hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.14. 15:01



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 736 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 736 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: mapváltás elött ledob
HozzászólásElküldve: 2017.08.24. 22:23 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.02. 21:12
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Azt hogy tudom megoldani, hogy amikor vége a mappnak és jön a pályaváltás, akkor a pályaváltás elött 2-3 másodpercel ledobjon a szerver
fontos lenne hogy igy tegye a ledobást
  1. client_cmd(id, "disconnect")

azaz, mint ha ő akarna disconnectelni.
A segitéget köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mapváltás elött ledob
HozzászólásElküldve: 2017.08.24. 22:58 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
  1. #include < amxmodx >
  2.  
  3. public plugin_end( )
  4. {
  5.     for ( new i = 1; i < 33; ++i )
  6.         if ( is_user_connected( i ) )
  7.             SendCmd( i, "disconnect" );
  8. }
  9.  
  10. stock SendCmd( iPlayerId, const sText[ ], any:... )
  11. {
  12.     static sCmd[ 128 ]; vformat( sCmd, 127, sText, 3 );
  13.     message_begin( MSG_ONE, SVC_DIRECTOR, _, iPlayerId );
  14.     write_byte( strlen( sCmd ) + 2 );
  15.     write_byte( 10 );
  16.     write_string( sCmd );
  17.     message_end( );
  18. }

Elárulod, hogy mi értelme?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mapváltás elött ledob
HozzászólásElküldve: 2017.08.25. 12:26 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.02. 21:12
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Mivel amikor mappváltás jön, akkor nem menti el valamiért a nvault, de ha és disconnectelek elötte akkor jó.
de viszont 3 nvault mentés van bent, 1 az aranyat, 2 fegyverek#1, 2 fegyverek#2
vagyis az aranyat mindig elmenti de a fegyvereket nem mappváltásnál
köszi:)

EDIT:
és ez az hogy most 33 kör után dob le?

 ! Moderátori megjegyzés (kengurumancs):
Dupla posztot hanyagold.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mapváltás elött ledob
HozzászólásElküldve: 2017.08.25. 15:23 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
StreetBoyHun írta:
Mivel amikor mappváltás jön, akkor nem menti el valamiért a nvault, de ha és disconnectelek elötte akkor jó.
de viszont 3 nvault mentés van bent, 1 az aranyat, 2 fegyverek#1, 2 fegyverek#2
vagyis az aranyat mindig elmenti de a fegyvereket nem mappváltásnál
köszi:)

plugin_end-be be van irva hogy zarja az nvaultot?

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mapváltás elött ledob
HozzászólásElküldve: 2017.08.25. 16:09 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
StreetBoyHun írta:
Mivel amikor mappváltás jön, akkor nem menti el valamiért a nvault, de ha és disconnectelek elötte akkor jó.
de viszont 3 nvault mentés van bent, 1 az aranyat, 2 fegyverek#1, 2 fegyverek#2
vagyis az aranyat mindig elmenti de a fegyvereket nem mappváltásnál
köszi:)


Valószínűleg pluginon belül a mentés résznél valami el van rontva. Nézd át.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mapváltás elött ledob
HozzászólásElküldve: 2017.08.25. 19:09 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.02. 21:12
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Őszintén nem nagyon értek a mentésekhez, de aki ért hozzá az emg tudná ezt njézni?
Mivel ez nem megy nagyon :D
  1. public SaveDataharom(id)
  2. {
  3.     new name[32]
  4.     get_user_name(id, name, 31)
  5.  
  6.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  7.     format(vaultkey,63,"%s-skinekharom", name)
  8.     format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#",cyrex[id], ironman[id], goldenly[id], tiger[id], mlg[id], lightning[id])
  9.  
  10.  
  11.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  12.     return PLUGIN_CONTINUE
  13. }
  14. public LoadDataharom(id)
  15. {
  16.     new name[32]
  17.     get_user_name(id, name, 31)
  18.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  19.  
  20.     format(vaultkey,63,"%s-skinekharom", name)
  21.     format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#",cyrex[id], ironman[id], goldenly[id], tiger[id], mlg[id], lightning[id])
  22.  
  23.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  24.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  25.     new fcyrex[32], fironman[32], fgoldenly[32], ftiger[32], fmlg[32], flightning[32];
  26.     parse(vaultdata, fcyrex, 31, fironman, 31, fgoldenly, 31, ftiger, 31, fmlg, 31, flightning, 31)
  27.     cyrex[id] = str_to_num(fcyrex)
  28.     ironman[id] = str_to_num(fironman)
  29.     goldenly[id] = str_to_num(fgoldenly)
  30.     tiger[id] = str_to_num(ftiger)
  31.     mlg[id] = str_to_num(fmlg)
  32.     lightning[id] = str_to_num(flightning)
  33.     return PLUGIN_CONTINUE
  34. }
  35.  
  36. public SaveDataketto(id)
  37. {
  38.     new name[32]
  39.     get_user_name(id, name, 31)
  40.  
  41.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  42.     format(vaultkey,63,"%s-skinegy", name)
  43.     format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#",Bluvy[id], oni[id], Logun[id], greenkiller[id], feverdream[id])
  44.  
  45.  
  46.     nvault_set(g_vault_skinekegy,vaultkey,vaultdata)
  47.     return PLUGIN_CONTINUE
  48. }
  49. public LoadDataketto(id)
  50. {
  51.     new name[32]
  52.     get_user_name(id, name, 31)
  53.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  54.  
  55.     format(vaultkey,63,"%s-skinegy", name)
  56.     format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#",Bluvy[id], oni[id], Logun[id], greenkiller[id], feverdream[id])
  57.  
  58.     nvault_get(g_vault_skinekegy,vaultkey,vaultdata,255)
  59.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  60.     new fBluvy[32], foni[32], fLogun[32], fgreenkiller[32], ffeverdream[32]
  61.     parse(vaultdata, fBluvy, 31, foni, 31, fLogun, 31, fgreenkiller, 31, ffeverdream, 31)
  62.     Bluvy[id] = str_to_num(fBluvy)
  63.     oni[id] = str_to_num(foni)
  64.     Logun[id] = str_to_num(fLogun)
  65.     greenkiller[id] = str_to_num(fgreenkiller)
  66.     feverdream[id] = str_to_num(ffeverdream)
  67.     return PLUGIN_CONTINUE
  68. }
  69. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mapváltás elött ledob
HozzászólásElküldve: 2017.09.20. 17:47 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
StreetBoyHun írta:
Őszintén nem nagyon értek a mentésekhez, de aki ért hozzá az emg tudná ezt njézni?
Mivel ez nem megy nagyon :D
  1. public SaveDataharom(id)
  2. {
  3.     new name[32]
  4.     get_user_name(id, name, 31)
  5.  
  6.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  7.     format(vaultkey,63,"%s-skinekharom", name)
  8.     format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#",cyrex[id], ironman[id], goldenly[id], tiger[id], mlg[id], lightning[id])
  9.  
  10.  
  11.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  12.     return PLUGIN_CONTINUE
  13. }
  14. public LoadDataharom(id)
  15. {
  16.     new name[32]
  17.     get_user_name(id, name, 31)
  18.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  19.  
  20.     format(vaultkey,63,"%s-skinekharom", name)
  21.     format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#",cyrex[id], ironman[id], goldenly[id], tiger[id], mlg[id], lightning[id])
  22.  
  23.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  24.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  25.     new fcyrex[32], fironman[32], fgoldenly[32], ftiger[32], fmlg[32], flightning[32];
  26.     parse(vaultdata, fcyrex, 31, fironman, 31, fgoldenly, 31, ftiger, 31, fmlg, 31, flightning, 31)
  27.     cyrex[id] = str_to_num(fcyrex)
  28.     ironman[id] = str_to_num(fironman)
  29.     goldenly[id] = str_to_num(fgoldenly)
  30.     tiger[id] = str_to_num(ftiger)
  31.     mlg[id] = str_to_num(fmlg)
  32.     lightning[id] = str_to_num(flightning)
  33.     return PLUGIN_CONTINUE
  34. }
  35.  
  36. public SaveDataketto(id)
  37. {
  38.     new name[32]
  39.     get_user_name(id, name, 31)
  40.  
  41.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  42.     format(vaultkey,63,"%s-skinegy", name)
  43.     format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#",Bluvy[id], oni[id], Logun[id], greenkiller[id], feverdream[id])
  44.  
  45.  
  46.     nvault_set(g_vault_skinekegy,vaultkey,vaultdata)
  47.     return PLUGIN_CONTINUE
  48. }
  49. public LoadDataketto(id)
  50. {
  51.     new name[32]
  52.     get_user_name(id, name, 31)
  53.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  54.  
  55.     format(vaultkey,63,"%s-skinegy", name)
  56.     format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#",Bluvy[id], oni[id], Logun[id], greenkiller[id], feverdream[id])
  57.  
  58.     nvault_get(g_vault_skinekegy,vaultkey,vaultdata,255)
  59.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  60.     new fBluvy[32], foni[32], fLogun[32], fgreenkiller[32], ffeverdream[32]
  61.     parse(vaultdata, fBluvy, 31, foni, 31, fLogun, 31, fgreenkiller, 31, ffeverdream, 31)
  62.     Bluvy[id] = str_to_num(fBluvy)
  63.     oni[id] = str_to_num(foni)
  64.     Logun[id] = str_to_num(fLogun)
  65.     greenkiller[id] = str_to_num(fgreenkiller)
  66.     feverdream[id] = str_to_num(ffeverdream)
  67.     return PLUGIN_CONTINUE
  68. }
  69. }


Pontosabb leírás a problémáról? Mit nem ment, mi nem jó?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 65 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole