/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
new const PLUGIN[] = "Ládák"
new const VERSION[] = "V 1.0"
new const AUTHOR[] = "GameHun" //Kérlek ezt ne írd át! Köszönöm!
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
//Szerkesztés
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
#define TULAJ ADMIN_LEVEL_A
new const Website[] = "www.hlmod.hu" //a menüpontok alatt megjelenő mondat. Érdemes pl:fb oldal link
new const Prefix[] = "OMM" //menüben megjelenő prefix PL: -->|OMM|<-- ládarendszer
new const Chat_Prefix[] = "OMM" //chat-ben megjelenő prefix PL:-->|OMM|<-- sikeresen kiválasztottad!
new const Float:DropItem[][] =
//itt átálíthatod hogy milyen gyakran essen az adott tárgy!
{
{ 30.00}, //kulcs drop
{ 20.00}, //Vasrácsos láda drop
{ 10.00}, //Aranyozott láda drop
{ 5.00} //Csont láda drop
};
new const LadaNevek[][] =
//Itt a ládák neveit lehet átnevezni/átalakítani!
{
{"Vasrácsos Láda"},
{"Aranyozott Láda"},
{"Csont Láda"}
};
new const Fegyverek[4][] =
//Itt a fegyverek neveit lehet átírni!
{
{"AWP | Asiimov"},
{"AK47 | Aqvamarine"},
{"M4A1 | Sárkány Király"},
{"Összecsukható kés | Droppler"}
};
//kellékek
new Lada[3][33], Kulcs[33], Fegyo[33];
//skinek
new OsszesSkin[4][33], OsszesNev[4], Skin[4][33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /lada", "Fomenu")
register_clcmd("say /addolas", "Addolas")
register_event("CurWeapon", "FegyverCsere", "be", "1=1")
}
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
public Addolas(id)
{
if(get_user_flags(id) == TULAJ)
{
for(new i;i < 4; i++)
OsszesSkin[i][id]++;
for(new i;i < 3; i++)
Lada[i][id] += 50;
Kulcs[id] = 150;
}
}
new const awp_modellek[][] =
{
"models/OMM/awp/asii.mdl"
}
new const m4_modellek[][] =
{
"models/OMM/m4/king.mdl"
}
new const ak_modellek[][] =
{
"models/OMM/ak/aqu.mdl"
}
new const kes_modellek[][] =
{
"models/OMM/kes/ossze_droppler.mdl"
}
public plugin_precache()
{
for(new i;i < sizeof(awp_modellek); i++)
{
precache_model(awp_modellek[i])
}
for(new i;i < sizeof(m4_modellek); i++)
{
precache_model(m4_modellek[i])
}
for(new i;i < sizeof(ak_modellek); i++)
{
precache_model(ak_modellek[i])
}
for(new i;i < sizeof(kes_modellek); i++)
{
precache_model(kes_modellek[i])
}
}
public FegyverCsere(id)
{
if(Fegyo[id] == 0)
return;
new fegyo = get_user_weapon(id);
if(fegyo == CSW_AWP)
{
for(new i;i < sizeof(awp_modellek); i++)
if(Skin[0][id] == i)
set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_modellek[i]);
}
else if(fegyo == CSW_KNIFE)
{
for(new i;i < sizeof(kes_modellek); i++)
if(Skin[1][id] == i)
set_pev(id, pev_viewmodel2, kes_modellek[i]);
}
else if(fegyo == CSW_AK47)
{
for(new i;i < sizeof(ak_modellek); i++)
if(Skin[2][id] == i)
set_pev(id, pev_viewmodel2, ak_modellek[i]);
}
else if(fegyo == CSW_M4A1)
{
for(new i;i < sizeof(m4_modellek); i++)
if(Skin[3][id] == i)
set_pev(id, pev_viewmodel2, m4_modellek[i]);
}
}
public Fomenu(id)
{
new String[121]
formatex(String, charsmax(String), "\r%s \wLáda rendszer \dby:GameHun", Prefix)
new menu = menu_create(String, "Fomenu_h")
menu_additem(menu, "\wLádák", "0", 0)
format(String, charsmax(String), "\wFelszerelések ^n^n\d%s", Website)
menu_additem(menu, "1", 0)
menu_display(id, menu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
public Fomenu_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}
new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
case 1: Ladanyitas(id)
case 2: Raktar(id)
}
}
public Ladanyitas(id)
{
new String[121]
format(String, charsmax(String), "\r%s \wLádanyitás", Prefix)
new menu = menu_create(String, "Ladanyitas_h")
format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDropolási esély: \r(%3.2f%%)", LadaNevek[0][0], Lada[0][id], DropItem[1][Mod])
menu_additem(menu, String, "1", 0)
format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDropolási esély: \r(%3.2f%%)", LadaNevek[1][0], Lada[1][id], DropItem[2][Mod])
menu_additem(menu, String, "2", 0)
format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDropolási esély: \r(%3.2f%%)", LadaNevek[2][0], Lada[2][id], DropItem[3][Mod])
menu_additem(menu, String, "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Ladanyitas_h(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}
new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
case 1:
{
Talal(id, 0);
}
case 2:
{
Talal(id, 1);
}
case 3:
{
Talal(id, 2);
}
case 4:
{
Talal(id, 3);
}
}
}
public Talal(id, key)
{
new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
if(key == 0)
{
switch(random_num(1,1))
{
case 1:
{
OsszesSkin[0][id] ++;
ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[0][0], LadaNevek[0][0]);
}
}
}
if(key == 1)
{
switch(random_num(1,1))
{
case 1:
{
OsszesSkin[1][id] ++;
ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[1][0], LadaNevek[1][0]);
}
}
}
if(key == 2)
{
switch(random_num(1,1))
{
case 1:
{
OsszesSkin[2][id] ++;
ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[2][0], LadaNevek[2][0]);
}
}
}
if(key == 3)
{
switch(random_num(1,1))
{
case 1:
{
OsszesSkin[3][id] ++;
ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[3][0], LadaNevek[3][0]);
}
}
}
Update(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Droppolas(id)
{
new Players[32], Num, Nev[32]
get_players(Players, Num, "c")
get_user_name(id, Nev, 31)
new Float:RandomSzam = random_float(0.01, 100.00);
if(RandomSzam <= DropItem[0][Mod])
{
Kulcs[id] ++;
ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^3Találtál egy: ^4Kulcsot.");
}
else if(RandomSzam <= DropItem[1][Mod])
{
Lada[0][id] ++;
ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^3Találtál egy: ^4%s-t.", LadaNevek[0][0]);
}
else if(RandomSzam <= DropItem[2][Mod])
{
Lada[1][id] ++;
ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^3Találtál egy: ^4%s-t.", LadaNevek[1][0]);
}
else if(RandomSzam <= DropItem[3][Mod])
{
Lada[2][id] ++;
ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^3Találtál egy: ^4%s-t.", LadaNevek[2][0]);
}
else if(RandomSzam <= DropItem[4][Mod])
{
Lada[3][id] ++;
ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^3Találtál egy: ^4%s-t.", LadaNevek[3][0]);
}
}
public Raktar(id)
{
new String[121];
formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dRaktár", Prefix);
new menu = menu_create(String, "Raktar_h");
for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++)
{
if(OsszesSkin[i][id] > 0)
{
new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
formatex(String, charsmax(String), "\w%s \y(\dĂ–sszes: \r%d\y)", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
menu_additem(menu, String, Sor);
}
}
menu_display(id, menu, 0);
}
public Raktar_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}
new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
case 0: Skin[0][id] = 1
case 1: Skin[1][id] = 1
case 2: Skin[2][id] = 1
case 3: Skin[3][id] = 1
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/