hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 13:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 531 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 531 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: "DeathMsg" bug.
HozzászólásElküldve: 2015.04.24. 21:33 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Üdv.Van ez a rész a DeathMsg-ben.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(szam == 1 && tamado != aldozat)
  2. {
  3. lada[tamado]++
  4. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.17, 2, 6.0, 12.0)
  5. show_hudmessage(tamado, "+1 Láda")
  6. }
  7. if(szam == 5 && tamado != aldozat)
  8. {
  9. kulcs[tamado]++
  10. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.17, 2, 6.0, 12.0)
  11. show_hudmessage(tamado, "+1 Kulcs")
  12. }

Gond az, hogy például halálfutam szerveren leesel a pályáról akkor, kiírja, hogy +1 láda vagy kulcs, de nem ad hozzá.Miért írja ki?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "DeathMsg" bug.
HozzászólásElküldve: 2015.04.24. 23:26 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
try
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(szam == 1 || tamado != aldozat)
  2. {
  3. lada[tamado]++
  4. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.17, 2, 6.0, 12.0)
  5. show_hudmessage(tamado, "+1 Láda")
  6. }
  7. if(szam == 5 || tamado != aldozat)
  8. {
  9. kulcs[tamado]++
  10. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.17, 2, 6.0, 12.0)
  11. show_hudmessage(tamado, "+1 Kulcs")
  12. }

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "DeathMsg" bug.
HozzászólásElküldve: 2015.04.24. 23:55 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
De így minden ölésnél fog adni nem?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "DeathMsg" bug.
HozzászólásElküldve: 2015.04.25. 00:48 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public death()
  2. {
  3. new tamado,aldozat
  4. tamado = read_data(1)
  5. aldozat = read_data(2)
  6. new szam = random_num(1,5)
  7. if(szam == 1 || tamado != aldozat)
  8. {
  9. lada[tamado]++
  10. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.17, 2, 6.0, 12.0)
  11. show_hudmessage(tamado, "+1 Láda")
  12. }
  13. else if(szam == 5 || tamado != aldozat)
  14. {
  15. kulcs[tamado]++
  16. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.17, 2, 6.0, 12.0)
  17. show_hudmessage(tamado, "+1 Kulcs")
  18. }
  19.  
  20. }

nem, legeneral egy szamot es ha az a szam 1 vagy 5 akkor fut le az egyik es a masik

_________________
www.akosvagyok.hu

Ők köszönték meg Maxi nek ezt a hozzászólást: V!rusHD (2015.04.25. 10:16)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "DeathMsg" bug.
HozzászólásElküldve: 2015.04.25. 10:28 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Még mindig írja.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public death()
  2. {
  3. new tamado = read_data(1)
  4. new aldozat = read_data(2)
  5. new szam = random_num(1, 8)
  6.  
  7. if(tamado != aldozat)
  8. {
  9. arany[tamado] += 3
  10. olesek[tamado] += 3
  11.  
  12. while(olesek[tamado] >= szamok[szint[tamado]])
  13. {
  14. szint[tamado]++
  15. }
  16. }
  17. if(szam == 1 || tamado != aldozat)
  18. {
  19. lada[tamado]++
  20. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.17, 2, 6.0, 12.0)
  21. show_hudmessage(tamado, "+1 Láda")
  22. }
  23. else if(szam == 8 || tamado != aldozat)
  24. {
  25. kulcs[tamado]++
  26. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.17, 2, 6.0, 12.0)
  27. show_hudmessage(tamado, "+1 Kulcs")
  28. }
  29. return PLUGIN_HANDLED
  30. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "DeathMsg" bug.
HozzászólásElküldve: 2015.04.25. 11:20 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.24. 17:56
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
V!rusHD írta:
Még mindig írja.


Mit ír? Azt szeretnéd hogy ne írja ki hogy +1 láda? Vagy nem értem mit ír.. :?

_________________
Üdvözlettel: AMX Mod X

[kozep]Magyar AMX Mod X weboldal: http://www.amxx.hu/site/index.php
Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "DeathMsg" bug.
HozzászólásElküldve: 2015.04.25. 11:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Az a gond, hogy pl ha leesel halálfutamban a pályáról és meghalsz, akkor is kiírja, hogy +1 Láda, +1 Kulcs, de nem add hozzá ládát sem kulcsot.Miért írja ki?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "DeathMsg" bug.
HozzászólásElküldve: 2015.04.25. 11:40 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
egész plugint adj.
Edit:
Ez így helytelen
Kód:
kulcs[tamado]++ 

Így helyes
Kód:
kulcs[tamado] += 1

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "DeathMsg" bug.
HozzászólásElküldve: 2015.04.25. 11:58 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
miért lenne helytelen? maxi pls :'D

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "DeathMsg" bug.
HozzászólásElküldve: 2015.04.25. 12:06 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Nem helytelen.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole