hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Graitáció segítség.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=22237
Oldal: 1 / 1

Szerző:  smoller [ 2015.09.21. 12:00 ]
Hozzászólás témája:  Graitáció segítség.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE){
  3. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_gravitacio.mdl")
  4. set_user_gravity(id, Float:0.7)
  5. }
  6.  

Sziasztok! Miért van az hogy készitettem egy késmenüt és van ez a gravitációs kés, ha kiválasztom akkor nem csak ennek a késnek lesz gravitációja hanem a többi fegyvernek is. Például ha kiválasztom és átvaltok USP-re akkor az uspvel is nagyot lehet ugrani. Aki segít megoldani annak megy a gomb! :)

Szerző:  mforce [ 2015.09.21. 12:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Graitáció segítség.

Többi fegyvernél meg tedd alapra a gravityt.

Szerző:  smoller [ 2015.09.21. 12:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Graitáció segítség.

Vagyis hogyha a CurWeapon-on ban vannak több usp-k kések akkor ott álítsam be nekik:
SMA Forráskód:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_user_gravity(id, Float:1.0)
-ra?

Szerző:  mforce [ 2015.09.21. 12:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Graitáció segítség.

Igen, de nem muszáj az összes fegyót megcsinálni.
Egyszerűen.
else set_user_gravity blabla
és akkor minden más azon az értéken lesz.

Szerző:  PistaCFG [ 2015.09.21. 19:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Graitáció segítség.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE){
  2. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_gravitacio.mdl")
  3. set_user_gravity(id, Float:0.7)
  4. }
  5. else
  6. {
  7. set_user_gravity(id, Float:1.0)
  8.  

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/