hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.22. 05:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 492 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 491 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: origin
HozzászólásElküldve: 2016.10.19. 22:39 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Sziasztok,hogyan tudnám mondjuk egy pályán egy négyzet alaku helyiségnek pl egy szobának az originjét lekérni? Hogy mikor abban a szobában vagyok a nagyszög között lefusson egy függvény,


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: origin
HozzászólásElküldve: 2016.10.20. 08:31 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.10.20. 08:26
Hozzászólások: 2
<fakemeta>
Kód:
stock fm_get_brush_entity_origin(index, Float:origin[3]) {
    new Float:mins[3], Float:maxs[3];

    pev(index, pev_origin, origin);
    pev(index, pev_mins, mins);
    pev(index, pev_maxs, maxs);

    origin[0] += (mins[0] + maxs[0]) * 0.5;
    origin[1] += (mins[1] + maxs[1]) * 0.5;
    origin[2] += (mins[2] + maxs[2]) * 0.5;

    return 1;
}


vagy <engine>

Kód:
stock get_brush_entity_origin(ent, Float:orig[3])
{
    new Float:Min[3], Float:Max[3];

    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, orig);
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_mins, Min);
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_maxs, Max);
   
    orig[0] += (Min[0] + Max[0]) * 0.5;
    orig[1] += (Min[1] + Max[1]) * 0.5;
    orig[2] += (Min[2] + Max[2]) * 0.5;

    return 1;
}


NuD[!]e írta:
Sziasztok,hogyan tudnám mondjuk egy pályán egy négyzet alaku helyiségnek pl egy szobának az originjét lekérni? Hogy mikor abban a szobában vagyok a nagyszög között lefusson egy függvény,


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole