hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.15. 23:26



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 772 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 772 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Animáció
HozzászólásElküldve: 2016.08.20. 16:06 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok azt szeretném kérni,hogy a Deagle,Awp,Kés számát az animációban le tudná valaki írni nekem?
Választ előre köszönöm
Menni fog a pacsi 8-)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció
HozzászólásElküldve: 2016.08.20. 16:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
Ha global offensive módot használsz.:) akor csak ragd a legvére. És konvertáld a skinekett.
  1. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  2. {
  3.   entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  4.  
  5.   message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  6.   write_byte(iAnim)
  7.   write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  8.   message_end()
  9. }


  1. public plugin_init() {
  2.   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  3.   register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  4.   for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  5.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  6.   }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció
HozzászólásElküldve: 2016.08.20. 16:18 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Nekem van1 és a számok kellenének hozzá abban tudsz segiteni?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció
HozzászólásElküldve: 2016.08.20. 16:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
Ha küldesz forráskódott akor igen.:D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció
HozzászólásElküldve: 2016.08.20. 16:32 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Nem forráskódtol függ mindenhol ezvan sztzm :) de küldök legyen szép napod :lol:


Csatolmányok:
45.sma [3.52 KiB]
Letöltve 33 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció
HozzászólásElküldve: 2016.08.20. 16:43 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
Forráskód nélkül sz*rt sem, érünk.:) ;)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció
HozzászólásElküldve: 2016.08.20. 16:44 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
HLMV-el "megnyitod" a modellt és a Sequences menü alatt megkeresed a vizsgálás animációját, a képen ez csorbyvizsgalflip néven van, válaszd ki és a Sequence#-nél ami szám van az kell neked.
Kép

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció
HozzászólásElküldve: 2016.08.20. 16:46 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
És holtudjuk saját animációra rakni.:)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 48 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole