hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.04. 19:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 217 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 217 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kör üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.09.21. 02:24 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Sziasztok!

Valaki ebből kiszedné, hogy a pályát ne "vegye" bele?
Mert a pályát nem szeretném .txt-be beleírni... Én megpróbáltam kivenni belőle, de hiba: "ML_NOTFOUND: RND_MSG"

Forráskód:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define VERSION "1.3"
  5.  
  6.  
  7. new rounds_elapsed;
  8. new play_sound;
  9. new chat_message;
  10. new g_maxplayers;
  11. new g_map[32]
  12. new say_text;
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. /* Register plugin and author */
  17. register_plugin("Vox Round Say", VERSION, "God@Dorin")
  18.  
  19.  
  20. /* Register plugin version by cvar */
  21. register_cvar("round_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  22. set_cvar_string("round_version", VERSION);
  23.  
  24. /* Register new round events */
  25. register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
  26. register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2=#Game_will_restart_in");
  27.  
  28. /* Register language file */
  29. register_dictionary("round_message.txt");
  30.  
  31. /* Register plugin cvars */
  32. play_sound = register_cvar("amx_playsound","1");
  33. chat_message = register_cvar("amx_chatmessage","1");
  34. g_maxplayers = get_maxplayers();
  35. get_mapname(g_map, 31)
  36.  
  37. say_text = get_user_msgid("SayText");
  38. }
  39. public new_round()
  40. {
  41. rounds_elapsed += 1;
  42.  
  43. new p_playernum;
  44. p_playernum = get_playersnum(1);
  45.  
  46. if(get_pcvar_num(chat_message) == 1)
  47. {
  48. client_printc(0, "%L", 0, "RND_MSG", rounds_elapsed, g_map, p_playernum, g_maxplayers);
  49. }
  50. if(get_pcvar_num(play_sound) == 1)
  51. {
  52. new rndctstr[21]
  53. num_to_word(rounds_elapsed, rndctstr, 20);
  54. client_cmd(0, "spk ^"vox/round %s^"",rndctstr)
  55. }
  56. return PLUGIN_CONTINUE;
  57. }
  58. public restart_round()
  59. {
  60. rounds_elapsed = 0;
  61. }
  62. stock client_printc(const id, const string[], {Float, Sql, Resul,_}:...) {
  63.  
  64. new msg[191], players[32], count = 1;
  65. vformat(msg, sizeof msg - 1, string, 3);
  66.  
  67. replace_all(msg,190,"!g","^4");
  68. replace_all(msg,190,"!y","^1");
  69. replace_all(msg,190,"!t","^3");
  70.  
  71. if(id)
  72. players[0] = id;
  73. else
  74. get_players(players,count,"ch");
  75.  
  76. new index;
  77. for (new i = 0 ; i < count ; i++)
  78. {
  79. index = players[i];
  80. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, say_text,_, index);
  81. write_byte(index);
  82. write_string(msg);
  83. message_end();
  84. }
  85.  
  86. }
  87. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  88. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1048\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  89. */
  90.  


txt:
Kód:
[en]
RND_MSG = !y[!gufffff!y] !g- !gKör: !t%d !y| Játékosok: !g%d!y/!g%d !y| !tidevalami

stbstbstbstb

stbstbstbstb

stbstbstbstb

stbstbstbstb


Köszönöm szépen.

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.09.21. 06:02 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Szia én bele irtam az sma-ba itt birod állitani de ha nem jó akkor kérlek a .txt teljesen küld el és megcsinálom ugy de probáld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define VERSION "1.3"
  5.  
  6.  
  7. new rounds_elapsed;
  8. new play_sound;
  9. new chat_message;
  10. new g_maxplayers;
  11. new g_map[32]
  12. new say_text;
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. /* Register plugin and author */
  17. register_plugin("Vox Round Say", VERSION, "God@Dorin")
  18.  
  19.  
  20. /* Register plugin version by cvar */
  21. register_cvar("round_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  22. set_cvar_string("round_version", VERSION);
  23.  
  24. /* Register new round events */
  25. register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
  26. register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2=#Game_will_restart_in");
  27.  
  28. /* Register language file */
  29. register_dictionary("round_message.txt");
  30.  
  31. /* Register plugin cvars */
  32. play_sound = register_cvar("amx_playsound","1");
  33. chat_message = register_cvar("amx_chatmessage","1");
  34. g_maxplayers = get_maxplayers();
  35. get_mapname(g_map, 31)
  36.  
  37. say_text = get_user_msgid("SayText");
  38. }
  39. public new_round()
  40. {
  41. rounds_elapsed += 1;
  42.  
  43. new p_playernum;
  44. p_playernum = get_playersnum(1);
  45.  
  46. if(get_pcvar_num(chat_message) == 1)
  47. {
  48. client_printc(0, "!y[!gufffff!y] !g- !gKör: !t%d !y| Játékosok: !g%d!y/!g%d !y| !tidevalami", 0, rounds_elapsed, p_playernum, g_maxplayers);
  49. }
  50. if(get_pcvar_num(play_sound) == 1)
  51. {
  52. new rndctstr[21]
  53. num_to_word(rounds_elapsed, rndctstr, 20);
  54. client_cmd(0, "spk ^"vox/round %s^"",rndctstr)
  55. }
  56. return PLUGIN_CONTINUE;
  57. }
  58. public restart_round()
  59. {
  60. rounds_elapsed = 0;
  61. }
  62. stock client_printc(const id, const string[], {Float, Sql, Resul,_}:...) {
  63.  
  64. new msg[191], players[32], count = 1;
  65. vformat(msg, sizeof msg - 1, string, 3);
  66.  
  67. replace_all(msg,190,"!g","^4");
  68. replace_all(msg,190,"!y","^1");
  69. replace_all(msg,190,"!t","^3");
  70.  
  71. if(id)
  72. players[0] = id;
  73. else
  74. get_players(players,count,"ch");
  75.  
  76. new index;
  77. for (new i = 0 ; i < count ; i++)
  78. {
  79. index = players[i];
  80. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, say_text,_, index);
  81. write_byte(index);
  82. write_string(msg);
  83. message_end();
  84. }
  85.  
  86. }
  87. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  88. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1048\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  89. */

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.09.21. 10:33 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "Plugin"
  4. #define VERSION "1.0"
  5. #define AUTHOR "mforce"
  6.  
  7. #define PREFIX "ProKillers"
  8.  
  9. new g_roundCount;
  10. new g_maxplayers;
  11.  
  12. public plugin_init(){
  13. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  14. register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  15. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  16. g_maxplayers = get_maxplayers();
  17. return PLUGIN_CONTINUE
  18. }
  19.  
  20. public roundcount()
  21. if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  22.  
  23. ++g_roundCount
  24. new mp_maxrounds = get_cvar_pointer("mp_maxrounds")
  25. new maxrounds = get_pcvar_num(mp_maxrounds);
  26. new p_playernum;
  27. p_playernum = get_playersnum(1);
  28. ChatColor("^4[%s]^1 Kör:^3 %i^1/^3%i ^1Játékosok:^3 %i^1/^3%i", PREFIX, g_roundCount, maxrounds, p_playernum, g_maxplayers)
  29. }
  30.  
  31. public reset_counter() {
  32. g_roundCount = 0
  33. }
  34.  
  35. stock ChatColor(const szMessage[], any:...)
  36. {
  37. static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  38. vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 2);
  39.  
  40. if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  41.  
  42. get_players(players, pnum, "ch");
  43.  
  44. for(new i; i < pnum; i++)
  45. {
  46. message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  47. write_byte(players[i]);
  48. write_string(szMsg);
  49. message_end();
  50. }
  51. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 60 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole