hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.09. 19:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 534 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 534 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: VIP Menü (fegyver váltás)
HozzászólásElküldve: 2016.03.07. 06:54 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Üdv mindenkinek!
Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy elkezdtem egy VIP Menüt.
VIP Menü tartalma eddig:
-Fegyver skinek
-Kinézet választás
-Élet vásárlás

A plugin tökéletesen megy is, egy dolgot kivéve.
Ugyebár különböző skinek közül tud választani a VIP.
Kiválasztja az XY M4A1 skint, meg is kapja a fegyverére, de ha pl kispisztolyra vált, aztán vissza M4A1-re, akkor eltűnik a skin.
Ez minden fegyvernél így van.
Valaki valami ötlet?
Előre is köszönöm.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Menü (fegyver váltás)
HozzászólásElküldve: 2016.03.07. 07:27 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Jó reggelt!

Szerinted forráskód nélkül mit mondhat itt bárki neked? :)

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Menü (fegyver váltás)
HozzászólásElküldve: 2016.03.07. 07:37 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
SmaCk írta:
Jó reggelt!

Szerinted forráskód nélkül mit mondhat itt bárki neked? :)


Jogos, a felvetés :D
Bocsi, csak semmit nem aludtam (Y)

Ui.: Még kezdő vagyok, tudom, hogy ez így elég sok, meg lehet van ami nem kell bele, tanácsokat meghallgatok.

FORRÁSKÓD:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <engine>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. new PLUGIN[] = "VIP Menü"
  10. new VERSION[] = "1.0"
  11. new AUTHOR[] = "KoKo"
  12.  
  13. new PREFIX[] = "V.I.P"
  14.  
  15. new m4a1[33], awp[33]
  16.  
  17. public plugin_init()
  18. {
  19.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20.     //EVENT
  21.     register_event("CurWeapon","fegyver_valtas","be","1=1")
  22.    
  23.     //PARANCSOK
  24.     register_clcmd("say /vip", "vip_menu")
  25.     register_clcmd("say /vipmenu", "vip_menu")
  26.     register_clcmd("say_team /vip", "vip_menu")
  27.     register_clcmd("say_team /vipmenu", "vip_menu")
  28.    
  29. }
  30. public fegyver_valtas(id)
  31. {
  32.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
  33.     {
  34.         new fegyver = get_user_weapon(id)
  35.        
  36.         if(m4a1[id] == 1 && fegyver == CSW_M4A1)
  37.         {
  38.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_m4a1_1.mdl")//Arany M4A1
  39.         }
  40.         if(m4a1[id] == 2 && fegyver == CSW_M4A1)
  41.         {
  42.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_m4a1_2.mdl")//Asiimov M4A4
  43.         }
  44.         if(awp[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)
  45.         {
  46.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_awp_1.mdl")//Arany AWP
  47.         }
  48.         if(awp[id] == 2 && fegyver == CSW_AWP)
  49.         {
  50.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_awp_2.mdl")//Asiimov AWP
  51.         }
  52.     }
  53. }
  54. public plugin_precache()
  55. {
  56.     precache_model("models/vip_skin/v_m4a1_1.mdl")//Arany M4A1
  57.     precache_model("models/vip_skin/v_awp_1.mdl")//Asiimov M4A4
  58.     precache_model("models/vip_skin/v_m4a1_2.mdl")//Arany AWP
  59.     precache_model("models/vip_skin/v_awp_2.mdl")//Asiimov AWP
  60.    
  61.     precache_model("models/player/batman/batman.mdl")//Batman kinézet
  62.     precache_model("models/player/goku/goku.mdl")//SonGoku kinézet
  63.     precache_model("models/player/james_bond/james_bond.mdl")//James Bond kinézet
  64.     precache_model("models/player/assasin/assasin.mdl")//Assasin's kinézet
  65.     precache_model("models/player/iron_man/iron_man.mdl")//Vasember kinézet
  66. }
  67. public vip_menu(id)
  68. {
  69.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
  70.     {
  71.         new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \wFő Menü^n\yby \rKoKo", "vip_fo_menu")
  72.    
  73.         menu_additem(menu, "Fegyver Skinek", "1")
  74.         menu_additem(menu, "Kinézet választás", "2")
  75.         menu_additem(menu, "Élet vásárlás", "3")
  76.    
  77.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  78.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  79.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  80.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  81.         menu_display(id, menu, 0)
  82.     }
  83. }
  84. public vip_fo_menu(id, menu, item)
  85. {
  86.     if (item == MENU_EXIT)
  87.     {
  88.         menu_destroy(menu)
  89.         return PLUGIN_HANDLED;
  90.     }
  91.    
  92.     new data[6], szName[64];
  93.     new access, callback;
  94.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  95.     new key = str_to_num(data);
  96.    
  97.     if(!is_user_alive(id))
  98.         return PLUGIN_HANDLED
  99.    
  100.     switch(key)
  101.     {
  102.         case 1:
  103.         {
  104.             fegyver_skin_menu(id)
  105.         }
  106.         case 2:
  107.         {
  108.             kinezet_skin_menu(id)
  109.         }
  110.         case 3:
  111.         {
  112.             elet_vasarlas_menu(id)
  113.         }
  114.     }
  115.     return PLUGIN_HANDLED
  116. }
  117. public fegyver_skin_menu(id)
  118. {
  119.     new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \rFegyver Skinek", "vip_skin_menu")
  120.    
  121.     menu_additem(menu, "M4A1 Skinek", "1")
  122.     menu_additem(menu, "AWP Skinek", "2")
  123.    
  124.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  125.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  126.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  127.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  128.     menu_display(id, menu, 0)
  129. }
  130. public vip_skin_menu(id, menu, item)
  131. {
  132.     if (item == MENU_EXIT)
  133.     {
  134.         menu_destroy(menu)
  135.         return PLUGIN_HANDLED;
  136.     }
  137.    
  138.     new data[6], szName[64];
  139.     new access, callback;
  140.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  141.     new key = str_to_num(data);
  142.    
  143.     if(!is_user_alive(id))
  144.         return PLUGIN_HANDLED
  145.    
  146.     switch(key)
  147.     {
  148.         case 1:
  149.         {
  150.             m4a1_skin_menu(id)
  151.         }
  152.         case 2:
  153.         {
  154.             awp_skin_menu(id)
  155.         }
  156.     }
  157.     return PLUGIN_HANDLED
  158. }
  159. public m4a1_skin_menu(id)
  160. {
  161.     new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \rM4A1 Skinek", "m4a1_menu")
  162.    
  163.     menu_additem(menu, "Arany M4A1", "1")
  164.     menu_additem(menu, "Asiimov M4A4", "2")
  165.    
  166.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  167.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  168.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  169.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  170.     menu_display(id, menu, 0)
  171. }
  172. public m4a1_menu(id, menu, item)
  173. {
  174.     if (item == MENU_EXIT)
  175.     {
  176.         menu_destroy(menu)
  177.         return PLUGIN_HANDLED;
  178.     }
  179.    
  180.     new data[6], szName[64];
  181.     new access, callback;
  182.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  183.     new key = str_to_num(data);
  184.    
  185.     if(!is_user_alive(id))
  186.         return PLUGIN_HANDLED
  187.    
  188.     switch(key)
  189.     {
  190.         case 1:
  191.         {
  192.             if(m4a1[id] != 1)
  193.             {
  194.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_m4a1_1.mdl")
  195.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Arany M4A1^1-t.", PREFIX)
  196.             }
  197.         }
  198.         case 2:
  199.         {
  200.             if(m4a1[id] != 2)
  201.             {
  202.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_m4a1_2.mdl")
  203.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Asiimov M4A4^1-et.", PREFIX)
  204.             }
  205.         }
  206.     }
  207.     menu_destroy(menu);
  208.     return PLUGIN_HANDLED;
  209. }
  210. public awp_skin_menu(id)
  211. {
  212.     new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \rAWP Skinek", "awp_menu")
  213.    
  214.     menu_additem(menu, "Arany AWP", "1")
  215.     menu_additem(menu, "Asiimov AWP", "2")
  216.  
  217.    
  218.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  219.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  220.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  221.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  222.     menu_display(id, menu, 0)
  223. }
  224. public awp_menu(id, menu, item)
  225. {
  226.     if (item == MENU_EXIT)
  227.     {
  228.         menu_destroy(menu)
  229.         return PLUGIN_HANDLED;
  230.     }
  231.    
  232.     new data[6], szName[64];
  233.     new access, callback;
  234.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  235.     new key = str_to_num(data);
  236.    
  237.     if(!is_user_alive(id))
  238.         return PLUGIN_HANDLED
  239.    
  240.     switch(key)
  241.     {
  242.         case 1:
  243.         {
  244.             if(awp[id] != 1)
  245.             {
  246.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_awp_1.mdl")
  247.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Arany AWP^1-t.", PREFIX)
  248.             }
  249.         }
  250.         case 2:
  251.         {
  252.             if(awp[id] != 2)
  253.             {
  254.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_awp_2.mdl")
  255.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Asiimov AWP^1-t.", PREFIX)
  256.             }
  257.         }
  258.     }
  259.     menu_destroy(menu);
  260.     return PLUGIN_HANDLED;
  261. }
  262. public kinezet_skin_menu(id)
  263. {
  264.     new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \rKinézet Menü", "vip_kinezet_menu")
  265.     menu_additem(menu, "James Bond", "1")
  266.     menu_additem(menu, "Iron Man", "2")
  267.     menu_additem(menu, "Batman", "3")
  268.     menu_additem(menu, "SonGoku", "4")
  269.     menu_additem(menu, "Assasin's", "5")
  270.    
  271.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  272.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  273.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  274.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  275.     menu_display(id, menu, 0)
  276. }
  277. public vip_kinezet_menu(id, menu, item)
  278. {
  279.     if (item == MENU_EXIT)
  280.     {
  281.         menu_destroy(menu)
  282.         return PLUGIN_HANDLED;
  283.     }
  284.    
  285.     new data[6], szName[64];
  286.     new access, callback;
  287.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  288.     new key = str_to_num(data);
  289.    
  290.     if(!is_user_alive(id))
  291.         return PLUGIN_HANDLED
  292.        
  293.     switch(key)
  294.     {
  295.         case 1:
  296.         {
  297.             cs_set_user_model(id, "james_bond")
  298.             ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, a ^3James Bond ^1skin-t.", PREFIX)
  299.         }
  300.         case 2:
  301.         {
  302.             cs_set_user_model(id, "iron_man")
  303.             ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Iron Man ^1skin-t.", PREFIX)
  304.         }
  305.         case 3:
  306.         {
  307.             cs_set_user_model(id, "batman")
  308.             ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, a ^3Batman ^1skin-t.", PREFIX)
  309.         }
  310.         case 4:
  311.         {
  312.             cs_set_user_model(id, "goku")
  313.             ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, a ^3SonGoku ^1skin-t.", PREFIX)
  314.         }
  315.         case 5:
  316.         {
  317.             cs_set_user_model(id, "assasin")
  318.             ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Assasin's ^1skin-t.", PREFIX)
  319.         }
  320.     }
  321.     menu_destroy(menu);
  322.     return PLUGIN_HANDLED;
  323. }
  324. public elet_vasarlas_menu(id)
  325. {
  326.     new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \rÉlet Vásárlás", "elet_menu")
  327.     menu_additem(menu, "+25 \rHP  \r[\y2500$\r]", "1")
  328.     menu_additem(menu, "+50 \rHP  \r[\y5000$\r]", "2")
  329.     menu_additem(menu, "+75 \rHP  \r[\y7500$\r]", "3")
  330.     menu_additem(menu, "+100 \rHP  \r[\y10000$\r]", "4")
  331.     menu_additem(menu, "+125 \rHP  \r[\y12500$\r]", "5")
  332.     menu_additem(menu, "+150 \rHP  \r[\y16000$\r]", "6")
  333.    
  334.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  335.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  336.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  337.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  338.     menu_display(id, menu, 0)
  339. }
  340. public elet_menu(id, menu, item)
  341. {
  342.     if(item == MENU_EXIT)
  343.     {
  344.         menu_cancel(id);
  345.         return PLUGIN_HANDLED;
  346.     }
  347.     new data[6], iName[64];
  348.     new access, callback
  349.     new money = cs_get_user_money(id)
  350.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  351.     new key = str_to_num(data)
  352.     switch(key)
  353.     {
  354.         case 1:
  355.         {
  356.             if(cs_get_user_money(id) >= 2500)
  357.             {
  358.                 cs_set_user_money(id, money - 2500)
  359.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 25)
  360.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+25^3 HP^1-t.", PREFIX)
  361.             }
  362.             else
  363.             {
  364.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+25^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  365.             }
  366.         }
  367.         case 2:
  368.         {
  369.             if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
  370.             {
  371.                 cs_set_user_money(id, money - 5000)
  372.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
  373.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+50^3 HP^1-t.", PREFIX)
  374.             }
  375.             else
  376.             {
  377.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+50^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  378.             }
  379.         }
  380.         case 3:
  381.         {
  382.             if(cs_get_user_money(id) >= 7500)
  383.             {
  384.                 cs_set_user_money(id, money - 7500)
  385.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 75)
  386.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+75^3 HP^1-t.", PREFIX)
  387.             }
  388.             else
  389.             {
  390.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+75^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  391.             }
  392.         }
  393.         case 4:
  394.         {
  395.             if(cs_get_user_money(id) >= 10000)
  396.             {
  397.                 cs_set_user_money(id, money - 10000)
  398.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 100)
  399.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+100^3 HP^1-t.", PREFIX)
  400.             }
  401.             else
  402.             {
  403.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+100^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  404.             }
  405.         }
  406.         case 5:
  407.         {
  408.             if(cs_get_user_money(id) >= 12500)
  409.             {
  410.                 cs_set_user_money(id, money - 12500)
  411.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 125)
  412.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+125^3 HP^1-t.", PREFIX)
  413.             }
  414.             else
  415.             {
  416.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+125^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  417.             }
  418.         }
  419.         case 6:
  420.         {
  421.             if(cs_get_user_money(id) >= 16000)
  422.             {
  423.                 cs_set_user_money(id, money - 16000)
  424.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 150)
  425.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+150^3 HP^1-t.", PREFIX)
  426.             }
  427.             else
  428.             {
  429.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+150^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  430.             }
  431.         }
  432.     }
  433.     menu_destroy(menu);
  434.     return PLUGIN_HANDLED;
  435. }
  436. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...)
  437. {
  438.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  439.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  440.    
  441.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  442.    
  443.     if(id) {
  444.         if(!is_user_connected(id)) return;
  445.         players[0] = id;
  446.         pnum = 1;
  447.     }
  448.     else get_players(players, pnum, "c");
  449.    
  450.     for(new i; i < pnum; i++)
  451.     {
  452.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  453.         write_byte(players[i]);
  454.         write_string(szMsg);
  455.         message_end();
  456.     }
  457. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Menü (fegyver váltás)
HozzászólásElküldve: 2016.03.07. 08:19 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <engine>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. new PLUGIN[] = "VIP Menü"
  10. new VERSION[] = "1.0"
  11. new AUTHOR[] = "KoKo"
  12.  
  13. new PREFIX[] = "V.I.P"
  14.  
  15. new m4a1[33], awp[33]
  16.  
  17. public plugin_init()
  18. {
  19.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20.     //EVENT
  21.     register_event("CurWeapon","fegyver_valtas","be","1=1")
  22.    
  23.     //PARANCSOK
  24.     register_clcmd("say /vip", "vip_menu")
  25.     register_clcmd("say /vipmenu", "vip_menu")
  26.     register_clcmd("say_team /vip", "vip_menu")
  27.     register_clcmd("say_team /vipmenu", "vip_menu")
  28.    
  29. }
  30. public fegyver_valtas(id)
  31. {
  32.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
  33.     {
  34.         new fegyver = get_user_weapon(id)
  35.        
  36.         if(m4a1[id] == 1 && fegyver == CSW_M4A1)
  37.         {
  38.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_m4a1_1.mdl")//Arany M4A1
  39.         }
  40.         if(m4a1[id] == 2 && fegyver == CSW_M4A1)
  41.         {
  42.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_m4a1_2.mdl")//Asiimov M4A4
  43.         }
  44.         if(awp[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)
  45.         {
  46.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_awp_1.mdl")//Arany AWP
  47.         }
  48.         if(awp[id] == 2 && fegyver == CSW_AWP)
  49.         {
  50.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_awp_2.mdl")//Asiimov AWP
  51.         }
  52.     }
  53. }
  54. public plugin_precache()
  55. {
  56.     precache_model("models/vip_skin/v_m4a1_1.mdl")//Arany M4A1
  57.     precache_model("models/vip_skin/v_awp_1.mdl")//Asiimov M4A4
  58.     precache_model("models/vip_skin/v_m4a1_2.mdl")//Arany AWP
  59.     precache_model("models/vip_skin/v_awp_2.mdl")//Asiimov AWP
  60.    
  61.     precache_model("models/player/batman/batman.mdl")//Batman kinézet
  62.     precache_model("models/player/goku/goku.mdl")//SonGoku kinézet
  63.     precache_model("models/player/james_bond/james_bond.mdl")//James Bond kinézet
  64.     precache_model("models/player/assasin/assasin.mdl")//Assasin's kinézet
  65.     precache_model("models/player/iron_man/iron_man.mdl")//Vasember kinézet
  66. }
  67. public vip_menu(id)
  68. {
  69.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
  70.     {
  71.         new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \wFő Menü^n\yby \rKoKo", "vip_fo_menu")
  72.    
  73.         menu_additem(menu, "Fegyver Skinek", "1")
  74.         menu_additem(menu, "Kinézet választás", "2")
  75.         menu_additem(menu, "Élet vásárlás", "3")
  76.    
  77.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  78.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  79.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  80.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  81.         menu_display(id, menu, 0)
  82.     }
  83. }
  84. public vip_fo_menu(id, menu, item)
  85. {
  86.     if (item == MENU_EXIT)
  87.     {
  88.         menu_destroy(menu)
  89.         return PLUGIN_HANDLED;
  90.     }
  91.    
  92.     new data[6], szName[64];
  93.     new access, callback;
  94.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  95.     new key = str_to_num(data);
  96.    
  97.     if(!is_user_alive(id))
  98.         return PLUGIN_HANDLED
  99.    
  100.     switch(key)
  101.     {
  102.         case 1:
  103.         {
  104.             fegyver_skin_menu(id)
  105.         }
  106.         case 2:
  107.         {
  108.             kinezet_skin_menu(id)
  109.         }
  110.         case 3:
  111.         {
  112.             elet_vasarlas_menu(id)
  113.         }
  114.     }
  115.     return PLUGIN_HANDLED
  116. }
  117. public fegyver_skin_menu(id)
  118. {
  119.     new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \rFegyver Skinek", "vip_skin_menu")
  120.    
  121.     menu_additem(menu, "M4A1 Skinek", "1")
  122.     menu_additem(menu, "AWP Skinek", "2")
  123.    
  124.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  125.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  126.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  127.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  128.     menu_display(id, menu, 0)
  129. }
  130. public vip_skin_menu(id, menu, item)
  131. {
  132.     if (item == MENU_EXIT)
  133.     {
  134.         menu_destroy(menu)
  135.         return PLUGIN_HANDLED;
  136.     }
  137.    
  138.     new data[6], szName[64];
  139.     new access, callback;
  140.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  141.     new key = str_to_num(data);
  142.    
  143.     if(!is_user_alive(id))
  144.         return PLUGIN_HANDLED
  145.    
  146.     switch(key)
  147.     {
  148.         case 1:
  149.         {
  150.             m4a1_skin_menu(id)
  151.         }
  152.         case 2:
  153.         {
  154.             awp_skin_menu(id)
  155.         }
  156.     }
  157.     return PLUGIN_HANDLED
  158. }
  159. public m4a1_skin_menu(id)
  160. {
  161.     new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \rM4A1 Skinek", "m4a1_menu")
  162.    
  163.     menu_additem(menu, "Arany M4A1", "1")
  164.     menu_additem(menu, "Asiimov M4A4", "2")
  165.    
  166.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  167.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  168.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  169.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  170.     menu_display(id, menu, 0)
  171. }
  172. public m4a1_menu(id, menu, item)
  173. {
  174.     if (item == MENU_EXIT)
  175.     {
  176.         menu_destroy(menu)
  177.         return PLUGIN_HANDLED;
  178.     }
  179.    
  180.     new data[6], szName[64];
  181.     new access, callback;
  182.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  183.     new key = str_to_num(data);
  184.    
  185.     if(!is_user_alive(id))
  186.         return PLUGIN_HANDLED
  187.    
  188.     switch(key)
  189.     {
  190.         case 1:
  191.         {
  192.             if(m4a1[id] != 1)
  193.             {
  194.             strip_user_weapons(id)
  195.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  196.         give_item(id, "weapon_knife")
  197.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_m4a1_1.mdl")
  198.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Arany M4A1^1-t.", PREFIX)
  199.             }
  200.         }
  201.         case 2:
  202.         {
  203.             if(m4a1[id] != 2)
  204.             {
  205.             strip_user_weapons(id)
  206.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  207.         give_item(id, "weapon_knife")
  208.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_m4a1_2.mdl")
  209.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Asiimov M4A4^1-et.", PREFIX)
  210.             }
  211.         }
  212.     }
  213.     menu_destroy(menu);
  214.     return PLUGIN_HANDLED;
  215. }
  216. public awp_skin_menu(id)
  217. {
  218.     new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \rAWP Skinek", "awp_menu")
  219.    
  220.     menu_additem(menu, "Arany AWP", "1")
  221.     menu_additem(menu, "Asiimov AWP", "2")
  222.  
  223.    
  224.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  225.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  226.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  227.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  228.     menu_display(id, menu, 0)
  229. }
  230. public awp_menu(id, menu, item)
  231. {
  232.     if (item == MENU_EXIT)
  233.     {
  234.         menu_destroy(menu)
  235.         return PLUGIN_HANDLED;
  236.     }
  237.    
  238.     new data[6], szName[64];
  239.     new access, callback;
  240.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  241.     new key = str_to_num(data);
  242.    
  243.     if(!is_user_alive(id))
  244.         return PLUGIN_HANDLED
  245.    
  246.     switch(key)
  247.     {
  248.         case 1:
  249.         {
  250.             if(awp[id] != 1)
  251.             {
  252.             strip_user_weapons(id)
  253.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  254.         give_item(id, "weapon_knife")
  255.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_awp_1.mdl")
  256.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Arany AWP^1-t.", PREFIX)
  257.             }
  258.         }
  259.         case 2:
  260.         {
  261.             if(awp[id] != 2)
  262.             {
  263.             strip_user_weapons(id)
  264.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  265.         give_item(id, "weapon_knife")
  266.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_awp_2.mdl")
  267.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Asiimov AWP^1-t.", PREFIX)
  268.             }
  269.         }
  270.     }
  271.     menu_destroy(menu);
  272.     return PLUGIN_HANDLED;
  273. }
  274. public kinezet_skin_menu(id)
  275. {
  276.     new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \rKinézet Menü", "vip_kinezet_menu")
  277.     menu_additem(menu, "James Bond", "1")
  278.     menu_additem(menu, "Iron Man", "2")
  279.     menu_additem(menu, "Batman", "3")
  280.     menu_additem(menu, "SonGoku", "4")
  281.     menu_additem(menu, "Assasin's", "5")
  282.    
  283.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  284.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  285.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  286.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  287.     menu_display(id, menu, 0)
  288. }
  289. public vip_kinezet_menu(id, menu, item)
  290. {
  291.     if (item == MENU_EXIT)
  292.     {
  293.         menu_destroy(menu)
  294.         return PLUGIN_HANDLED;
  295.     }
  296.    
  297.     new data[6], szName[64];
  298.     new access, callback;
  299.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  300.     new key = str_to_num(data);
  301.    
  302.     if(!is_user_alive(id))
  303.         return PLUGIN_HANDLED
  304.        
  305.     switch(key)
  306.     {
  307.         case 1:
  308.         {
  309.             cs_set_user_model(id, "james_bond")
  310.             ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, a ^3James Bond ^1skin-t.", PREFIX)
  311.         }
  312.         case 2:
  313.         {
  314.             cs_set_user_model(id, "iron_man")
  315.             ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Iron Man ^1skin-t.", PREFIX)
  316.         }
  317.         case 3:
  318.         {
  319.             cs_set_user_model(id, "batman")
  320.             ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, a ^3Batman ^1skin-t.", PREFIX)
  321.         }
  322.         case 4:
  323.         {
  324.             cs_set_user_model(id, "goku")
  325.             ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, a ^3SonGoku ^1skin-t.", PREFIX)
  326.         }
  327.         case 5:
  328.         {
  329.             cs_set_user_model(id, "assasin")
  330.             ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Assasin's ^1skin-t.", PREFIX)
  331.         }
  332.     }
  333.     menu_destroy(menu);
  334.     return PLUGIN_HANDLED;
  335. }
  336. public elet_vasarlas_menu(id)
  337. {
  338.     new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \rÉlet Vásárlás", "elet_menu")
  339.     menu_additem(menu, "+25 \rHP  \r[\y2500$\r]", "1")
  340.     menu_additem(menu, "+50 \rHP  \r[\y5000$\r]", "2")
  341.     menu_additem(menu, "+75 \rHP  \r[\y7500$\r]", "3")
  342.     menu_additem(menu, "+100 \rHP  \r[\y10000$\r]", "4")
  343.     menu_additem(menu, "+125 \rHP  \r[\y12500$\r]", "5")
  344.     menu_additem(menu, "+150 \rHP  \r[\y16000$\r]", "6")
  345.    
  346.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  347.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  348.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  349.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  350.     menu_display(id, menu, 0)
  351. }
  352. public elet_menu(id, menu, item)
  353. {
  354.     if(item == MENU_EXIT)
  355.     {
  356.         menu_cancel(id);
  357.         return PLUGIN_HANDLED;
  358.     }
  359.     new data[6], iName[64];
  360.     new access, callback
  361.     new money = cs_get_user_money(id)
  362.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  363.     new key = str_to_num(data)
  364.     switch(key)
  365.     {
  366.         case 1:
  367.         {
  368.             if(cs_get_user_money(id) >= 2500)
  369.             {
  370.                 cs_set_user_money(id, money - 2500)
  371.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 25)
  372.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+25^3 HP^1-t.", PREFIX)
  373.             }
  374.             else
  375.             {
  376.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+25^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  377.             }
  378.         }
  379.         case 2:
  380.         {
  381.             if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
  382.             {
  383.                 cs_set_user_money(id, money - 5000)
  384.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
  385.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+50^3 HP^1-t.", PREFIX)
  386.             }
  387.             else
  388.             {
  389.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+50^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  390.             }
  391.         }
  392.         case 3:
  393.         {
  394.             if(cs_get_user_money(id) >= 7500)
  395.             {
  396.                 cs_set_user_money(id, money - 7500)
  397.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 75)
  398.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+75^3 HP^1-t.", PREFIX)
  399.             }
  400.             else
  401.             {
  402.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+75^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  403.             }
  404.         }
  405.         case 4:
  406.         {
  407.             if(cs_get_user_money(id) >= 10000)
  408.             {
  409.                 cs_set_user_money(id, money - 10000)
  410.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 100)
  411.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+100^3 HP^1-t.", PREFIX)
  412.             }
  413.             else
  414.             {
  415.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+100^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  416.             }
  417.         }
  418.         case 5:
  419.         {
  420.             if(cs_get_user_money(id) >= 12500)
  421.             {
  422.                 cs_set_user_money(id, money - 12500)
  423.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 125)
  424.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+125^3 HP^1-t.", PREFIX)
  425.             }
  426.             else
  427.             {
  428.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+125^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  429.             }
  430.         }
  431.         case 6:
  432.         {
  433.             if(cs_get_user_money(id) >= 16000)
  434.             {
  435.                 cs_set_user_money(id, money - 16000)
  436.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 150)
  437.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+150^3 HP^1-t.", PREFIX)
  438.             }
  439.             else
  440.             {
  441.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+150^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  442.             }
  443.         }
  444.     }
  445.     menu_destroy(menu);
  446.     return PLUGIN_HANDLED;
  447. }
  448. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...)
  449. {
  450.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  451.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  452.    
  453.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  454.    
  455.     if(id) {
  456.         if(!is_user_connected(id)) return;
  457.         players[0] = id;
  458.         pnum = 1;
  459.     }
  460.     else get_players(players, pnum, "c");
  461.    
  462.     for(new i; i < pnum; i++)
  463.     {
  464.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  465.         write_byte(players[i]);
  466.         write_string(szMsg);
  467.         message_end();
  468.     }
  469. }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Menü (fegyver váltás)
HozzászólásElküldve: 2016.03.07. 14:44 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
pixxa112 írta:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <engine>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. new PLUGIN[] = "VIP Menü"
  10. new VERSION[] = "1.0"
  11. new AUTHOR[] = "KoKo"
  12.  
  13. new PREFIX[] = "V.I.P"
  14.  
  15. new m4a1[33], awp[33]
  16.  
  17. public plugin_init()
  18. {
  19.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20.     //EVENT
  21.     register_event("CurWeapon","fegyver_valtas","be","1=1")
  22.    
  23.     //PARANCSOK
  24.     register_clcmd("say /vip", "vip_menu")
  25.     register_clcmd("say /vipmenu", "vip_menu")
  26.     register_clcmd("say_team /vip", "vip_menu")
  27.     register_clcmd("say_team /vipmenu", "vip_menu")
  28.    
  29. }
  30. public fegyver_valtas(id)
  31. {
  32.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
  33.     {
  34.         new fegyver = get_user_weapon(id)
  35.        
  36.         if(m4a1[id] == 1 && fegyver == CSW_M4A1)
  37.         {
  38.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_m4a1_1.mdl")//Arany M4A1
  39.         }
  40.         if(m4a1[id] == 2 && fegyver == CSW_M4A1)
  41.         {
  42.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_m4a1_2.mdl")//Asiimov M4A4
  43.         }
  44.         if(awp[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)
  45.         {
  46.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_awp_1.mdl")//Arany AWP
  47.         }
  48.         if(awp[id] == 2 && fegyver == CSW_AWP)
  49.         {
  50.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_awp_2.mdl")//Asiimov AWP
  51.         }
  52.     }
  53. }
  54. public plugin_precache()
  55. {
  56.     precache_model("models/vip_skin/v_m4a1_1.mdl")//Arany M4A1
  57.     precache_model("models/vip_skin/v_awp_1.mdl")//Asiimov M4A4
  58.     precache_model("models/vip_skin/v_m4a1_2.mdl")//Arany AWP
  59.     precache_model("models/vip_skin/v_awp_2.mdl")//Asiimov AWP
  60.    
  61.     precache_model("models/player/batman/batman.mdl")//Batman kinézet
  62.     precache_model("models/player/goku/goku.mdl")//SonGoku kinézet
  63.     precache_model("models/player/james_bond/james_bond.mdl")//James Bond kinézet
  64.     precache_model("models/player/assasin/assasin.mdl")//Assasin's kinézet
  65.     precache_model("models/player/iron_man/iron_man.mdl")//Vasember kinézet
  66. }
  67. public vip_menu(id)
  68. {
  69.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
  70.     {
  71.         new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \wFő Menü^n\yby \rKoKo", "vip_fo_menu")
  72.    
  73.         menu_additem(menu, "Fegyver Skinek", "1")
  74.         menu_additem(menu, "Kinézet választás", "2")
  75.         menu_additem(menu, "Élet vásárlás", "3")
  76.    
  77.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  78.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  79.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  80.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  81.         menu_display(id, menu, 0)
  82.     }
  83. }
  84. public vip_fo_menu(id, menu, item)
  85. {
  86.     if (item == MENU_EXIT)
  87.     {
  88.         menu_destroy(menu)
  89.         return PLUGIN_HANDLED;
  90.     }
  91.    
  92.     new data[6], szName[64];
  93.     new access, callback;
  94.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  95.     new key = str_to_num(data);
  96.    
  97.     if(!is_user_alive(id))
  98.         return PLUGIN_HANDLED
  99.    
  100.     switch(key)
  101.     {
  102.         case 1:
  103.         {
  104.             fegyver_skin_menu(id)
  105.         }
  106.         case 2:
  107.         {
  108.             kinezet_skin_menu(id)
  109.         }
  110.         case 3:
  111.         {
  112.             elet_vasarlas_menu(id)
  113.         }
  114.     }
  115.     return PLUGIN_HANDLED
  116. }
  117. public fegyver_skin_menu(id)
  118. {
  119.     new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \rFegyver Skinek", "vip_skin_menu")
  120.    
  121.     menu_additem(menu, "M4A1 Skinek", "1")
  122.     menu_additem(menu, "AWP Skinek", "2")
  123.    
  124.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  125.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  126.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  127.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  128.     menu_display(id, menu, 0)
  129. }
  130. public vip_skin_menu(id, menu, item)
  131. {
  132.     if (item == MENU_EXIT)
  133.     {
  134.         menu_destroy(menu)
  135.         return PLUGIN_HANDLED;
  136.     }
  137.    
  138.     new data[6], szName[64];
  139.     new access, callback;
  140.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  141.     new key = str_to_num(data);
  142.    
  143.     if(!is_user_alive(id))
  144.         return PLUGIN_HANDLED
  145.    
  146.     switch(key)
  147.     {
  148.         case 1:
  149.         {
  150.             m4a1_skin_menu(id)
  151.         }
  152.         case 2:
  153.         {
  154.             awp_skin_menu(id)
  155.         }
  156.     }
  157.     return PLUGIN_HANDLED
  158. }
  159. public m4a1_skin_menu(id)
  160. {
  161.     new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \rM4A1 Skinek", "m4a1_menu")
  162.    
  163.     menu_additem(menu, "Arany M4A1", "1")
  164.     menu_additem(menu, "Asiimov M4A4", "2")
  165.    
  166.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  167.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  168.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  169.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  170.     menu_display(id, menu, 0)
  171. }
  172. public m4a1_menu(id, menu, item)
  173. {
  174.     if (item == MENU_EXIT)
  175.     {
  176.         menu_destroy(menu)
  177.         return PLUGIN_HANDLED;
  178.     }
  179.    
  180.     new data[6], szName[64];
  181.     new access, callback;
  182.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  183.     new key = str_to_num(data);
  184.    
  185.     if(!is_user_alive(id))
  186.         return PLUGIN_HANDLED
  187.    
  188.     switch(key)
  189.     {
  190.         case 1:
  191.         {
  192.             if(m4a1[id] != 1)
  193.             {
  194.             strip_user_weapons(id)
  195.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  196.         give_item(id, "weapon_knife")
  197.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_m4a1_1.mdl")
  198.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Arany M4A1^1-t.", PREFIX)
  199.             }
  200.         }
  201.         case 2:
  202.         {
  203.             if(m4a1[id] != 2)
  204.             {
  205.             strip_user_weapons(id)
  206.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  207.         give_item(id, "weapon_knife")
  208.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_m4a1_2.mdl")
  209.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Asiimov M4A4^1-et.", PREFIX)
  210.             }
  211.         }
  212.     }
  213.     menu_destroy(menu);
  214.     return PLUGIN_HANDLED;
  215. }
  216. public awp_skin_menu(id)
  217. {
  218.     new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \rAWP Skinek", "awp_menu")
  219.    
  220.     menu_additem(menu, "Arany AWP", "1")
  221.     menu_additem(menu, "Asiimov AWP", "2")
  222.  
  223.    
  224.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  225.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  226.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  227.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  228.     menu_display(id, menu, 0)
  229. }
  230. public awp_menu(id, menu, item)
  231. {
  232.     if (item == MENU_EXIT)
  233.     {
  234.         menu_destroy(menu)
  235.         return PLUGIN_HANDLED;
  236.     }
  237.    
  238.     new data[6], szName[64];
  239.     new access, callback;
  240.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  241.     new key = str_to_num(data);
  242.    
  243.     if(!is_user_alive(id))
  244.         return PLUGIN_HANDLED
  245.    
  246.     switch(key)
  247.     {
  248.         case 1:
  249.         {
  250.             if(awp[id] != 1)
  251.             {
  252.             strip_user_weapons(id)
  253.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  254.         give_item(id, "weapon_knife")
  255.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_awp_1.mdl")
  256.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Arany AWP^1-t.", PREFIX)
  257.             }
  258.         }
  259.         case 2:
  260.         {
  261.             if(awp[id] != 2)
  262.             {
  263.             strip_user_weapons(id)
  264.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  265.         give_item(id, "weapon_knife")
  266.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_skin/v_awp_2.mdl")
  267.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Asiimov AWP^1-t.", PREFIX)
  268.             }
  269.         }
  270.     }
  271.     menu_destroy(menu);
  272.     return PLUGIN_HANDLED;
  273. }
  274. public kinezet_skin_menu(id)
  275. {
  276.     new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \rKinézet Menü", "vip_kinezet_menu")
  277.     menu_additem(menu, "James Bond", "1")
  278.     menu_additem(menu, "Iron Man", "2")
  279.     menu_additem(menu, "Batman", "3")
  280.     menu_additem(menu, "SonGoku", "4")
  281.     menu_additem(menu, "Assasin's", "5")
  282.    
  283.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  284.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  285.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  286.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  287.     menu_display(id, menu, 0)
  288. }
  289. public vip_kinezet_menu(id, menu, item)
  290. {
  291.     if (item == MENU_EXIT)
  292.     {
  293.         menu_destroy(menu)
  294.         return PLUGIN_HANDLED;
  295.     }
  296.    
  297.     new data[6], szName[64];
  298.     new access, callback;
  299.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  300.     new key = str_to_num(data);
  301.    
  302.     if(!is_user_alive(id))
  303.         return PLUGIN_HANDLED
  304.        
  305.     switch(key)
  306.     {
  307.         case 1:
  308.         {
  309.             cs_set_user_model(id, "james_bond")
  310.             ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, a ^3James Bond ^1skin-t.", PREFIX)
  311.         }
  312.         case 2:
  313.         {
  314.             cs_set_user_model(id, "iron_man")
  315.             ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Iron Man ^1skin-t.", PREFIX)
  316.         }
  317.         case 3:
  318.         {
  319.             cs_set_user_model(id, "batman")
  320.             ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, a ^3Batman ^1skin-t.", PREFIX)
  321.         }
  322.         case 4:
  323.         {
  324.             cs_set_user_model(id, "goku")
  325.             ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, a ^3SonGoku ^1skin-t.", PREFIX)
  326.         }
  327.         case 5:
  328.         {
  329.             cs_set_user_model(id, "assasin")
  330.             ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiválasztottad, az ^3Assasin's ^1skin-t.", PREFIX)
  331.         }
  332.     }
  333.     menu_destroy(menu);
  334.     return PLUGIN_HANDLED;
  335. }
  336. public elet_vasarlas_menu(id)
  337. {
  338.     new menu = menu_create("\wV\d.\rI\d.\yP  \d|  \rÉlet Vásárlás", "elet_menu")
  339.     menu_additem(menu, "+25 \rHP  \r[\y2500$\r]", "1")
  340.     menu_additem(menu, "+50 \rHP  \r[\y5000$\r]", "2")
  341.     menu_additem(menu, "+75 \rHP  \r[\y7500$\r]", "3")
  342.     menu_additem(menu, "+100 \rHP  \r[\y10000$\r]", "4")
  343.     menu_additem(menu, "+125 \rHP  \r[\y12500$\r]", "5")
  344.     menu_additem(menu, "+150 \rHP  \r[\y16000$\r]", "6")
  345.    
  346.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  347.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  348.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  349.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  350.     menu_display(id, menu, 0)
  351. }
  352. public elet_menu(id, menu, item)
  353. {
  354.     if(item == MENU_EXIT)
  355.     {
  356.         menu_cancel(id);
  357.         return PLUGIN_HANDLED;
  358.     }
  359.     new data[6], iName[64];
  360.     new access, callback
  361.     new money = cs_get_user_money(id)
  362.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  363.     new key = str_to_num(data)
  364.     switch(key)
  365.     {
  366.         case 1:
  367.         {
  368.             if(cs_get_user_money(id) >= 2500)
  369.             {
  370.                 cs_set_user_money(id, money - 2500)
  371.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 25)
  372.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+25^3 HP^1-t.", PREFIX)
  373.             }
  374.             else
  375.             {
  376.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+25^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  377.             }
  378.         }
  379.         case 2:
  380.         {
  381.             if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
  382.             {
  383.                 cs_set_user_money(id, money - 5000)
  384.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
  385.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+50^3 HP^1-t.", PREFIX)
  386.             }
  387.             else
  388.             {
  389.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+50^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  390.             }
  391.         }
  392.         case 3:
  393.         {
  394.             if(cs_get_user_money(id) >= 7500)
  395.             {
  396.                 cs_set_user_money(id, money - 7500)
  397.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 75)
  398.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+75^3 HP^1-t.", PREFIX)
  399.             }
  400.             else
  401.             {
  402.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+75^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  403.             }
  404.         }
  405.         case 4:
  406.         {
  407.             if(cs_get_user_money(id) >= 10000)
  408.             {
  409.                 cs_set_user_money(id, money - 10000)
  410.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 100)
  411.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+100^3 HP^1-t.", PREFIX)
  412.             }
  413.             else
  414.             {
  415.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+100^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  416.             }
  417.         }
  418.         case 5:
  419.         {
  420.             if(cs_get_user_money(id) >= 12500)
  421.             {
  422.                 cs_set_user_money(id, money - 12500)
  423.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 125)
  424.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+125^3 HP^1-t.", PREFIX)
  425.             }
  426.             else
  427.             {
  428.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+125^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  429.             }
  430.         }
  431.         case 6:
  432.         {
  433.             if(cs_get_user_money(id) >= 16000)
  434.             {
  435.                 cs_set_user_money(id, money - 16000)
  436.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 150)
  437.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen vásároltál ^4+150^3 HP^1-t.", PREFIX)
  438.             }
  439.             else
  440.             {
  441.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnálom, nincs elegendő pénzed a ^4+150^3 HP^1 megvásárlásához.", PREFIX)
  442.             }
  443.         }
  444.     }
  445.     menu_destroy(menu);
  446.     return PLUGIN_HANDLED;
  447. }
  448. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...)
  449. {
  450.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  451.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  452.    
  453.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  454.    
  455.     if(id) {
  456.         if(!is_user_connected(id)) return;
  457.         players[0] = id;
  458.         pnum = 1;
  459.     }
  460.     else get_players(players, pnum, "c");
  461.    
  462.     for(new i; i < pnum; i++)
  463.     {
  464.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  465.         write_byte(players[i]);
  466.         write_string(szMsg);
  467.         message_end();
  468.     }
  469. }



Még mindig nem jó, most csak annyit csinált, hogy kiválasztom a skint, és kézbe adja a fegyvert (a give_item-et én is tudtam), de ha fegyvert váltok (kispisztolyra) aztán vissza (nagy fegyverre), akkor a skin ugyanúgy eltűnik.
De hálás vagyok, hogy megpróbáltad!
Valaki egyéb megoldás?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 66 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole