hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.04. 03:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 232 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 232 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: FegyverMenü
HozzászólásElküldve: 2015.04.19. 16:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.17. 21:45
Hozzászólások: 200
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Üdv Valaki meg csinálja nekem hogy mikor be lépek akkor bemelegitő kőr legyen és a menü elé jön köszönöm
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fun>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. new gWPCT
  10. new gWPTE
  11. new bemelegito, masodperc
  12. new mp[33]
  13.  
  14. #define PLUGIN "FegyverMenü"
  15. #define VERSION "1.0"
  16. #define AUTHOR "Pista"
  17.  
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. RegisterHam(Ham_Spawn,"player","Eledes",true);
  22. register_logevent("AWP",2,"1=Round_End")
  23. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  24. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  25. asd()
  26. }
  27. public awp(id)
  28. {
  29. gWPCT = 2
  30. gWPTE = 2
  31. }
  32. public asd()
  33. {
  34. bemelegito = true
  35. masodperc = 40
  36. set_task(1.0, "szamolas")
  37. }
  38. public szamolas(id)
  39. {
  40. client_print(0, print_center, "%d másodpercig bemelegítő kör!", masodperc)
  41. if(masodperc > 0)
  42. {
  43. masodperc--
  44. set_task(1.0, "szamolas")
  45. }
  46. else
  47. {
  48. bemelegito = false
  49. server_cmd("sv_restart 1")
  50. client_print(0, print_center, "Bemelegítő körnek vége!")
  51. }
  52. }
  53. public Eledes(id)
  54. {
  55. cs_set_user_money(id,0)
  56. if(bemelegito == false)
  57. {
  58. strip_user_weapons(id)
  59. give_item(id, "weapon_knife")
  60. give_item(id, "weapon_deagle")
  61. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  62. mp[id] = 15
  63. Fegyvermenu(id)
  64. }
  65. else
  66. {
  67. cs_set_user_money(id,0)
  68. strip_user_weapons(id)
  69. give_item(id, "weapon_deagle")
  70. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  71. }
  72. }
  73. public Fegyvermenu(id)
  74. {
  75. cs_set_user_money(id,0)
  76. new jatekos[32]
  77. new ctnum,tnum
  78. get_players(jatekos, gWPCT,"e","CT")
  79. get_players(jatekos, gWPTE,"e","TERRORIST")
  80. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  81. new cim[121];
  82. if(mp[id] <= 15)
  83. {
  84. if(mp[id] != 0)
  85. {
  86. return PLUGIN_HANDLED
  87. set_task(1.0, "Fegyvermenu",id);
  88. mp[id]--;
  89. }
  90. else
  91. {
  92. remove_task(id)
  93. print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnos lejárt az idő, nem választottál semmit!")
  94. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  95. return PLUGIN_HANDLED;
  96. }
  97. }
  98. format(cim,charsmax(cim),"\r.:[R]\wea\y[D]y \wFegyverMenü \y- \w[Másodperc: \r:%d",mp[id])
  99. new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
  100. menu_additem(menu,"Marverick \dM4A1","1",0)
  101. menu_additem(menu,"Alexander Kalasnyikov \dAK47","2",0)
  102. menu_additem(menu,"AWP","3",0)
  103. menu_additem(menu,"St. Étienne \dFAMAS","4",0)
  104. menu_additem(menu,"SMG \dMP5 NAVY","5",0)
  105. menu_additem(menu,"Shotgun \dM3","6",0)
  106. menu_additem(menu,"Távcsöves puska \dSCOUT","7",0)
  107. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  108. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  109. menu_display(id, menu, 0)
  110. }
  111. public fegyvermenu_h(id, menu, item)
  112. {
  113. if( item == MENU_EXIT )
  114. {
  115. menu_destroy(menu);
  116. return PLUGIN_HANDLED;
  117. }
  118. new data[9], szName[64];
  119. new access, callback;
  120. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  121. new key = str_to_num(data);
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }
  124. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  125. {
  126. new count = 1, players[32]
  127. static msg[191]
  128. vformat(msg, 190, input, 3)
  129.  
  130. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  131. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  132. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  133.  
  134. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  135. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  136. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  137. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  138. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  139. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  140. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  141. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  142. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  143. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  144. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  145. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  146. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  147. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  148. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  149. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  150. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  151. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  152.  
  153. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  154. {
  155. for (new i = 0; i < count; i++)
  156. {
  157. if (is_user_connected(players[i]))
  158. {
  159. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  160. write_byte(players[i])
  161. write_string(msg)
  162. message_end()
  163. }
  164. }
  165. }
  166. return PLUGIN_HANDLED
  167. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverMenü
HozzászólásElküldve: 2015.04.19. 17:50 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.19. 23:49
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
ExE írta:
Üdv Valaki meg csinálja nekem hogy mikor be lépek akkor bemelegitő kőr legyen és a menü elé jön köszönöm
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fun>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. new gWPCT
  10. new gWPTE
  11. new bemelegito, masodperc
  12. new mp[33]
  13.  
  14. #define PLUGIN "FegyverMenü"
  15. #define VERSION "1.0"
  16. #define AUTHOR "Pista"
  17.  
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. RegisterHam(Ham_Spawn,"player","Eledes",true);
  22. register_logevent("AWP",2,"1=Round_End")
  23. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  24. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  25. asd()
  26. }
  27. public awp(id)
  28. {
  29. gWPCT = 2
  30. gWPTE = 2
  31. }
  32. public asd()
  33. {
  34. bemelegito = true
  35. masodperc = 40
  36. set_task(1.0, "szamolas")
  37. }
  38. public szamolas(id)
  39. {
  40. client_print(0, print_center, "%d másodpercig bemelegítő kör!", masodperc)
  41. if(masodperc > 0)
  42. {
  43. masodperc--
  44. set_task(1.0, "szamolas")
  45. }
  46. else
  47. {
  48. bemelegito = false
  49. server_cmd("sv_restart 1")
  50. client_print(0, print_center, "Bemelegítő körnek vége!")
  51. }
  52. }
  53. public Eledes(id)
  54. {
  55. cs_set_user_money(id,0)
  56. if(bemelegito == false)
  57. {
  58. strip_user_weapons(id)
  59. give_item(id, "weapon_knife")
  60. give_item(id, "weapon_deagle")
  61. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  62. mp[id] = 15
  63. Fegyvermenu(id)
  64. }
  65. else
  66. {
  67. cs_set_user_money(id,0)
  68. strip_user_weapons(id)
  69. give_item(id, "weapon_deagle")
  70. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  71. }
  72. }
  73. public Fegyvermenu(id)
  74. {
  75. cs_set_user_money(id,0)
  76. new jatekos[32]
  77. new ctnum,tnum
  78. get_players(jatekos, gWPCT,"e","CT")
  79. get_players(jatekos, gWPTE,"e","TERRORIST")
  80. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  81. new cim[121];
  82. if(mp[id] <= 15)
  83. {
  84. if(mp[id] != 0)
  85. {
  86. return PLUGIN_HANDLED
  87. set_task(1.0, "Fegyvermenu",id);
  88. mp[id]--;
  89. }
  90. else
  91. {
  92. remove_task(id)
  93. print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnos lejárt az idő, nem választottál semmit!")
  94. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  95. return PLUGIN_HANDLED;
  96. }
  97. }
  98. format(cim,charsmax(cim),"\r.:[R]\wea\y[D]y \wFegyverMenü \y- \w[Másodperc: \r:%d",mp[id])
  99. new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
  100. menu_additem(menu,"Marverick \dM4A1","1",0)
  101. menu_additem(menu,"Alexander Kalasnyikov \dAK47","2",0)
  102. menu_additem(menu,"AWP","3",0)
  103. menu_additem(menu,"St. Étienne \dFAMAS","4",0)
  104. menu_additem(menu,"SMG \dMP5 NAVY","5",0)
  105. menu_additem(menu,"Shotgun \dM3","6",0)
  106. menu_additem(menu,"Távcsöves puska \dSCOUT","7",0)
  107. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  108. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  109. menu_display(id, menu, 0)
  110. }
  111. public fegyvermenu_h(id, menu, item)
  112. {
  113. if( item == MENU_EXIT )
  114. {
  115. menu_destroy(menu);
  116. return PLUGIN_HANDLED;
  117. }
  118. new data[9], szName[64];
  119. new access, callback;
  120. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  121. new key = str_to_num(data);
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }
  124. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  125. {
  126. new count = 1, players[32]
  127. static msg[191]
  128. vformat(msg, 190, input, 3)
  129.  
  130. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  131. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  132. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  133.  
  134. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  135. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  136. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  137. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  138. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  139. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  140. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  141. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  142. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  143. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  144. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  145. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  146. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  147. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  148. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  149. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  150. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  151. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  152.  
  153. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  154. {
  155. for (new i = 0; i < count; i++)
  156. {
  157. if (is_user_connected(players[i]))
  158. {
  159. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  160. write_byte(players[i])
  161. write_string(msg)
  162. message_end()
  163. }
  164. }
  165. }
  166. return PLUGIN_HANDLED
  167. }


Rakd be ezt a plugint és a fegyvermenüt, és lesz bemelegítő kör! :D

_________________
[mozgo]^^^ [.:~Be4tBox~:.] ^^^[/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FegyverMenü
HozzászólásElküldve: 2015.04.19. 18:08 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.17. 21:45
Hozzászólások: 200
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Hát nem jó


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 65 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole