hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.21. 17:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 485 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 482 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], hacking az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Rush háló
HozzászólásElküldve: 2017.10.03. 22:37 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Fogod a plugint amit linkeltél és odamész a
486. sorba
valami ilyesmi lesz:
Kód:
case 7:{
         new Float: velocity[3]
         new Float: DW //D�ugosc wektora
         entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
         DW=vector_length ( velocity )+0.0001
         velocity[0]=(velocity[0]/DW)*(-500.0)
         velocity[1]=(velocity[1]/DW)*(-500.0)
         if(velocity[2]<0) velocity[2]=velocity[2]*(-1.0)+15.0 //wyrzuca do gory
         entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)   
      }

ezt átírod erre:
Kód:
case 7:{
         new Float: velocity[3];
                        velocity[0] = 0.0, velocity[1] = 0.0, velocity[2] = 0.0;
         entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
      }

lefordítod a kódot és felrakod a plugint a szerveredre, illetve a büntetést állítsd át a 7-es értékre
(ha hibás a kód akkor nyugodtan javítsátok ki)

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush háló
HozzászólásElküldve: 2017.10.04. 14:55 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.12. 21:30
Hozzászólások: 36
fear_ezmegmi írta:
Fogod a plugint amit linkeltél és odamész a
486. sorba
valami ilyesmi lesz:
Kód:
case 7:{
         new Float: velocity[3]
         new Float: DW //D�ugosc wektora
         entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
         DW=vector_length ( velocity )+0.0001
         velocity[0]=(velocity[0]/DW)*(-500.0)
         velocity[1]=(velocity[1]/DW)*(-500.0)
         if(velocity[2]<0) velocity[2]=velocity[2]*(-1.0)+15.0 //wyrzuca do gory
         entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)   
      }

ezt átírod erre:
Kód:
case 7:{
         new Float: velocity[3];
                        velocity[0] = 0.0, velocity[1] = 0.0, velocity[2] = 0.0;
         entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
      }

lefordítod a kódot és felrakod a plugint a szerveredre, illetve a büntetést állítsd át a 7-es értékre
(ha hibás a kód akkor nyugodtan javítsátok ki)


Hasonló módon próbálkoztam én is, de az eredmény most is ugyanaz. Amikor nekifutok, akkor a futás kicsit szaggatott lesz, mintha folyton megállítana, de átenged rajta.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole