hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 19:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 528 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 527 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ölés vonal
HozzászólásElküldve: 2014.03.08. 21:38 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.25. 15:20
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
nekem az a plugin kéne hogy ha megölnek akkor amikor meghalok húz egy szaggatott csíkot ami változtssa a szinet
Aki meg adja megy a gomb!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ölés vonal
HozzászólásElküldve: 2014.03.08. 22:09 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
kecskee12 írta:
nekem az a plugin kéne hogy ha megölnek akkor amikor meghalok húz egy szaggatott csíkot ami változtssa a szinet
Aki meg adja megy a gomb!


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmod>
  2. #include <cstrike>
  3.  
  4. #define TE_BEAMPOINTS 0
  5.  
  6. new m_spriteTexture
  7.  
  8. public death(){
  9. new player_num = 0 // A Player incrementer.
  10. new maxpl = get_maxplayers()+1 // Max players.
  11. new killer_id = read_data(1) // Killer's player ID.
  12. new victim_id = read_data(2) // Victim's player ID.
  13. new killer_team = get_user_team(killer_id) // The team the killer's on.
  14.  
  15. if (get_cvar_num("amx_deathbeams_enabled") == 1)
  16. {
  17. if (killer_id!=victim_id && killer_id)
  18. {
  19. new k_origin[3]
  20. new v_origin[3]
  21. get_user_origin(killer_id,k_origin)
  22. get_user_origin(victim_id,v_origin)
  23.  
  24. for(player_num = 1;player_num < maxpl; player_num++)
  25. {
  26. if(is_user_alive(player_num)==0 && get_user_time(player_num)!= 0)
  27. {
  28. message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,{0,0,0},player_num)
  29. write_byte( TE_BEAMPOINTS )
  30. write_coord(k_origin[0])
  31. write_coord(k_origin[1])
  32. write_coord(k_origin[2])
  33. write_coord(v_origin[0])
  34. write_coord(v_origin[1])
  35. write_coord(v_origin[2])
  36. write_short( m_spriteTexture )
  37. write_byte( 1 ) // framestart
  38. write_byte( 1 ) // framerate
  39. write_byte( 100 ) // life in 0.1's
  40. write_byte( 25 ) // width
  41. write_byte( 0 ) // noise
  42.  
  43. // Set the color of the beam.
  44. if (get_cvar_num("amx_deathbeams_randcolor") == 1)
  45. {
  46. write_byte( random_num(50,255) ) // red
  47. write_byte( random_num(50,255) ) // green
  48. write_byte( random_num(50,255) ) // blue
  49. }
  50. else
  51. {
  52. if (killer_team == 1)
  53. { // Terrorist
  54. write_byte( 255 ) // red
  55. write_byte( 0 ) // green
  56. write_byte( 0 ) // blue
  57. }
  58. else
  59. { // Counter-terrorist
  60. write_byte( 0 ) // red
  61. write_byte( 0 ) // green
  62. write_byte( 255 ) // blue
  63. }
  64. }
  65. write_byte( 255 ) // brightness
  66. write_byte( 40 ) // speed
  67. message_end()
  68. }
  69. }
  70. }
  71. }
  72. }
  73.  
  74. public plugin_precache()
  75. m_spriteTexture = precache_model("sprites/laserbeam.spr")
  76.  
  77. public plugin_init()
  78. {
  79. register_plugin("All Death Beams","2.0","Mad Mike")
  80. register_event("DeathMsg","death","a")
  81. register_cvar("amx_deathbeams_enabled","1")
  82. register_cvar("amx_deathbeams_randcolor","1")
  83. }
  84.  
  85.  


Csatolmányok:
laserbeam.spr [4.81 KiB]
Letöltve 90 alkalommal.

_________________
****

Ők köszönték meg pixxa112 nek ezt a hozzászólást: kecskee12 (2014.12.01. 16:07)
  Népszerűség: 2.27%
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ölés vonal
HozzászólásElküldve: 2014.11.30. 22:13 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2014.07.19. 19:25
Hozzászólások: 37
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ezt megtudná valaki úgy csinálni,hogy ne csak a hallott lássa a szaggatott vonalat hanem élő is? :) Aki megcsinálja megy a gomb ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ölés vonal
HozzászólásElküldve: 2014.12.01. 05:32 
Pixxa112

Az sprite nem lesz jó ezt kell használni animglow01.spr :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ölés vonal
HozzászólásElküldve: 2014.12.01. 12:01 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Olyan spritet használ amilyet akar,mellesleg amit pixxa adott az jó is,mivel régen én is ezt használtam

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ölés vonal
HozzászólásElküldve: 2014.12.01. 15:20 
kecskee12 írta:
nekem az a plugin kéne hogy ha megölnek akkor amikor meghalok húz egy szaggatott csíkot ami változtssa a szinet
Aki meg adja megy a gomb!


Szaggatót csíkot kért én ezt használom!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole