hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.15. 12:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 709 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 708 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: The Peace az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: loose indentation hiba
HozzászólásElküldve: 2012.09.10. 20:25 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.15. 16:41
Hozzászólások: 76
Megköszönték neki: 6 alkalommal
kódrészlet:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. gets_user_stats(iPlayer)
  3. {
  4. new bad_id[5] = "hltv"
  5. new bad_id2[18] = "VALVE_ID_LOOPBACK"
  6. new sAuthid[MAX_NAME_LENGTH+1]
  7.  
  8. get_user_authid(iPlayer, sAuthid, MAX_NAME_LENGTH)
  9.  
  10. if (is_user_connected(iPlayer) && contain(sAuthid,bad_id) == -1 && contain(sAuthid,bad_id2) == -1)
  11. {
  12. //if we're on LAN save by IP, else save by steam_id
  13.  


és erre a sorra adja a fordító a hibát:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. if (is_user_connected(iPlayer) && contain(sAuthid,bad_id) == -1 && contain(sAuthid,bad_id2) == -1)

mi lehet a probléma a szintaxissal?
Nem vettem észre, hogy a plugin ettől hibásan működne, de előfordulhat.
Egy másik kérdés, miből szokták számolni az accourary-t (lövések/találatok???) és az accouraryheadshoot-ot (találatok/fejlövések???? vagy halálok/fejlövések???)
A plugin szerint a pontosság=találatok*100/lövések (ez gondolom jó)
fejlövés pontosság=fejlövések*100/lövések (szerintem ez nem jó...)

egyébként az sqlstats plugin-ről van szó, kijavítottam pár alap hibát az eredetiben de ilyenek maradtak még.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: loose indentation hiba
HozzászólásElküldve: 2012.09.10. 20:49 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Balage74 írta:
kódrészlet:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. gets_user_stats(iPlayer)
  3. {
  4. new bad_id[5] = "hltv"
  5. new bad_id2[18] = "VALVE_ID_LOOPBACK"
  6. new sAuthid[MAX_NAME_LENGTH+1]
  7.  
  8. get_user_authid(iPlayer, sAuthid, MAX_NAME_LENGTH)
  9.  
  10. if (is_user_connected(iPlayer) && contain(sAuthid,bad_id) == -1 && contain(sAuthid,bad_id2) == -1)
  11. {
  12. //if we're on LAN save by IP, else save by steam_id
  13.  


és erre a sorra adja a fordító a hibát:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. if (is_user_connected(iPlayer) && contain(sAuthid,bad_id) == -1 && contain(sAuthid,bad_id2) == -1)

mi lehet a probléma a szintaxissal?
Nem vettem észre, hogy a plugin ettől hibásan működne, de előfordulhat.
Egy másik kérdés, miből szokták számolni az accourary-t (lövések/találatok???) és az accouraryheadshoot-ot (találatok/fejlövések???? vagy halálok/fejlövések???)
A plugin szerint a pontosság=találatok*100/lövések (ez gondolom jó)
fejlövés pontosság=fejlövések*100/lövések (szerintem ez nem jó...)

egyébként az sqlstats plugin-ről van szó, kijavítottam pár alap hibát az eredetiben de ilyenek maradtak még.


csak bekezdés hiba, plugin működésébe nem számít bele
Hibás bekezezdés:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new blabla;
  2. new blabla2; // <-- ez hibás
  3. new blabla3;


Hibátlan:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new blabla;
  2. new blabla2;
  3. new blabla3;


Te kódod jól:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. gets_user_stats(iPlayer)
  3. {
  4. new bad_id[5] = "hltv"
  5. new bad_id2[18] = "VALVE_ID_LOOPBACK"
  6. new sAuthid[MAX_NAME_LENGTH+1]
  7.  
  8. get_user_authid(iPlayer, sAuthid, MAX_NAME_LENGTH)
  9.  
  10. if (is_user_connected(iPlayer) && contain(sAuthid,bad_id) == -1 && contain(sAuthid,bad_id2) == -1)
  11. {
  12. //if we're on LAN save by IP, else save by steam_id
  13.  

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: loose indentation hiba
HozzászólásElküldve: 2012.09.10. 21:24 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.15. 16:41
Hozzászólások: 76
Megköszönték neki: 6 alkalommal
köszönöm sejtettem, hogy valami apróság (loose indentation = laza szerkezet) viszont a másik kérdésemre nem tudja valaki a választ?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 49 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole