hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 08:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 85 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 85 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Menübe írás
HozzászólásElküldve: 2014.11.28. 14:46 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.09.02. 09:02
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ezt valaki megtudná úgy csinálni hogy beírom /rang és előhozza a menüt és
.:[R4Z3R]:. Rangok! Öléseid:0
Amatőr rang [200 ölés]
Amatőr rang [Megszerezve]
Ha ezt valaki megcsinálná megköszönném és menne a gomb :)
Köszi

Elnézést utólag vettem észre hogy nem adtam sma-t
És bocsi a dupla posztért
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Rangok"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "qKKJ"
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 10
  20.  
  21. //Ha az ASD értéke 10 akkor a szamoknal 10 szám a rangoknál 11 szöveg
  22.  
  23. new const szamok[ASD] = {
  24. 200,
  25. 400,
  26. 600,
  27. 1000,
  28. 1600,
  29. 2000,
  30. 3800,
  31. 4000,
  32. 5000,
  33. 8000
  34. }
  35.  
  36. new const rangok[ASD+1][] = {
  37. "[Tag][LvL1]",
  38. "[Kezdő][LvL2]",
  39. "[Amatőr][LvL3]",
  40. "[Újonc][LvL4]",
  41. "[Haladó][LvL5]",
  42. "[Profi][LvL6]",
  43. "[Veterán][LvL7]",
  44. "[Mester][LvL8]",
  45. "[Király][LvL9]",
  46. "[Isten][LvL10]‘",
  47. "[LeGenDa][LvL11]"
  48.  
  49. }
  50.  
  51. public plugin_init()
  52. {
  53. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  54. register_clcmd("say /rang", "hud")
  55. register_clcmd("say", "sayhook")
  56. register_clcmd("say_team", "tshook")
  57. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  58. g_vault = nvault_open("lolmar_xD")
  59.  
  60. }
  61. public hud(id)
  62. {
  63. if(szint[id] != ASD+1)
  64. {
  65.  
  66.  
  67. ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Ölések:^4%d ^1| ^3Kell még:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  68. }
  69. else {
  70.  
  71. ColorChat(id, GREEN, "Eléerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  72. }
  73.  
  74. }
  75. public sayhook(id)
  76. {
  77.  
  78. read_args (message, 191)
  79. remove_quotes (message)
  80. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  81. {
  82. return PLUGIN_CONTINUE
  83. }
  84. get_user_name(id, nev, 31)
  85.  
  86. if(is_user_admin(id))
  87. {
  88. if(is_user_alive(id)) {
  89. get_user_team(id, color, 9)
  90. formatex(Temp, 191, "^x04*Élő* [Admin]^x04%s ^x03%s^x01 : ^x04 %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  91.  
  92. }
  93. else {
  94. get_user_team(id, color, 9)
  95. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [Admin]^x04%s ^x03%s^x03 : ^x04 %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  96. }
  97. }else{
  98. if(is_user_alive(id)) {
  99. get_user_team(id, color, 9)
  100. formatex(Temp, 191, "^x04*Élő* [Játékos]%s ^x03%s^x01 : %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  101.  
  102. }
  103. else {
  104. get_user_team(id, color, 9)
  105. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [Játékos]%s ^x03%s^x01 : %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  106. }
  107. }
  108. sendmessage(color)
  109. return PLUGIN_HANDLED
  110. }
  111. public tshook(id)
  112. {
  113. read_args (message, 191)
  114. remove_quotes (message)
  115. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  116. {
  117. return PLUGIN_CONTINUE
  118. }
  119. get_user_name(id, nev, 31)
  120. new playerTeam = get_user_team(id)
  121. new playerTeamName[19]
  122. switch (playerTeam)
  123. {
  124. case 1: {
  125. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  126.  
  127. }
  128. case 2: {
  129. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  130.  
  131. }
  132. default:
  133. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  134. }
  135. if(is_user_admin(id))
  136. {
  137. if(is_user_alive(id))
  138. {
  139. get_user_team(id, color, 9)
  140. formatex(Temp, 191, "^x04*Élő*^x03(%s) ^x04[Admin]^x04%s ^x03%s^x01 : ^x04 %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  141.  
  142. }
  143. else
  144. {
  145. get_user_team(id, color, 9)
  146. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s)[Admin] ^x04%s ^x03%s^x04 : %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  147. }
  148. }else{
  149. if(is_user_alive(id))
  150. {
  151. get_user_team(id, color, 9)
  152. formatex(Temp, 191, "^x04*Élő* ^x03(%s) ^x04[Játékos]^x04%s ^x03%s^x01 : %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  153.  
  154. }
  155. else
  156. {
  157. get_user_team(id, color, 9)
  158. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[Játékos]%s ^x03%s^x01 : %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  159. }
  160. }
  161. sendtmessage(color, playerTeam)
  162. return PLUGIN_HANDLED
  163. }
  164. public sendmessage(color[])
  165. {
  166. new teamName[10]
  167. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  168. {
  169. get_user_team (player, teamName, 9)
  170. teamf (player, color)
  171. elkuldes(player, Temp)
  172. teamf(player, teamName)
  173. }
  174. }
  175. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  176. {
  177. new teamName[10]
  178. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  179. {
  180. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  181. {
  182. get_user_team (player, teamName, 9)
  183. elkuldes(player, Temp)
  184. teamf (player, teamName)
  185. teamf (player, color)
  186. }
  187. }
  188. }
  189. public teamf(player, team[])
  190. {
  191. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  192. write_byte(player)
  193. write_string(team)
  194. message_end()
  195. }
  196. public elkuldes(player, Temp[])
  197. {
  198.  
  199. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  200. write_byte( player )
  201. write_string( Temp )
  202. message_end()
  203.  
  204. }
  205.  
  206. public client_connect(id)
  207. {
  208. LoadData(id)
  209. }
  210. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  211.  
  212. public SaveData(id)
  213. {
  214. new name[32]
  215. get_user_name(id, name, 31)
  216.  
  217. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  218. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  219. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  220.  
  221.  
  222. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  223. return PLUGIN_CONTINUE
  224. }
  225. public LoadData(id)
  226. {
  227. new name[32]
  228. get_user_name(id, name, 31)
  229. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  230.  
  231. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  232. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  233.  
  234. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  235. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  236. new oles[32], level[32]
  237. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  238. olesek[id] = str_to_num(oles)
  239. szint[id] = str_to_num(level)
  240. return PLUGIN_CONTINUE
  241. }
  242. public halal()
  243. {
  244. new killer = read_data(1)
  245. new victim = read_data(2)
  246.  
  247. if(killer != victim)
  248. olesek[killer]++
  249.  
  250. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  251. {
  252. szint[killer]++
  253. }
  254. }
  255. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  256. {
  257. new count = 1, players[32]
  258. static msg[191]
  259. vformat(msg, 190, input, 3)
  260.  
  261. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  262. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  263. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  264. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  265. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  266. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  267. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  268. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  269. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  270. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  271. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  272. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  273. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  274. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  275. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  276. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  277. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  278. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  279. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  280. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  281. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  282.  
  283. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  284. {
  285. for (new i = 0; i < count; i++)
  286. {
  287. if (is_user_connected(players[i]))
  288. {
  289. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  290. write_byte(players[i])
  291. write_string(msg)
  292. message_end()
  293. }
  294. }
  295. }
  296. return PLUGIN_HANDLED
  297. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menübe írás
HozzászólásElküldve: 2014.12.02. 15:29 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.02. 16:48
Hozzászólások: 15
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
spacewoodoo16 írta:
Amatőr rang [200 ölés]
Amatőr rang [Megszerezve]

Ezt nem értem. itt arra gondolsz, hogy kiírja, hogy 200 ölés kell még aztán ha megvan neki akkor azt írja, h megszerezve?

Kell még? Mert ha igen foglalkozom vele, de ha nem akkor feleslegesen miért foglalkoznék vele?
Ja de amúgy miért menübe gondolod? Nem lenne jó egy hudba ami úgy írja ki, mint egy mennü?
A menübe választani kell meg ilyenek nem infókat kiiírni ;)

Szia!

Teszt nem volt, és nem értettem pontosan! Ez csak annyi, hogy kiíírja oda oldalra egy kicsit szebben meg benne van a Razer ahogy kérted! :)


Tudom nem azt csináltam amit kértél, de azért meglehet köszönni, hogy 3 óráig gondolkoztam azon, hogy hogyan akarod így csináltam meg, de ha nem így akarod és módosítani kell PM


Javítva!


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Rangok"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "qKKJ"
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 10
  20.  
  21. //Ha az ASD értéke 10 akkor a szamoknal 10 szám a rangoknál 11 szöveg
  22.  
  23. new const szamok[ASD] = {
  24. 200,
  25. 400,
  26. 600,
  27. 1000,
  28. 1600,
  29. 2000,
  30. 3800,
  31. 4000,
  32. 5000,
  33. 8000
  34. }
  35.  
  36. new const rangok[ASD+1][] = {
  37. "[Tag][LvL1]",
  38. "[Kezdő][LvL2]",
  39. "[Amatőr][LvL3]",
  40. "[Újonc][LvL4]",
  41. "[Haladó][LvL5]",
  42. "[Profi][LvL6]",
  43. "[Veterán][LvL7]",
  44. "[Mester][LvL8]",
  45. "[Király][LvL9]",
  46. "[Isten][LvL10]‘",
  47. "[LeGenDa][LvL11]"
  48.  
  49. }
  50.  
  51. public plugin_init()
  52. {
  53. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  54. register_clcmd("say /rang", "hud")
  55. register_clcmd("say", "sayhook")
  56. register_clcmd("say_team", "tshook")
  57. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  58. g_vault = nvault_open("lolmar_xD")
  59.  
  60. }
  61. public hud(id)
  62. {
  63. if(szint[id] != ASD+1)
  64. {
  65. set_hudmessage(255, 127, 0, 0.0, 0.17, 0, 6.0, 12.0)
  66. show_hudmessage(id, ".:[R4Z3R]:. Rangok! Öléseid:^4%d ^n ^4%s [^4%d ölés kell még]", olesek[id],rangok[szint[id]],szamok[szint[id]]-olesek[id])
  67.  
  68. }
  69. else {
  70.  
  71. set_hudmessage(255, 127, 0, 0.0, 0.17, 0, 6.0, 12.0)
  72. show_hudmessage(id, "Eléerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  73.  
  74. }
  75.  
  76. }
  77. public sayhook(id)
  78. {
  79.  
  80. read_args (message, 191)
  81. remove_quotes (message)
  82. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  83. {
  84. return PLUGIN_CONTINUE
  85. }
  86. get_user_name(id, nev, 31)
  87.  
  88. if(is_user_admin(id))
  89. {
  90. if(is_user_alive(id)) {
  91. get_user_team(id, color, 9)
  92. formatex(Temp, 191, "^x04*Élő* [Admin]^x04%s ^x03%s^x01 : ^x04 %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  93.  
  94. }
  95. else {
  96. get_user_team(id, color, 9)
  97. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [Admin]^x04%s ^x03%s^x03 : ^x04 %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  98. }
  99. }else{
  100. if(is_user_alive(id)) {
  101. get_user_team(id, color, 9)
  102. formatex(Temp, 191, "^x04*Élő* [Játékos]%s ^x03%s^x01 : %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  103.  
  104. }
  105. else {
  106. get_user_team(id, color, 9)
  107. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [Játékos]%s ^x03%s^x01 : %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  108. }
  109. }
  110. sendmessage(color)
  111. return PLUGIN_HANDLED
  112. }
  113. public tshook(id)
  114. {
  115. read_args (message, 191)
  116. remove_quotes (message)
  117. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  118. {
  119. return PLUGIN_CONTINUE
  120. }
  121. get_user_name(id, nev, 31)
  122. new playerTeam = get_user_team(id)
  123. new playerTeamName[19]
  124. switch (playerTeam)
  125. {
  126. case 1: {
  127. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  128.  
  129. }
  130. case 2: {
  131. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  132.  
  133. }
  134. default:
  135. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  136. }
  137. if(is_user_admin(id))
  138. {
  139. if(is_user_alive(id))
  140. {
  141. get_user_team(id, color, 9)
  142. formatex(Temp, 191, "^x04*Élő*^x03(%s) ^x04[Admin]^x04%s ^x03%s^x01 : ^x04 %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  143.  
  144. }
  145. else
  146. {
  147. get_user_team(id, color, 9)
  148. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s)[Admin] ^x04%s ^x03%s^x04 : %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  149. }
  150. }else{
  151. if(is_user_alive(id))
  152. {
  153. get_user_team(id, color, 9)
  154. formatex(Temp, 191, "^x04*Élő* ^x03(%s) ^x04[Játékos]^x04%s ^x03%s^x01 : %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  155.  
  156. }
  157. else
  158. {
  159. get_user_team(id, color, 9)
  160. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[Játékos]%s ^x03%s^x01 : %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  161. }
  162. }
  163. sendtmessage(color, playerTeam)
  164. return PLUGIN_HANDLED
  165. }
  166. public sendmessage(color[])
  167. {
  168. new teamName[10]
  169. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  170. {
  171. get_user_team (player, teamName, 9)
  172. teamf (player, color)
  173. elkuldes(player, Temp)
  174. teamf(player, teamName)
  175. }
  176. }
  177. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  178. {
  179. new teamName[10]
  180. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  181. {
  182. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  183. {
  184. get_user_team (player, teamName, 9)
  185. elkuldes(player, Temp)
  186. teamf (player, teamName)
  187. teamf (player, color)
  188. }
  189. }
  190. }
  191. public teamf(player, team[])
  192. {
  193. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  194. write_byte(player)
  195. write_string(team)
  196. message_end()
  197. }
  198. public elkuldes(player, Temp[])
  199. {
  200.  
  201. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  202. write_byte( player )
  203. write_string( Temp )
  204. message_end()
  205.  
  206. }
  207.  
  208. public client_connect(id)
  209. {
  210. LoadData(id)
  211. }
  212. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  213.  
  214. public SaveData(id)
  215. {
  216. new name[32]
  217. get_user_name(id, name, 31)
  218.  
  219. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  220. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  221. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  222.  
  223.  
  224. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  225. return PLUGIN_CONTINUE
  226. }
  227. public LoadData(id)
  228. {
  229. new name[32]
  230. get_user_name(id, name, 31)
  231. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  232.  
  233. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  234. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  235.  
  236. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  237. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  238. new oles[32], level[32]
  239. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  240. olesek[id] = str_to_num(oles)
  241. szint[id] = str_to_num(level)
  242. return PLUGIN_CONTINUE
  243. }
  244. public halal()
  245. {
  246. new killer = read_data(1)
  247. new victim = read_data(2)
  248.  
  249. if(killer != victim)
  250. olesek[killer]++
  251.  
  252. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  253. {
  254. szint[killer]++
  255. }
  256. }
  257. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  258. {
  259. new count = 1, players[32]
  260. static msg[191]
  261. vformat(msg, 190, input, 3)
  262.  
  263. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  264. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  265. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  266. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  267. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  268. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  269. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  270. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  271. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  272. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  273. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  274. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  275. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  276. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  277. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  278. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  279. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  280. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  281. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  282. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  283. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  284.  
  285. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  286. {
  287. for (new i = 0; i < count; i++)
  288. {
  289. if (is_user_connected(players[i]))
  290. {
  291. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  292. write_byte(players[i])
  293. write_string(msg)
  294. message_end()
  295. }
  296. }
  297. }
  298. return PLUGIN_HANDLED
  299. }
  300.  
 

_________________
Kép
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára theglorious 2014.12.02. 17:12-kor.
Tripla poszt!

Ők köszönték meg ismeretlen nek ezt a hozzászólást: spacewoodoo16 (2014.12.02. 21:54)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menübe írás
HozzászólásElküldve: 2014.12.02. 21:54 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.09.02. 09:02
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Úgy gondoltam mint pls öléses kés menü olyan kéne csak a rangokkal :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole