hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.17. 21:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 454 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 452 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Zolika_36 az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Plugin ékezet kérdés
HozzászólásElküldve: 2015.12.19. 17:34 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.11.15. 16:12
Hozzászólások: 218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Sziasztok ezt a plugint hogy írjam át hogy ékezetesen írja a gránát neveket? A választ előre is köszönöm.

#include <amxmodx>

#define PLUGIN_NAME "Fire in the hole!"
#define PLUGIN_VERSION "0.1"
#define PLUGIN_AUTHOR "VEN"

enum grenade {
GRENADE_HE,
GRENADE_FLASH,
GRENADE_SMOKE
}

// EDITABLE: grenade description
new const g_grenade_description[_:grenade][] = {
"[Robbano]",
"[Vakito]",
"[Fust]"
}

enum color {
COLOR_NORMAL,
COLOR_RED,
COLOR_BLUE,
COLOR_GRAY,
COLOR_GREEN
}

// EDITABLE: grenade description text color
new const g_grenade_desccolor[_:grenade] = {
COLOR_RED,
COLOR_GRAY,
COLOR_GREEN
}

new const g_grenade_weaponid[_:grenade] = {
CSW_HEGRENADE,
CSW_FLASHBANG,
CSW_SMOKEGRENADE
}

#define COLORCODE_NORMAL 0x01
#define COLORCODE_TEAM 0x03
#define COLORCODE_LOCATION 0x04

new const g_color_code[_:color] = {
COLORCODE_NORMAL,
COLORCODE_TEAM,
COLORCODE_TEAM,
COLORCODE_TEAM,
COLORCODE_LOCATION
}

new const g_color_teamname[_:color][] = {
"",
"TERRORIST",
"CT",
"SPECTATOR",
""
}

#define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5

enum radiotext_msgarg {
RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1,
RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID,
RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE,
RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME,
RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE,
}

new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole"
new const g_radiotext_template[] = "%s (RADIO): Fire in the hole!"

new g_msgid_saytext
new g_msgid_teaminfo

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")

g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText")
g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")
}

public message_text(msgid, dest, id) {
if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING)
return PLUGIN_CONTINUE

static arg[32]
get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1)
if (!equal(arg, g_required_radiotype))
return PLUGIN_CONTINUE

get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1)
new caller = str_to_num(arg)
if (!is_user_alive(caller))
return PLUGIN_CONTINUE

new clip, ammo, weapon
weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo)
for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) {
if (g_grenade_weaponid[i] == weapon) {
static text[192]
new pos = 0
text[pos++] = g_color_code[COLOR_NORMAL]

get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1)
pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg)
copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description[i])

new desccolor = g_grenade_desccolor[i]
if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) {
static teamname[12]
get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1)

if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) {
msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor])
msg_saytext(id, text)
msg_teaminfo(id, teamname)

return PLUGIN_HANDLED
}
}

msg_saytext(id, text)

return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

msg_teaminfo(id, teamname[]) {
message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)
write_byte(id)
write_string(teamname)
message_end()
}

msg_saytext(id, text[]) {
message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)
write_byte(id)
write_string(text)
message_end()
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin ékezet kérdés
HozzászólásElküldve: 2015.12.19. 17:38 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
attila2660 írta:
Sziasztok ezt a plugint hogy írjam át hogy ékezetesen írja a gránát neveket? A választ előre is köszönöm.

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN_NAME "Fire in the hole!"
  4. #define PLUGIN_VERSION "0.1"
  5. #define PLUGIN_AUTHOR "VEN"
  6.  
  7. enum grenade {
  8.     GRENADE_HE,
  9.     GRENADE_FLASH,
  10.     GRENADE_SMOKE
  11. }
  12.  
  13. // EDITABLE: grenade description
  14. new const g_grenade_description[_:grenade][] = {
  15.     "[Robbano]",
  16.     "[Vakito]",
  17.     "[Fust]"
  18. }
  19.  
  20. enum color {
  21.     COLOR_NORMAL,
  22.     COLOR_RED,
  23.     COLOR_BLUE,
  24.     COLOR_GRAY,
  25.     COLOR_GREEN
  26. }
  27.  
  28. // EDITABLE: grenade description text color
  29. new const g_grenade_desccolor[_:grenade] = {
  30.     COLOR_RED,
  31.     COLOR_GRAY,
  32.     COLOR_GREEN
  33. }
  34.  
  35. new const g_grenade_weaponid[_:grenade] = {
  36.     CSW_HEGRENADE,
  37.     CSW_FLASHBANG,
  38.     CSW_SMOKEGRENADE
  39. }
  40.  
  41. #define COLORCODE_NORMAL 0x01
  42. #define COLORCODE_TEAM 0x03
  43. #define COLORCODE_LOCATION 0x04
  44.  
  45. new const g_color_code[_:color] = {
  46.     COLORCODE_NORMAL,
  47.     COLORCODE_TEAM,
  48.     COLORCODE_TEAM,
  49.     COLORCODE_TEAM,
  50.     COLORCODE_LOCATION
  51. }
  52.  
  53. new const g_color_teamname[_:color][] = {
  54.     "",
  55.     "TERRORIST",
  56.     "CT",
  57.     "SPECTATOR",
  58.     ""
  59. }
  60.  
  61. #define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5
  62.  
  63. enum radiotext_msgarg {
  64.     RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1,
  65.     RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID,
  66.     RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE,
  67.     RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME,
  68.     RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE,
  69. }
  70.  
  71. new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole"
  72. new const g_radiotext_template[] = "%s (RADIO): Fire in the hole!"
  73.  
  74. new g_msgid_saytext
  75. new g_msgid_teaminfo
  76.  
  77. public plugin_init() {
  78.     register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
  79.  
  80.     register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")
  81.  
  82.     g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText")
  83.     g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  84. }
  85.  
  86. public message_text(msgid, dest, id) {
  87.     if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING)
  88.         return PLUGIN_CONTINUE
  89.  
  90.     static arg[32]
  91.     get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1)
  92.     if (!equal(arg, g_required_radiotype))
  93.         return PLUGIN_CONTINUE
  94.  
  95.     get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1)
  96.     new caller = str_to_num(arg)
  97.     if (!is_user_alive(caller))
  98.         return PLUGIN_CONTINUE
  99.  
  100.     new clip, ammo, weapon
  101.     weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo)
  102.     for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) {
  103.         if (g_grenade_weaponid[i] == weapon) {
  104.             static text[192]
  105.             new pos = 0
  106.             text[pos++] = g_color_code[COLOR_NORMAL]
  107.  
  108.             get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1)
  109.             pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg)
  110.             copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description[i])
  111.  
  112.             new desccolor = g_grenade_desccolor[i]
  113.             if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) {
  114.                 static teamname[12]
  115.                 get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1)
  116.  
  117.                 if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) {
  118.                     msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor])
  119.                     msg_saytext(id, text)
  120.                     msg_teaminfo(id, teamname)
  121.  
  122.                     return PLUGIN_HANDLED
  123.                 }
  124.             }
  125.  
  126.             msg_saytext(id, text)
  127.  
  128.             return PLUGIN_HANDLED
  129.         }
  130.     }
  131.  
  132.     return PLUGIN_CONTINUE
  133. }
  134.  
  135. msg_teaminfo(id, teamname[]) {
  136.     message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)
  137.     write_byte(id)
  138.     write_string(teamname)
  139.     message_end()
  140. }
  141.  
  142. msg_saytext(id, text[]) {
  143.     message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)
  144.     write_byte(id)
  145.     write_string(text)
  146.     message_end()
  147. }
  148.  
  149. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  150. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  151. */

Legközelebb a szöveg kiemelőt használd.

Válasz:

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN_NAME "Fire in the hole!"
  4. #define PLUGIN_VERSION "0.1"
  5. #define PLUGIN_AUTHOR "VEN"
  6.  
  7. enum grenade {
  8. GRENADE_HE,
  9. GRENADE_FLASH,
  10. GRENADE_SMOKE
  11. }
  12.  
  13. // EDITABLE: grenade description
  14. new const g_grenade_description[_:grenade][] = {
  15. "[RobbanĂł]",
  16. "[VakĂtĂł]",
  17. "[FĂĽst]"
  18. }
  19.  
  20. enum color {
  21. COLOR_NORMAL,
  22. COLOR_RED,
  23. COLOR_BLUE,
  24. COLOR_GRAY,
  25. COLOR_GREEN
  26. }
  27.  
  28. // EDITABLE: grenade description text color
  29. new const g_grenade_desccolor[_:grenade] = {
  30. COLOR_RED,
  31. COLOR_GRAY,
  32. COLOR_GREEN
  33. }
  34.  
  35. new const g_grenade_weaponid[_:grenade] = {
  36. CSW_HEGRENADE,
  37. CSW_FLASHBANG,
  38. CSW_SMOKEGRENADE
  39. }
  40.  
  41. #define COLORCODE_NORMAL 0x01
  42. #define COLORCODE_TEAM 0x03
  43. #define COLORCODE_LOCATION 0x04
  44.  
  45. new const g_color_code[_:color] = {
  46. COLORCODE_NORMAL,
  47. COLORCODE_TEAM,
  48. COLORCODE_TEAM,
  49. COLORCODE_TEAM,
  50. COLORCODE_LOCATION
  51. }
  52.  
  53. new const g_color_teamname[_:color][] = {
  54. "",
  55. "TERRORIST",
  56. "CT",
  57. "SPECTATOR",
  58. ""
  59. }
  60.  
  61. #define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5
  62.  
  63. enum radiotext_msgarg {
  64. RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1,
  65. RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID,
  66. RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE,
  67. RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME,
  68. RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE,
  69. }
  70.  
  71. new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole"
  72. new const g_radiotext_template[] = "%s (RADIO): Fire in the hole!"
  73.  
  74. new g_msgid_saytext
  75. new g_msgid_teaminfo
  76.  
  77. public plugin_init() {
  78. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
  79.  
  80. register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")
  81.  
  82. g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText")
  83. g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  84. }
  85.  
  86. public message_text(msgid, dest, id) {
  87. if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING)
  88. return PLUGIN_CONTINUE
  89.  
  90. static arg[32]
  91. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1)
  92. if (!equal(arg, g_required_radiotype))
  93. return PLUGIN_CONTINUE
  94.  
  95. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1)
  96. new caller = str_to_num(arg)
  97. if (!is_user_alive(caller))
  98. return PLUGIN_CONTINUE
  99.  
  100. new clip, ammo, weapon
  101. weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo)
  102. for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) {
  103. if (g_grenade_weaponid[i] == weapon) {
  104. static text[192]
  105. new pos = 0
  106. text[pos++] = g_color_code[COLOR_NORMAL]
  107.  
  108. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1)
  109. pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg)
  110. copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description[i])
  111.  
  112. new desccolor = g_grenade_desccolor[i]
  113. if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) {
  114. static teamname[12]
  115. get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1)
  116.  
  117. if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) {
  118. msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor])
  119. msg_saytext(id, text)
  120. msg_teaminfo(id, teamname)
  121.  
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }
  124. }
  125.  
  126. msg_saytext(id, text)
  127.  
  128. return PLUGIN_HANDLED
  129. }
  130. }
  131.  
  132. return PLUGIN_CONTINUE
  133. }
  134.  
  135. msg_teaminfo(id, teamname[]) {
  136. message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)
  137. write_byte(id)
  138. write_string(teamname)
  139. message_end()
  140. }
  141.  
  142. msg_saytext(id, text[]) {
  143. message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)
  144. write_byte(id)
  145. write_string(text)
  146. message_end()
  147. }

[kozep]Kép[/kozep]

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin ékezet kérdés
HozzászólásElküldve: 2015.12.19. 17:52 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.11.15. 16:12
Hozzászólások: 218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Köszi!

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole