hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.04. 12:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 539 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 538 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: VIP Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.08. 10:58 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.26. 19:40
Hozzászólások: 22
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok

Irna nekem valaki,1 olyan vip rendszert,amiben ezek vannak:
3 ugrás, kezdő hp 130 ,ölésenként 15,fejre lövés utáni halálnál pedig 25hpt adjon +ba,+egyedi skin (mind1 milyen)
Előre is köszönöm! :bye:

_________________
Kép
A DmX HunGun HH only D2 hamarosan újra fog nyitni,de már nem a DmX nél az ip-t kifogom rakni ennek a helyére! :)

Ők köszönték meg Danesz nek ezt a hozzászólást: Chateros (2015.02.12. 22:12)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.08. 20:43 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Téma név miért lett VIP Menü mikor amit kértél abban nincs menü?!?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <engine>
  5. #include <fun>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "VIP"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Demon"
  11.  
  12. #define JOG ADMIN_LEVEL_H
  13. #define MAX_HP 130
  14. #define HS 25
  15. #define KILL 15
  16.  
  17. new bool:dojump[33] = false
  18. new jumpnum[33] = 0
  19.  
  20. public plugin_init() {
  21. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22.  
  23. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HSpawn", 1);
  24. register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
  25. }
  26.  
  27. public plugin_precache() {
  28. precache_model("models/player/vip_ct/vip_ct.mdl")
  29. precache_model("models/player/vip_te/vip_te.mdl")
  30.  
  31. return PLUGIN_CONTINUE
  32. }
  33.  
  34. public resetModel(id, level, cid) {
  35. if (get_user_flags(id) & JOG) {
  36. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  37. if (userTeam == CS_TEAM_T) {
  38. cs_set_user_model(id, "vip_te")
  39. }
  40. else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
  41. cs_set_user_model(id, "vip_ct")
  42. }
  43. else {
  44. cs_reset_user_model(id)
  45. }
  46. }
  47.  
  48. return PLUGIN_CONTINUE
  49. }
  50.  
  51. public client_death(killer, victim, wpnid, hitplace, TK)
  52. {
  53. if(!TK && (get_user_flags(killer) & JOG))
  54. {
  55. if(hitplace != HIT_HEAD)
  56. {
  57. if(get_user_health(killer)<=MAX_HP-HS)
  58. set_user_health(killer, get_user_health(killer) +HS);
  59. }
  60. else
  61. {
  62. if(get_user_health(killer)<=MAX_HP-KILL)
  63. set_user_health(killer, get_user_health(killer) +KILL);
  64. }
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public HSpawn(id){
  69. if(get_user_flags(id) & JOG)
  70. set_user_health(id, MAX_HP);
  71. }
  72.  
  73. public client_putinserver(id)
  74. {
  75. jumpnum[id] = 0
  76. dojump[id] = false
  77. }
  78.  
  79. public client_disconnect(id)
  80. {
  81. jumpnum[id] = 0
  82. dojump[id] = false
  83. }
  84.  
  85. public client_PreThink(id)
  86. {
  87. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  88. if(!(get_user_flags(id) & JOG)) return PLUGIN_CONTINUE
  89. new nbut = get_user_button(id)
  90. new obut = get_user_oldbutton(id)
  91. if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
  92. {
  93. if(jumpnum[id] < 2)
  94. {
  95. dojump[id] = true
  96. jumpnum[id]++
  97. return PLUGIN_CONTINUE
  98. }
  99. }
  100. if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
  101. {
  102. jumpnum[id] = 0
  103. return PLUGIN_CONTINUE
  104. }
  105. return PLUGIN_CONTINUE
  106. }
  107.  
  108. public client_PostThink(id)
  109. {
  110. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  111. if(dojump[id] == true)
  112. {
  113. new Float:velocity[3]
  114. entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  115. velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
  116. entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  117. dojump[id] = false
  118. return PLUGIN_CONTINUE
  119. }
  120. return PLUGIN_CONTINUE
  121. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.12. 22:13 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.26. 19:40
Hozzászólások: 22
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Kifelejtettem! köszönöm!

_________________
Kép
A DmX HunGun HH only D2 hamarosan újra fog nyitni,de már nem a DmX nél az ip-t kifogom rakni ennek a helyére! :)

Ők köszönték meg Danesz nek ezt a hozzászólást: Chateros (2015.02.12. 22:13)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole