hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 10:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 303 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 302 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hud Icon
HozzászólásElküldve: 2013.07.13. 12:00 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.03.07. 14:30
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Tiszteltem!

Ez a forráskód arra szolgál, hogy készítsen egy új hud sprite icont a fegyvernek.
Az a problémám, hogyha kiválasztom a kést, akkor nem vált rá, hanem az előző fegyveren marad.
Lehet én írtam rosszul valamit, lehet félreértelmeztem valamit azét nem megy.
Szóval tessék SMA:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. new MsgIndexWeaponList;
  6.  
  7. public plugin_precache()
  8. {
  9. precache_generic( "sprites/knife_axe_bos93.txt" );
  10. precache_generic( "sprites/bos93_cso/640hud47.spr" );
  11. }
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. RegisterHam( Ham_Item_AddToPlayer, "weapon_knife", "OnAddToPlayerKnife", .Post = true );
  16. RegisterHam( Ham_Item_ItemSlot, "weapon_knife", "OnItemSlotKnife" );
  17.  
  18. register_clcmd( "weapon_axe", "ClientCommand_SelectFlare" );
  19.  
  20. MsgIndexWeaponList = get_user_msgid( "WeaponList" );
  21. }
  22.  
  23. public ClientCommand_SelectFlare( const client )
  24. {
  25. engclient_cmd( client, "weapon_knife" );
  26. }
  27.  
  28. public OnAddToPlayerKnife( const item, const player )
  29. {
  30. if( pev_valid( item ) && is_user_alive( player ) ) // just for safety.
  31. {
  32. message_begin( MSG_ONE, MsgIndexWeaponList, .player = player );
  33. {
  34. write_string( "knife_axe_bos93" ); // WeaponName
  35. write_byte( -1 ); // PrimaryAmmoID
  36. write_byte( -1 ); // PrimaryAmmoMaxAmount
  37. write_byte( -1 ); // SecondaryAmmoID
  38. write_byte( -1 ); // SecondaryAmmoMaxAmount
  39. write_byte( 2 ); // SlotID (0...N)
  40. write_byte( 1 ); // NumberInSlot (1...N)
  41. write_byte( CSW_KNIFE ); // WeaponID
  42. write_byte( 0 ); // Flags
  43. }
  44. message_end();
  45. }
  46. }
  47.  
  48. public OnItemSlotKnife( const item )
  49. {
  50. SetHamReturnInteger( 5 );
  51. return HAM_SUPERCEDE;
  52. }


Aki segít annak nagyon köszönöm.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud Icon
HozzászólásElküldve: 2013.07.13. 18:53 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.17. 15:48
Hozzászólások: 1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
Hali
Ha sprites mappába spr fájlok vannak , azt hiszem, akk itt
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. precache_generic( "sprites/knife_axe_bos93.txt" );
Miért .txt van. NEm az a hiba h .spr legyen ??? Sorry ha hülyeséget írtam :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud Icon
HozzászólásElküldve: 2013.07.13. 19:32 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
pocok5 írta:
Hali
Ha sprites mappába spr fájlok vannak , azt hiszem, akk itt
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. precache_generic( "sprites/knife_axe_bos93.txt" );
Miért .txt van. NEm az a hiba h .spr legyen ??? Sorry ha hülyeséget írtam :)



Nemtalált!


Mellesleg: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=175632

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hud Icon
HozzászólásElküldve: 2013.07.13. 22:11 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2013.03.07. 14:30
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Ezt a tutorialt követtem én is és ha oda tettem még egy itemet ahol a c4 van, akkor ott ment is, de az ott nem felel meg nekem, ha ott van a kés. Tehát most hogy nézem lehet, hogy ezzel új itemeket vagy azokhoz spitet lehet készíteni és nem módosítani.

Szóval így valaki tud adni egy olyan kódot, mivel egy adott hudot lehet lecserélni?

És az előbbire a .txt fájl azért kell, mert az tárolja azokat az értékekt amik pont odaigazítják a spritet a hudra.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 78 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole