hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 21:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 463 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 462 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: USP megvétel, BUGG!
HozzászólásElküldve: 2015.08.31. 01:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Sziasztok! megint én....

Nos következő problémám lenne ezzel az USP menüvel

1. Amikor megveszem és ráakarok menni az alap usp-re akkor nem váltja le a modellet.
2. Amikor megvettem akkor is levonja a pontot.

Előre köszönöm a javítónak!

Kód:
public vasarolhatousp(id)
{
   new cim[121]
   format(cim, charsmax(cim), "\yVásárolhatĂł USP-k^n\wSzinted: \r%d |\wTapasztalat: \r%d%% |\wPontjaid: \r%d",szint[id],xp[id],pont[id])
   new menu = menu_create(cim, "eventusp_h" )
   menu_additem(menu,"\yAlap USP","1",0)
   if(usp_szam[1][id] == 0)
      menu_additem(menu,"\wSpitfire USP | 250 Pont \y(1.3x DMG) \r[Zárolva]","2",0)
   else
      menu_additem(menu,"\wSpitfire USP |\r(1.3x DMG) \y[Feloldva]","2",0)
   if(usp_szam[2][id] == 0)
      menu_additem(menu,"\wTűz USP | 350 Pont \y(1.4x DMG) \r[Zárolva]","3",0)
   else
      menu_additem(menu,"\wTűz USP |\r(1.4x DMG) \y[Feloldva]","3",0)
   if(usp_szam[3][id] == 0)
      menu_additem(menu,"\wTerepmintás USP | 750 Pont \y(1.5x DMG) \r[Zárolva]","4",0)
   else
      menu_additem(menu,"\wTerepmintás USP |\r(1.5x DMG) \y[Feloldva]","4",0)
   if(usp_szam[4][id] == 0)
      menu_additem(menu,"\wEzĂĽst USP | 1250 Pont \y(2x DMG) \r[Zárolva]","5",0)
   else
      menu_additem(menu,"\wEzĂĽst USP |\r(2x DMG) \y[Feloldva]","5",0)
   if(usp_szam[5][id] == 0)
      menu_additem(menu,"\wKatonai USP | 1750 Pont \y(2.0x DMG) \r[Zárolva]","6",0)
   else
      menu_additem(menu,"\wKatonai USP |\r(2.0x DMG) \y[Feloldva]","6",0)
   
   
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
   menu_display(id, menu, 0);
   
}
public eventusp_h(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   new data[9], szName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
   new key = str_to_num(data);
   
   switch(key)
   {
      
      
      case 1:
      {
         if(pont[id] >= 0)
         {
            usp_szam[0][id] = 0
            print_color(id, "!g.:[Információ]:.!y Sikeres választás!.")
         }
         else
         {
            vasarolhatousp(id)
         }
      }
      case 2:
      {
         if(pont[id] >= 250)
         {
            pont[id] -= 250
            usp_szam[1][id] = 1
            print_color(id, "!g.:[Információ]:.!y Sikeres választás!.")
         }
         else
         {
            vasarolhatousp(id)
            
         }
      }
      case 3:
      {
         if(pont[id] >= 350)
         {
            pont[id] -= 350
            usp_szam[2][id] = 2
            print_color(id, "!g.:[Információ]:.!y Sikeres választás!.")
         }
         else
         {
            vasarolhatousp(id)
            
         }
      }
      case 4:
      {
         if(pont[id] >= 750)
         {
            pont[id] -= 750
            usp_szam[3][id] = 3
            print_color(id, "!g.:[Információ]:.!y Sikeres választás!.")
         }
         else
         {
            vasarolhatousp(id)
            
         }
      }
      case 5:
      {
         if(pont[id] >= 1250)
         {
            pont[id] -= 1250
            usp_szam[4][id] = 4
            print_color(id, "!g.:[Információ]:.!y Sikeres választás!.")
         }
         else
         {
            vasarolhatousp(id)
            
         }
      }
      case 6:
      {
         if(pont[id] >= 1750)
         {
            pont[id] -= 1750
            usp_szam[5][id] = 5
            print_color(id, "!g.:[Információ]:.!y Sikeres választás!.")
         }
         else
         {
            vasarolhatousp(id)
            
         }
      }
   }
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
}

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP megvétel, BUGG!
HozzászólásElküldve: 2015.08.31. 11:34 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
1 nagyon jó kérdés. Miért a többdimenziós tömb,ha amúgy is csak mennek felfele a számok? Ide elég simán egy usp[id] és az mindig növekszik. 0-ánál az alap usp ugye, aztán mindig ahogy választ 1-es, 2-es, 3-as USP. Ide felesleges többdimenziós tömb. :D Nem is értem.

Hozzátenném,hogy nem látjuk a curweapon eventet, de ha látnánk is a többdimenziós tömb miatt egyszerre fut 100 USP szerintem, amit kiválasztottál... xD

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP megvétel, BUGG!
HozzászólásElküldve: 2015.08.31. 12:24 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
mforce írta:
1 nagyon jó kérdés. Miért a többdimenziós tömb,ha amúgy is csak mennek felfele a számok? Ide elég simán egy usp[id] és az mindig növekszik. 0-ánál az alap usp ugye, aztán mindig ahogy választ 1-es, 2-es, 3-as USP. Ide felesleges többdimenziós tömb. :D Nem is értem.


Hozzátenném,hogy nem látjuk a curweapon eventet, de ha látnánk is a többdimenziós tömb miatt egyszerre fut 100 USP szerintem, amit kiválasztottál... xD


Nos azért csináltam többdimenziós tömbe mert a piac is benne van, és azt csak abba birtam megoldani....

Curweapon:
Kód:
}
public Event_Change_Weapon(id)
{
   new fgy = get_user_weapon(id)
   if(usp_szam[0][id] == 0 && fgy == CSW_USP) // Alap usp
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
   }
   if(usp_szam[1][id] == 1 && fgy == CSW_USP) // Spitfire USP
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/v_spitfire.mdl")
      
   }
   if(usp_szam[2][id] == 2 && fgy == CSW_USP)
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/v_tuz.mdl") // Tűz USP
      
   }
   if(usp_szam[3][id] == 3 && fgy == CSW_USP)
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/v_terep.mdl") // Terepmintas USP
   }
   if(usp_szam[4][id] == 4 && fgy == CSW_USP)
   {
      
   }
   if(usp_szam[5][id] == 5 && fgy == CSW_USP)
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp/v_katona.mdl") //Katonai
      
      
   }

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP megvétel, BUGG!
HozzászólásElküldve: 2015.08.31. 12:31 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Látom igazam volt. Na most gondolj már bele ott a többdimenziós tömböd... Szép és jó,de aktiválsz egy fegyvert.
usp[1][id]=1
aztán egy másikat usp[2][id]=2

akkor mivel az 2külön változó mindkettőt észleli a currentweapon azt akkor melyiket állítsa be, egyszerre mindet azt az utolsót megjeleníti...!?

Akkor minden egyes casenél a többi "dimenziót" állítsd át,hogy ne legyen rajta fegyver. Ha így akarod folytatni.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP megvétel, BUGG!
HozzászólásElküldve: 2015.08.31. 12:35 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
mforce írta:
Látom igazam volt. Na most gondolj már bele ott a többdimenziós tömböd... Szép és jó,de aktiválsz egy fegyvert.
usp[1][id]=1
aztán egy másikat usp[2][id]=2

akkor mivel az 2külön változó mindkettőt észleli a currentweapon azt akkor melyiket állítsa be, egyszerre mindet azt az utolsót megjeleníti...!?

Akkor minden egyes casenél a többi "dimenziót" állítsd át,hogy ne legyen rajta fegyver. Ha így akarod folytatni.


hopp, na akkor megpróbálom így :D, ha valami nem jó akkor szólok, nagyon szépen köszönön!

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Amikor megvette,ne kelljen még1x.
HozzászólásElküldve: 2015.08.31. 13:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Szevasztok! nos következő problémám lenne.

azt hogy oldjam meg hogyha már megvette az illető azt az usp-t amit XY pontért vett azt ne vonja le megint , szóval csak 1x lehessen megvenni.

Gondolkodtam ezekben, de tesztelni nem teszteltem, és hát nem tudom hogy jó e.

Kód:
}
      case 1:{
         if(pont[id] >= 2500)
         {
            pont[id] -= 2500
            usp_szam1[id] = 1
            print_color(id, "!g[Információ]!y Sikeres vásárlás.")
         }
         else
         {
            
            print_color(id, "!g[Információ]!y Nincs elég pontod.")
         }
         if(usp_szam1[id] >= 1)
         {
         vasaroltusp(id)
         }
      }


Várom a megoldásokat:)!

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Amikor megvette,ne kelljen még1x.
HozzászólásElküldve: 2015.08.31. 13:14 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Kód:
case 1:{
         if(pont[id] >= 2500 && usp_szam1[id] < 1)
         {
            pont[id] -= 2500
            usp_szam1[id] = 1
            print_color(id, "!g[Információ]!y Sikeres vásárlás.")
         }
         else if(usp_szam1[id] < 1 && pont[id] < 2500)
         {
            print_color(id, "!g[Információ]!y Nincs elég pontod.")
         }
         else if(usp_szam1[id] >= 1)
         {
         vasaroltusp(id)
         }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Amikor megvette,ne kelljen még1x.
HozzászólásElküldve: 2015.08.31. 13:25 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Köszi, és amikor a menüben mondjuk megvan a 2-es usp és az alapra akarom akkor rámegyek a menüben az alapra és nem adja ide, ha átváltom a késről usp-re , nem adja meg azt a modellt.

Mi lehet az oka?

nem give_itemmel akarom!

U.i: amit most írtál nekem, abba csak annyi a baj ha megvan akkor is írja hogy : "NINCS ELÉG PONTOD".

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Amikor megvette,ne kelljen még1x.
HozzászólásElküldve: 2015.08.31. 13:38 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Javítva a case, a többire nem tudok mit mondani, összevonom a 2 posztot, nem tudom mi értelme volt külön. Máskor erre figyelj légyszíves, mert a téma ugyanaz...

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Amikor megvette,ne kelljen még1x.
HozzászólásElküldve: 2015.08.31. 14:45 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
mforce írta:
Javítva a case, a többire nem tudok mit mondani, összevonom a 2 posztot, nem tudom mi értelme volt külön. Máskor erre figyelj légyszíves, mert a téma ugyanaz...


azért vontam össze , mert egy kicsit gáz hogy 500posztot csinálok egy nap.

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 110 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole