hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 13:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 541 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 540 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: siska15 az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Prefix rang
HozzászólásElküldve: 2014.02.02. 17:26 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.06. 18:38
Hozzászólások: 229
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Én egy olyan plugint szeretnék kérni ami ki írja neved elé hogy pl:
[Újonc] Xy: Proba1

És ölésenként 50kill 100kill 400kill stb....


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Prefix rang
HozzászólásElküldve: 2014.02.02. 17:36 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
Ez az első része: [RaZzoR PLUGIN] Custom Chat Prefixes
a 2. részét nem tudom

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Prefix rang
HozzászólásElküldve: 2014.02.02. 18:09 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.06. 18:38
Hozzászólások: 229
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Nem adásra kéne hanem ölésre tök mindegy mennyi én át tudom írni


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Prefix rang
HozzászólásElküldve: 2014.02.02. 18:11 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Ez?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Rang rendszer"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "IrOn123"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new alive[11]
  11. new strName[191]
  12. new strText[191]
  13. new maxPlayers
  14. new sayText
  15. new teamInfo
  16. new gVault;
  17. new vKey[ 64 ];
  18. new vData[ 64 ];
  19. new piname[32];
  20.  
  21. new kills[32];
  22.  
  23. public plugin_init() {
  24. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  25. register_clcmd("say", "HookSayCommands")
  26. register_clcmd("say_team", "HookTeamSayCommands")
  27.  
  28. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  29. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  30. maxPlayers = get_maxplayers()
  31. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  32.  
  33. register_event( "DeathMsg", "hahahahalalhahaha", "a" );
  34. }
  35.  
  36. public client_connect(id)
  37. {
  38. kills[id] = 0;
  39. ment(id)
  40. }
  41. public client_disconnect(id)
  42. ment(id)
  43.  
  44. stock ment( index )
  45. {
  46. /* --| Vault megnyitás */
  47. gVault = nvault_open( "fearpontok" );
  48.  
  49. /* --| Ha vault visszateres -1, akkor hagyja abba ezt a szart */
  50. if( gVault == INVALID_HANDLE )
  51. {
  52. set_fail_state( "WHATTHEFUCK ERROR: =-> Invalid-Handle" );
  53. }
  54.  
  55. /* --| Játékos név */
  56. get_user_name( index, piname, charsmax( piname ) );
  57.  
  58. /* --| Beallitasok oszt bezaras */
  59. formatex( vKey, charsmax( vKey ), "%sOLES", piname );
  60. formatex( vData, charsmax( vData ), "%d", kills[ index ] );
  61. nvault_set( gVault, vKey, vData );
  62. nvault_close( gVault );
  63. }
  64. stock betolt( index )
  65. {
  66. /* --| Megnyitas */
  67. gVault = nvault_open( "fearpontok" );
  68.  
  69. /* --| Ha vault visszateres -1, akkor hagyja abba ezt a szart */
  70. if( gVault == INVALID_HANDLE )
  71. {
  72. set_fail_state( "WHATTHEFUCK ERROR: =-> Invalid-Handle" );
  73. }
  74.  
  75. /* --| jatekos neve */
  76. get_user_name( index, piname, charsmax( piname ) );
  77.  
  78. /* --| Beallitasok oszt bezaras */
  79. formatex( vKey, charsmax( vKey ), "%sOLES", piname );
  80. kills[ index ] = nvault_get( gVault, vKey );
  81. nvault_close( gVault );
  82. }
  83.  
  84. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  85. {
  86. return PLUGIN_HANDLED
  87. }
  88.  
  89. public hahahahalalhahaha()
  90. {
  91. new killer = read_data( 1 );
  92. new victim = read_data( 2 );
  93.  
  94. if(killer == victim)
  95. {
  96. return PLUGIN_HANDLED;
  97. }
  98.  
  99. kills[killer]++
  100.  
  101.  
  102. return PLUGIN_CONTINUE;
  103. }
  104.  
  105. public HookSayCommands(id)
  106. {
  107. read_args(message, 191)
  108. remove_quotes(message)
  109. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  110. return PLUGIN_CONTINUE
  111.  
  112.  
  113. new name[32]
  114. get_user_name (id, name, 31)
  115.  
  116. new isAlive
  117.  
  118. if (is_user_alive (id))
  119. {
  120. isAlive = 1
  121. alive = "^x01"
  122. }
  123. else
  124. {
  125. isAlive = 0
  126. alive = "^x01*HALOTT* "
  127. }
  128.  
  129. static color[10]
  130.  
  131. new rang[32];
  132. if(kills[id] < 10)
  133. rang = "RANGTALAN"
  134. else if(kills[id] >= 10 && kills[id] < 20)
  135. rang = "KEZDO"
  136. else if(kills[id] >= 20 && kills[id] < 30)
  137. rang = "HALADO"
  138. else if(kills[id] >= 30)
  139. rang = "PROFI"
  140.  
  141. //Rang+Name
  142. get_user_team (id, color, 9)
  143. format (strName, 191, "%s^x04[%s]^x03%s", alive, rang, name)
  144. format (strText, 191, "%s", message)
  145. format (message, 191, "%s^x01 : %s", strName, strText)
  146. sendMessage (color, isAlive)
  147.  
  148. return PLUGIN_CONTINUE
  149. }
  150.  
  151. public HookTeamSayCommands(id)
  152. {
  153. new playerTeam = get_user_team(id)
  154. new playerTeamName[19]
  155.  
  156. switch (playerTeam)
  157. {
  158. case 1:
  159. copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  160.  
  161. case 2:
  162. copy (playerTeamName, 18, "Zsaru")
  163.  
  164. default:
  165. copy (playerTeamName, 9, "Nezo")
  166. }
  167.  
  168. read_args(message, 191)
  169. remove_quotes(message)
  170. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  171. return PLUGIN_CONTINUE
  172.  
  173.  
  174. new name[32]
  175. get_user_name (id, name, 31)
  176.  
  177. new isAlive
  178.  
  179. if (is_user_alive (id))
  180. {
  181. isAlive = 1
  182. alive = "^x01"
  183. }
  184. else
  185. {
  186. isAlive = 0
  187. alive = "^x01*HALOTT* "
  188. }
  189.  
  190. static color[10]
  191.  
  192. new rang[32];
  193. if(kills[id] < 10)
  194. rang = "Rangtalan"
  195. else if(kills[id] >= 10 && kills[id] < 20)
  196. rang = "Kezdo"
  197. else if(kills[id] >= 20 && kills[id] < 30)
  198. rang = "Halado"
  199. else if(kills[id] >= 30)
  200. rang = "Profi"
  201.  
  202. //Rang+Name
  203. get_user_team (id, color, 9)
  204. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[%s]^x03%s", alive, playerTeamName, rang, name)
  205. format (strText, 191, "%s", message)
  206. format (message, 191, "%s^x01 : %s", strName, strText)
  207. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  208.  
  209. return PLUGIN_CONTINUE
  210. }
  211.  
  212. public sendMessage (color[], alive)
  213. {
  214. new teamName[10]
  215.  
  216. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  217. {
  218. if (!is_user_connected(player))
  219. continue
  220.  
  221. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player))
  222. {
  223. get_user_team (player, teamName, 9)
  224.  
  225. changeTeamInfo (player, color)
  226.  
  227. writeMessage (player, message)
  228.  
  229. changeTeamInfo (player, teamName)
  230. }
  231. }
  232. }
  233.  
  234.  
  235. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  236. {
  237. new teamName[10]
  238.  
  239. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  240. {
  241. if (!is_user_connected(player))
  242. continue
  243.  
  244. if (get_user_team(player) == playerTeam)
  245. {
  246. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player))
  247. {
  248. get_user_team (player, teamName, 9)
  249.  
  250. changeTeamInfo (player, color)
  251.  
  252. writeMessage (player, message)
  253.  
  254. changeTeamInfo (player, teamName)
  255. }
  256. }
  257. }
  258. }
  259.  
  260.  
  261. public changeTeamInfo (player, team[])
  262. {
  263. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  264. write_byte (player)
  265. write_string (team)
  266. message_end()
  267. }
  268.  
  269.  
  270. public writeMessage (player, message[])
  271. {
  272. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  273. write_byte (player)
  274. write_string (message)
  275. message_end ()
  276. }
  277.  


Vagy Ez:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3.  
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6.  
  7. #include <csx>
  8.  
  9. #include <hamsandwich>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. new kills[32]
  14.  
  15.  
  16.  
  17. public plugin_init()
  18.  
  19. {
  20.  
  21. register_plugin("Kills counter", "1.0", "Jelle")
  22.  
  23.  
  24.  
  25. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  26.  
  27. }
  28.  
  29.  
  30.  
  31. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  32.  
  33. {
  34.  
  35. if ( is_user_alive(id) )
  36.  
  37. {
  38.  
  39. new stats[8], bodyhits[8]
  40.  
  41. get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  42.  
  43. stats[0] = kills[id]
  44.  
  45.  
  46.  
  47. name_stuff(id)
  48.  
  49. }
  50.  
  51. }
  52.  
  53.  
  54.  
  55. public client_infochanged(id)
  56.  
  57. {
  58.  
  59. new OldName[32], NewName[32]
  60.  
  61.  
  62.  
  63. get_user_name(id, OldName, 31)
  64.  
  65. get_user_info(id, "name", NewName, 31)
  66.  
  67.  
  68.  
  69. if ( equal(OldName, NewName) ) return
  70.  
  71.  
  72.  
  73. name_stuff(id)
  74.  
  75. }
  76.  
  77.  
  78.  
  79. name_stuff(id)
  80.  
  81. {
  82.  
  83. new Name[32]
  84.  
  85. get_user_name(id, Name, 31)
  86.  
  87.  
  88.  
  89. if ( kills[id] > 100 )
  90.  
  91. {
  92.  
  93. new prefix[] = "[Ujonc]"
  94.  
  95. new FullName[64]
  96.  
  97. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  98.  
  99.  
  100.  
  101. set_user_info(id, "name", FullName)
  102.  
  103. }
  104.  
  105.  
  106.  
  107. else if ( kills[id] > 500 )
  108.  
  109. {
  110.  
  111. new prefix[] = "[Semi-pro]"
  112.  
  113. new FullName[64]
  114.  
  115. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  116.  
  117.  
  118.  
  119. set_user_info(id, "name", FullName)
  120.  
  121. }
  122.  
  123.  
  124.  
  125. else if ( kills[id] > 750 )
  126.  
  127. {
  128.  
  129. new prefix[] = "[Pro]"
  130.  
  131. new FullName[64]
  132.  
  133. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  134.  
  135.  
  136.  
  137. set_user_info(id, "name", FullName)
  138.  
  139. }
  140.  
  141.  
  142.  
  143. else if ( kills[id] > 1000 )
  144.  
  145. {
  146.  
  147. new prefix[] = "[Veteran]"
  148.  
  149. new FullName[64]
  150.  
  151. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  152.  
  153.  
  154.  
  155. set_user_info(id, "name", FullName)
  156.  
  157. }
  158.  
  159. }

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]

Ők köszönték meg alfanero nek ezt a hozzászólást: hallywood (2014.02.03. 18:18)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Prefix rang
HozzászólásElküldve: 2014.02.03. 18:19 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.06. 18:38
Hozzászólások: 229
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Ez az köszi!!!! Megy is ! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole