DecToR írta:
joxxa4cfg írta:
Igen valószínű, viszont aki felrakja szerverére az szóljon már!
Fent van :3 ,csak a CT-nek ad modellt, de annak is csak néha, [DE lehet nállam van a baj a CSM-be]
Te választod ki h kinek adja!
Itt van benne egy cvar:
Kód:
public plugin_init()
{
register_plugin("cs_teletubbies","1.3","leegeek");
register_event("ResetHUD","on_ResetHud","b");
register_cvar("teletubbies_team","2");
}
Amxx.cfg-be
teletubbies_team "1" // T
teletubbies_team "2" // CT
Eddig nekem adott a csapaton belül találhatóknak. Habár a modellek feltöltésénél volt egy kis gond. De átnevezés, feltöltés és visszanevezés után jó lett!
Update:
Ez mindkét csapatot átváltoztatja
!!!FIGYELEM!!!! Megkérnék minden scriptelni tudó embert ne szúrjon le az alábbi kód láttán!! Ezt én csak magamnak csináltam, és nem, nem tudok programozni! Csak megcsináltam úgy h menjen, és ki lehessen próbálni egyszer-kétszer!
Ebben a kódban a zöld a CT, piros a T teletabi modell!
amxx.cfg-be
teletubbies_team_1 "1"
teletubbies_team_2 "2"
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
new checkmodel[32] = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin("cs_teletubbies","1.3","leegeek");
register_event("ResetHUD","on_ResetHud","b");
register_cvar("teletubbies_team_1","1");
register_cvar("teletubbies_team_2","2");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/tinkywinky/tinkywinky.mdl");
precache_generic("models/player/tinkywinky/tinkywinkyT.mdl");
precache_model("models/player/dipsy/dipsy.mdl");
precache_generic("models/player/dipsy/dipsyT.mdl");
precache_model("models/player/po/po.mdl");
precache_generic("models/player/po/poT.mdl");
precache_model("models/player/laalaa/laalaa.mdl");
precache_generic("models/player/laalaa/laalaaT.mdl");
precache_sound("misc/bighug.wav");
precache_sound("misc/ehoh.wav");
force_unmodified(force_exactfile,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/tinkywinky/tinkywinky.mdl")
force_unmodified(force_exactfile,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/dipsy/dipsy.mdl")
force_unmodified(force_exactfile,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/po/po.mdl")
force_unmodified(force_exactfile,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/laalaa/laalaa.mdl")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_connect(id)
{
client_cmd(id,"cl_minmodels 0;alias cl_minmodels");
checkmodel[id]= 0;
}
public client_putinserver(id)
{
if(!is_user_connected(id))
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
else
{
client_cmd(0,"spk misc/bighug");
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_disconnect(id)
{
client_cmd(0,"spk misc/ehoh");
checkmodel[id]= 0;
}
public force_model_ct(id)
{
new num_ct = random_num(1,4);
switch (num_ct)
{
case 1: cs_set_user_model(id, "dipsy");
case 2: cs_set_user_model(id, "dipsy");
case 3: cs_set_user_model(id, "dipsy");
case 4: cs_set_user_model(id, "dipsy");
}
checkmodel[id]= 1;
}
public force_model_t(id)
{
new num_t = random_num(1,4);
switch (num_t)
{
case 1: cs_set_user_model(id, "po");
case 2: cs_set_user_model(id, "po");
case 3: cs_set_user_model(id, "po");
case 4: cs_set_user_model(id, "po");
}
checkmodel[id]= 1;
}
public on_ResetHud(id)
{
if (get_cvar_num("teletubbies_team_1") == cs_get_user_team (id))
{
if (checkmodel[id] == 0)
force_model_t(id);
}
if (get_cvar_num("teletubbies_team_2") == cs_get_user_team (id))
{
if (checkmodel[id] == 0)
force_model_ct(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE
}