hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Dinamikus
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=28541
Oldal: 1 / 1

Szerző:  duvilax [ 2017.12.11. 15:39 ]
Hozzászólás témája:  Dinamikus

Üdv!

A kérdésem az lenne, hogy miért nem tudom a dinamikus tömböt e módon indexelni:
  1. enum _:CONSTANT_SIZE
  2. {
  3.     CONSTANT1 = 0,
  4.     CONSTANT2
  5. }
  6.  
  7. new Array: g_daAsd[ CONSTANT_SIZE ];
  8.  
  9. public fgv()
  10. {
  11.     // itt még oké
  12.     g_daAsd[ CONSTANT1 ] = ArrayCreate( 32 );
  13.     g_daAsd[ CONSTANT2 ] = ArrayCreate( 32 );
  14.    
  15.     // értékadásnál viszont már hibát dob a fordító
  16.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT1 ], "asd" ); // Warning: Tag mismatch
  17.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT2 ], "asd2" ); // Warning: Tag mismatch
  18. }

Megoldhatnám így is:
#define CONSTANT1 0
#define CONSTANT2 1

Így nincs hiba, viszont Én enumerátor segítségével szeretném megoldani.
Az érdekesség, hogy statikus tömbökkel tökéletesen működik.

Szerző:  Zoe [ 2017.12.11. 16:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Dinamikus

duvilax írta:
Üdv!

A kérdésem az lenne, hogy miért nem tudom a dinamikus tömböt e módon indexelni:
  1. enum _:CONSTANT_SIZE
  2. {
  3.     CONSTANT1 = 0,
  4.     CONSTANT2
  5. }
  6.  
  7. new Array: g_daAsd[ CONSTANT_SIZE ];
  8.  
  9. public fgv()
  10. {
  11.     // itt még oké
  12.     g_daAsd[ CONSTANT1 ] = ArrayCreate( 32 );
  13.     g_daAsd[ CONSTANT2 ] = ArrayCreate( 32 );
  14.    
  15.     // értékadásnál viszont már hibát dob a fordító
  16.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT1 ], "asd" ); // Warning: Tag mismatch
  17.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT2 ], "asd2" ); // Warning: Tag mismatch
  18. }

Megoldhatnám így is:
#define CONSTANT1 0
#define CONSTANT2 1

Így nincs hiba, viszont Én enumerátor segítségével szeretném megoldani.
Az érdekesség, hogy statikus tömbökkel tökéletesen működik.

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. enum _:eData {
  11.     CON,
  12.     CON1
  13. }
  14.  
  15. new Array:g_Array;
  16.  
  17. new const Numb[] = { 0,1,2 }
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  22.    
  23.     g_Array = ArrayCreate(1);
  24. }
  25. public fgv(iId)
  26. {
  27.     for(new i;i < ArraySize(g_Array); i++)
  28.     {
  29.         ArrayPushArray(g_Array, Numb[i]);
  30.        
  31.         ColorChat(iId, NORMAL, "Adat: %i", ArrayGetCell(g_Array, i));
  32.     }
  33. }
  34. public plugin_end()
  35. {
  36.     ArrayDestroy(g_Array);
  37. }


Tessék egy példa..

Szerző:  JohanCorn [ 2017.12.12. 21:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Dinamikus

Zoe írta:
duvilax írta:
Üdv!

A kérdésem az lenne, hogy miért nem tudom a dinamikus tömböt e módon indexelni:
  1. enum _:CONSTANT_SIZE
  2. {
  3.     CONSTANT1 = 0,
  4.     CONSTANT2
  5. }
  6.  
  7. new Array: g_daAsd[ CONSTANT_SIZE ];
  8.  
  9. public fgv()
  10. {
  11.     // itt még oké
  12.     g_daAsd[ CONSTANT1 ] = ArrayCreate( 32 );
  13.     g_daAsd[ CONSTANT2 ] = ArrayCreate( 32 );
  14.    
  15.     // értékadásnál viszont már hibát dob a fordító
  16.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT1 ], "asd" ); // Warning: Tag mismatch
  17.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT2 ], "asd2" ); // Warning: Tag mismatch
  18. }

Megoldhatnám így is:
#define CONSTANT1 0
#define CONSTANT2 1

Így nincs hiba, viszont Én enumerátor segítségével szeretném megoldani.
Az érdekesség, hogy statikus tömbökkel tökéletesen működik.

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. enum _:eData {
  11.     CON,
  12.     CON1
  13. }
  14.  
  15. new Array:g_Array;
  16.  
  17. new const Numb[] = { 0,1,2 }
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  22.    
  23.     g_Array = ArrayCreate(1);
  24. }
  25. public fgv(iId)
  26. {
  27.     for(new i;i < ArraySize(g_Array); i++)
  28.     {
  29.         ArrayPushArray(g_Array, Numb[i]);
  30.        
  31.         ColorChat(iId, NORMAL, "Adat: %i", ArrayGetCell(g_Array, i));
  32.     }
  33. }
  34. public plugin_end()
  35. {
  36.     ArrayDestroy(g_Array);
  37. }


Tessék egy példa..


Nem tudom, de szerintem ez nem teljesen okés így.

Szerző:  Zoe [ 2017.12.12. 21:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Dinamikus

JohanCorn írta:
Zoe írta:
duvilax írta:
Üdv!

A kérdésem az lenne, hogy miért nem tudom a dinamikus tömböt e módon indexelni:
  1. enum _:CONSTANT_SIZE
  2. {
  3.     CONSTANT1 = 0,
  4.     CONSTANT2
  5. }
  6.  
  7. new Array: g_daAsd[ CONSTANT_SIZE ];
  8.  
  9. public fgv()
  10. {
  11.     // itt még oké
  12.     g_daAsd[ CONSTANT1 ] = ArrayCreate( 32 );
  13.     g_daAsd[ CONSTANT2 ] = ArrayCreate( 32 );
  14.    
  15.     // értékadásnál viszont már hibát dob a fordító
  16.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT1 ], "asd" ); // Warning: Tag mismatch
  17.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT2 ], "asd2" ); // Warning: Tag mismatch
  18. }

Megoldhatnám így is:
#define CONSTANT1 0
#define CONSTANT2 1

Így nincs hiba, viszont Én enumerátor segítségével szeretném megoldani.
Az érdekesség, hogy statikus tömbökkel tökéletesen működik.

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. enum _:eData {
  11.     CON,
  12.     CON1
  13. }
  14.  
  15. new Array:g_Array;
  16.  
  17. new const Numb[] = { 0,1,2 }
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  22.    
  23.     g_Array = ArrayCreate(1);
  24. }
  25. public fgv(iId)
  26. {
  27.     for(new i;i < ArraySize(g_Array); i++)
  28.     {
  29.         ArrayPushArray(g_Array, Numb[i]);
  30.        
  31.         ColorChat(iId, NORMAL, "Adat: %i", ArrayGetCell(g_Array, i));
  32.     }
  33. }
  34. public plugin_end()
  35. {
  36.     ArrayDestroy(g_Array);
  37. }


Tessék egy példa..


Nem tudom, de szerintem ez nem teljesen okés így.

Birnal te csinalni peldat ? me

Szerző:  demon [ 2017.12.13. 19:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Dinamikus

Ez még anno az Én kérdésem volt...
Dinamikus tömb indexelés

Szerző:  duvilax [ 2017.12.13. 19:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: Dinamikus

demon írta:
Ez még anno az Én kérdésem volt...
Dinamikus tömb indexelés

Szia, tudom hogy a tiéd csak kértem rá választ mert ugye te nem kaptál rá és köszönöm Zoe-é sikerült megoldani.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/