hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 08:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 425 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 423 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Awp plugin kiegészítés
HozzászólásElküldve: 2016.01.26. 17:30 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.24. 12:06
Hozzászólások: 2
Olyan plguinra lenne szükségem hogy van pl 5 fegyver ( sniper szerver) awp scout deagle glock usp knife 2 skine legyen mind2 nek rozsdás és arany ( skinek már megvannak )
ha pl awp-vel megöl valaki 500 embert akkor tudja aktiválni a rozsdás skint de a többit ne, csak ha annál is megvan az 500 kill, 1000 killnél pedig az arany skineket tudja aktiválni.

ezt a plugint akartam átirni nem saját letöltöttem és probáltam modositani de sajnos nem müködik tud valaki segíteni?


[ablak]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define USE_CC 1
  10.  
  11. #if defined USE_CC
  12.     #include <colorchat>
  13. #endif
  14.  
  15. #define FREQ 0.1
  16.  
  17. new oles[33], skin[33], vault, KISGRAV, SEBZES, ALAPGRAV, skin_oles, skin_hsoles, skin_kesoles
  18.  
  19. new skin1[121], skin2[121], skin3[121], skin4[121], skin5[121], skin6[121], skin7[121], skin8[121], skin9[121], skin10[121], skin11[121]
  20.  
  21. new const awp[] = "models/veteran_skin/v_rozsdas_awp.mdl"
  22. new const scout[] = "models/veteran_skin/v_rozsdas_scout.mdl"
  23. new const glock[] = "models/veteran_skin/v_rozsdas_glock.mdl"
  24. new const deagle[] = "models/veteran_skin/v_rozsdas_deagle.mdl"
  25. new const usp[] = "models/veteran_skin/v_rozsdas_usp.mdl"
  26. new const knifel[] = "models/veteran_skin/v_rozsdas_knife.mdl"
  27.  
  28. new const g_FegyverNevek[][32] =
  29. {
  30. "AWP Skin",
  31. "Scout Skin",
  32. "Knife Skin",
  33. "Glock Skin",
  34. "USP Skin",
  35. "Deagle Skin",
  36. };
  37.  
  38. public plugin_precache()
  39. {
  40.  precache_model(awp)
  41.  precache_model(scout)
  42.  precache_model(glock)
  43.  precache_model(deagle)
  44.  precache_model(usp)
  45.  precache_model(knife)
  46. }
  47. public plugin_init()
  48. {
  49. register_plugin("Fegyver Skinek", "1.0", "6almasok")
  50. set_task(25.0, "KorUzenet", 0, _, _, "b")
  51.  
  52. //*eventek*//
  53. register_event("CurWeapon","fegyverek","be","1=1")
  54. register_event("Damage", "event_sebzes", "be" )
  55. register_event("DeathMsg", "halal", "a" );
  56. register_event("CurWeapon", "fegyverid", "be", "1=1")
  57.  
  58. //*Parancsok*//
  59. register_clcmd("say /skinmenu","menu")
  60. register_clcmd("say /skin","menu")
  61. register_clcmd("say /skinoles","pontmegtekint")
  62. register_clcmd("say /oles","pontmegtekint")
  63. register_clcmd("say /fegyok","menu")
  64. register_clcmd("say /fegyverskin","menu")
  65. register_clcmd("say /fegyomenu","menu")
  66.  
  67. //*Cvarok*//
  68.  
  69. register_cvar("sima_oles", "2");
  70. register_cvar("hs_oles", "2");
  71. register_cvar("kes_oles", "1");
  72.  
  73. skin_oles = get_cvar_num("sima_oles");
  74. skin_hsoles = get_cvar_num("hs_oles");
  75. skin_kesoles = get_cvar_num("kes_oles");
  76. KISGRAV = register_cvar("skin_kisgravity","470")
  77. SEBZES = register_cvar("skin_sebzes", "0")
  78. ALAPGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")
  79.  
  80.  //*vault*//
  81. vault = nvault_open("fegyver_skin")
  82.  
  83. }
  84. public fegyverid(id)
  85. {
  86.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  87.    
  88.     if(skin[id] == 0 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp)
  89.     if(skin[id] == 1 && fegyver == CSW_SCOUT)set_pev(id, pev_viewmodel2, scout)
  90.     if(skin[id] == 2 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, deagle)
  91.     if(skin[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)set_pev(id, pev_viewmodel2, usp)
  92.     if(skin[id] == 4 && fegyver == CSW_GLOCK)set_pev(id, pev_viewmodel2, glock)
  93.     if(skin[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, knife)
  94. public halal(id)
  95. {
  96. new gyilkos = read_data( 1 );
  97. new aldozat = read_data( 2 );  
  98.  
  99. if(gyilkos == aldozat || ! is_user_connected(gyilkos) || ! is_user_connected(aldozat))
  100. {
  101.     return PLUGIN_HANDLED;
  102. }
  103. new olesekert = skin_oles;
  104.  
  105. if(read_data(3))
  106. {
  107.     olesekert += skin_hsoles;
  108. }
  109.  
  110. static Fegyver[26];
  111.  
  112. read_data(4, Fegyver, sizeof(Fegyver) -1);
  113.  
  114. if(equal(Fegyver,"knife"))  
  115. {
  116.     olesekert += skin_kesoles;
  117. }
  118. oles[gyilkos] += olesekert;
  119.  
  120. ColorChat(gyilkos, GREEN, "^3[Fegyver Skin] ^1Mivel megoltel egy embert ezert kaptal ^3+%i ^1Olespontot.^4Csak igy tovabb.", olesekert);
  121. return PLUGIN_HANDLED;
  122. }
  123. public menu(id) {
  124. new cim[121]
  125. formatex(cim, charsmax(cim), "\wFegyver Skinek \yBy \r6almasok^n\yOlesek : \w%d^nOldal ",oles[id])
  126. new menu = menu_create(cim, "skin_menu");
  127.  
  128. formatex(skin1, charsmax(skin1),"%s", oles[id] >= 500 ? "\wAWP \y Rozsdas \r[Megszerezve]" : "\dAWP \wA Rozsdas \r[500 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  129. formatex(skin2, charsmax(skin2),"%s", oles[id] >= 500 ? "\wScout \y Rozsdas \r[Megszerezve]" : "\dScout \wRozsdas \r[500 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  130. formatex(skin3, charsmax(skin3),"%s", oles[id] >= 500 ? "\wDeagle \y Rozsdas \r[Megszerezve]" : "\dDeagle \w Rozsdas \r[500 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  131. formatex(skin4, charsmax(skin4),"%s", oles[id] >= 500 ? "\wUsp \yRozsdas \r[Megszerezve]" : "\dUsp \wRozsdas \r[500 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  132. formatex(skin5, charsmax(skin5),"%s", oles[id] >= 500 ? "\wGlock \yRozsdas \r[Megszerezve]" : "\dGlock \wRozsdas \r[500 Oles]\y-\r[LEZARVA]");
  133. formatex(skin6, charsmax(skin6),"%s", oles[id] >= 50 ? "\wKnife \yRozsdas \r[Megszerezve]" : "\dKnife \wRozsdas \r[50 Oles]\y-\r[LEZARVA]");;
  134.  
  135. menu_additem(menu, "\yAlap Deagle \r[Megszerezve]", "1", 0 );
  136. menu_additem(menu, skin1, "2", oles[id] >= 500 ? 0 : 1);
  137. menu_additem(menu, skin2, "3", oles[id] >= 500 ? 0 : 1);
  138. menu_additem(menu, skin3, "4", oles[id] >= 500 ? 0 : 1);
  139. menu_additem(menu, skin4, "5", oles[id] >= 500 ? 0 : 1);
  140. menu_additem(menu, skin5, "6", oles[id] >= 500 ? 0 : 1);
  141. menu_additem(menu, skin6, "7", oles[id] >= 50 ? 0 : 1);
  142.    
  143. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  144. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  145. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Elore");
  146. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  147. menu_display(id, menu, 0);
  148. }
  149. public pontmegtekint(id)
  150. {
  151. ColorChat(id, GREEN, "^3[Fegyver Skin] ^4Neked ^3%d ^4olesed van.", oles[id])
  152. }
  153. public event_sebzes( id ) {
  154.  
  155.     new aldozat_id = id;
  156.     if( !is_user_connected( aldozat_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  157.     new dmg_adas = read_data( 2 );
  158.     new dmgtype = read_data( 3 );
  159.     new Float:szorzo = get_pcvar_float(SEBZES);
  160.     new Float:sebzes = dmg_adas * szorzo;
  161.     new elet = get_user_health( aldozat_id );
  162.  
  163.     new FegyID, sebzo_id = get_user_attacker( aldozat_id, FegyID );
  164.  
  165.     if( !is_user_connected( sebzo_id ) || !is_user_alive( aldozat_id ) ) {
  166.         return PLUGIN_HANDLED
  167.     }
  168.  
  169.     if( FegyID == CSW_KNIFE && skin[sebzo_id] == 11 ) {
  170.  
  171.         if( floatround(sebzes) >= elet ) {
  172.             if( aldozat_id == sebzo_id ) {
  173.                 return PLUGIN_CONTINUE
  174.                 }else{
  175.                 log_kill( sebzo_id, aldozat_id, "AWP", 0 );
  176.             }
  177.  
  178.             return PLUGIN_CONTINUE
  179.             }else {
  180.             if( aldozat_id == sebzo_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  181.  
  182.             fakedamage( aldozat_id, "weapon_AWP", sebzes, dmgtype );
  183.         }
  184.     }
  185.     return PLUGIN_CONTINUE
  186. }
  187. stock log_kill(gyilkos, aldozat, fegyver[],fejloves) {
  188.     user_silentkill( aldozat );
  189.  
  190.     message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  191.     write_byte( gyilkos );
  192.     write_byte( aldozat );
  193.     write_byte( fejloves );
  194.     write_string( fegyver );
  195.     message_end();
  196.  
  197.     new oles = get_user_frags( gyilkos );
  198.     set_user_frags( gyilkos, oles++ );
  199.     new elvetel = get_user_frags( aldozat );
  200.     set_user_frags( aldozat, elvetel++ );
  201.  
  202.     return PLUGIN_CONTINUE
  203. }
  204. public fegyverek(id)
  205. {
  206.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  207.  
  208.     set_user_footsteps(id , ( (skin[id] == 8 && fegyver == CSW_AWP) ? 1 : 0) )
  209.  
  210.     new Float:Gravitacio = ((skin[id] == 9 && fegyver == CSW_M249)? get_pcvar_float(KISGRAV) : get_pcvar_float(ALAPGRAV)) / 800.0
  211.     set_user_gravity(id, Gravitacio)
  212.  
  213.     if(fegyver != CSW_M4A1 || skin[id] < 10)
  214.     return PLUGIN_CONTINUE
  215.     else if(skin[id] == 10)
  216.     set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 80)
  217. }
  218. public KorUzenet() {
  219.  
  220.     ColorChat(0, GREEN, "^3[Fegyver Skin] ^4Ird be ^3/skin ^4hogy megnyisd a ^1Fegyver Skin ^4menut.");
  221.     return PLUGIN_HANDLED;
  222. }
  223. public skin_menu(id, menu, item)
  224. {
  225.     if( item == MENU_EXIT )
  226.     {
  227.         menu_destroy(id);
  228.         return PLUGIN_HANDLED;
  229.     }
  230.     new data[9], szName[64];
  231.     new access, callback;
  232.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  233.     new key = str_to_num(data);
  234.  
  235.     ColorChat(id, GREEN, "^4[Fegyver Skin] ^1Kivalasztottad az ^3%s-t", g_FegyverNevek[item]);
  236.  
  237.     switch(key)
  238.  
  239. {
  240. case 1:{
  241. if(oles[id] >= 0)
  242. skin[id] = 0
  243. }
  244. case 2:{
  245. if(oles[id] >= 500)
  246. skin[id] = 1
  247. }
  248. case 3:{
  249. if(oles[id] >= 500)
  250. skin[id] = 2
  251. }
  252. case 4:{
  253. if(oles[id] >= 500)
  254. skin[id] = 3
  255. }
  256. case 5:{
  257. if(oles[id] >= 500)
  258. skin[id] = 4
  259. }
  260. case 6:{
  261. if(oles[id] >= 500)
  262. skin[id] = 5
  263. }
  264. case 7:{
  265. if(oles[id] >= 50)
  266. skin[id] = 6
  267. }
  268. }      
  269.     menu_destroy(menu)
  270.     return PLUGIN_HANDLED
  271. }
  272. public mentes(id)
  273. {
  274.     new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  275.     get_user_authid(id, authid, 31)
  276.     format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  277.     format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],skin[id])
  278.     nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  279.     return PLUGIN_CONTINUE
  280. }
  281. public betoltes(id)
  282. {
  283.     new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  284.     get_user_authid(id, authid, 31)
  285.     format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  286.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],skin[id])
  287.     nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  288.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  289.     new str_num[32], skin_num[32]
  290.     parse(vaultdata, str_num, 31, skin_num, 31)
  291.     oles[id] = str_to_num(str_num)
  292.     skin[id] = str_to_num(skin_num)
  293.     return PLUGIN_CONTINUE
  294. }
  295. public client_disconnect(id)
  296. {
  297.     mentes(id)
  298. }
  299. public client_connect(id)
  300. {
  301.     betoltes(id)
  302. }
[/ablak]


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2016.01.26. 19:20-kor.
Témanév javítva! Legközelebb figyelj oda!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.01.26. 17:36 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
copy copy copy :D
[ablak]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fvault>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Weap kills"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "mforce"
  9.  
  10. // Modellek letöltése: https://mega.nz/#!nsoTQYDJ!Mkh1q1_EQBg7 ... jSlAMI9XCQ
  11.  
  12. #define PREFIX "mforce"
  13.  
  14. #define KILL_POINT (1)
  15. #define HEADSHOT_POINT (2)
  16.  
  17. new const POINTS[] = {
  18.     300,        // Rusty Snipers,   0. elem
  19.     600,        // Silver Snipers,  1.
  20.     1200,   // Gold Snipers,    2.
  21.     75,     // Rusty Pistols,   3.
  22.     150,        // Silver Pistols,  4.
  23.     300,        // Gold Pistols,    5.
  24.     40,     // Rusty Knife,     6.
  25.     80,     // Silver Knife,    7.
  26.     160     // Gold Knife,      8.
  27. };
  28.  
  29. enum _:PLAYER_DATABASE
  30. {
  31.     STEAMID[32],
  32.     AWP_KILLS,
  33.     SCOUT_KILLS,
  34.     DEAGLE_KILLS,
  35.     USP_KILLS,
  36.     GLOCK_KILLS,
  37.     KNIFE_KILLS,
  38.     AWP_MENU,
  39.     SCOUT_MENU,
  40.     DEAGLE_MENU,
  41.     USP_MENU,
  42.     GLOCK_MENU,
  43.     KNIFE_MENU
  44. }
  45.  
  46. new player_data[33][PLAYER_DATABASE];
  47. new const szVaultName[ ] = "weap_skins";
  48.  
  49. public plugin_init() {
  50.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  51.     register_cvar("weap_kills", AUTHOR, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  52.     register_clcmd("say /menu", "ShowMenu")
  53.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  54.     register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  55.     set_task(172.0, "pontrendszerfut", 0, _, _, "b");
  56. }
  57.  
  58. new const fegyverek[][] = {
  59.     "models/weap_skins/p_rozsdas_awp.mdl",      // 0. elem
  60.     "models/weap_skins/v_rozsdas_awp.mdl",      // 1
  61.     "models/weap_skins/p_silver_awp.mdl",       // 2
  62.     "models/weap_skins/v_silver_awp.mdl",       // 3
  63.     "models/weap_skins/p_arany_awp.mdl",        // 4
  64.     "models/weap_skins/v_arany_awp.mdl",        // 5
  65.     "models/weap_skins/p_rozsdas_scout.mdl",    // 6
  66.     "models/weap_skins/v_rozsdas_scout.mdl",    // 7
  67.     "models/weap_skins/p_silver_scout.mdl",     // 8
  68.     "models/weap_skins/v_silver_scout.mdl",     // 9
  69.     "models/weap_skins/p_arany_scout.mdl",      // 10
  70.     "models/weap_skins/v_arany_scout.mdl",      // 11
  71.     "models/weap_skins/p_rozsdas_deagle.mdl",   // 12
  72.     "models/weap_skins/v_rozsdas_deagle.mdl",   // 13
  73.     "models/weap_skins/p_silver_deagle.mdl",    // 14
  74.     "models/weap_skins/v_silver_deagle.mdl",    // 15
  75.     "models/weap_skins/p_arany_deagle.mdl",     // 16
  76.     "models/weap_skins/v_arany_deagle.mdl",     // 17
  77.     "models/weap_skins/p_rozsdas_usp.mdl",      // 18
  78.     "models/weap_skins/v_rozsdas_usp.mdl",      // 19
  79.     "models/weap_skins/p_silver_usp.mdl",       // 20
  80.     "models/weap_skins/v_silver_usp.mdl",       // 21
  81.     "models/weap_skins/p_arany_usp.mdl",        // 22
  82.     "models/weap_skins/v_arany_usp.mdl",        // 23
  83.     "models/weap_skins/p_rozsdas_glock.mdl",    // 24
  84.     "models/weap_skins/v_rozsdas_glock.mdl",    // 25
  85.     "models/weap_skins/p_silver_glock.mdl",     // 26
  86.     "models/weap_skins/v_silver_glock.mdl",     // 27
  87.     "models/weap_skins/p_arany_glock.mdl",      // 28
  88.     "models/weap_skins/v_arany_glock.mdl",      // 29
  89.     "models/weap_skins/p_rozsdas_knife.mdl",    // 30
  90.     "models/weap_skins/v_rozsdas_knife.mdl",    // 31
  91.     "models/weap_skins/p_silver_knife.mdl",     // 32
  92.     "models/weap_skins/v_silver_knife.mdl",     // 33
  93.     "models/weap_skins/p_arany_knife.mdl",      // 34
  94.     "models/weap_skins/v_arany_knife.mdl"       // 35
  95. };
  96.  
  97. public Event_CurWeapon(id) {
  98.     new weap = get_user_weapon(id)
  99.  
  100.     if(weap == CSW_AWP) {
  101.         if(player_data[id][AWP_MENU] == 1) {
  102.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[0]) // p_modell
  103.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])   // v_modell
  104.         }
  105.         else if(player_data[id][AWP_MENU] == 2) {
  106.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[2])
  107.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[3])
  108.         }
  109.         else if(player_data[id][AWP_MENU] == 3) {
  110.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[4])
  111.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[5])
  112.         }
  113.     }
  114.     if(weap == CSW_SCOUT) {
  115.         if(player_data[id][SCOUT_MENU] == 1) {
  116.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[6])
  117.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[7])
  118.         }
  119.         else if(player_data[id][SCOUT_MENU] == 2) {
  120.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[8])
  121.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[9])
  122.         }
  123.         else if(player_data[id][SCOUT_MENU] == 3) {
  124.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[10])
  125.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[11])
  126.         }
  127.     }
  128.     if(weap == CSW_DEAGLE) {
  129.         if(player_data[id][DEAGLE_MENU] == 1) {
  130.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[12])
  131.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[13])
  132.         }
  133.         else if(player_data[id][DEAGLE_MENU] == 2) {
  134.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[14])
  135.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[15])
  136.         }
  137.         else if(player_data[id][DEAGLE_MENU] == 3) {
  138.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[16])
  139.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[17])
  140.         }
  141.     }
  142.     if(weap == CSW_USP) {
  143.         if(player_data[id][USP_MENU] == 1) {
  144.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[18])
  145.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[19])
  146.         }
  147.         else if(player_data[id][USP_MENU] == 2) {
  148.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[20])
  149.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[21])
  150.         }
  151.         else if(player_data[id][USP_MENU] == 3) {
  152.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[22])
  153.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[23])
  154.         }
  155.     }
  156.     if(weap == CSW_GLOCK18) {
  157.         if(player_data[id][GLOCK_MENU] == 1) {
  158.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[24])
  159.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[25])
  160.         }
  161.         else if(player_data[id][GLOCK_MENU] == 2) {
  162.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[26])
  163.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[27])
  164.         }
  165.         else if(player_data[id][GLOCK_MENU] == 3) {
  166.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[28])
  167.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[29])
  168.         }
  169.     }
  170.     if(weap == CSW_KNIFE) {
  171.         if(player_data[id][KNIFE_MENU] == 1) {
  172.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[30])
  173.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[31])
  174.         }
  175.         else if(player_data[id][KNIFE_MENU] == 2) {
  176.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[32])
  177.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[33])
  178.         }
  179.         else if(player_data[id][KNIFE_MENU] == 3) {
  180.             set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[34])
  181.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[35])
  182.         }
  183.     }
  184. }
  185.  
  186. public plugin_precache() {
  187.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  188. }
  189.  
  190. public halal() {
  191.     static killer, victim, headshot, weapon[32];
  192.     killer = read_data(1);
  193.     victim = read_data(2);
  194.     headshot = read_data(3);
  195.     read_data(4, weapon, charsmax(weapon));
  196.  
  197.     if (!is_user_connected(killer) || !is_user_connected(victim) || killer == victim || get_user_team(killer) == get_user_team(victim)) return;
  198.  
  199.     if(headshot) {
  200.         if (equali(weapon, "awp")) player_data[killer][AWP_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  201.         else if (equali(weapon, "scout")) player_data[killer][SCOUT_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  202.         else if (equali(weapon, "deagle")) player_data[killer][DEAGLE_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  203.         else if (equali(weapon, "usp")) player_data[killer][USP_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  204.         else if (equali(weapon, "glock18")) player_data[killer][GLOCK_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  205.         else if (equali(weapon, "knife")) player_data[killer][KNIFE_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  206.  
  207.         set_hudmessage(0, 255, 0, -0.9, 0.15, 0, 6.0, 1.0);
  208.         show_hudmessage(killer, "+%i Pont", HEADSHOT_POINT);
  209.     }
  210.     else {
  211.         if (equali(weapon, "awp")) player_data[killer][AWP_KILLS] += KILL_POINT;
  212.         else if (equali(weapon, "scout")) player_data[killer][SCOUT_KILLS] += KILL_POINT;
  213.         else if (equali(weapon, "deagle")) player_data[killer][DEAGLE_KILLS] += KILL_POINT;
  214.         else if (equali(weapon, "usp")) player_data[killer][USP_KILLS] += KILL_POINT;
  215.         else if (equali(weapon, "glock18")) player_data[killer][GLOCK_KILLS] += KILL_POINT;
  216.         else if (equali(weapon, "knife")) player_data[killer][KNIFE_KILLS] += KILL_POINT;
  217.  
  218.         set_hudmessage(0, 255, 0, -0.9, 0.15, 0, 6.0, 1.0);
  219.         show_hudmessage(killer, "+%i Pont", KILL_POINT);
  220.     }
  221. }
  222.  
  223. public pontrendszerfut() print_color(0, "!g[%s]!y Szerverünkön !tSkincsomag Rendszer!y fut, írd be: !t/menu", PREFIX)
  224.  
  225. public ShowMenu(id) {
  226.     new temp[128];
  227.     formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wFegyver Skinek", PREFIX);
  228.     new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  229.  
  230.     formatex(temp, charsmax(temp), "AWP Skinek");
  231.     menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  232.     formatex(temp, charsmax(temp), "Scout Skinek");
  233.     menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  234.     formatex(temp, charsmax(temp), "Deagle Skinek");
  235.     menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  236.     formatex(temp, charsmax(temp), "USP Skinek");
  237.     menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  238.     formatex(temp, charsmax(temp), "Glock Skinek");
  239.     menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  240.     formatex(temp, charsmax(temp), "Kés Skinek");
  241.     menu_additem(menu, temp, "5", 0);
  242.  
  243.  
  244.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  245.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  246.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  247.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  248.  
  249.     menu_display(id, menu, 0);
  250.     return PLUGIN_HANDLED;
  251. }
  252.  
  253. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  254.     if(item == MENU_EXIT)
  255.     {
  256.         menu_cancel(id);
  257.         return PLUGIN_HANDLED;
  258.     }
  259.  
  260.     new command[6], name[64], access, callback;
  261.  
  262.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  263.  
  264.     switch(item) {
  265.         case 0: awp_menu(id)
  266.         case 1: scout_menu(id)
  267.         case 2: deagle_menu(id)
  268.         case 3: usp_menu(id)
  269.         case 4: glock_menu(id)
  270.         case 5: knife_menu(id)
  271.     }
  272.  
  273.     return PLUGIN_HANDLED;
  274. }
  275.  
  276. public awp_menu(id) {
  277.         new temp[128], temp2[64];
  278.         formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wAWP Skinek ^nPontok: \y%d", PREFIX, player_data[id][AWP_KILLS]);
  279.         new menu = menu_create(temp, "awp_handler");
  280.  
  281.         formatex(temp, charsmax(temp), "Alap AWP %s", player_data[id][AWP_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  282.         menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  283.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[0]);
  284.         formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás AWP %s", player_data[id][AWP_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  285.         menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  286.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[1]);
  287.         formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst AWP %s", player_data[id][AWP_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  288.         menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  289.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[2]);
  290.         formatex(temp, charsmax(temp), "Arany AWP %s", player_data[id][AWP_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  291.         menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  292.  
  293.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  294.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  295.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  296.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  297.  
  298.         menu_display(id, menu, 0);
  299.         return PLUGIN_HANDLED;
  300. }
  301. public awp_handler(id, menu, item) {
  302.         if(item == MENU_EXIT)
  303.         {
  304.                 menu_cancel(id);
  305.                 return PLUGIN_HANDLED;
  306.         }
  307.  
  308.         new command[6], name[64], access, callback;
  309.  
  310.         menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  311.  
  312.         switch(item)
  313.         {
  314.                 case 0: {
  315.                         player_data[id][AWP_MENU] = 0;
  316.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  317.                 }
  318.                 case 1: {
  319.                         if(player_data[id][AWP_KILLS] >= POINTS[0]) {
  320.                         player_data[id][AWP_MENU] = 1;
  321.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  322.                         }
  323.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  324.                 }
  325.                 case 2: {
  326.                         if(player_data[id][AWP_KILLS] >= POINTS[1]) {
  327.                         player_data[id][AWP_MENU] = 2;
  328.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  329.                         }
  330.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  331.                 }
  332.                 case 3: {
  333.                         if(player_data[id][AWP_KILLS] >= POINTS[2]) {
  334.                         player_data[id][AWP_MENU] = 3;
  335.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  336.                         }
  337.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  338.                 }
  339.         }
  340.         menu_destroy(menu);
  341.         return PLUGIN_HANDLED;
  342. }
  343.  
  344. public scout_menu(id) {
  345.         new temp[128], temp2[64];
  346.         formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wScout Skinek ^nPontok: \y%d", PREFIX, player_data[id][SCOUT_KILLS]);
  347.         new menu = menu_create(temp, "scout_handler");
  348.  
  349.         formatex(temp, charsmax(temp), "Alap Scout %s", player_data[id][SCOUT_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  350.         menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  351.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[0]);
  352.         formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Scout %s", player_data[id][SCOUT_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  353.         menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  354.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[1]);
  355.         formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Scout %s", player_data[id][SCOUT_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  356.         menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  357.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[2]);
  358.         formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Scout %s", player_data[id][SCOUT_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  359.         menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  360.  
  361.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  362.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  363.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  364.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  365.  
  366.         menu_display(id, menu, 0);
  367.         return PLUGIN_HANDLED;
  368. }
  369. public scout_handler(id, menu, item) {
  370.         if(item == MENU_EXIT)
  371.         {
  372.                 menu_cancel(id);
  373.                 return PLUGIN_HANDLED;
  374.         }
  375.  
  376.         new command[6], name[64], access, callback;
  377.  
  378.         menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  379.  
  380.         switch(item)
  381.         {
  382.                 case 0: {
  383.                         player_data[id][SCOUT_MENU] = 0;
  384.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  385.                 }
  386.                 case 1: {
  387.                         if(player_data[id][SCOUT_KILLS] >= POINTS[0]) {
  388.                         player_data[id][SCOUT_MENU] = 1;
  389.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  390.                         }
  391.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  392.                 }
  393.                 case 2: {
  394.                         if(player_data[id][SCOUT_KILLS] >= POINTS[1]) {
  395.                         player_data[id][SCOUT_MENU] = 2;
  396.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  397.                         }
  398.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  399.                 }
  400.                 case 3: {
  401.                         if(player_data[id][SCOUT_KILLS] >= POINTS[2]) {
  402.                         player_data[id][SCOUT_MENU] = 3;
  403.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  404.                         }
  405.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  406.                 }
  407.         }
  408.         menu_destroy(menu);
  409.         return PLUGIN_HANDLED;
  410. }
  411.  
  412. public deagle_menu(id) {
  413.         new temp[128], temp2[64];
  414.         formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wDeagle Skinek ^nPontok: \y%d", PREFIX, player_data[id][DEAGLE_KILLS]);
  415.         new menu = menu_create(temp, "deagle_handler");
  416.  
  417.         formatex(temp, charsmax(temp), "Alap Deagle %s", player_data[id][DEAGLE_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  418.         menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  419.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[3]);
  420.         formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Deagle %s", player_data[id][DEAGLE_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  421.         menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  422.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[4]);
  423.         formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Deagle %s", player_data[id][DEAGLE_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  424.         menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  425.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[5]);
  426.         formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Deagle %s", player_data[id][DEAGLE_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  427.         menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  428.  
  429.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  430.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  431.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  432.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  433.  
  434.         menu_display(id, menu, 0);
  435.         return PLUGIN_HANDLED;
  436. }
  437. public deagle_handler(id, menu, item) {
  438.         if(item == MENU_EXIT)
  439.         {
  440.                 menu_cancel(id);
  441.                 return PLUGIN_HANDLED;
  442.         }
  443.  
  444.         new command[6], name[64], access, callback;
  445.  
  446.         menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  447.  
  448.         switch(item)
  449.         {
  450.                 case 0: {
  451.                         player_data[id][DEAGLE_MENU] = 0;
  452.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  453.                 }
  454.                 case 1: {
  455.                         if(player_data[id][DEAGLE_KILLS] >= POINTS[3]) {
  456.                         player_data[id][DEAGLE_MENU] = 1;
  457.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  458.                         }
  459.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  460.                 }
  461.                 case 2: {
  462.                         if(player_data[id][DEAGLE_KILLS] >= POINTS[4]) {
  463.                         player_data[id][DEAGLE_MENU] = 2;
  464.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  465.                         }
  466.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  467.                 }
  468.                 case 3: {
  469.                         if(player_data[id][DEAGLE_KILLS] >= POINTS[5]) {
  470.                         player_data[id][DEAGLE_MENU] = 3;
  471.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  472.                         }
  473.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  474.                 }
  475.         }
  476.         menu_destroy(menu);
  477.         return PLUGIN_HANDLED;
  478. }
  479.  
  480. public usp_menu(id) {
  481.         new temp[128], temp2[64];
  482.         formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wUSP Skinek ^nPontok: \y%d", PREFIX, player_data[id][USP_KILLS]);
  483.         new menu = menu_create(temp, "usp_handler");
  484.  
  485.         formatex(temp, charsmax(temp), "Alap USP %s", player_data[id][USP_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  486.         menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  487.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[3]);
  488.         formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás USP %s", player_data[id][USP_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  489.         menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  490.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[4]);
  491.         formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst USP %s", player_data[id][USP_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  492.         menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  493.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[5]);
  494.         formatex(temp, charsmax(temp), "Arany USP %s", player_data[id][USP_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  495.         menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  496.  
  497.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  498.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  499.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  500.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  501.  
  502.         menu_display(id, menu, 0);
  503.         return PLUGIN_HANDLED;
  504. }
  505. public usp_handler(id, menu, item) {
  506.         if(item == MENU_EXIT)
  507.         {
  508.                 menu_cancel(id);
  509.                 return PLUGIN_HANDLED;
  510.         }
  511.  
  512.         new command[6], name[64], access, callback;
  513.  
  514.         menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  515.  
  516.         switch(item)
  517.         {
  518.                 case 0: {
  519.                         player_data[id][USP_MENU] = 0;
  520.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  521.                 }
  522.                 case 1: {
  523.                         if(player_data[id][USP_KILLS] >= POINTS[3]) {
  524.                         player_data[id][USP_MENU] = 1;
  525.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  526.                         }
  527.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  528.                 }
  529.                 case 2: {
  530.                         if(player_data[id][USP_KILLS] >= POINTS[4]) {
  531.                         player_data[id][USP_MENU] = 2;
  532.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  533.                         }
  534.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  535.                 }
  536.                 case 3: {
  537.                         if(player_data[id][USP_KILLS] >= POINTS[5]) {
  538.                         player_data[id][USP_MENU] = 3;
  539.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  540.                         }
  541.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  542.                 }
  543.         }
  544.         menu_destroy(menu);
  545.         return PLUGIN_HANDLED;
  546. }
  547.  
  548. public glock_menu(id) {
  549.         new temp[128], temp2[64];
  550.         formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wGlock Skinek ^nPontok: \y%d", PREFIX, player_data[id][GLOCK_KILLS]);
  551.         new menu = menu_create(temp, "glock_handler");
  552.  
  553.         formatex(temp, charsmax(temp), "Alap Glock %s", player_data[id][GLOCK_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  554.         menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  555.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[3]);
  556.         formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Glock %s", player_data[id][GLOCK_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  557.         menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  558.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[4]);
  559.         formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Glock %s", player_data[id][GLOCK_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  560.         menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  561.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[5]);
  562.         formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Glock %s", player_data[id][GLOCK_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  563.         menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  564.  
  565.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  566.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  567.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  568.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  569.  
  570.         menu_display(id, menu, 0);
  571.         return PLUGIN_HANDLED;
  572. }
  573. public glock_handler(id, menu, item) {
  574.         if(item == MENU_EXIT)
  575.         {
  576.                 menu_cancel(id);
  577.                 return PLUGIN_HANDLED;
  578.         }
  579.  
  580.         new command[6], name[64], access, callback;
  581.  
  582.         menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  583.  
  584.         switch(item)
  585.         {
  586.                 case 0: {
  587.                         player_data[id][GLOCK_MENU] = 0;
  588.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  589.                 }
  590.                 case 1: {
  591.                         if(player_data[id][GLOCK_KILLS] >= POINTS[3]) {
  592.                         player_data[id][GLOCK_MENU] = 1;
  593.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  594.                         }
  595.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  596.                 }
  597.                 case 2: {
  598.                         if(player_data[id][GLOCK_KILLS] >= POINTS[4]) {
  599.                         player_data[id][GLOCK_MENU] = 2;
  600.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  601.                         }
  602.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  603.                 }
  604.                 case 3: {
  605.                         if(player_data[id][GLOCK_KILLS] >= POINTS[5]) {
  606.                         player_data[id][GLOCK_MENU] = 3;
  607.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  608.                         }
  609.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  610.                 }
  611.         }
  612.         menu_destroy(menu);
  613.         return PLUGIN_HANDLED;
  614. }
  615.  
  616. public knife_menu(id) {
  617.         new temp[128], temp2[64];
  618.         formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wKés Skinek ^nPontok: \y%d", PREFIX, player_data[id][KNIFE_KILLS]);
  619.         new menu = menu_create(temp, "knife_handler");
  620.  
  621.         formatex(temp, charsmax(temp), "Alap Kés %s", player_data[id][KNIFE_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  622.         menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  623.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[6]);
  624.         formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Kés %s", player_data[id][KNIFE_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  625.         menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  626.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[7]);
  627.         formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Kés %s", player_data[id][KNIFE_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  628.         menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  629.         formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[8]);
  630.         formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Kés %s", player_data[id][KNIFE_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  631.         menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  632.  
  633.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  634.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  635.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  636.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  637.  
  638.         menu_display(id, menu, 0);
  639.         return PLUGIN_HANDLED;
  640. }
  641. public knife_handler(id, menu, item) {
  642.         if(item == MENU_EXIT)
  643.         {
  644.                 menu_cancel(id);
  645.                 return PLUGIN_HANDLED;
  646.         }
  647.  
  648.         new command[6], name[64], access, callback;
  649.  
  650.         menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  651.  
  652.         switch(item)
  653.         {
  654.                 case 0: {
  655.                         player_data[id][KNIFE_MENU] = 0;
  656.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  657.                 }
  658.                 case 1: {
  659.                         if(player_data[id][KNIFE_KILLS] >= POINTS[6]) {
  660.                         player_data[id][KNIFE_MENU] = 1;
  661.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  662.                         }
  663.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  664.                 }
  665.                 case 2: {
  666.                         if(player_data[id][KNIFE_KILLS] >= POINTS[7]) {
  667.                         player_data[id][KNIFE_MENU] = 2;
  668.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  669.                         }
  670.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  671.                 }
  672.                 case 3: {
  673.                         if(player_data[id][KNIFE_KILLS] >= POINTS[8]) {
  674.                         player_data[id][KNIFE_MENU] = 3;
  675.                         print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  676.                         }
  677.                         else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  678.                 }
  679.         }
  680.         menu_destroy(menu);
  681.         return PLUGIN_HANDLED;
  682. }
  683.  
  684. public client_putinserver(id) {
  685.     if(!is_user_bot(id))
  686.         load(id);
  687. }
  688.  
  689. public client_disconnect(id) {
  690.     if(!is_user_bot(id)) {
  691.         save(id);
  692.         arrayset( player_data[ id ] , 0 , sizeof( player_data[] ) );
  693.     }
  694. }
  695.  
  696. load(id) {
  697.     new szData[128];
  698.     get_user_authid(id, player_data[id][STEAMID], charsmax(player_data[][STEAMID]));
  699.     if (containi(player_data[id][STEAMID], "_ID_LAN") != -1 || containi(player_data[id][STEAMID], "HLTV") != -1) get_user_ip(id, player_data[id][STEAMID], charsmax(player_data[][STEAMID]), 1);
  700.  
  701.     fvault_get_data( szVaultName, player_data[id][STEAMID], szData, 127 );
  702.     new kills[6][16], menus[6][16];
  703.     parse( szData, kills[0], 15, kills[1], 15, kills[2], 15, kills[3], 15, kills[4], 15, kills[5], 15, menus[0], 15, menus[1], 15, menus[2], 15, menus[3], 15, menus[4], 15, menus[5], 15 );
  704.     player_data[id][AWP_KILLS] = str_to_num( kills[0] );
  705.     player_data[id][SCOUT_KILLS] = str_to_num( kills[1] );
  706.     player_data[id][DEAGLE_KILLS] = str_to_num( kills[2] );
  707.     player_data[id][USP_KILLS] = str_to_num( kills[3] );
  708.     player_data[id][GLOCK_KILLS] = str_to_num( kills[4] );
  709.     player_data[id][KNIFE_KILLS] = str_to_num( kills[5] );
  710.     player_data[id][AWP_MENU] = str_to_num( menus[0] );
  711.     player_data[id][SCOUT_MENU] = str_to_num( menus[1] );
  712.     player_data[id][DEAGLE_MENU] = str_to_num( menus[2] );
  713.     player_data[id][USP_MENU] = str_to_num( menus[3] );
  714.     player_data[id][GLOCK_MENU] = str_to_num( menus[4] );
  715.     player_data[id][KNIFE_MENU] = str_to_num( menus[5] );
  716. }
  717.  
  718. save(id) {
  719.     new szData[128];
  720.     get_user_authid(id, player_data[id][STEAMID], charsmax(player_data[][STEAMID]));
  721.     if (containi(player_data[id][STEAMID], "_ID_LAN") != -1 || containi(player_data[id][STEAMID], "HLTV") != -1) get_user_ip(id, player_data[id][STEAMID], charsmax(player_data[][STEAMID]), 1);
  722.  
  723.     formatex(szData, 127, "%i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i", player_data[id][AWP_KILLS], player_data[id][SCOUT_KILLS], player_data[id][DEAGLE_KILLS], player_data[id][USP_KILLS], player_data[id][GLOCK_KILLS], player_data[id][KNIFE_KILLS], player_data[id][AWP_MENU], player_data[id][SCOUT_MENU], player_data[id][DEAGLE_MENU], player_data[id][USP_MENU], player_data[id][GLOCK_MENU], player_data[id][KNIFE_MENU]);
  724.     fvault_set_data( szVaultName, player_data[id][STEAMID], szData );
  725. }
  726.  
  727. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  728. {
  729.         new count = 1, players[32]
  730.         static msg[191]
  731.         vformat(msg, 190, input, 3)
  732.  
  733.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  734.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  735.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")    
  736.  
  737.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  738.         {
  739.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  740.                 {
  741.                         if (is_user_connected(players[i]))
  742.                         {
  743.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  744.                                 write_byte(players[i])
  745.                                 write_string(msg)
  746.                                 message_end()
  747.                         }
  748.                 }
  749.         }
  750.         return PLUGIN_HANDLED
  751. }
[/ablak]

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kiki 2016.01.26. 17:56-kor.
ablak


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.01.26. 17:46 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.24. 12:06
Hozzászólások: 2
Köszönöm szépen a segítséget :)
visszont valamiért nem működik


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2016.01.26. 19:19-kor.
dupla posztra figyeljünk!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 111 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole