hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 11:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 347 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 345 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hitbox
HozzászólásElküldve: 2013.04.20. 15:11 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.17. 15:48
Hozzászólások: 1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
Helló.
Valaki megtudná azt csinálni hogy van ez a hitboxos plugin és azt krléne megcsinálni hogy csak fejest lehessen adni.
SMA :

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. 1. #include <amxmodx>
  2. 2. #include <amxmisc>
  3. 3. #include <fun>
  4. 4. #include <regex>
  5. 5. #define MAX_PLAYERS 32
  6. 6. #define MAXINPUT 7
  7. 7. #define SANITARY "abcdefg"
  8. 8. new bool : g_restart_attempt [ MAX_PLAYERS + 1 ]
  9. 9. new amx_show_activity
  10. 0. //new hitbox_allow_knife
  11. 1. //new hitbox_allow_he
  12. 2. new hitbox_bit
  13. 3. public plugin_init (){
  14. 4. register_plugin ( "Hitbox Manipulator" , "1.00" , "Migs Davis" )
  15. 5. register_event ( "ResetHUD" , "event_hud_reset" , "be" )
  16. 6. register_event ( "TextMsg" , "event_restart_attempt" , "a" , "2=#Game_will_restart_in" )
  17. 7. register_clcmd ( "fullupdate" , "clcmd_fullupdate" )
  18. 8. register_concmd ( "amx_hitbox" , "admin_set_hitbox" , ADMIN_KICK , "<0|a|b|c|d|e|f|g> - Set hitboxes. Letters equal the body part, can combine letters." )
  19. 9. //hitbox_allow_knife = register_cvar("hitbox_allow_knife", "1")
  20. 0. //hitbox_allow_he = register_cvar("hitbox_allow_he", "1")
  21. 1. hitbox_bit = register_cvar ( "hitbox_bit" , "255" )
  22. 2. amx_show_activity = get_cvar_pointer ( "amx_show_activity" )
  23. 3. }
  24. 4. public clcmd_fullupdate () {
  25. 5. return PLUGIN_HANDLED
  26. 6. }
  27. 7. public event_restart_attempt (){
  28. 8. new players [ 32] , num
  29. 9. get_players ( players, num, "a" )
  30. 0. for ( new i; i < num; ++ i )
  31. 1. g_restart_attempt [ players[i ]] = true
  32. 2. }
  33. 3. public event_hud_reset ( id){
  34. 4. if ( g_restart_attempt [ id ]) {
  35. 5. g_restart_attempt [ id] = false
  36. 6. return
  37. 7. }
  38. 8. set_properties ( id)
  39. 9. }
  40. 0. public set_properties ( id){
  41. 1. set_user_hitzones ( 0 , 0, get_pcvar_num ( hitbox_bit ))
  42. 2. }
  43. 3. public admin_set_hitbox ( id, level, cid ){
  44. 4. new flags [ MAXINPUT + 1 ] , name [ 32] , error [128 ], result_code, bit = 1
  45. 5. if ( !cmd_access ( id, level, cid, 2 ) )
  46. 6. return PLUGIN_HANDLED
  47. 7. read_argv (1 , flags, MAXINPUT )
  48. 8. strtolower( flags )
  49. 9. new Regex : re = regex_match ( flags, "0" , result_code, error, 127)
  50. 0. if ( re >= REGEX_OK) { //This if/else will detect strange syntax, even if it doesn't need to
  51. 1. regex_free (re )
  52. 2. if ( flags [ 0 ] == '0' ) {
  53. 3. if ( flags[ 1 ] == '^0' ){
  54. 4. bit = 0;
  55. 5. } else {
  56. 6. bit = 0; //they have a 0 followed by unnecessary characters
  57. 7. }
  58. 8. } else {
  59. 9. bit = 1 // there is a 0 mixed in with other characters
  60. 0. }
  61. 1. } else {
  62. 2. new buf [ 2 ] = { 0 , 0}
  63. 3. for ( new i = 0 ; i < MAXINPUT; i ++ ){
  64. 4. buf[ 0] = flags [ i ] ;
  65. 5. re = regex_match (SANITARY, buf [ 0 ] , result_code, error, 127)
  66. 6. if ( re >= REGEX_OK){
  67. 7. regex_free ( re )
  68. 8. } else {
  69. 9. flags [i ] = 0 //They have weird characters in here
  70. 0. }
  71. 1. }
  72. 2. }
  73. 3. if ( bit) {
  74. 4. new buf2 [ 2 ] = { 97, 0 } //97 = a.
  75. 5. for ( new j = 2 ; j <= 128 ; j *= 2, buf2 [ 0 ]++ ){
  76. 6. re = regex_match (flags, buf2, result_code, error, 127 )
  77. 7. if ( re >= REGEX_OK){
  78. 8. regex_free ( re )
  79. 9. bit += j
  80. 0. }
  81. 1. }
  82. 2. }
  83. 3. if ( bit == 1 ){
  84. 4. //They didn't type any valid flags at all
  85. 5. }
  86. 6. set_pcvar_num ( hitbox_bit, bit )
  87. 7. get_user_name (id, name, 31 )
  88. 8. switch ( get_pcvar_num ( amx_show_activity ) ){
  89. 9. case 2 : client_print ( 0 , print_chat , "[AMXX] ADMIN %s has manipulated the hitboxes!" , name )
  90. 0. case 1 : client_print ( 0 , print_chat , "[AMXX] ADMIN has manipulated the hitboxes!" )
  91. 1. }
  92. 2. set_properties ( 0 )
  93. 3. log_amx ( "[AMXX] ADMIN %s: set hitboxes to %d" , name, bit )
  94. 4. return PLUGIN_HANDLED
  95. 5. }
  96.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hitbox
HozzászólásElküldve: 2013.04.20. 15:39 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2013.01.27. 17:48
Hozzászólások: 1247
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 61 alkalommal
Vagyis only hs?

_________________
banned user


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hitbox
HozzászólásElküldve: 2013.04.20. 17:01 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.17. 15:48
Hozzászólások: 1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
JoGoBeLLa írta:
Vagyis only hs?

Pontosan


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hitbox
HozzászólásElküldve: 2013.04.20. 18:21 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2013.01.27. 17:48
Hozzászólások: 1247
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 61 alkalommal
Teszt nemvolt!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <regex>
  5. #define MAX_PLAYERS 32
  6. #define MAXINPUT 7
  7. #define SANITARY "a"
  8. new bool : g_restart_attempt [ MAX_PLAYERS + 1 ]
  9. new amx_show_activity
  10. //new hitbox_allow_knife
  11. //new hitbox_allow_he
  12. new hitbox_bit
  13. public plugin_init (){
  14. register_plugin ( "Hitbox Manipulator" , "1.00" , "Migs Davis" )
  15. register_event ( "ResetHUD" , "event_hud_reset" , "be" )
  16. register_event ( "TextMsg" , "event_restart_attempt" , "a" , "2=#Game_will_restart_in" )
  17. register_clcmd ( "fullupdate" , "clcmd_fullupdate" )
  18. register_concmd ( "amx_hitbox" , "admin_set_hitbox" , ADMIN_KICK , "<0|a|b|c|d|e|f|g> - Set hitboxes. Letters equal the body part, can combine letters." )
  19. //hitbox_allow_knife = register_cvar("hitbox_allow_knife", "1")
  20. //hitbox_allow_he = register_cvar("hitbox_allow_he", "1")
  21. hitbox_bit = register_cvar ( "hitbox_bit" , "255" )
  22. amx_show_activity = get_cvar_pointer ( "amx_show_activity" )
  23. }
  24. public clcmd_fullupdate () {
  25. return PLUGIN_HANDLED
  26. }
  27. public event_restart_attempt (){
  28. new players [ 32] , num
  29. get_players ( players, num, "a" )
  30. for ( new i; i < num; ++ i )
  31. g_restart_attempt [ players[i ]] = true
  32. }
  33. public event_hud_reset ( id){
  34. if ( g_restart_attempt [ id ]) {
  35. g_restart_attempt [ id] = false
  36. return
  37. }
  38. set_properties ( id)
  39. }
  40. public set_properties ( id){
  41. set_user_hitzones ( 0 , 0, get_pcvar_num ( hitbox_bit ))
  42. }
  43. public admin_set_hitbox ( id, level, cid ){
  44. new flags [ MAXINPUT + 1 ] , name [ 32] , error [128 ], result_code, bit = 1
  45. if ( !cmd_access ( id, level, cid, 2 ) )
  46. return PLUGIN_HANDLED
  47. read_argv (1 , flags, MAXINPUT )
  48. strtolower( flags )
  49. new Regex : re = regex_match ( flags, "0" , result_code, error, 127)
  50. if ( re >= REGEX_OK) { //This if/else will detect strange syntax, even if it doesn't need to
  51. regex_free (re )
  52. if ( flags [ 0 ] == '0' ) {
  53. if ( flags[ 1 ] == '^0' ){
  54. bit = 0;
  55. } else {
  56. bit = 0; //they have a 0 followed by unnecessary characters
  57. }
  58. } else {
  59. bit = 1 // there is a 0 mixed in with other characters
  60. }
  61. } else {
  62. new buf [ 2 ] = { 0 , 0}
  63. for ( new i = 0 ; i < MAXINPUT; i ++ ){
  64. buf[ 0] = flags [ i ] ;
  65. re = regex_match (SANITARY, buf [ 0 ] , result_code, error, 127)
  66. if ( re >= REGEX_OK){
  67. regex_free ( re )
  68. } else {
  69. flags [i ] = 0 //They have weird characters in here
  70. }
  71. }
  72. }
  73. if ( bit) {
  74. new buf2 [ 2 ] = { 97, 0 } //97 = a.
  75. for ( new j = 2 ; j <= 128 ; j *= 2, buf2 [ 0 ]++ ){
  76. re = regex_match (flags, buf2, result_code, error, 127 )
  77. if ( re >= REGEX_OK){
  78. regex_free ( re )
  79. bit += j
  80. }
  81. }
  82. }
  83. if ( bit == 1 ){
  84. //They didn't type any valid flags at all
  85. }
  86. set_pcvar_num ( hitbox_bit, bit )
  87. get_user_name (id, name, 31 )
  88. switch ( get_pcvar_num ( amx_show_activity ) ){
  89. case 2 : client_print ( 0 , print_chat , "[AMXX] ADMIN %s has manipulated the hitboxes!" , name )
  90. case 1 : client_print ( 0 , print_chat , "[AMXX] ADMIN has manipulated the hitboxes!" )
  91. }
  92. set_properties ( 0 )
  93. log_amx ( "[AMXX] ADMIN %s: set hitboxes to %d" , name, bit )
  94. return PLUGIN_HANDLED
  95. }

_________________
banned user


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hitbox
HozzászólásElküldve: 2013.04.21. 10:25 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Jajj, ne szórakozzatok már!
Egy CVAR-ral állítható be!
Csak én olvasom el, mire jó egy plugin, mielőtt letöltöm?

Kód:
amx_hitbox a

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hitbox
HozzászólásElküldve: 2013.04.21. 10:28 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2013.01.27. 17:48
Hozzászólások: 1247
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 61 alkalommal
Metal írta:
Jajj, ne szórakozzatok már!
Egy CVAR-ral állítható be!
Csak én olvasom el, mire jó egy plugin, mielőtt letöltöm?

Kód:
amx_hitbox a

de, úgy sem értené meg.

_________________
banned user


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hitbox
HozzászólásElküldve: 2013.04.21. 13:55 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Megértené, ha elmondanád neki, nem pedig módosítgatnád a jól működő kódot, amit még nem is tesztelsz.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hitbox
HozzászólásElküldve: 2013.04.25. 19:16 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.17. 15:48
Hozzászólások: 1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
Metal , ha ezt : amx_hitbox a beírom a consolba a cs-be akkor nem marad úgy csak azon a körön ameiken beírtam.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hitbox
HozzászólásElküldve: 2013.04.25. 19:23 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
pocok5 írta:
Metal , ha ezt : amx_hitbox a beírom a consolba a cs-be akkor nem marad úgy csak azon a körön ameiken beírtam.

és még te irsz modot XD EZEN NAGYOT RÖHÖGTEM...
amxx.cfgbe beirod a cvart.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hitbox
HozzászólásElküldve: 2013.04.25. 19:24 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.07. 18:39
Hozzászólások: 352
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 38 alkalommal
Így írd be adminnal;
amx_cvar amx_hitbox
Vagy addons/amxmodx/configs/amxx.cfg -be aljára írd be:
amx_hitbox


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 91 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole