menu_destroy(menu)
  151. return PLUGIN_HANDLED
  152. }
  153. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  154. {
  155. new count = 1, players[32]
  156. static msg[191]
  157. vformat(msg, 190, input, 3)
  158.  
  159. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  160. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  161. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  162. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  163. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  164. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  165. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  166. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  167. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  168. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  169. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  170. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  171. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  172. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  173. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  174. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  175. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  176. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  177. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  178. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  179. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  180.  
  181. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  182. {
  183. for (new i = 0; i < count; i++)
  184. {
  185. if (is_user_connected(players[i]))
  186. {
  187. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  188. write_byte(players[i])
  189. write_string(msg)
  190. message_end()
  191. }
  192. }
  193. }
  194. return PLUGIN_HANDLED
  195. }

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 43 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole