hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 10:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 349 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 348 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Random ölés hangok
HozzászólásElküldve: 2016.07.15. 12:50 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Azt meglehetne oldani-e egy ölés hang pluginba, amibe úgye úgy van benne a dolog ,hogy sorozat alapján lejátszik egy hangot ha 3-at öltél egymás után ha 7-et akkor azt a hangot játsza le. Nos nekem úgy kéne ,hogy random játszon le alábbi streak hangokat csak abból a 7 közül 2 ölésenként.Tehát minden 2. ölésnél más hangot játszon le, erre azért lenne szükség mert Streak-nél azaz sorozatnál megvan ,hogy melyik hangot játsza le és az úgy elég unalmas mindig azt hallgatni. Előre is köszönöm! Aki tud segíteni megy a pacsi.

  1. // Hun Ultimate 2.0 by BroN`
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #define KNIFFMESSAGES 1
  6. #define LEVELS 7
  7. #define MESSAGESNOHP 4
  8. #define MESSAGESHP 4
  9.  
  10. new kills[33] = {0,...};
  11. new deaths[33] = {0,...};
  12. new alone_ann = 0
  13. new levels[7] = {1, 3, 4, 6, 8, 10, 12};
  14.  
  15. new stksounds[7][] = {
  16. "mnk/megmarad",
  17. "mnk/szoval_ilyen",
  18. "mnk/ezt_megkaptad",
  19. "mnk/ven_majom",
  20. "mnk/nem_a_fegyver",
  21. "mnk/most_biztos",
  22. "mnk/hajlektalan"};
  23.  
  24. new stkmessages[7][] = {
  25. "%s: Egy brutális állat!",
  26. "HALÁÁL! HALÁÁL! HALÁÁL!",
  27. "Vérző csirkék %s Az isten",
  28. "%s: Egy GYILKOLÓGÉP!",
  29. "%s: ElpusztĂ­thatatlan!",
  30. "%s: AZ ARÉNA KIRÁLYA!",
  31. "VÉRFÜRDŐ!"};
  32.  
  33.  
  34. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  35. "Utolsónak lenni szégyen igaz?"}
  36.  
  37. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  40. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  41. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az u'tolso'"}
  42.  
  43. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  46. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  47. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az u'tolso'"}
  48.  
  49. get_streak()
  50. {
  51.     new streak[3]
  52.     get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  53.     return read_flags(streak)
  54. }
  55.  
  56. public death_event(id)
  57. {
  58.     new streak = get_streak()
  59.  
  60.     if ((streak&1) || (streak&2))
  61.     {
  62.             new killer = read_data(1);
  63.             new victim = read_data(2);
  64.  
  65.             kills[killer] += 1;
  66.             kills[victim] = 0;
  67.             deaths[killer] = 0;
  68.             deaths[victim] += 1;
  69.  
  70.             for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  71.         {
  72.                 if (kills[killer] == levels[i])
  73.             {
  74.                      announce(killer, i);
  75.                      return PLUGIN_CONTINUE;
  76.             }
  77.         }
  78.     }
  79.     return PLUGIN_CONTINUE;
  80. }
  81.  
  82. announce(killer, level)
  83. {
  84.     new streak = get_streak()
  85.  
  86.     if (streak&1)
  87.     {
  88.             new name[32];
  89.  
  90.         get_user_name(killer, name, 32);
  91.         set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  92.         show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  93.     }
  94.  
  95.     if (streak&2){
  96.             client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  97.     }
  98. }
  99.  
  100. public reset_hud(id)
  101. {
  102.     new streak = get_streak()
  103.  
  104.     if (streak&1)
  105.     {
  106.  
  107.         if (kills[id] > levels[0])
  108.         {
  109.                 print_color(id,
  110.             "!t* Te !g%dx!t öltĂ©l sorozatban, Ă­gy tovább!", kills[id]);
  111.  
  112.         }
  113.  
  114.         else if (deaths[id] > 1)
  115.         {
  116.             print_color(id,  
  117.             "!t* Te meghaltál !g%dx!t sorozatban, lĂ©gy  Ăłvatosabb...", deaths[id]);
  118.         }
  119.     }
  120. }
  121.  
  122. public client_connect(id)
  123. {
  124.     new streak = get_streak()
  125.  
  126.     if ((streak&1) || (streak&2))
  127.     {
  128.         kills[id] = 0;
  129.         deaths[id] = 0;
  130.     }
  131. }
  132.  
  133. public knife_kill()
  134. {
  135.     new kniffmode[4]
  136.     get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  137.     new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  138.  
  139.     if (kniffmode_bit & 1)
  140.     {
  141.         new killer_id = read_data(1)
  142.         new victim_id = read_data(2)
  143.         new killer_name[33], victim_name[33]
  144.  
  145.         get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  146.         get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  147.  
  148.  
  149.         set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  150.         show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  151.     }
  152.  
  153.     if (kniffmode_bit & 2)
  154.     {
  155.         client_cmd(0,"spk mnk/ne_a_nathat")
  156.     }
  157. }
  158.  
  159.  
  160. public roundend_msg(id)
  161.  
  162.     alone_ann = 0
  163.  
  164. public death_msg(id)
  165. {
  166.  
  167.     new lmmode[8]
  168.     get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  169.     new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  170.  
  171.     new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  172.     get_players(players_ct,ict,"ae","CT")  
  173.     get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")  
  174.  
  175.     if (ict==1&&ite==1)
  176.     {
  177.         new name1[32], name2[32]
  178.         get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  179.         get_user_name(players_t[0],name2,32)
  180.         set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  181.  
  182.         if (lmmode_bit & 1)
  183.         {
  184.             if (lmmode_bit & 2)
  185.             {
  186.                 show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  187.             }
  188.  
  189.             else
  190.             {
  191.                 show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  192.             }
  193.  
  194.             if (lmmode_bit & 4)
  195.             {
  196.                 client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  197.             }
  198.         }
  199.     }
  200.     else
  201. {  
  202.     if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  203.     {
  204.         last=players_ct[0]
  205.         client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  206.     }
  207.  
  208.     else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  209.     {
  210.         last=players_t[0]
  211.         client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  212.     }
  213.  
  214.     else
  215.     {
  216.         return PLUGIN_CONTINUE
  217.     }
  218.     alone_ann = last
  219.     new name[32]  
  220.     get_user_name(last,name,32)
  221.  
  222.     if (lmmode_bit & 1)
  223.     {
  224.         set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  225.  
  226.         if (lmmode_bit & 2)
  227.         {
  228.             show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  229.         }
  230.  
  231.         else
  232.         {
  233.             show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  234.         }
  235.     }
  236.  
  237.     if (lmmode_bit & 4)
  238.     {
  239.         client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  240.     }
  241. }
  242.     return PLUGIN_CONTINUE  
  243. }
  244.  
  245.  
  246. public hs()
  247. {
  248.     new hsmode[4]
  249.     get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  250.     new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  251.  
  252.     if (hsmode_bit & 1)
  253.     {
  254.     new killer_id = read_data(1)
  255.     new victim_id = read_data(2)
  256.     new victim_name[33]
  257.  
  258.     get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  259.  
  260.     set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  261.     show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLĂ–VÉS!::",victim_name)
  262.     }
  263.  
  264.     if (hsmode_bit & 2)
  265.     {
  266.         client_cmd(0,"spk mnk/bumm_fejbe")
  267.     }
  268. }
  269.  
  270. public plugin_precache()
  271. {
  272.     precache_sound("mnk/ezt_megkaptad.wav")
  273.     precache_sound("mnk/szoval_ilyen.wav")
  274.     precache_sound("mnk/bumm_fejbe.wav")
  275.     precache_sound("mnk/ne_a_nathat.wav")
  276.     precache_sound("mnk/most_mar.wav")
  277.     precache_sound("mnk/megmarad.wav")
  278.     precache_sound("mnk/ven_majom.wav")
  279.     precache_sound("mnk/keszulj_fel.wav")
  280.     precache_sound("mnk/hajlektalan.wav")
  281.     precache_sound("mnk/nem_a_fegyver.wav")
  282.  
  283.     return PLUGIN_CONTINUE
  284. }
  285.  
  286.  
  287.  
  288. public plugin_init()
  289. {
  290.     register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","bron")
  291.     register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  292.     register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  293.     register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  294.     register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  295.     register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  296.     register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  297.     register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  298.     register_cvar("lastman_mode","abc")
  299.     register_cvar("streak_mode","ab")
  300.     register_cvar("kniff_mode","ab")
  301.     register_cvar("hs_mode","ab")
  302.  
  303.     return PLUGIN_CONTINUE
  304. }
  305. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  306. {
  307.         new count = 1, players[32]
  308.         static msg[191]
  309.         vformat(msg, 190, input, 3)
  310.  
  311.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  312.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  313.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  314.  
  315.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  316.         {
  317.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  318.                 {
  319.                         if (is_user_connected(players[i]))
  320.                         {
  321.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  322.                                 write_byte(players[i])
  323.                                 write_string(msg)
  324.                                 message_end()
  325.                         }
  326.                 }
  327.         }
  328.         return PLUGIN_HANDLED
  329. }


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára norbee.16 2016.07.15. 15:22-kor.
Hosting megemlítése.. (kikinek jelentve a plugin)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Random ölés hangok
HozzászólásElküldve: 2016.07.15. 13:09 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
Szia bocsánatt, hogy esztmondom de ez nem, oldal hirdetés. :o ----
Mert vallószinüleg van ilyen hosting.

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára norbee.16 2016.07.15. 15:22-kor.
Hosting megemlítése..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Random ölés hangok
HozzászólásElküldve: 2016.07.15. 20:54 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Az nem az..
Nah de valaki segíteni tudna?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 113 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole