hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 02:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 472 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 472 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mentés Hiba, + Nem engedi a skint...
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 20:57 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Heló, van egy skines menüm.
Van benne egy mentés, viszont mapváltás, és mindenki 0.
A másik bajom az, hogy addolok magamnak, kiirja, hogy 1. feloldva, de ha rányomok mégis a case 0-ás szöveget irja.. Valaki segítsen pls. :D Kézt, nem felejtem el. :D

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <fun>
  8. #include <fakemeta>
  9. #include <hamsandwich>
  10. #include <nvault>
  11.  
  12. #define PLUGIN "PBD D2 Csomag-ok (skin)"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "PikHácsúú#"
  15.  
  16. new oles[33]
  17. new szint[33]
  18. new vault
  19.  
  20. new ak47destroy[33], desertfire[33], m4a1siv[33], awpboom[33]  // Silver csomag
  21. new m4a1asii[33], nuclearak[33], pulzusawp[33], sunsetdeagle[33] // Brutal csomag
  22. new ak47silver[33], magnum[33], nuclearawp[33], zhm4[33] // Elite csomag
  23. new awpmagma[33], m4a1hyperbeast[33], magmaak[33], magmadezi[33] // Legendary csomag
  24.  
  25. public plugin_init() {
  26.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27.     register_event("DeathMsg", "dead", "a")
  28.     register_clcmd("say /skin", "csomag")
  29.     register_clcmd("say /skins", "csomag")
  30.     register_clcmd("add", "droppolas")
  31.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "felkel", 1)
  32.     register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  33. }
  34. public dead()
  35. {
  36.     new killer = read_data(1)
  37.     new victim = read_data(2)
  38.     if(killer != victim){
  39.         oles[killer]++
  40.     }
  41.     if(oles[killer] >= 50){
  42.         szint[killer]++
  43.         oles[killer] = 0
  44.         new nev[33]
  45.         get_user_name(killer, nev, 31)
  46.         ColorChat(0, RED, "^1[^3%s^1] ^4Szintet lĂ©pett! :)", nev)
  47.     }
  48. }
  49. public felkel(id)
  50. {
  51.     ColorChat(id, RED, "^1skinmenĂĽ            ^4/skin, ^1vagy              ^4 /skins")
  52.     set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.27, 0.45, 0, 6.0, 5.0)
  53.     show_hudmessage(id, "SkinmenĂĽ:   /skin")
  54. }
  55. public csomag(id){
  56.    
  57.     new cim[121]
  58.     format(cim, charsmax(cim), "\r[P.B.D] \yOnlyDust2 Skin menĂĽ \d|  \wSzinted: \yLvL\r %d", szint[id])
  59.    
  60.     new menu = menu_create(cim, "megyek_furdeni")
  61.     if(szint[id] >= 10){
  62.         menu_additem(menu, "\rAlap Fegyverek [Elerheto]", "1", 0)
  63.     }
  64.     else
  65.     {
  66.         menu_additem(menu, "\rAlap Fegyverek [LvL 10]", "0", 0)
  67.     }
  68.     if(szint[id] >= 25){
  69.         menu_additem(menu, "\rSilver Fegyvercsomag \y[Megszerezve]", "2", 0)
  70.     }
  71.     else
  72.     {
  73.         menu_additem(menu, "\rSivler Fegyvercsomag \y[LvL 25]", "0", 0)
  74.     }
  75.     if(szint[id] >= 60){
  76.         menu_additem(menu, "\rBrutal Fegyvercsomag \y[Megszerezve]", "3", 0)
  77.     }
  78.     else
  79.     {
  80.         menu_additem(menu, "\rBrutal Fegyvercsomag \y[LvL 60]", "0", 0)
  81.     }
  82.     if(szint[id] >= 100){
  83.         menu_additem(menu, "\rElite Fegyvercsomag \y[Megszerezve]", "4", 0)
  84.     }
  85.     else
  86.     {
  87.         menu_additem(menu, "\rElite Fegyvercsomag \y[LvL 100]", "0", 0)
  88.     }
  89.     if(szint[id] >= 200){
  90.         menu_additem(menu, "\rLegendary Fegyvercsomag \y[Megszerezve]", "5", 0)
  91.     }
  92.     else
  93.     {
  94.         menu_additem(menu, "\rLegendary Fegyvercsomag \y[LvL 200]" ,"0", 0)
  95.     }
  96.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  97.     menu_display(id, menu, 0);
  98. }
  99. public megyek_furdeni(id, item, menu){
  100.     if(item == MENU_EXIT){
  101.         menu_destroy(menu)
  102.     }
  103.     new data[9], szName[64];
  104.     new access, callback;
  105.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
  106.     new key = str_to_num(data)
  107.     switch(key){
  108.         case 0:{
  109.             csomag(id)
  110.             ColorChat(id, RED, "^1TĂşl kicsi a ^4szinted ^1ehez a fegyvercsomaghoz. ^4:(")
  111.         }
  112.         case 1:{
  113.             ak47destroy[id] = 0  // 1.
  114.             desertfire[id] = 0
  115.             m4a1siv[id] = 0
  116.             awpboom[id] = 0
  117.             m4a1asii[id] = 0 // 2.
  118.             nuclearak[id] = 0
  119.             pulzusawp[id] = 0
  120.             sunsetdeagle[id] = 0
  121.             ak47silver[id] = 0 // .3
  122.             magnum[id] = 0
  123.             nuclearawp[id] = 0
  124.             zhm4[id] = 0
  125.             awpmagma[id] = 0 // 4.
  126.             m4a1hyperbeast[id] = 0
  127.             magmaak[id] = 0
  128.             magmadezi[id] = 0
  129.             ColorChat(id, RED, "^4Alap ^1fegyvercsomag kiválasztva!")
  130.         }
  131.         case 2:{
  132.             ak47destroy[id] = 1  // 1.
  133.             desertfire[id] = 1
  134.             m4a1siv[id] = 1
  135.             awpboom[id] = 1
  136.             m4a1asii[id] = 0 // 2.
  137.             nuclearak[id] = 0
  138.             pulzusawp[id] = 0
  139.             sunsetdeagle[id] = 0
  140.             ak47silver[id] = 0 // .3
  141.             magnum[id] = 0
  142.             nuclearawp[id] = 0
  143.             zhm4[id] = 0
  144.             awpmagma[id] = 0 // 4.
  145.             m4a1hyperbeast[id] = 0
  146.             magmaak[id] = 0
  147.             magmadezi[id] = 0
  148.             ColorChat(id, RED, "^4Silver ^1fegyvercsomag kiválasztva")
  149.         }
  150.         case 3:{
  151.             ak47destroy[id] = 0  // 1.
  152.             desertfire[id] = 0
  153.             m4a1siv[id] = 0
  154.             awpboom[id] = 0
  155.             m4a1asii[id] = 2 // 2.
  156.             nuclearak[id] = 2
  157.             pulzusawp[id] = 2
  158.             sunsetdeagle[id] = 2
  159.             ak47silver[id] = 0 // .3
  160.             magnum[id] = 0
  161.             nuclearawp[id] = 0
  162.             zhm4[id] = 0
  163.             awpmagma[id] = 0 // 4.
  164.             m4a1hyperbeast[id] = 0
  165.             magmaak[id] = 0
  166.             magmadezi[id] = 0
  167.             ColorChat(id, RED, "^4Brutal ^1fegyvercsomag kiválasztva")
  168.         }
  169.         case 4:{
  170.             ak47destroy[id] = 0  // 1.
  171.             desertfire[id] = 0
  172.             m4a1siv[id] = 0
  173.             awpboom[id] = 0
  174.             m4a1asii[id] = 0 // 2.
  175.             nuclearak[id] = 0
  176.             pulzusawp[id] = 0
  177.             sunsetdeagle[id] = 0
  178.             ak47silver[id] = 3 // .3
  179.             magnum[id] = 3
  180.             nuclearawp[id] = 3
  181.             zhm4[id] = 3
  182.             awpmagma[id] = 0 // 4.
  183.             m4a1hyperbeast[id] = 0
  184.             magmaak[id] = 0
  185.             magmadezi[id] = 0
  186.             ColorChat(id, RED, "^4Elite ^1fegyvercsomag kiválasztva")
  187.         }
  188.         case 5:{
  189.             ak47destroy[id] = 0  // 1.
  190.             desertfire[id] = 0
  191.             m4a1siv[id] = 0
  192.             awpboom[id] = 0
  193.             m4a1asii[id] = 0 // 2.
  194.             nuclearak[id] = 0
  195.             pulzusawp[id] = 0
  196.             sunsetdeagle[id] = 0
  197.             ak47silver[id] = 0 // .3
  198.             magnum[id] = 0
  199.             nuclearawp[id] = 0
  200.             zhm4[id] = 0
  201.             awpmagma[id] = 4 // 4.
  202.             m4a1hyperbeast[id] = 4
  203.             magmaak[id] = 4
  204.             magmadezi[id] = 4
  205.             ColorChat(id, RED, "^4Legendary ^1fegyvercsomag kiválasztva")
  206.         }
  207.     }
  208. }
  209. public plugin_precache(){
  210.     precache_model("models/silvercsomag/ak47_destroy.mdl")
  211.     precache_model("models/silvercsomag/awpboom.mdl")
  212.     precache_model("models/silvercsomag/desertfire.mdl")
  213.     precache_model("models/silvercsomag/m4a1siv.mdl")
  214.     precache_model("models/brutalcsomag/m4a1asii.mdl")
  215.     precache_model("models/brutalcsomag/nuclearak.mdl")
  216.     precache_model("models/brutalcsomag/pulzus_awp.mdl")
  217.     precache_model("models/brutalcsomag/sunsetdeagle.mdl")
  218.     precache_model("models/elitecsomag/ak47silver.mdl")
  219.     precache_model("models/elitecsomag/magnum.mdl")
  220.     precache_model("models/elitecsomag/nuclearawp.mdl")
  221.     precache_model("models/elitecsomag/zhm4.mdl")
  222.     precache_model("models/legendarycsomag/awpmagma.mdl")  
  223.     precache_model("models/legendarycsomag/m4a1_hyperbeast.mdl")
  224.     precache_model("models/legendarycsomag/magmaak.mdl")
  225.     precache_model("models/legendarycsomag/magmadezi.mdl")
  226. }
  227.  
  228. public ecw(id){
  229.     new fgy = get_user_weapon(id)
  230.    
  231.     if(fgy == CSW_AK47 && ak47destroy[id] == 1){
  232.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/silvercsomag/ak47_destroy.mdl")
  233.     }
  234.     if(fgy == CSW_AWP && awpboom[id] == 1){
  235.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/silvercsomag/awpboom.mdl")
  236.     }
  237.     if(fgy == CSW_DEAGLE && desertfire[id] == 1){
  238.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/silvercsomag/desertfire.mdl")
  239.     }
  240.     if(fgy == CSW_M4A1 && m4a1siv[id] == 1){
  241.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/silvercsomag/m4a1siv.mdl")
  242.     }
  243.     if(fgy == CSW_M4A1 && m4a1asii[id] == 1){
  244.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/brutalcsomag/m4a1asii.mdl")
  245.     }
  246.     if(fgy == CSW_AK47 && nuclearak[id] == 1){
  247.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/brutalscomag/nuclearak.mdl")
  248.     }
  249.     if(fgy == CSW_AWP && pulzusawp[id] == 1){
  250.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/brutalcsomag/pulzus_awp.mdl")
  251.     }
  252.     if(fgy == CSW_DEAGLE && sunsetdeagle[id] == 1){
  253.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/brutalcsomag/sunsetdeagle.mdl")
  254.     }
  255.     if(fgy == CSW_AK47 && ak47silver[id] == 1){
  256.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/elitecsomag/ak47silver.mdl")
  257.     }
  258.     if(fgy == CSW_DEAGLE && magnum[id] == 1){
  259.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/elietcsomag/magnum.mdl")
  260.     }
  261.     if(fgy == CSW_AWP && nuclearawp[id] == 1){
  262.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/elitecsomag/nuclearawp.mdl")
  263.     }
  264.     if(fgy == CSW_M4A1 && zhm4[id] == 1){
  265.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/elitecsomag/zhm4.mdl")
  266.     }
  267.     if(fgy == CSW_AWP && awpmagma[id] == 1){
  268.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/legendarycsomag/awpamgma.mdl")
  269.     }
  270.     if(fgy == CSW_M4A1 && m4a1hyperbeast[id] == 1){
  271.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/legendarycsomag/m4a1_hyperbeast.mdl")
  272.     }
  273.     if(fgy == CSW_AK47 && magmaak[id] == 1){
  274.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/legendarycsomag/magmaak.mdl")
  275.     }
  276.     if(fgy == CSW_DEAGLE && magmadezi[id] == 1){
  277.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/legendarycsomag/magmadezi.mdl")
  278.     }
  279. }      
  280. public mentes(id)
  281. {
  282.     new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  283.     get_user_authid(id, authid, 31)
  284.     format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  285.     format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],szint[id])
  286.     nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  287.     return PLUGIN_CONTINUE
  288. }
  289. public betoltes(id)
  290. {
  291.     new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  292.     get_user_authid(id, authid, 31)
  293.     format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  294.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],szint[id])
  295.     nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  296.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  297.     new str_num[32], kred_num[32]
  298.     parse(vaultdata, str_num, 31, kred_num, 31)
  299.     oles[id] = str_to_num(str_num)
  300.     szint[id] = str_to_num(kred_num)
  301.     return PLUGIN_CONTINUE
  302. }
  303. public client_disconnect(id)
  304. {
  305.     mentes(id)
  306. }
  307. public client_connect(id)
  308. {
  309.     betoltes(id)
  310. }
  311. public droppolas(id)
  312. {
  313.     szint[id] += 50
  314. }

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.03.11. 22:30 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 18:17
Hozzászólások: 310
Megköszönt másnak: 22 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Tessék.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <fvault>
  9.  
  10.  
  11. #define PLUGIN "PBD D2 Csomag-ok (skin)"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "PikHácsúú#"
  14.  
  15. new oles[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18. new ak47destroy[33], desertfire[33], m4a1siv[33], awpboom[33]  // Silver csomag
  19. new m4a1asii[33], nuclearak[33], pulzusawp[33], sunsetdeagle[33] // Brutal csomag
  20. new ak47silver[33], magnum[33], nuclearawp[33], zhm4[33] // Elite csomag
  21. new awpmagma[33], m4a1hyperbeast[33], magmaak[33], magmadezi[33] // Legendary csomag
  22.  
  23. /*-----------------------------------*/
  24. new const szVaultName[] = "asd_vault"
  25. /*-----------------------------------*/
  26.  
  27. public plugin_init() {
  28.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  29.     register_event("DeathMsg", "dead", "a")
  30.     register_clcmd("say /skin", "csomag")
  31.     register_clcmd("say /skins", "csomag")
  32.     register_clcmd("add", "droppolas")
  33.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "felkel", 1)
  34.     register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  35. }
  36. public dead()
  37. {
  38.     new killer = read_data(1)
  39.     new victim = read_data(2)
  40.     if(killer != victim){
  41.         oles[killer]++
  42.     }
  43.     if(oles[killer] >= 50){
  44.         szint[killer]++
  45.         oles[killer] = 0
  46.         new nev[33]
  47.         get_user_name(killer, nev, 31)
  48.         ColorChat(0, RED, "^1[^3%s^1] ^4Szintet lĂ©pett! :)", nev)
  49.     }
  50. }
  51. public felkel(id)
  52. {
  53.     ColorChat(id, RED, "^1skinmenĂĽ            ^4/skin, ^1vagy              ^4 /skins")
  54.     set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.27, 0.45, 0, 6.0, 5.0)
  55.     show_hudmessage(id, "SkinmenĂĽ:   /skin")
  56. }
  57. public csomag(id){
  58.    
  59.     new cim[121]
  60.     format(cim, charsmax(cim), "\r[P.B.D] \yOnlyDust2 Skin menĂĽ \d|  \wSzinted: \yLvL\r %d", szint[id])
  61.    
  62.     new menu = menu_create(cim, "megyek_furdeni")
  63.     if(szint[id] >= 10){
  64.         menu_additem(menu, "\rAlap Fegyverek [Elerheto]", "1", 0)
  65.     }
  66.     else
  67.     {
  68.         menu_additem(menu, "\rAlap Fegyverek [LvL 10]", "0", 0)
  69.     }
  70.     if(szint[id] >= 25){
  71.         menu_additem(menu, "\rSilver Fegyvercsomag \y[Megszerezve]", "2", 0)
  72.     }
  73.     else
  74.     {
  75.         menu_additem(menu, "\rSivler Fegyvercsomag \y[LvL 25]", "0", 0)
  76.     }
  77.     if(szint[id] >= 60){
  78.         menu_additem(menu, "\rBrutal Fegyvercsomag \y[Megszerezve]", "3", 0)
  79.     }
  80.     else
  81.     {
  82.         menu_additem(menu, "\rBrutal Fegyvercsomag \y[LvL 60]", "0", 0)
  83.     }
  84.     if(szint[id] >= 100){
  85.         menu_additem(menu, "\rElite Fegyvercsomag \y[Megszerezve]", "4", 0)
  86.     }
  87.     else
  88.     {
  89.         menu_additem(menu, "\rElite Fegyvercsomag \y[LvL 100]", "0", 0)
  90.     }
  91.     if(szint[id] >= 200){
  92.         menu_additem(menu, "\rLegendary Fegyvercsomag \y[Megszerezve]", "5", 0)
  93.     }
  94.     else
  95.     {
  96.         menu_additem(menu, "\rLegendary Fegyvercsomag \y[LvL 200]" ,"0", 0)
  97.     }
  98.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  99.     menu_display(id, menu, 0);
  100. }
  101. public megyek_furdeni(id, item, menu){
  102.     if(item == MENU_EXIT){
  103.         menu_destroy(menu)
  104.     }
  105.     new data[9], szName[64];
  106.     new access, callback;
  107.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
  108.     new key = str_to_num(data)
  109.     switch(key){
  110.         case 0:{
  111.             csomag(id)
  112.             ColorChat(id, RED, "^1TĂşl kicsi a ^4szinted ^1ehez a fegyvercsomaghoz. ^4:(")
  113.         }
  114.         case 1:{
  115.             ak47destroy[id] = 0  // 1.
  116.             desertfire[id] = 0
  117.             m4a1siv[id] = 0
  118.             awpboom[id] = 0
  119.             m4a1asii[id] = 0 // 2.
  120.             nuclearak[id] = 0
  121.             pulzusawp[id] = 0
  122.             sunsetdeagle[id] = 0
  123.             ak47silver[id] = 0 // .3
  124.             magnum[id] = 0
  125.             nuclearawp[id] = 0
  126.             zhm4[id] = 0
  127.             awpmagma[id] = 0 // 4.
  128.             m4a1hyperbeast[id] = 0
  129.             magmaak[id] = 0
  130.             magmadezi[id] = 0
  131.             ColorChat(id, RED, "^4Alap ^1fegyvercsomag kiválasztva!")
  132.         }
  133.         case 2:{
  134.             ak47destroy[id] = 1  // 1.
  135.             desertfire[id] = 1
  136.             m4a1siv[id] = 1
  137.             awpboom[id] = 1
  138.             m4a1asii[id] = 0 // 2.
  139.             nuclearak[id] = 0
  140.             pulzusawp[id] = 0
  141.             sunsetdeagle[id] = 0
  142.             ak47silver[id] = 0 // .3
  143.             magnum[id] = 0
  144.             nuclearawp[id] = 0
  145.             zhm4[id] = 0
  146.             awpmagma[id] = 0 // 4.
  147.             m4a1hyperbeast[id] = 0
  148.             magmaak[id] = 0
  149.             magmadezi[id] = 0
  150.             ColorChat(id, RED, "^4Silver ^1fegyvercsomag kiválasztva")
  151.         }
  152.         case 3:{
  153.             ak47destroy[id] = 0  // 1.
  154.             desertfire[id] = 0
  155.             m4a1siv[id] = 0
  156.             awpboom[id] = 0
  157.             m4a1asii[id] = 1 // 2.
  158.             nuclearak[id] = 1
  159.             pulzusawp[id] = 1
  160.             sunsetdeagle[id] = 1
  161.             ak47silver[id] = 0 // .3
  162.             magnum[id] = 0
  163.             nuclearawp[id] = 0
  164.             zhm4[id] = 0
  165.             awpmagma[id] = 0 // 4.
  166.             m4a1hyperbeast[id] = 0
  167.             magmaak[id] = 0
  168.             magmadezi[id] = 0
  169.             ColorChat(id, RED, "^4Brutal ^1fegyvercsomag kiválasztva")
  170.         }
  171.         case 4:{
  172.             ak47destroy[id] = 0  // 1.
  173.             desertfire[id] = 0
  174.             m4a1siv[id] = 0
  175.             awpboom[id] = 0
  176.             m4a1asii[id] = 0 // 2.
  177.             nuclearak[id] = 0
  178.             pulzusawp[id] = 0
  179.             sunsetdeagle[id] = 0
  180.             ak47silver[id] = 1 // .3
  181.             magnum[id] = 1
  182.             nuclearawp[id] = 1
  183.             zhm4[id] = 1
  184.             awpmagma[id] = 0 // 4.
  185.             m4a1hyperbeast[id] = 0
  186.             magmaak[id] = 0
  187.             magmadezi[id] = 0
  188.             ColorChat(id, RED, "^4Elite ^1fegyvercsomag kiválasztva")
  189.         }
  190.         case 5:{
  191.             ak47destroy[id] = 0  // 1.
  192.             desertfire[id] = 0
  193.             m4a1siv[id] = 0
  194.             awpboom[id] = 0
  195.             m4a1asii[id] = 0 // 2.
  196.             nuclearak[id] = 0
  197.             pulzusawp[id] = 0
  198.             sunsetdeagle[id] = 0
  199.             ak47silver[id] = 0 // .3
  200.             magnum[id] = 0
  201.             nuclearawp[id] = 0
  202.             zhm4[id] = 0
  203.             awpmagma[id] = 1// 4.
  204.             m4a1hyperbeast[id] = 1
  205.             magmaak[id] = 1
  206.             magmadezi[id] = 1
  207.             ColorChat(id, RED, "^4Legendary ^1fegyvercsomag kiválasztva")
  208.         }
  209.     }
  210. }
  211. public plugin_precache(){
  212.     precache_model("models/silvercsomag/ak47_destroy.mdl")
  213.     precache_model("models/silvercsomag/awpboom.mdl")
  214.     precache_model("models/silvercsomag/desertfire.mdl")
  215.     precache_model("models/silvercsomag/m4a1siv.mdl")
  216.     precache_model("models/brutalcsomag/m4a1asii.mdl")
  217.     precache_model("models/brutalcsomag/nuclearak.mdl")
  218.     precache_model("models/brutalcsomag/pulzus_awp.mdl")
  219.     precache_model("models/brutalcsomag/sunsetdeagle.mdl")
  220.     precache_model("models/elitecsomag/ak47silver.mdl")
  221.     precache_model("models/elitecsomag/magnum.mdl")
  222.     precache_model("models/elitecsomag/nuclearawp.mdl")
  223.     precache_model("models/elitecsomag/zhm4.mdl")
  224.     precache_model("models/legendarycsomag/awpmagma.mdl")  
  225.     precache_model("models/legendarycsomag/m4a1_hyperbeast.mdl")
  226.     precache_model("models/legendarycsomag/magmaak.mdl")
  227.     precache_model("models/legendarycsomag/magmadezi.mdl")
  228. }
  229.  
  230. public ecw(id){
  231.     new fgy = get_user_weapon(id)
  232.    
  233.     if(fgy == CSW_AK47 && ak47destroy[id] == 1){
  234.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/silvercsomag/ak47_destroy.mdl")
  235.     }
  236.     if(fgy == CSW_AWP && awpboom[id] == 1){
  237.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/silvercsomag/awpboom.mdl")
  238.     }
  239.     if(fgy == CSW_DEAGLE && desertfire[id] == 1){
  240.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/silvercsomag/desertfire.mdl")
  241.     }
  242.     if(fgy == CSW_M4A1 && m4a1siv[id] == 1){
  243.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/silvercsomag/m4a1siv.mdl")
  244.     }
  245.     if(fgy == CSW_M4A1 && m4a1asii[id] == 1){
  246.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/brutalcsomag/m4a1asii.mdl")
  247.     }
  248.     if(fgy == CSW_AK47 && nuclearak[id] == 1){
  249.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/brutalscomag/nuclearak.mdl")
  250.     }
  251.     if(fgy == CSW_AWP && pulzusawp[id] == 1){
  252.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/brutalcsomag/pulzus_awp.mdl")
  253.     }
  254.     if(fgy == CSW_DEAGLE && sunsetdeagle[id] == 1){
  255.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/brutalcsomag/sunsetdeagle.mdl")
  256.     }
  257.     if(fgy == CSW_AK47 && ak47silver[id] == 1){
  258.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/elitecsomag/ak47silver.mdl")
  259.     }
  260.     if(fgy == CSW_DEAGLE && magnum[id] == 1){
  261.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/elietcsomag/magnum.mdl")
  262.     }
  263.     if(fgy == CSW_AWP && nuclearawp[id] == 1){
  264.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/elitecsomag/nuclearawp.mdl")
  265.     }
  266.     if(fgy == CSW_M4A1 && zhm4[id] == 1){
  267.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/elitecsomag/zhm4.mdl")
  268.     }
  269.     if(fgy == CSW_AWP && awpmagma[id] == 1){
  270.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/legendarycsomag/awpamgma.mdl")
  271.     }
  272.     if(fgy == CSW_M4A1 && m4a1hyperbeast[id] == 1){
  273.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/legendarycsomag/m4a1_hyperbeast.mdl")
  274.     }
  275.     if(fgy == CSW_AK47 && magmaak[id] == 1){
  276.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/legendarycsomag/magmaak.mdl")
  277.     }
  278.     if(fgy == CSW_DEAGLE && magmadezi[id] == 1){
  279.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/legendarycsomag/magmadezi.mdl")
  280.     }
  281. }
  282.  
  283. stock get_player_name(id){
  284.     static szName[32];
  285.     get_user_name(id,szName,31);
  286.     return szName;
  287. }
  288.        
  289. public client_disconnect(id){
  290.     if(is_user_bot(id)) return;
  291.  
  292.     save(id);
  293. }
  294. public client_putinserver( id ) {
  295.     if(is_user_bot(id)) return;
  296.  
  297.     oles[id] = 0;
  298.     szint[id] = 0;
  299.     load(id);
  300. }
  301. load(id) {
  302.     new szAuthid[32], szData[32];
  303.     get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  304.     new s1[16],s2[16]
  305.     fvault_get_data( szVaultName, szAuthid, szData, 31 );
  306.     parse( szData, s1, 15, s2, 15 );
  307.     oles[id] = str_to_num(s1);
  308.     szint[id] = str_to_num(s2);
  309. }
  310. save(id) {
  311.     new szAuthid[ 32 ], szData[ 32 ];
  312.     get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  313.  
  314.     formatex( szData, 31, "%i %i", oles[id], szint[id]);
  315.     fvault_set_data( szVaultName, szAuthid, szData );
  316. }
  317. public droppolas(id)
  318. {
  319.     szint[id] += 50
  320. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 102 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole