hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 09:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 84 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 82 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Deathrun shop szerkesztés
HozzászólásElküldve: 2014.11.30. 12:59 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.09.02. 09:02
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Valaki megcsinálná nekem azt hogy a DRshop-ba csak ezek legyenek? és sma-t is mert én nekem nem megy...
HE gránát
+50 páncél
+50 élet
Kisebb gravitáció
Gyorsabb futás
HE + Flash Gránát
Deagle
Awp
Aki megcsinálja megy a gomb


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun shop szerkesztés
HozzászólásElküldve: 2014.11.30. 14:14 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Tessék!
Remélem,te már megfogod köszönni nem úgy mint mások..

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <fun>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <colorchat>
  8.  
  9. new g_vault
  10. new cvar_oles
  11. new gGravityCvar
  12.  
  13. new pont[33]
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin("Pontrendszer", "1.0", "Golo ->Edit:#Extraaa")
  17. register_clcmd("say /bolt", "boltmenu")
  18. register_clcmd("say /pont", "pontjaim")
  19. cvar_oles = register_cvar("Olespont", "5")
  20. gGravityCvar = register_cvar( "deathrun_gravity_power", "0.7" )
  21. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  22. g_vault = nvault_open("pont")
  23. }
  24.  
  25. public pontjaim(id)
  26. {
  27. ColorChat(id, BLUE, "^4[SzerverPrefix] # ^3Pontjaid: ^4 %d", pont[id])
  28.  
  29. }
  30.  
  31. public halal()
  32. {
  33. if(read_data(1) != read_data(2) && read_data(3))
  34. {
  35. pont[read_data(1)] += get_pcvar_num(cvar_oles)
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public boltmenu(id)
  40. {
  41. new menu = menu_create("\y~ \d[Bolt\d] \rVálassz \y~", "handler");
  42. menu_additem(menu, "\rÚjra\yéledés \d[45 pont\d]", "0", 0); // case 0
  43. menu_additem(menu, "\rHe GGránát[30 pont\d]", "1", 0); // case 1
  44. menu_additem(menu, "\r+50 Páncél \d[\y65 \rpont\d]", "2", 0); // case 2
  45. menu_additem(menu, "\r+50 Élet \d[15 pont\d]", "3", 0);
  46. menu_additem(menu, "\rKissebb Gravitáció \d[25 pont\d]", "4", 0);
  47. menu_additem(menu, "\rHe+Flash Gránát \d[45 pont\d]", "5", 0);
  48. menu_additem(menu, "\rDeagle \d[30 pont\d]", "6", 0);
  49. menu_additem(menu, "\rAWP \d[10 pont\d]", "7", 0);
  50. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  51. menu_display(id, menu);
  52. }
  53.  
  54. public handler(id, menu, item)
  55. {
  56. if( item == MENU_EXIT )
  57. {
  58. menu_destroy(menu);
  59. return PLUGIN_HANDLED;
  60. }
  61. new data[6], szName[64];
  62. new access, callback;
  63. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  64. new key = str_to_num(data);
  65. switch(key)
  66. {
  67.  
  68. case 0:
  69. {
  70. if(pont[id]>=45){
  71. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  72. register_cvar("sv_respawn", "1")
  73. pont[id]-=45
  74. }
  75. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4[SzerverPrefix] # Sajnos nincs elég pontod!")
  76. }
  77. case 1:
  78. {
  79. if(pont[id]>=30){
  80. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  81. pont[id]-=30
  82. }
  83. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4[SzerverPrefix] # Sajnos nincs elég pontod!")
  84. }
  85. case 2:
  86. {
  87. if(pont[id]>=65){
  88. set_user_armor(id,get_user_armor(id)+50)
  89. pont[id]-=65
  90. }
  91. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4[SzerverPrefix] # Sajnos nincs elég pontod!")
  92. }
  93. case 3:
  94. {
  95. if(pont[id]>=15){
  96. set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
  97. pont[id]-=15
  98. }
  99. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4[SzerverPrefix] # Sajnos nincs elég pontod!")
  100. }
  101. case 4:
  102. {
  103. if(pont[id]>=25){
  104. set_user_gravity( id, get_pcvar_float( gGravityCvar ) );
  105. pont[id]-=25
  106. }
  107. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4[SzerverPrefix] # Sajnos nincs elég pontod!")
  108. }
  109. case 5:
  110. {
  111. if(pont[id]>=45){
  112. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  113. give_item(id, "weapon_flashbang")
  114. pont[id]-=45
  115. }
  116. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4[SzerverPrefix] # Sajnos nincs elég pontod!")
  117. }
  118. case 6:
  119. {
  120. if(pont[id]>=30){
  121. give_item(id, "weapon_deagle");
  122. give_item(id,"ammo_50ae");
  123. give_item(id,"ammo_50ae");
  124. give_item(id,"ammo_50ae")
  125. give_item(id,"ammo_50ae");
  126. give_item(id,"ammo_50ae")
  127.  
  128. pont[id]-=30
  129. }
  130. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4[SzerverPrefix] # Sajnos nincs elég pontod!")
  131. }
  132. case 7:
  133. {
  134. if(pont[id]>=10){
  135. give_item(id, "weapon_awp");
  136. give_item(id,"ammo_338magnum");
  137. give_item(id,"ammo_338magnum");
  138. give_item(id,"ammo_338magnum");
  139. give_item(id, "weapon_knife");
  140. pont[id]-=10
  141. }
  142. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4[SzerverPrefix] # Sajnos nincs elég pontod!")
  143. }
  144. }
  145. }
  146.  
  147. public client_connect(id)
  148. {
  149. LoadData(id)
  150. }
  151.  
  152. public client_disconnect(id)
  153. {
  154. SaveData(id)
  155. }
  156.  
  157. public SaveData(id)
  158. {
  159. new name[32]
  160. get_user_name(id, name, 31)
  161.  
  162. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  163.  
  164. format(vaultkey,63,"%s-PONT", name)
  165.  
  166. format(vaultdata,255,"%i#%i#",pont[id])
  167.  
  168. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  169. return PLUGIN_CONTINUE
  170. }
  171.  
  172. public LoadData(id)
  173. {
  174. new name[32]
  175. get_user_name(id, name, 31)
  176. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  177.  
  178. format(vaultkey,63,"%s-PONT", name)
  179. format(vaultdata,255,"%i#%i#",pont[id])
  180.  
  181. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  182. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  183. new ponts[32]
  184. parse(vaultdata, ponts, 31)
  185. pont[id] = str_to_num(ponts)
  186. return PLUGIN_CONTINUE
  187. }


EDIT:
Ha nem jó a plugin,akkor valami nálam jobban hozzáértő ember javítsa!
Köszönöm!

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun shop szerkesztés
HozzászólásElküldve: 2014.11.30. 14:17 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.09.02. 09:02
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszönöm
Jó lett :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun shop szerkesztés
HozzászólásElküldve: 2014.11.30. 14:31 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
spacewoodoo16 írta:
Köszönöm
Jó lett :)

Jó de akkor köszönd is meg!

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép

Ők köszönték meg D3M0*~ nek ezt a hozzászólást: spacewoodoo16 (2014.11.30. 14:40)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun shop szerkesztés
HozzászólásElküldve: 2014.11.30. 14:34 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
MeSter írta:
Ne dupla posztoly ,hanem nyomd meg a köszönöm gombot !

ne lógj nyelvtanról, és majd ő megnyomja, ha akarja
nem értem mi van ha nem nyomják meg... nem kaptok köszönömöt akkor világvége lesz vagy mi? -.-

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun shop szerkesztés
HozzászólásElküldve: 2014.11.30. 14:40 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
nekem se szokták azt kit érdekel :D

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun shop szerkesztés
HozzászólásElküldve: 2014.11.30. 14:42 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
mforce írta:
nekem se szokták azt kit érdekel :D

Ja,csak van aki megír nekik 1 retek plugint hogy menjen a buzi szerverük...
Azt semmi..

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun shop szerkesztés
HozzászólásElküldve: 2014.11.30. 14:49 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Istenem, látszik a kor
Na mind1

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole