hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.25. 10:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 197 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 196 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kések
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 12:42 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Sziasztok!
Volna egy olyan problémám ,hogy:
Van 9 késem.Azoknak tulajdonságok(sebesség,gravity) és azokból csak az utolsónak megy a sebesség és a gravity is.Azóta mióta betettem ezt:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. else {
  2. set_user_gravity(id, 1.0)
  3. }


Vagyis így néz ki összesen:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  2. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")
  3. }
  4. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  5. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+25)
  6. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes1.mdl")
  7. }
  8. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  9. set_user_gravity(id, 0.9)
  10. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes2.mdl")
  11. }
  12. else {
  13. set_user_gravity(id, 1.0)
  14. }
  15. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  16. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+25)
  17. set_user_gravity(id, 0.9)
  18. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes3.mdl")
  19. }
  20. else {
  21. set_user_gravity(id, 1.0)
  22. }
  23. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  24. usp1_damage[id] = true
  25. usp2_damage[id] = true
  26. usp3_damage[id] = true
  27. usp4_damage[id] = true
  28. usp5_damage[id] = true
  29. usp6_damage[id] = true
  30. usp7_damage[id] = true
  31. usp8_damage[id] = true
  32. usp9_damage[id] = true
  33. usp10_damage[id] = true
  34. usp11_damage[id] = true
  35. usp12_damage[id] = true
  36. usp13_damage[id] = true
  37. usp14_damage[id] = true
  38. usp15_damage[id] = true
  39. usp16_damage[id] = true
  40. usp17_damage[id] = true
  41. kes1_damage[id] = true
  42.  
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes4.mdl")
  44. }
  45. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  46. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+45)
  47. set_user_gravity(id, 0.65)
  48. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes5.mdl")
  49. }
  50. else {
  51. set_user_gravity(id, 1.0)
  52. }
  53. if(kes[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  54. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+65)
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes6.mdl")
  56. }
  57. if(kes[id] == 8 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  58. set_user_gravity(id, 0.48)
  59. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes7.mdl")
  60. }
  61. else {
  62. set_user_gravity(id, 1.0)
  63. }
  64. if(kes[id] == 9 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  65. set_user_gravity(id, 0.43)
  66. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+80)
  67. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes8.mdl")
  68. }
  69. else {
  70. set_user_gravity(id, 1.0)
  71. }
  72. }


Előre is köszi a válaszotokat :D

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kések
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 12:49 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Te jó isten. Akkor légyszíves próbáld értelmezni az if és else if és else-k lényegét.
100 else-t nem csinálunk! egy bőven elég belőle. Elsősorban...

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kések
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 12:51 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Példát tudsz adni?

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kések
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 12:53 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Egyetlen else van az alján. Meg a gravity váltás 1.0-ára mindenben szerepeljen,ami nem gravitys.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kések
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 14:55 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Példa?

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kések
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 16:21 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define MAX_PLAYERS 32
  7. #define m_pPlayer 41
  8.  
  9. new iKnives[ MAX_PLAYERS + 1 ];
  10. stock const sKnvies[ ][ ] =
  11. {
  12. "models/v_knife.mdl",
  13. "models/custom.mdl",
  14. "models/custom.mdl",
  15. "models/custom.mdl",
  16. }
  17.  
  18. public plugin_init( )
  19. {
  20. register_plugin( "...", "1.0", "Akosch:." );
  21.  
  22. RegisterHam( Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwWpnKnfPost", 1 );
  23. }
  24.  
  25. public fwWpnKnfPost( iEnt )
  26. {
  27. new iOwner = get_pdata_cbase( iEnt, m_pPlayer, 4 ); // Lekérjük kinél van ez az entity.
  28.  
  29. entity_set_string( iOwner, EV_SZ_viewmodel, sKnives[ iOwner ] ); // Model beállítása.
  30.  
  31. switch( iKnives[ iOwner ] )
  32. {
  33. case 0:
  34. {
  35. set_user_gravity( iOwner, 1.0 );
  36. set_user_maxspeed( iOwner, 250.0 );
  37. }
  38. case 1:
  39. {
  40. set_user_gravity( iOwner, Float:... );
  41. set_user_maxspeed( iOwner, Float:... );
  42. }
  43. case 2:
  44. {
  45. set_user_gravity( iOwner, Float:... );
  46. set_user_maxspeed( iOwner, Float:... );
  47. }
  48. case 3:
  49. {
  50. set_user_gravity( iOwner, Float:... );
  51. set_user_maxspeed( iOwner, Float:... );
  52. }
  53. /*
  54. case 4:
  55. {
  56.  
  57. }
  58. ...
  59. */
  60. default:
  61. {
  62. log_amx( "%i -nél ismeretlen kés van!", iOwner ); // Hiba esetén vmi log.
  63. }
  64. }
  65. }


Én máshogy csinálnám, de ahogy láttam neked vmi ilyesmi jó.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kések
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 16:25 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Akosch hallod ha a sima if-et nem érti a curweaponba (amiből milliárd téma van), akkor az item deploy menni fog? XD

mellesleg azért te se írtad full jól.
0 pl. gondolom alap kés,ahhoz nem nyúlunk, kezdünk case 1-el, de a default értékére lehetne tenni az alapot.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_user_gravity( iOwner, 1.0 );
  2. set_user_maxspeed( iOwner, 250.0 );

Tehát csak annak ad case-t aminek kell, a többi megy a defaultra.

Amúgy a stock const az miért?

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kések
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 17:40 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Ha tényleg akarja, akkor érteni fogja, ha nem akkor átirogatja xd

Direkt csináltam így, h van case 0 is, így defaulton nézheti, h nem rontott-e vhol pl láda nyitásnál túl nagy maximum értéket adott meg a random függvényhez stb.

Stock const inkább csak megszokás, hiszen itt elég alacsony az esélye, h nem használná.
( A stock kúlcsszóval létrehozott változók / függvények, ha nincsenek legalább 1x használva a kódban akkor nem fordulnak bele [ de ha biztosra tudod, h haszálva van / lesz, akkor fölösleges ]. )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kések
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 19:06 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.23. 19:53
Hozzászólások: 100
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  2. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")
  3. }
  4. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  5. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+25)
  6. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes1.mdl")
  7. }
  8. else if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  9. set_user_gravity(id, 0.9)
  10. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes2.mdl")
  11. }
  12. else if{
  13. set_user_gravity(id, 1.0)
  14. }
  15. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  16. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+25)
  17. set_user_gravity(id, 0.9)
  18. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes3.mdl")
  19. }
  20. else if{
  21. set_user_gravity(id, 1.0)
  22. }
  23. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  24. usp1_damage[id] = true
  25. usp2_damage[id] = true
  26. usp3_damage[id] = true
  27. usp4_damage[id] = true
  28. usp5_damage[id] = true
  29. usp6_damage[id] = true
  30. usp7_damage[id] = true
  31. usp8_damage[id] = true
  32. usp9_damage[id] = true
  33. usp10_damage[id] = true
  34. usp11_damage[id] = true
  35. usp12_damage[id] = true
  36. usp13_damage[id] = true
  37. usp14_damage[id] = true
  38. usp15_damage[id] = true
  39. usp16_damage[id] = true
  40. usp17_damage[id] = true
  41. kes1_damage[id] = true
  42.  
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes4.mdl")
  44. }
  45. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  46. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+45)
  47. set_user_gravity(id, 0.65)
  48. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes5.mdl")
  49. }
  50. else if{
  51. set_user_gravity(id, 1.0)
  52. }
  53. else if(kes[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  54. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+65)
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes6.mdl")
  56. }
  57. else if(kes[id] == 8 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  58. set_user_gravity(id, 0.48)
  59. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes7.mdl")
  60. }
  61. else if{
  62. set_user_gravity(id, 1.0)
  63. }
  64. else if(kes[id] == 9 && fegyver == CSW_KNIFE) {
  65. set_user_gravity(id, 0.43)
  66. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+80)
  67. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dr/kes8.mdl")
  68. }
  69. else if{
  70. set_user_gravity(id, 1.0)
  71. }
  72. }

tessek

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Uj Munkaim :
  2. Kes Mod[45%]
  3. Deathrun Menu[33%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kések
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 19:44 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Na hát ugyanott vagyunk ahol indultunk. xDDDDDDD

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole