hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 16:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 439 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 437 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kiegészités
HozzászólásElküldve: 2015.08.30. 21:50 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.18. 21:10
Hozzászólások: 186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Valaki bele irná hogy Awp csak 4v4töl és csak eslö 2tönek? :)
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
 
const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
 
new const g_MaxAmmo[] =
{
0,
52, //CSW_P228
0,
90, //CSW_SCOUT
0,  //CSW_HEGRENADE
32,  //CSW_XM1014
0,  //CSW_C4
100,//CSW_MAC10
90, //CSW_AUG
0,  //CSW_SMOKEGRENADE
120,//CSW_ELITE
100,//CSW_FIVESEVEN
100,//CSW_UMP45
90, //CSW_SG550
90, //CSW_GALIL
90, //CSW_FAMAS
100,//CSW_USP
120,//CSW_GLOCK18
30, //CSW_AWP
120,//CSW_MP5NAVY
200,//CSW_M249
32,  //CSW_M3
90, //CSW_M4A1
120,//CSW_TMP
90, //CSW_G3SG1
0,  //CSW_FLASHBANG
35,  //CSW_DEAGLE
90, //CSW_SG552
90, //CSW_AK47
0,  //CSW_KNIFE
100//CSW_P90
}
new orokloszer
 
public plugin_init()
{
register_plugin("FegyverMenu", "1.0", "RsN");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyverMenu",1)
register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
orokloszer = register_cvar("fm_orokloszer","1")
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if(get_pcvar_num(orokloszer) == 1)
{
   if(is_user_alive(id))
   {
      new fegyver = read_data(2)
      if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
      {
         cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
      }
   }
}
}
public FegyverMenu(id)
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
{
   strip_user_weapons(id)
   ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
   give_item(id, "weapon_knife")
   give_item(id, "weapon_c4")
   cs_set_user_plant(id,1,1)
   new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
   menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
   menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
   menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
   menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
   menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
   menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
   menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
   menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
   menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
   menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
   menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
   menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
   menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
   menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
   menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
   menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
   menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
   menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
   menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
   menu_display(id, menu, 0);   
}
else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
{
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id, "weapon_knife")
   ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
   new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
   menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
   menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
   menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
   menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
   menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
   menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
   menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
   menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
   menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
   menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
   menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
   menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
   menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
   menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
   menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
   menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
   menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
   menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
   menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
   menu_display(id, menu, 0);   
}
else if (userTeam == CS_TEAM_T)
{
   strip_user_weapons(id)
   ham_strip_weapon(id,"weapon_usp")
   give_item(id, "weapon_knife")
   give_item(id, "item_thighpack");
   new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
   menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
   menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
   menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
   menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
   menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
   menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
   menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
   menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
   menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
   menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
   menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
   menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
   menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
   menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
   menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
   menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
   menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
   menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
   menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
   menu_display(id, menu, 0);   
}
}
public FegyverMenu_mh(id, menu, item)
{
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item)
{
   case 0:
   {
      give_item(id, "weapon_m4a1");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "item_assaultsuit")
      PistolMenu(id);
   }
   case 1:
   {
      give_item(id, "weapon_ak47");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "item_assaultsuit")
      PistolMenu(id);
   }
   case 2:
   {
      give_item(id, "weapon_awp");
      give_item(id, "ammo_338magnum");
      give_item(id, "ammo_338magnum");     
      give_item(id, "ammo_338magnum");
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "item_assaultsuit")
      PistolMenu(id);
   }
   case 3:
   {
      give_item(id, "weapon_famas");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "item_assaultsuit")
      PistolMenu(id);
   }
   case 4:
   {
      give_item(id, "weapon_m249");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "item_assaultsuit")
      PistolMenu(id);
   }
   case 5:
   {
      give_item(id, "weapon_m3");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "item_assaultsuit")
      PistolMenu(id);
   }
   case 6:
   {
      give_item(id, "weapon_xm1014");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      give_item(id, "ammo_buckshot");
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "item_assaultsuit")
      PistolMenu(id);
   }
   case 7:
   {
      give_item(id, "weapon_scout");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "ammo_762nato");
      give_item(id, "item_assaultsuit")
      PistolMenu(id);
   }
   case 8:
   {
      give_item(id, "weapon_mp5navy");
      give_item(id, "ammo_9mm");
      give_item(id, "ammo_9mm");
      give_item(id, "ammo_9mm");
      give_item(id, "ammo_9mm");
      give_item(id, "item_assaultsuit")
      PistolMenu(id);
   }
   case 9:
   {
      give_item(id, "weapon_galil");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "item_assaultsuit")
      PistolMenu(id);
   }
   case 10:
   {
      give_item(id, "weapon_aug");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "item_assaultsuit")
      PistolMenu(id);
   }
   case 11:
   {
      give_item(id, "weapon_sg552");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "ammo_556nato");
      give_item(id, "item_assaultsuit")
      PistolMenu(id);
   }
   case 12:
   {
      give_item(id, "weapon_p90");
      give_item(id, "ammo_57mm");
      give_item(id, "ammo_57mm");
      give_item(id, "item_assaultsuit")
      PistolMenu(id);
   }
   case 13:
   {
      give_item(id, "weapon_tmp");
      give_item(id, "ammo_9mm");
      give_item(id, "ammo_9mm");
      give_item(id, "ammo_9mm");
      give_item(id, "ammo_9mm");
      give_item(id, "item_assaultsuit")
      PistolMenu(id);
   }
   case 14:
   {
      give_item(id, "weapon_ump45");
      give_item(id, "ammo_45acp");
      give_item(id, "ammo_45acp");
      give_item(id, "ammo_45acp");
      give_item(id, "ammo_45acp");
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "item_assaultsuit")
      PistolMenu(id);
   }
   case 15:
   {
      give_item(id, "weapon_mac10");
      give_item(id, "ammo_45acp");
      give_item(id, "ammo_45acp");
      give_item(id, "ammo_45acp");
      give_item(id, "ammo_45acp");
      give_item(id, "item_assaultsuit")
      PistolMenu(id);
   }
}
 
menu_destroy(menu);
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
public PistolMenu(id)
{
new menu = menu_create("\yPisztolyMenü", "PistolMenu_mh");
 
menu_additem(menu, "\yDeagle", "", 0); // case 0
menu_additem(menu, "\yUsp", "", 0); // case 1
menu_additem(menu, "\yGlock18", "", 0); // case 2
menu_additem(menu, "\yP228", "", 0); // case 3
menu_additem(menu, "\yFiveseven", "", 0); // case 4
menu_additem(menu, "\yElite", "", 0); // case 5
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
 
menu_display(id, menu, 0);
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public PistolMenu_mh(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
   menu_cancel(id);
   return PLUGIN_HANDLED;
}
 
new command[6], name[64], access, callback;
 
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
 
switch(item)
{
   case 0:
   {
      give_item(id, "weapon_deagle");
      give_item(id,"ammo_50ae");
      give_item(id,"ammo_50ae");
      give_item(id,"ammo_50ae");
      give_item(id,"ammo_50ae");
      give_item(id,"ammo_50ae");
      give_item(id, "weapon_hegrenade");
      give_item(id, "weapon_flashbang");
      give_item(id, "weapon_flashbang");
      cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
   }
   case 1:
   {
      give_item(id, "weapon_usp");
      give_item(id,"ammo_45acp");
      give_item(id,"ammo_45acp");
      give_item(id,"ammo_45acp");
      give_item(id,"ammo_45acp");
      give_item(id,"ammo_45acp");
      give_item(id,"ammo_45acp");
      give_item(id,"ammo_45acp");
      give_item(id,"ammo_45acp");
      give_item(id,"ammo_45acp");
      give_item(id, "weapon_hegrenade");
      give_item(id, "weapon_flashbang");
      give_item(id, "weapon_flashbang");
      cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
   }
   case 2:
   {
      give_item(id, "weapon_glock18");
      give_item(id,"ammo_9mm");
      give_item(id,"ammo_9mm");
      give_item(id,"ammo_9mm");
      give_item(id,"ammo_9mm");
      give_item(id,"ammo_9mm");
      give_item(id,"ammo_9mm");
      give_item(id, "weapon_hegrenade");
      give_item(id, "weapon_flashbang");
      give_item(id, "weapon_flashbang");
      cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
   }
   case 3:
   {
      give_item(id, "weapon_p228");
      give_item(id,"ammo_357sig");
      give_item(id,"ammo_357sig");
      give_item(id,"ammo_357sig");
      give_item(id,"ammo_357sig");
      give_item(id, "weapon_hegrenade");
      give_item(id, "weapon_flashbang");
      give_item(id, "weapon_flashbang");
      cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
   }
   case 4:
   {
      give_item(id, "weapon_fiveseven");
      give_item(id,"ammo_57mm");
      give_item(id,"ammo_57mm");
      give_item(id,"ammo_57mm");
      give_item(id,"ammo_57mm");
      give_item(id,"ammo_57mm");
      give_item(id, "weapon_hegrenade");
      give_item(id, "weapon_flashbang");
      give_item(id, "weapon_flashbang");
      cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
   }
   case 5:
   {
      give_item(id, "weapon_elite");
      give_item(id,"ammo_9mm");
      give_item(id,"ammo_9mm");
      give_item(id,"ammo_9mm");
      give_item(id,"ammo_9mm");
      give_item(id, "weapon_hegrenade");
      give_item(id, "weapon_flashbang");
      give_item(id, "weapon_flashbang");
      cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
   }
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock ham_give_weapon(id,weapon[])
{
   if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
 
   new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
   if(!pev_valid(wEnt)) return 0;
 
   set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
   dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);
 
   if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
   {
      if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
      return 0;
   }
   ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
   return 1;
}
stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
{
   if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
 
   new wId = get_weaponid(weapon);
   if(!wId) return 0;
 
   new wEnt;
   while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
   if(!wEnt) return 0;
 
   if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
 
   if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
   ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
 
   set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
   return 1;
}
 
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
        new count = 1, players[32]
        static msg[191]
        vformat(msg, 190, input, 3)
 
        replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
        replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
        replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
        replace_all(msg, 190, "�", "á")
        replace_all(msg, 190, "�", "é")
        replace_all(msg, 190, "�", "í")
        replace_all(msg, 190, "�", "ó")
        replace_all(msg, 190, "�", "ö")
        replace_all(msg, 190, "�", "ő")
        replace_all(msg, 190, "�", "ú")
        replace_all(msg, 190, "�", "ü")
        replace_all(msg, 190, "�", "ű")
        replace_all(msg, 190, "�", "Á")
        replace_all(msg, 190, "�", "É")
        replace_all(msg, 190, "�", "Í")
        replace_all(msg, 190, "�", "Ó")
        replace_all(msg, 190, "�", "Ö")
        replace_all(msg, 190, "�", "Ő")
        replace_all(msg, 190, "�", "Ú")
        replace_all(msg, 190, "�", "Ü")
        replace_all(msg, 190, "�", "Ű")       
 
        if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
        {
                for (new i = 0; i < count; i++)
                {
                        if (is_user_connected(players[i]))
                        {
                                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
                                write_byte(players[i])
                                write_string(msg)
                                message_end()
                        }
                }
        }
        return PLUGIN_HANDLED


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészités
HozzászólásElküldve: 2015.08.31. 00:14 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Mivel van fent egy agyon módosítható fegyvermenü, amibe ezek a funkciók alapból szerepelnek, ezért muszáj megkérdeznem, hogy ez miért nem jó?
mforce @ Advanced Fegyvermenü 0.0.1

Alul ott a javítás is, és tökéletesen mennie kell szerintem 32 játékos után is :)

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kiegészités
HozzászólásElküldve: 2015.08.31. 07:56 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.18. 21:10
Hozzászólások: 186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ez nekem nagyon jó lenne ha le lehetne tölteni a zippet, nekem a zipben találhato verzio kellene.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 97 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole