hlmod.hu
https://hlmod.hu/

No team flash-illetve én se vakuljak
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=9921
Oldal: 1 / 1

Szerző:  expert [ 2013.08.06. 21:41 ]
Hozzászólás témája:  No team flash-illetve én se vakuljak

Valaki áttudná nekem írni a No team flash plugint úgy, hpogy nem csak a társaim ne vakuljanak de én se a saját flash-emtől !?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new g_msgScreenFade, grenade[32], last
  4. new Float:g_gametime, g_owner
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8. register_plugin("No Team Flash", "0.2", "KRoTaL")
  9. register_cvar("no_team_flash", "1")
  10. register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
  11. register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole", "b", "2&#Game_radio", "4&#Fire_in_the_hole")
  12. register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole2", "b", "3&#Game_radio", "5&#Fire_in_the_hole")
  13. register_event("99", "grenade_throw", "b")
  14. g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
  15. }
  16.  
  17. public eventFlash(id)
  18. {
  19. new Float:gametime = get_gametime()
  20. if(gametime != g_gametime)
  21. {
  22. g_owner = get_grenade_owner()
  23. g_gametime = gametime
  24. }
  25. if(is_user_connected(g_owner) && g_owner != id && get_user_team(id) == get_user_team(g_owner))
  26. {
  27. message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
  28. write_short(1)
  29. write_short(1)
  30. write_short(1)
  31. write_byte(0)
  32. write_byte(0)
  33. write_byte(0)
  34. write_byte(255)
  35. message_end()
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public grenade_throw()
  40. {
  41. if(read_datanum() < 2)
  42. return PLUGIN_HANDLED_MAIN
  43.  
  44. if(read_data(1) == 11 && (read_data(2) == 0 || read_data(2) == 1))
  45. {
  46. add_grenade_owner(last)
  47. }
  48.  
  49. return PLUGIN_CONTINUE
  50. }
  51.  
  52. public fire_in_the_hole()
  53. {
  54. new name[32]
  55. read_data(3, name, 31)
  56. last = get_user_index(name)
  57.  
  58. return PLUGIN_CONTINUE
  59. }
  60.  
  61. public fire_in_the_hole2()
  62. {
  63. new name[32]
  64. read_data(4, name, 31)
  65. last = get_user_index(name)
  66.  
  67. return PLUGIN_CONTINUE
  68. }
  69.  
  70. add_grenade_owner(owner)
  71. {
  72. for(new i = 0; i < 32; i++)
  73. {
  74. if(grenade[i] == 0)
  75. {
  76. grenade[i] = owner
  77. return
  78. }
  79. }
  80. }
  81.  
  82. get_grenade_owner()
  83. {
  84. new which = grenade[0]
  85. for(new i = 1; i < 32; i++)
  86. {
  87. grenade[i-1] = grenade[i]
  88. }
  89. grenade[31] = 0
  90. return which
  91. }
  92.  

Szerző:  laki5000 [ 2013.08.06. 21:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: No team flash-illetve én se vakuljak

ez valamikor müködik valamikor nem...

Szerző:  fear_ezmegmi [ 2013.08.06. 22:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: No team flash-illetve én se vakuljak

Próbáld(Teszt nem volt):
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new g_msgScreenFade, grenade[32], last
  4. new Float:g_gametime, g_owner
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8. register_plugin("No Team Flash", "0.2", "KRoTaL")
  9. register_cvar("no_team_flash", "1")
  10. register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
  11. register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole", "b", "2&#Game_radio", "4&#Fire_in_the_hole")
  12. register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole2", "b", "3&#Game_radio", "5&#Fire_in_the_hole")
  13. register_event("99", "grenade_throw", "b")
  14. g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
  15. }
  16.  
  17. public eventFlash(id)
  18. {
  19. new Float:gametime = get_gametime()
  20. if(gametime != g_gametime)
  21. {
  22. g_owner = get_grenade_owner()
  23. g_gametime = gametime
  24. }
  25. if(is_user_connected(g_owner) && get_user_team(id) == get_user_team(g_owner))
  26. {
  27. message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
  28. write_short(1)
  29. write_short(1)
  30. write_short(1)
  31. write_byte(0)
  32. write_byte(0)
  33. write_byte(0)
  34. write_byte(255)
  35. message_end()
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public grenade_throw()
  40. {
  41. if(read_datanum() < 2)
  42. return PLUGIN_HANDLED_MAIN
  43.  
  44. if(read_data(1) == 11 && (read_data(2) == 0 || read_data(2) == 1))
  45. {
  46. add_grenade_owner(last)
  47. }
  48.  
  49. return PLUGIN_CONTINUE
  50. }
  51.  
  52. public fire_in_the_hole()
  53. {
  54. new name[32]
  55. read_data(3, name, 31)
  56. last = get_user_index(name)
  57.  
  58. return PLUGIN_CONTINUE
  59. }
  60.  
  61. public fire_in_the_hole2()
  62. {
  63. new name[32]
  64. read_data(4, name, 31)
  65. last = get_user_index(name)
  66.  
  67. return PLUGIN_CONTINUE
  68. }
  69.  
  70. add_grenade_owner(owner)
  71. {
  72. for(new i = 0; i < 32; i++)
  73. {
  74. if(grenade[i] == 0)
  75. {
  76. grenade[i] = owner
  77. return
  78. }
  79. }
  80. }
  81.  
  82. get_grenade_owner()
  83. {
  84. new which = grenade[0]
  85. for(new i = 1; i < 32; i++)
  86. {
  87. grenade[i-1] = grenade[i]
  88. }
  89. grenade[31] = 0
  90. return which
  91. }

Szerző:  expert [ 2013.08.07. 08:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: No team flash-illetve én se vakuljak

nem jó, még mindíg vakulok ugyan úgy

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/