hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.14. 23:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 775 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 775 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: nvault szerkesztés
HozzászólásElküldve: 2016.01.13. 14:22 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.16. 07:38
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
[kozep]Sziasztok![/kozep]
Az a hiba történt, hogy az egyik játékos majdnem elérte az utolsó rangot ezzel a kés rendszerrel amit lentebb be másolok és név váltás után (a szerveren történt másnak pedig megmaradtak az ölések így is) elbugolt neki az összes ölése. Valahogy ezt vissza tudom neki adni? Próbáltam átírni a fájlt de nem engedte (total commander) mentésnél folyamatosan hibát ír, próbáltam úgy is hogy lementettem a gépemre, átírtam de nem engedte így sem feltölteni (a szerver le volt közben állítva) Ezt a kés rendszert használom csak az öléseket, skineket, rangokat írtam át benne:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <nvault>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <cstrike>
  8. #include <Colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "myer szara xdd"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kesek[33], vault
  15.  
  16. new RosszKarakterek, RosszKarakterek2
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20.     register_clcmd("say /kes", "kesmenu")
  21.     register_clcmd("say /bolt", "kesmenu")
  22.     register_clcmd("say /knife", "kesmenu")
  23.     register_clcmd("say /menu", "kesmenu")
  24.     register_clcmd("say","handlesay")
  25.     register_clcmd("say_team","handlesay")
  26.     vault = nvault_open("Knife_mentes")
  27.     register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  28.     register_event("DeathMsg","death","a")
  29. }
  30. public plugin_precache() {
  31.     precache_model("models/sb_kesek/sb_unlock_knife_kk.mdl")
  32.     precache_model("models/sb_kesek/sb_unlock_knife_1.mdl")
  33.     precache_model("models/sb_kesek/sb_unlock_knife_2.mdl")
  34.     precache_model("models/sb_kesek/sb_unlock_knife_3.mdl")
  35.     precache_model("models/sb_kesek/sb_unlock_knife_4.mdl")
  36.     precache_model("models/sb_kesek/sb_unlock_knife_5.mdl")
  37.     precache_model("models/sb_kesek/sb_unlock_knife_6.mdl")
  38.     precache_model("models/sb_kesek/sb_unlock_knife_7.mdl")
  39.     precache_model("models/sb_kesek/sb_unlock_knife_8.mdl")
  40.     precache_model("models/sb_kesek/sb_unlock_knife_9.mdl")
  41.     precache_model("models/sb_kesek/sb_unlock_knife_10.mdl")
  42. }
  43. public death(){
  44.     new killer = read_data(1)
  45.     new victim = read_data(2)
  46.  
  47.     if(killer == victim)
  48.     {
  49.     return PLUGIN_HANDLED
  50.     }
  51.     oles[killer]++
  52.     return PLUGIN_HANDLED
  53. }
  54. public kesmenu(id) {
  55.     new menu = menu_create("\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wPaintball", "kesmenu_hl")
  56.  
  57.     menu_additem(menu,"KĂ©sek","1",0)
  58.     menu_additem(menu,"Rangok","2",0)
  59.     menu_additem(menu,"\rKarácsonyi KĂ©s","3",0)
  60.     menu_display(id,menu,0)
  61. }
  62. public kesmenu_hl(id, menu, item)
  63.     {
  64.     if( item == MENU_EXIT )
  65.     {
  66.     menu_destroy(menu);
  67.     return PLUGIN_HANDLED;
  68.     }
  69.     new data[9], szName[64];
  70.     new access, callback;
  71.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  72.     new key = str_to_num(data);
  73.  
  74.     switch(key)
  75.     {
  76.     case 1: kes(id)
  77.     case 2: rangok(id)
  78.     case 3: kkes(id)
  79.     }
  80.     menu_destroy(menu);
  81.     return PLUGIN_HANDLED;
  82. }
  83. public kkes(id) {
  84.     new menu = menu_create("\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \r|\w Karácsonyi KĂ©s \r|", "kkes_hl")
  85.  
