hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 17:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 357 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 356 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hiba: set_pev
HozzászólásElküldve: 2016.11.12. 21:52 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.07. 19:18
Hozzászólások: 13
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6.  #include <colorchat>
  7.  
  8. new const PLUGIN[] = "Ládák"
  9. new const VERSION[] = "V 1.0"
  10. new const AUTHOR[] = "GameHun" //Kérlek ezt ne írd át! Köszönöm!
  11.  
  12. //--------------------------------------------------------------------------------------------------
  13. //Szerkesztés
  14. //--------------------------------------------------------------------------------------------------
  15.  
  16. #define TULAJ ADMIN_LEVEL_A
  17.  
  18. new const Website[] = "www.hlmod.hu" //a menüpontok alatt megjelenő mondat. Érdemes pl:fb oldal link
  19. new const Prefix[] = "OMM" //menüben megjelenő prefix PL: -->|OMM|<-- ládarendszer
  20. new const Chat_Prefix[] = "OMM" //chat-ben megjelenő prefix PL:-->|OMM|<-- sikeresen kiválasztottad!
  21.  
  22. new const Float:DropItem[][] =
  23. //itt átálíthatod hogy milyen gyakran essen az adott tárgy!
  24.  
  25. {
  26. { 30.00}, //kulcs drop
  27. { 20.00}, //Vasrácsos láda drop
  28. { 10.00}, //Aranyozott láda drop
  29. { 5.00} //Csont láda drop
  30. };
  31.  
  32. new const LadaNevek[][] =
  33. //Itt a ládák neveit lehet átnevezni/átalakítani!
  34.  
  35. {
  36. {"Vasrácsos Láda"},
  37. {"Aranyozott Láda"},
  38. {"Csont Láda"}
  39. };
  40.  
  41. new const Fegyverek[4][] =
  42. //Itt a fegyverek neveit lehet átírni!
  43.  
  44. {
  45. {"AWP | Asiimov"},
  46. {"AK47 | Aqvamarine"},
  47. {"M4A1 | Sárkány Király"},
  48. {"Összecsukható kés | Droppler"}
  49. };
  50.  
  51. //kellékek
  52. new Lada[3][33], Kulcs[33], Fegyo[33];
  53. //skinek
  54. new OsszesSkin[4][33], OsszesNev[4], Skin[4][33];
  55.  
  56.  
  57. public plugin_init() {
  58.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  59.     register_clcmd("say /lada", "Fomenu")
  60.     register_clcmd("say /addolas", "Addolas")
  61.     register_event("CurWeapon", "FegyverCsere", "be", "1=1")
  62. }
  63. //--------------------------------------------------------------------------------------------------
  64.  
  65. public Addolas(id)
  66. {
  67. if(get_user_flags(id) == TULAJ)
  68. {
  69.     for(new i;i < 4; i++)
  70.         OsszesSkin[i][id]++;
  71.     for(new i;i < 3; i++)
  72.         Lada[i][id] += 50;
  73.     Kulcs[id] = 150;
  74.     }
  75. }
  76.  
  77. new const awp_modellek[][] =
  78. {
  79. "models/OMM/awp/asii.mdl"
  80. }
  81.  
  82. new const m4_modellek[][] =
  83. {
  84. "models/OMM/m4/king.mdl"
  85. }
  86.  
  87. new const ak_modellek[][] =
  88. {
  89. "models/OMM/ak/aqu.mdl"
  90. }
  91.  
  92. new const kes_modellek[][] =
  93. {
  94. "models/OMM/kes/ossze_droppler.mdl"
  95. }
  96.  
  97. public plugin_precache()
  98. {
  99.     for(new i;i < sizeof(awp_modellek); i++)
  100.     {
  101.     precache_model(awp_modellek[i])
  102.     }
  103.    
  104.     for(new i;i < sizeof(m4_modellek); i++)
  105.     {
  106.     precache_model(m4_modellek[i])
  107.     }
  108.    
  109.     for(new i;i < sizeof(ak_modellek); i++)
  110.     {
  111.     precache_model(ak_modellek[i])
  112.     }
  113.    
  114.     for(new i;i < sizeof(kes_modellek); i++)
  115.     {
  116.     precache_model(kes_modellek[i])
  117.     }
  118. }
  119.  
  120. public FegyverCsere(id)
  121. {
  122.     if(Fegyo[id] == 0)
  123.         return;
  124.        
  125.     new fegyo = get_user_weapon(id);
  126.  
  127.     if(fegyo == CSW_AWP)
  128.     {
  129.         for(new i;i < sizeof(awp_modellek); i++)
  130.             if(Skin[0][id] == i)
  131.         set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_modellek[i]);
  132.     }
  133.     else if(fegyo == CSW_KNIFE)
  134.     {
  135.         for(new i;i < sizeof(kes_modellek); i++)
  136.             if(Skin[1][id] == i)
  137.         set_pev(id, pev_viewmodel2, kes_modellek[i]);
  138.     }
  139.     else if(fegyo == CSW_AK47)
  140.     {
  141.         for(new i;i < sizeof(ak_modellek); i++)
  142.        if(Skin[2][id] == i)
  143.               set_pev(id, pev_viewmodel2, ak_modellek[i]);
  144.     }
  145.     else if(fegyo == CSW_M4A1)
  146.     {
  147.         for(new i;i < sizeof(m4_modellek); i++)
  148.         if(Skin[3][id] == i)
  149.               set_pev(id, pev_viewmodel2, m4_modellek[i]);
  150.     }
  151. }
  152.  
  153. public Fomenu(id)
  154. {
  155. new String[121]
  156. formatex(String, charsmax(String), "\r%s \wLáda rendszer \dby:GameHun", Prefix)
  157. new menu = menu_create(String, "Fomenu_h")
  158.  
  159. menu_additem(menu, "\wLádák", "0", 0)
  160. format(String, charsmax(String), "\wFelszerelések ^n^n\d%s", Website)
  161. menu_additem(menu, "1", 0)
  162.  
  163. menu_display(id, menu, 0)
  164. return PLUGIN_HANDLED
  165. }
  166. public Fomenu_h(id, menu, item)
  167. {
  168. if(item == MENU_EXIT)
  169. {
  170. menu_destroy(menu);
  171. return;
  172. }
  173.  
  174. new data[9], szName[64];
  175. new access, callback;
  176. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  177. new key = str_to_num(data);
  178.  
  179. switch(key)
  180.     {
  181.         case 1: Ladanyitas(id)
  182.         case 2: Raktar(id)
  183.     }
  184. }
  185. public Ladanyitas(id)
  186. {
  187.     new String[121]
  188.     format(String, charsmax(String), "\r%s \wLádanyitás", Prefix)
  189.     new menu = menu_create(String, "Ladanyitas_h")
  190.    
  191.     format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDropolási esély: \r(%3.2f%%)", LadaNevek[0][0], Lada[0][id], DropItem[1][Mod])
  192.     menu_additem(menu, String, "1", 0)
  193.     format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDropolási esély: \r(%3.2f%%)", LadaNevek[1][0], Lada[1][id], DropItem[2][Mod])
  194.     menu_additem(menu, String, "2", 0)
  195.     format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDropolási esély: \r(%3.2f%%)", LadaNevek[2][0], Lada[2][id], DropItem[3][Mod])
  196.     menu_additem(menu, String, "3", 0)
  197.    
  198.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  199.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  200.     menu_display(id, menu, 0);
  201.     return PLUGIN_HANDLED;
  202. }
  203. public Ladanyitas_h(id, menu, item){
  204.     if(item == MENU_EXIT)
  205.     {
  206.         menu_destroy(menu);
  207.         return;
  208.     }
  209.    
  210.     new data[9], szName[64];
  211.     new access, callback;
  212.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  213.     new key = str_to_num(data);
  214.    
  215.     switch(key)
  216.     {
  217.         case 1:
  218.         {
  219.             Talal(id, 0);
  220.         }
  221.         case 2:
  222.         {
  223.             Talal(id, 1);
  224.         }
  225.         case 3:
  226.         {
  227.             Talal(id, 2);
  228.         }
  229.         case 4:
  230.         {
  231.             Talal(id, 3);
  232.         }
  233.     }
  234. }
  235. public Talal(id, key)
  236. {
  237.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  238.    
  239.     if(key == 0)
  240.     {
  241.         switch(random_num(1,1))
  242.         {
  243.             case 1:
  244.             {
  245.                 OsszesSkin[0][id] ++;
  246.                 ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[0][0], LadaNevek[0][0]);
  247.             }
  248.         }
  249.     }
  250.     if(key == 1)
  251.     {
  252.         switch(random_num(1,1))
  253.         {
  254.             case 1:
  255.             {
  256.                 OsszesSkin[1][id] ++;
  257.                 ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[1][0], LadaNevek[1][0]);
  258.             }
  259.         }
  260.     }
  261.     if(key == 2)
  262.     {
  263.         switch(random_num(1,1))
  264.         {
  265.             case 1:
  266.             {
  267.                 OsszesSkin[2][id] ++;
  268.                 ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[2][0], LadaNevek[2][0]);
  269.             }
  270.         }
  271.     }
  272.     if(key == 3)
  273.     {
  274.         switch(random_num(1,1))
  275.         {
  276.             case 1:
  277.             {
  278.                 OsszesSkin[3][id] ++;
  279.                 ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[3][0], LadaNevek[3][0]);
  280.             }
  281.         }
  282.     }
  283.     Update(id);
  284.     return PLUGIN_HANDLED;
  285. }
  286. public Droppolas(id)
  287. {
  288.     new Players[32], Num, Nev[32]
  289.     get_players(Players, Num, "c")
  290.     get_user_name(id, Nev, 31)
  291.     new Float:RandomSzam = random_float(0.01, 100.00);
  292.    
  293.     if(RandomSzam <= DropItem[0][Mod])
  294.     {
  295.         Kulcs[id] ++;
  296.         ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^3Találtál egy: ^4Kulcsot.");
  297.     }
  298.     else if(RandomSzam <= DropItem[1][Mod])
  299.     {
  300.         Lada[0][id] ++;
  301.         ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^3Találtál egy: ^4%s-t.", LadaNevek[0][0]);
  302.     }
  303.     else if(RandomSzam <= DropItem[2][Mod])
  304.     {
  305.         Lada[1][id] ++;
  306.         ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^3Találtál egy: ^4%s-t.", LadaNevek[1][0]);
  307.     }
  308.     else if(RandomSzam <= DropItem[3][Mod])
  309.     {
  310.         Lada[2][id] ++;
  311.         ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^3Találtál egy: ^4%s-t.", LadaNevek[2][0]);
  312.     }
  313.     else if(RandomSzam <= DropItem[4][Mod])
  314.     {
  315.         Lada[3][id] ++;
  316.         ColorChat(id, GREEN, "[Infó] ^3Találtál egy: ^4%s-t.", LadaNevek[3][0]);
  317.     }
  318. }
  319. public Raktar(id)
  320. {
  321. new String[121];
  322. formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dRaktár", Prefix);
  323. new menu = menu_create(String, "Raktar_h");
  324.  
  325. for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++)
  326. {
  327.     if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  328.     {
  329.         new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  330.         formatex(String, charsmax(String), "\w%s \y(\dĂ–sszes: \r%d\y)", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  331.         menu_additem(menu, String, Sor);
  332.     }
  333. }
  334. menu_display(id, menu, 0);
  335. }
  336. public Raktar_h(id, menu, item)
  337. {
  338. if(item == MENU_EXIT)
  339. {
  340. menu_destroy(menu);
  341. return;
  342. }
  343.  
  344. new data[9], szName[64];
  345. new access, callback;
  346. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  347. new key = str_to_num(data);
  348.  
  349. switch(key)
  350.     {
  351.         case 0: Skin[0][id] = 1
  352.         case 1: Skin[1][id] = 1
  353.         case 2: Skin[2][id] = 1
  354.         case 3: Skin[3][id] = 1
  355.        
  356.     }
  357. }
  358. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  359. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  360. */


Ezt írja mikor fordítanám:
vipteszt.sma(129) : error 017: undefined symbol "set_pev"
vipteszt.sma(129) : warning 217: loose indentation
vipteszt.sma(129) : error 017: undefined symbol "i"
vipteszt.sma(129) : error 029: invalid expression, assumed zero
vipteszt.sma(129) : fatal error 107: too many error messages on one line


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba: set_pev
HozzászólásElküldve: 2016.11.13. 09:18 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Fakemeta inc

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hiba: set_pev
HozzászólásElküldve: 2016.11.13. 15:11 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Nem ismerős a forráskód.. :D

http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=26215
http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=26421

Ez minek van ha nem is használod?
  1. public Talal(id, key)
  2. {
  3.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);


Ez az egész meg egy baromság, minél többet bővíted annál több felesleges dolog lesz:
► Spoiler mutatása


Inkább oldjuk meg egyszerűbben és rövidebben:
► Spoiler mutatása

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 81 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole