public fw_Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
cs_set_user_money(id, 0, 0);
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
if(status[id])
{
new rand1, rand2;
do rand1=random_num(0,17);
while(elozo1[id]==rand1);
do rand2=random_num(0,5)+18;
while(elozo2[id]==rand2);
elozo1[id]=rand1;
elozo2[id]=rand2;
//
new inifile[192], map[32]
get_mapname(map, 31)
formatex(inifile, charsmax(inifile), "addons/amxmodx/configs/csdm/%s.spawns.cfg", map)
new Float:origin[3]
new elsopoz[8], masodikpoz[8], harmadikpoz[8]
new lines = file_size(inifile, 1)
if(lines > 0)
{
new randomLine = random(lines);
new lineBuffer[256], len;
read_file(inifile, randomLine, lineBuffer, charsmax(lineBuffer), len);
parse(lineBuffer, elsopoz, 7, masodikpoz, 7, harmadikpoz, 7)
origin[0] = str_to_float(elsopoz)
origin[1] = str_to_float(masodikpoz)
origin[2] = str_to_float(harmadikpoz)
}
//
new szin[3], szinleker[32][3]
parse(szinek[random(sizeof(szinek))], szinleker[0], 31, szinleker[1], 31, szinleker[2], 31)
szin[0] = str_to_num(szinleker[0])
szin[1] = str_to_num(szinleker[1])
szin[2] = str_to_num(szinleker[2])
vedelem[id] = true
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, szin[0], szin[1], szin[2], kRenderNormal, 25)
remove_task(id)
set_task(IDO, "vedelemki", id)
}