  86.     menu_additem(menu,".:[S]u\wB[B]a\y$$]:. Karácsonyi KĂ©s \yIngyenes használat","1",0)
  87.     menu_display(id,menu,0)
  88. }
  89. public kkes_hl(id, menu, item)
  90.     {
  91.     if( item == MENU_EXIT )
  92.     {
  93.     menu_destroy(menu);
  94.     return PLUGIN_HANDLED;
  95.     }
  96.     new data[9], szName[64];
  97.     new access, callback;
  98.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  99.     new key = str_to_num(data);
  100.  
  101.     switch(key)
  102.     {
  103.     case 1: kesek[id] = -1
  104.     }
  105.     menu_destroy(menu);
  106.     return PLUGIN_HANDLED;
  107. }
  108. public kes(id){
  109.     new cim[121], ks1[121],ks2[121],ks3[121],ks4[121],ks5[121],ks6[121],ks7[121],ks8[121],ks9[121],ks10[121]
  110.     format(cim, charsmax(cim),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \r| KĂ©sek \r|^n\yĂ–lĂ©s : \r%d",oles[id])
  111.     format(ks1, charsmax(ks1),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 1 \y[Megszerezve]")
  112.     if(oles[id] < 1000)
  113.     format(ks2, charsmax(ks2),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 2 \r[%d/1000 Ă–lĂ©s]",oles[id])
  114.     else
  115.     format(ks2, charsmax(ks2),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 2 \y[Megszerezve]")
  116.     if(oles[id] < 2500)
  117.     format(ks3, charsmax(ks3),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 3 \r[%d/2500 Ă–lĂ©s]",oles[id])
  118.     else
  119.     format(ks3, charsmax(ks3),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 3 \y[Megszerezve]")
  120.     if(oles[id] < 5000)
  121.     format(ks4, charsmax(ks4),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 4 \r[%d/5000 Ă–lĂ©s]",oles[id])
  122.     else
  123.     format(ks4, charsmax(ks4),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 4 \y[Megszerezve]")
  124.     if(oles[id] < 10000)
  125.     format(ks5, charsmax(ks5),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 5 \r[%d/10000 Ă–lĂ©s]",oles[id])
  126.     else
  127.     format(ks5, charsmax(ks5),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 5 \y[Megszerezve]")
  128.     if(oles[id] < 15000)
  129.     format(ks6, charsmax(ks6),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 6 \r[%d/15000 Ă–lĂ©s]",oles[id])
  130.     else
  131.     format(ks6, charsmax(ks6),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 6 \y[Megszerezve]")
  132.     if(oles[id] < 25000)
  133.     format(ks7, charsmax(ks7),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 7 \r[%d/25000 Ă–lĂ©s]",oles[id])
  134.     else
  135.     format(ks7, charsmax(ks7),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 7 \y[Megszerezve]")
  136.     if(oles[id] < 35000)
  137.     format(ks8, charsmax(ks8),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 8 \r[%d/35000 Ă–lĂ©s]",oles[id])
  138.     else
  139.     format(ks8, charsmax(ks8),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 8 \y[Megszerezve]")
  140.     if(oles[id] < 50000)
  141.     format(ks9, charsmax(ks9),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 9 \r[%d/50000 Ă–lĂ©s]",oles[id])
  142.     else
  143.     format(ks9, charsmax(ks9),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 9 \y[Megszerezve]")
  144.     if(oles[id] < 75000)
  145.     format(ks10, charsmax(ks10),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 10 \r[%d/75000 Ă–lĂ©s]",oles[id])
  146.     else
  147.     format(ks10, charsmax(ks10),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \wKĂ©s 10 \y[Megszerezve]")
  148.  
  149.     new menu = menu_create(cim, "kes_hl")
  150.  
  151.     menu_additem(menu,ks1,"1",0)
  152.     menu_additem(menu,ks2,"2",0)
  153.     menu_additem(menu,ks3,"3",0)
  154.     menu_additem(menu,ks4,"4",0)
  155.     menu_additem(menu,ks5,"5",0)
  156.     menu_additem(menu,ks6,"6",0)
  157.     menu_additem(menu,ks7,"7",0)
  158.     menu_additem(menu,ks8,"8",0)
  159.     menu_additem(menu,ks9,"9",0)
  160.     menu_additem(menu,ks10,"10",0)
  161.     menu_additem(menu,"\rFigyelem!^n\yAki elĹ‘ször elĂ©ri a \r'10 -es'\y kĂ©st az 3 hĂłnap admint nyer!","1",0)
  162.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r8\y-as gomb!")
  163.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
  164.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "ElözĹ‘ oldal: \r7\y-es gomb!")
  165.     menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  166.     menu_display(id,menu,0)
  167. }
  168. public kes_hl(id, menu, item)
  169.     {
  170.     if( item == MENU_EXIT )
  171.     {
  172.     menu_destroy(menu);
  173.     return PLUGIN_HANDLED;
  174.     }
  175.     new data[9], szName[64];
  176.     new access, callback;
  177.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  178.     new key = str_to_num(data);
  179.  
  180.     switch(key)
  181.     {
  182.     case 1:{
  183.         if(oles[id] >= 0){
  184.             kesek[id] = 0
  185.             engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  186.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Sikeres válásztás!")
  187.         }
  188.         else
  189.         {
  190.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Hiányzik mĂ©g %d ölĂ©s!",0-oles[id])
  191.         }
  192.     }
  193.     case 2:{
  194.         if(oles[id] >= 1000){
  195.             kesek[id] = 1
  196.             engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  197.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Sikeres válásztás!")
  198.         }
  199.         else
  200.         {
  201.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Hiányzik mĂ©g %d ölĂ©s!",1000-oles[id])
  202.         }
  203.     }
  204.     case 3:{
  205.         if(oles[id] >= 2500){
  206.             kesek[id] = 2
  207.             engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  208.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Sikeres válásztás!")
  209.         }
  210.         else
  211.         {
  212.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Hiányzik mĂ©g %d ölĂ©s!",2500-oles[id])
  213.         }
  214.     }
  215.     case 4:{
  216.         if(oles[id] >= 5000){
  217.             kesek[id] = 3
  218.             engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  219.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Sikeres válásztás!")
  220.         }
  221.         else
  222.         {
  223.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Hiányzik mĂ©g %d ölĂ©s!",5000-oles[id])
  224.         }
  225.     }
  226.     case 5:{
  227.         if(oles[id] >= 10000){
  228.             kesek[id] = 4
  229.             engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  230.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Sikeres válásztás!")
  231.         }
  232.         else
  233.         {
  234.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Hiányzik mĂ©g %d ölĂ©s!",10000-oles[id])
  235.         }
  236.     }
  237.     case 6:{
  238.         if(oles[id] >= 15000){
  239.             kesek[id] = 5
  240.             engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  241.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Sikeres válásztás!")
  242.         }
  243.         else
  244.         {
  245.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Hiányzik mĂ©g %d ölĂ©s!",15000-oles[id])
  246.         }
  247.     }
  248.     case 7:{
  249.         if(oles[id] >= 25000){
  250.             kesek[id] = 6
  251.             engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  252.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Sikeres válásztás!")
  253.         }
  254.         else
  255.         {
  256.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Hiányzik mĂ©g %d ölĂ©s!",25000-oles[id])
  257.         }
  258.     }
  259.     case 8:{
  260.         if(oles[id] >= 35000){
  261.             kesek[id] = 7
  262.             engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  263.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Sikeres válásztás!")
  264.         }
  265.         else
  266.         {
  267.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Hiányzik mĂ©g %d ölĂ©s!",35000-oles[id])
  268.         }
  269.     }
  270.     case 9:{
  271.         if(oles[id] >= 50000){
  272.             kesek[id] = 8
  273.             engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  274.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Sikeres válásztás!")
  275.         }
  276.         else
  277.         {
  278.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Hiányzik mĂ©g %d ölĂ©s!",50000-oles[id])
  279.         }
  280.     }
  281.     case 10:{
  282.         if(oles[id] >= 75000){
  283.             kesek[id] = 9
  284.             engclient_cmd(id,"weapon_knife")
  285.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Sikeres válásztás!")
  286.         }
  287.         else
  288.         {
  289.             ColorChat(id, GREEN, ".:[S]uB[B]a$$]:.^x01 Hiányzik mĂ©g %d ölĂ©s!",75000-oles[id])
  290.         }
  291.     }
  292.  
  293. }
  294.     menu_destroy(menu);
  295.     return PLUGIN_HANDLED;
  296. }
  297. public rangok(id){
  298.     new cim[121], ks1[121],ks2[121],ks3[121],ks4[121],ks5[121],ks6[121],ks7[121],ks8[121],ks9[121],ks10[121]
  299.     format(cim, charsmax(cim),"\r.:[S]u\wB[B]a\y$$]:. \r| Rangok \r|^n\yĂ–lĂ©s : \r%d",oles[id])
  300.  
  301.     format(ks1, charsmax(ks1),"\wKezdĹ‘ Alaprang \y[Megszerezve]")
  302.     if(oles[id] < 1000)
  303.     format(ks2, charsmax(ks2),"\wHaladĂł Rang \r[%d/1000 Ă–lĂ©s]",oles[id])
  304.     else
  305.     format(ks2, charsmax(ks2),"\wHaladĂł Rang \y[Megszerezve]")
  306.     if(oles[id] < 2500)
  307.     format(ks3, charsmax(ks2),"\wProfi Rang \r[%d/2500 Ă–lĂ©s]",oles[id])
  308.     else
  309.     format(ks3, charsmax(ks2),"\wProfi Rang \y[Megszerezve]")
  310.     if(oles[id] < 5000)
  311.     format(ks4, charsmax(ks2),"\wHarcos Rang \r[%d/5000 Ă–lĂ©s]",oles[id])
  312.     else
  313.     format(ks4, charsmax(ks2),"\wHarcos Rang \y[Megszerezve]")
  314.     if(oles[id] < 10000)
  315.     format(ks5, charsmax(ks2),"\wElit Rang \r[%d/10000 Ă–lĂ©s]",oles[id])
  316.     else
  317.     format(ks5, charsmax(ks2),"\wElit Rang \y[Megszerezve]")
  318.     if(oles[id] < 15000)
  319.     format(ks6, charsmax(ks2),"\wTitán Rang \r[%d/15000 Ă–lĂ©s]",oles[id])
  320.     else
  321.     format(ks6, charsmax(ks2),"\wTitán Rang \y[Megszerezve]")
  322.     if(oles[id] < 25000)
  323.     format(ks7, charsmax(ks2),"\wHerceg Rang \r[%d/25000 Ă–lĂ©s]",oles[id])
  324.     else
  325.     format(ks7, charsmax(ks2),"\wHerceg Rang \y[Megszerezve]")
  326.     if(oles[id] < 35000)
  327.     format(ks8, charsmax(ks2),"\wKirály Rang \r[%d/35000 Ă–lĂ©s]",oles[id])
  328.     else
  329.     format(ks8, charsmax(ks2),"\wKirály Rang \y[Megszerezve]")
  330.     if(oles[id] < 50000)
  331.     format(ks9, charsmax(ks2),"\wIsten Rang \r[%d/50000 Ă–lĂ©s]",oles[id])
  332.     else
  333.     format(ks9, charsmax(ks2),"\wIsten Rang \y[Megszerezve]")
  334.     if(oles[id] < 75000)
  335.     format(ks10, charsmax(ks2),"\wLegenda Rang \r[%d/75000 Ă–lĂ©s]^n",oles[id])
  336.     else
  337.     format(ks10, charsmax(ks2),"\wLegenda Rang \y[Megszerezve]^n")
  338.  
  339.     new menu = menu_create(cim, "rangok_h")
  340.  
  341.     menu_additem(menu,ks1,"1",0)
  342.     menu_additem(menu,ks2,"1",0)
  343.     menu_additem(menu,ks3,"1",0)
  344.     menu_additem(menu,ks4,"1",0)
  345.     menu_additem(menu,ks5,"1",0)
  346.     menu_additem(menu,ks6,"1",0)
  347.     menu_additem(menu,ks7,"1",0)
  348.     menu_additem(menu,ks8,"1",0)
  349.     menu_additem(menu,ks9,"1",0)
  350.     menu_additem(menu,ks10,"1",0)
  351.     menu_additem(menu,"\rFigyelem!^n\yAki elĹ‘ször elĂ©ri a \r'Legenda'\y Rangot az 3 hĂłnap admint nyer!","1",0)
  352.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r9\y-es gomb!")
  353.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
  354.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "ElözĹ‘ oldal: \r8\y-as gomb!")
  355.     menu_display(id,menu,0)
  356. }
  357. public rangok_h(id, menu, item)
  358.     {
  359.     if( item == MENU_EXIT )
  360.     {
  361.     menu_destroy(menu);
  362.     return PLUGIN_HANDLED;
  363.     }
  364.     new data[9], szName[64], name[32]
  365.     get_user_name(id, name, charsmax(name))
  366.     new access, callback;
  367.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  368.     new key = str_to_num(data);
  369.  
  370.     switch(key)
  371.     {
  372.     case 1: rangok(id)
  373.     }
  374.     menu_destroy(menu);
  375.     return PLUGIN_HANDLED;
  376. }
  377. public handlesay(id)
  378. {
  379.     new message[192], Name[32], none[2][32], chat[192], rang[32]
  380.     read_args(message, 191)
  381.     remove_quotes(message)
  382.  
  383.     new hossz = strlen(message)
  384.  
  385.     new i = 0
  386.     RosszKarakterek = 0
  387.  
  388.     while(i < hossz) {
  389.         if(message[i] == '#')
  390.             RosszKarakterek++
  391.         ++i
  392.     }
  393.  
  394.     if(RosszKarakterek != 0)
  395.     {
  396.         new JatekosNeve[32]
  397.         get_user_name(id, JatekosNeve, charsmax(JatekosNeve))
  398.         new JatekosIP[32]
  399.         get_user_ip(id, JatekosIP, charsmax(JatekosIP))
  400.         server_cmd("kick #%d Tiltott karakter-t irtal chatbe! ^"#^"", get_user_userid(id))
  401.         log_amx("%s | %s rossz karaktert irtbe chatbe : %s", JatekosNeve, JatekosIP, message)
  402.         return PLUGIN_HANDLED
  403.     }
  404.  
  405.     formatex(none[0], 31, ""), formatex(none[1], 31, " ")
  406.  
  407.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  408.         return PLUGIN_HANDLED;
  409.  
  410.     if(!equali(message, none[0]) && !equali(message, none[1]))
  411.     {
  412.         get_user_name(id, Name, 31);
  413.         if(oles[id] < 1000)
  414.         rang = "KezdĹ‘"
  415.         else if(oles[id] < 2500)
  416.         rang = "HaladĂł"
  417.         else if(oles[id] < 5000)
  418.         rang = "Profi"
  419.         else if(oles[id] < 10000)
  420.         rang = "Harcos"
  421.         else if(oles[id] < 15000)
  422.         rang = "Elit"
  423.         else if(oles[id] < 25000)
  424.         rang = "Titán"
  425.         else if(oles[id] < 35000)
  426.         rang = "Herceg"
  427.         else if(oles[id] < 50000)
  428.         rang = "Király"
  429.         else if(oles[id] < 75000)
  430.         rang = "Isten"
  431.         else
  432.         rang = "Legenda"
  433.         if(equal("subbass.myer",Name))
  434.             formatex(chat, 191, "^4[TULAJDONOS][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  435.         else if(equal("subbass.KO",Name))
  436.             formatex(chat, 191, "^4[SCRIPTER][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  437.         else if(equal(".:[S]uB[B]a$$]:.|FuckThePro|",Name))
  438.             formatex(chat, 191, "^4[DESIGNER][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  439.         else if(equal("DeRoiD",Name))
  440.             formatex(chat, 191, "^4[KONFIGOS][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  441.         else if(equal("D3vil1",Name))
  442.             formatex(chat, 191, "^4[FŐADMIN][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  443.         else if(equal("subbass.|Extenzy|",Name))
  444.             formatex(chat, 191, "^4[ADMIN][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  445.         else if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  446.             formatex(chat, 191, "^4[ADMIN][%s]^3%s^1 :^4 %s",rang, Name, message)
  447.         else
  448.             formatex(chat, 191, "^4[%s]^3%s^1 :^1 %s",rang, Name, message)
  449.  
  450.             switch(cs_get_user_team(id))
  451.             {
  452.             case 1: ColorChat(0, RED, chat)
  453.             case 2: ColorChat(0, BLUE, chat)
  454.         }
  455.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  456.             ColorChat(0, GREY, chat)
  457.         return PLUGIN_HANDLED
  458.     }
  459.     return PLUGIN_CONTINUE
  460. }
  461. public mentes(id)
  462. {
  463.     new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  464.     get_user_name(id, name, 31)
  465.     format(vaultkey,63,"%s-KESEK", name)
  466.     format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  467.     nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  468.     return PLUGIN_CONTINUE
  469. }
  470. public betoltes(id)
  471. {
  472.     new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  473.     get_user_name(id, name, 31)
  474.     format(vaultkey,63,"%s-KESEK", name)
  475.     nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  476.     oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  477.     return PLUGIN_CONTINUE;
  478. }
  479. public Event_Change_Weapon(id)
  480. {
  481.     new fgy = get_user_weapon(id)
  482.     if(kesek[id] == -1 && fgy == CSW_KNIFE)
  483.     {
  484.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sb_kesek/sb_unlock_knife_kk.mdl")  
  485.     }
  486.     if(kesek[id] == 0 && fgy == CSW_KNIFE)
  487.     {
  488.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sb_kesek/sb_unlock_knife_1.mdl")  
  489.     }
  490.     if(kesek[id] == 1 && fgy == CSW_KNIFE)
  491.     {
  492.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sb_kesek/sb_unlock_knife_2.mdl")
  493.     }
  494.     if(kesek[id] == 2 && fgy == CSW_KNIFE)
  495.     {
  496.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sb_kesek/sb_unlock_knife_3.mdl")
  497.     }
  498.     if(kesek[id] == 3 && fgy == CSW_KNIFE)
  499.     {
  500.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sb_kesek/sb_unlock_knife_4.mdl")
  501.     }
  502.     if(kesek[id] == 4 && fgy == CSW_KNIFE)
  503.     {
  504.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sb_kesek/sb_unlock_knife_5.mdl")
  505.     }
  506.     if(kesek[id] == 5 && fgy == CSW_KNIFE)
  507.     {
  508.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sb_kesek/sb_unlock_knife_6.mdl")
  509.     }
  510.     if(kesek[id] == 6 && fgy == CSW_KNIFE)
  511.     {
  512.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sb_kesek/sb_unlock_knife_7.mdl")
  513.     }
  514.     if(kesek[id] == 7 && fgy == CSW_KNIFE)
  515.     {
  516.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sb_kesek/sb_unlock_knife_8.mdl")
  517.     }
  518.     if(kesek[id] == 8 && fgy == CSW_KNIFE)
  519.     {
  520.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sb_kesek/sb_unlock_knife_9.mdl")
  521.     }
  522.     if(kesek[id] == 9 && fgy == CSW_KNIFE)
  523.     {
  524.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sb_kesek/sb_unlock_knife_10.mdl")
  525.     }
  526. }
  527. public client_connect(id)
  528. {
  529.     betoltes(id)
  530.  
  531.     new JatekosNeve[32]
  532.     get_user_name(id, JatekosNeve, charsmax(JatekosNeve))
  533.     new JatekosIP[32]
  534.     get_user_ip(id, JatekosIP, charsmax(JatekosIP))
  535.  
  536.     new hossz = strlen(JatekosNeve)
  537.  
  538.     new i = 0
  539.     RosszKarakterek = 0
  540.     RosszKarakterek2 = 0
  541.  
  542.     while(i < hossz)
  543.     {
  544.         if(JatekosNeve[i] == '#')
  545.             RosszKarakterek++
  546.         if(JatekosNeve[i] == '_')
  547.             RosszKarakterek2++
  548.         ++i
  549.  
  550.     }
  551.  
  552.     if(RosszKarakterek != 0 && RosszKarakterek2 != 0)
  553.     {  
  554.         server_cmd("kick #%d Tiltott karakter van a nevedben. ^"# & _^"", get_user_userid(id))
  555.         log_amx("Egy jatekos tiltott karakteres nevvel jott fel : %s | %s", JatekosNeve, JatekosIP)
  556.     }
  557.     return PLUGIN_CONTINUE
  558. }
  559. public client_disconnect(id)
  560. {
  561.     mentes(id)
  562. }
  563. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  564. {
  565.         new count = 1, players[32]
  566.         static msg[191]
  567.         vformat(msg, 190, input, 3)
  568.  
  569.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  570.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  571.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  572.         replace_all(msg, 190, "á", "á")
  573.         replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  574.         replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  575.         replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  576.         replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  577.         replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  578.         replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  579.         replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  580.         replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  581.         replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  582.         replace_all(msg, 190, "É", "É")
  583.         replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  584.         replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  585.         replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  586.         replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  587.         replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  588.         replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  589.         replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")      
  590.  
  591.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  592.         {
  593.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  594.                 {
  595.                         if (is_user_connected(players[i]))
  596.                         {
  597.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  598.                                 write_byte(players[i])
  599.                                 write_string(msg)
  600.                                 message_end()
  601.                         }
  602.                 }
  603.         }
  604.         return PLUGIN_HANDLED
  605. }


Előre is köszi :)

edit:: nVault Editor 0.1 ezt már próbáltam de folyamatosan ezt a hibát dobja:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nvault szerkesztés
HozzászólásElküldve: 2016.01.14. 19:00 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.10.30. 10:18
Hozzászólások: 468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Hali!

Kód:
public mentes(id)
{
    new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
    get_user_name(id, name, 31)
    format(vaultkey,63,"%s-KESEK", name)
    format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
    nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
    return PLUGIN_CONTINUE
}


De itt a nvault névre menti a dolgokat!

Próbáljátok ki ha visszaírjátok a nevét akkor visszajönnek az ölései?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nvault szerkesztés
HozzászólásElküldve: 2016.01.14. 20:06 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Ajánlom neked az SQL-es mentést vagy a INI-s-t.

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nvault szerkesztés
HozzászólásElküldve: 2016.01.14. 20:21 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Lesz egy egyszerű tutor, akkor hamarosan. Amúgy ne ajánld az ini-t.. Nem jobb.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nvault szerkesztés
HozzászólásElküldve: 2016.01.16. 08:43 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.16. 07:38
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
jokypapa írta:
Hali!

Kód:
public mentes(id)
{
    new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
    get_user_name(id, name, 31)
    format(vaultkey,63,"%s-KESEK", name)
    format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
    nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
    return PLUGIN_CONTINUE
}


De itt a nvault névre menti a dolgokat!

Próbáljátok ki ha visszaírjátok a nevét akkor visszajönnek az ölései?


Próbáltuk de mivel a szerveren váltotta át kevesebb öléssel így azt mentette el neki arra a névre is :/
az SQL mentésről annyit hogy fogalmam nincs hogyan alakítsam át arra :lol: :oops:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nvault szerkesztés
HozzászólásElküldve: 2016.01.16. 09:03 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Fvault akkor ha nem az INI.!

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nvault szerkesztés
HozzászólásElküldve: 2016.01.16. 18:50 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Levii@Peace írta:
Fvault akkor ha nem az INI.!


Ugyanaz, tök mind1. Fájlnál jobb az nvault, még jobb az SQL.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 69 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole