hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.21. 04:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 466 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 465 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Késrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.12.24. 10:17 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.08.20. 14:33
Hozzászólások: 34
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Üdv van egy kés unlocker pluginom de csak 3 kés van benne megpróbáltam 12 még bele írni de nem sikerült tudtok nekem segíteni? Ja és még bele kellene írni egy mentést mert ha map váltás van nem menti el! Előre is köszönöm!

  1. Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <fvault>
  7.  
  8. #define PLUGIN "PontRendszer"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "mforce"
  11.  
  12. #define PREFIX "PontRendszer"
  13.  
  14. new const g_szVault1[] = "KES_MENU"
  15. new fegyo[33], pont[33];
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.  
  20.     register_clcmd("say_team /pontok", "ShowMenu");
  21.     register_clcmd("say /pontok", "ShowMenu");
  22.     register_clcmd("say_team /menu", "ShowMenu");
  23.     register_clcmd("say /menu", "ShowMenu");
  24.     register_clcmd("say /kes", "ShowMenu");
  25.     register_clcmd("say /knife", "ShowMenu");
  26.    
  27.     register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1");
  28.     register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  29.  
  30. }
  31. public plugin_precache() {
  32.     precache_model("models/pontok/elso/v_knife.mdl");
  33.     precache_model("models/pontok/masodik/v_knife.mdl");
  34.     precache_model("models/pontok/harmadik/v_knife.mdl");
  35. }
  36. public fegyver_valtas(id) {
  37.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  38.  
  39.     if(fegyo[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  40.     {
  41.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/pontok/elso/v_knife.mdl")
  42.     }
  43.     else if(fegyo[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  44.     {
  45.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/pontok/masodik/v_knife.mdl")
  46.     }
  47.     else if(fegyo[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  48.     {
  49.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/pontok/harmadik/v_knife.mdl")
  50.     }
  51. }
  52. public halal() {
  53.     new killer = read_data(1)
  54.     new victim = read_data(2)
  55.     new kteam = get_user_team(killer)
  56.     new vteam = get_user_team(victim)
  57.  
  58.     if(killer != victim && kteam != vteam) {
  59.         pont[killer] ++
  60.         ChatColor(killer, "^4[%s]^1 Kaptal^3 1 pontot^1 az olesert!", PREFIX)
  61.     }
  62. }
  63. public ShowMenu(id) {
  64.     new menucim[128], menukapcs[4][128];
  65.     formatex(menucim, charsmax(menucim), "\r[%s] \wKes menu ^nPontok: \y%i", PREFIX, pont[id]);
  66.     formatex(menukapcs[0], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 0 ? "Alap kes \y|AKTIV|":"Alap kes");
  67.     formatex(menukapcs[1], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 1 ? "Elso kes \y|AKTIV|":"Elso kes \r|100| Pont");
  68.     formatex(menukapcs[2], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 2 ? "Masodik kes \y|AKTIV|":"Masodik kes \r|200| Pont");
  69.     formatex(menukapcs[3], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 3 ? "Harmadik kes \y|AKTIV|":"Harmadik kes \r|300| Pont");
  70.  
  71.     new menu = menu_create( menucim, "mh_MyMenu");
  72.     menu_additem(menu, menukapcs[0], "0", 0);
  73.     menu_additem(menu, menukapcs[1], "1", 0);
  74.     menu_additem(menu, menukapcs[2], "2", 0);
  75.     menu_additem(menu, menukapcs[3], "3", 0);
  76.  
  77.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  78.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  79.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Elore");
  80.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  81.  
  82.     menu_display(id, menu, 0);
  83.     return PLUGIN_HANDLED;
  84. }
  85. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  86.     if(item == MENU_EXIT)
  87.     {
  88.         menu_cancel(id);
  89.         return PLUGIN_HANDLED;
  90.     }
  91.  
  92.     new command[6], name[64], access, callback;
  93.  
  94.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  95.  
  96.     switch(item)
  97.     {
  98.         case 0: {
  99.             fegyo[id] = 0;
  100.             ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad az^3 ALAP^1 kest!", PREFIX)
  101.         }
  102.         case 1: {
  103.             if(pont[id] >= 100)
  104.             {
  105.                 fegyo[id] = 1;
  106.                 // ha le akarod vonni azt a 100pontot, akkor ide pont[id] -= 100;
  107.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad az^3 ELSO^1 kest!", PREFIX)
  108.             }
  109.             else
  110.             {
  111.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs eleg pontod...", PREFIX)
  112.             }
  113.         }
  114.         case 2: {
  115.             if(pont[id] >= 200)
  116.             {
  117.                 fegyo[id] = 2;
  118.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 MASODIK^1 kest!", PREFIX)
  119.             }
  120.             else
  121.             {
  122.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs eleg pontod...", PREFIX)
  123.             }
  124.         }
  125.         case 3: {
  126.             if(pont[id] >= 300)
  127.             {
  128.                 fegyo[id] = 3;
  129.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 HARMADIK^1 kest!", PREFIX)
  130.             }
  131.             else
  132.             {
  133.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs eleg pontod...", PREFIX)
  134.             }
  135.         }
  136.     }
  137.     menu_destroy(menu);
  138.  
  139.     return PLUGIN_HANDLED;
  140. }
  141. public client_authorized(id) Load(id);
  142.  
  143. public client_disconnect(id) Save(id);
  144.  
  145. public Save(id)
  146. {
  147.         if (!is_user_connected(id) || is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  148.                 return;
  149.  
  150.         new SteamID[35];
  151.         get_user_authid(id,SteamID,34);
  152.  
  153.         if(contain(SteamID,"_ID_LAN") != -1 || contain(SteamID,"STEAM_0:4") != -1 || contain(SteamID,"VALVE") != -1 || equali(SteamID,"STEAM_666:88:666"))
  154.                 get_user_ip(id,SteamID,34,1);
  155.  
  156.         new szData[40];
  157.         formatex(szData,charsmax(szData),"%i %i", pont[id], fegyo[id]);
  158.  
  159.         fvault_set_data(g_szVault1,SteamID,szData);
  160. }
  161.  
  162. public Load(id)
  163. {
  164.         if (!is_user_connected(id) || is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  165.                 return;
  166.  
  167.         new SteamID[35];
  168.         get_user_authid(id, SteamID, 34);
  169.  
  170.         if(contain(SteamID,"_ID_LAN") != -1 || contain(SteamID,"STEAM_0:4") != -1 || contain(SteamID,"VALVE") != -1 || equali(SteamID,"STEAM_666:88:666"))
  171.                 get_user_ip(id,SteamID,34,1);
  172.  
  173.         new szData[40],pontok[8],fegyok[8];
  174.         if(fvault_get_data(g_szVault1,SteamID,szData,charsmax(szData)))
  175.         {
  176.                 parse(szData,pontok,charsmax(pontok),fegyok,charsmax(fegyok));
  177.  
  178.                 pont[id] = str_to_num(pontok);
  179.                 fegyo[id] = str_to_num(fegyok);
  180.         }
  181.  
  182.         else
  183.         {
  184.                 pont[id] = 0;
  185.                 fegyo[id] = 0;
  186.         }
  187. }
  188. stock ChatColor(id, const szMessage[], any:...) {
  189.         static szMsg[190], IdMsg; vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  190.         if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  191.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = id);
  192.         write_byte(id);
  193.         write_string(szMsg);
  194.         message_end();
  195. }
  196. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  197. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  198. */
  199. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  200. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  201. */


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.12.24. 10:21-kor.
sma tag közé írunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Késrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.12.24. 10:21 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Ez jobb alapból
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6.  
  7. #define PLUGIN "Kes olesert"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "mforce"
  10.  
  11. new const PREFIX[] = "szutyok";
  12.  
  13. new pont[33], kes[33], vault;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.     register_event("DeathMsg","death","a")
  18.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "OnItemDeployPost", 1)
  19.     register_clcmd("say /menu","fomenu")
  20.     vault = nvault_open("kesszar")
  21. }
  22.  
  23. new const fegyverek[][] = {
  24.     "models/BS_XMAS/xmas_kes1.mdl",
  25.     "models/BS_XMAS/xmas_kes2.mdl",
  26.     "models/BS_XMAS/xmas_kes3.mdl"
  27. };
  28.  
  29. public plugin_precache() {
  30.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  31. }
  32.  
  33. public OnItemDeployPost(ent) {
  34.     static id; id = fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent);
  35.     if (!pev_valid(id)) return;
  36.    
  37.     switch(kes[id]) {
  38.             case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[0])
  39.             case 2: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])
  40.             case 3: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[2])
  41.     }
  42. }
  43.  
  44. fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent) {
  45.     if (pev_valid(ent) != 2) return -1;
  46.  
  47.     return get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
  48. }
  49.  
  50. public death() {
  51.     new killer = read_data(1);
  52.     new victim = read_data(2);
  53.    
  54.     if(killer != victim) {
  55.         pont[killer]++
  56.     }
  57. }
  58.  
  59. public fomenu(id) {
  60.     new temp[128];
  61.     formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wKés menü", PREFIX);
  62.     new menu = menu_create(temp, "fomenu_h");
  63.  
  64.     formatex(temp, charsmax(temp), "1. kés %s", pont[id] >= 50 ? "|Elérhető|":"");
  65.     menu_additem(menu, temp, "0", 0)
  66.     formatex(temp, charsmax(temp), "2. kés %s", pont[id] >= 100 ? "|Elérhető|":"");
  67.     menu_additem(menu, temp, "1", 0)
  68.     formatex(temp, charsmax(temp), "3. kés %s", pont[id] >= 200 ? "|Elérhető|":"");
  69.     menu_additem(menu, temp, "2", 0)
  70.    
  71.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  72.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  73.     menu_display(id, menu, 0)
  74. }
  75.  
  76. public fomenu_h(id, menu, item) {
  77.     if( item == MENU_EXIT ) {
  78.         menu_destroy(menu);
  79.         return PLUGIN_HANDLED;
  80.     }
  81.  
  82.     switch(item)
  83.     {
  84.         case 0: {
  85.             if(pont[id] >= 50) {  
  86.                 kes[id] = 1
  87.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktiváltad az első kést!", PREFIX)
  88.             }
  89.             else {
  90.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Még ^3%d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 50-pont[id])
  91.             }
  92.         }
  93.         case 1: {
  94.             if(pont[id] >= 100) {
  95.                 kes[id] = 2
  96.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktiváltad a második kést!", PREFIX)
  97.             }
  98.             else {
  99.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Még^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 100-pont[id])
  100.             }
  101.         }
  102.         case 2: {
  103.             if(pont[id] >= 200) {
  104.                 kes[id] = 3
  105.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktiváltad a harmadik kést!", PREFIX)
  106.             }
  107.             else {
  108.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Még^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 200-pont[id])
  109.             }
  110.         }
  111.     }
  112.  
  113.     menu_destroy(menu);
  114.     return PLUGIN_HANDLED;
  115. }
  116.  
  117. public client_disconnect(id) {
  118.     mentes(id)
  119.     pont[id] = 0;
  120.     kes[id] = 0;
  121. }
  122.  
  123. public client_authorized(id) {
  124.     betoltes(id)
  125. }
  126.  
  127. mentes(id) {
  128.     new vaultkey[32], vaultdata[256];
  129.     get_user_name(id, vaultkey, charsmax(vaultkey));
  130.     format(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i %i", pont[id], kes[id])
  131.     nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata)
  132. }
  133.  
  134. betoltes(id) {
  135.     new vaultkey[32], vaultdata[256];
  136.     get_user_name(id, vaultkey, charsmax(vaultkey));
  137.     if(nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, charsmax(vaultdata))) {
  138.         new pontok[8], kesvalaszto[8];
  139.         parse(vaultdata, pontok, charsmax(pontok), kesvalaszto, charsmax(kesvalaszto));
  140.         pont[id] = str_to_num(pontok);
  141.         kes[id] = str_to_num(kesvalaszto);
  142.     }
  143. }
  144.  
  145. public plugin_end() {
  146.     nvault_close(vault);
  147. }
  148.  
  149. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  150.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  151.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  152.  
  153.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  154.  
  155.     if(id) {
  156.         if(!is_user_connected(id)) return;
  157.         players[0] = id;
  158.         pnum = 1;
  159.     }
  160.     else get_players(players, pnum, "ch");
  161.  
  162.     for(new i; i < pnum; i++) {
  163.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  164.         write_byte(players[i]);
  165.         write_string(szMsg);
  166.         message_end();
  167.     }
  168. }

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: denim (2015.12.24. 10:25)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Késrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.12.24. 11:17 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.08.20. 14:33
Hozzászólások: 34
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
mforce írta:
Ez jobb alapból
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6.  
  7. #define PLUGIN "Kes olesert"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "mforce"
  10.  
  11. new const PREFIX[] = "szutyok";
  12.  
  13. new pont[33], kes[33], vault;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.     register_event("DeathMsg","death","a")
  18.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "OnItemDeployPost", 1)
  19.     register_clcmd("say /menu","fomenu")
  20.     vault = nvault_open("kesszar")
  21. }
  22.  
  23. new const fegyverek[][] = {
  24.     "models/BS_XMAS/xmas_kes1.mdl",
  25.     "models/BS_XMAS/xmas_kes2.mdl",
  26.     "models/BS_XMAS/xmas_kes3.mdl"
  27. };
  28.  
  29. public plugin_precache() {
  30.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  31. }
  32.  
  33. public OnItemDeployPost(ent) {
  34.     static id; id = fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent);
  35.     if (!pev_valid(id)) return;
  36.    
  37.     switch(kes[id]) {
  38.             case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[0])
  39.             case 2: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])
  40.             case 3: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[2])
  41.     }
  42. }
  43.  
  44. fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent) {
  45.     if (pev_valid(ent) != 2) return -1;
  46.  
  47.     return get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
  48. }
  49.  
  50. public death() {
  51.     new killer = read_data(1);
  52.     new victim = read_data(2);
  53.    
  54.     if(killer != victim) {
  55.         pont[killer]++
  56.     }
  57. }
  58.  
  59. public fomenu(id) {
  60.     new temp[128];
  61.     formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wKés menü", PREFIX);
  62.     new menu = menu_create(temp, "fomenu_h");
  63.  
  64.     formatex(temp, charsmax(temp), "1. kés %s", pont[id] >= 50 ? "|Elérhető|":"");
  65.     menu_additem(menu, temp, "0", 0)
  66.     formatex(temp, charsmax(temp), "2. kés %s", pont[id] >= 100 ? "|Elérhető|":"");
  67.     menu_additem(menu, temp, "1", 0)
  68.     formatex(temp, charsmax(temp), "3. kés %s", pont[id] >= 200 ? "|Elérhető|":"");
  69.     menu_additem(menu, temp, "2", 0)
  70.    
  71.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  72.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  73.     menu_display(id, menu, 0)
  74. }
  75.  
  76. public fomenu_h(id, menu, item) {
  77.     if( item == MENU_EXIT ) {
  78.         menu_destroy(menu);
  79.         return PLUGIN_HANDLED;
  80.     }
  81.  
  82.     switch(item)
  83.     {
  84.         case 0: {
  85.             if(pont[id] >= 50) {  
  86.                 kes[id] = 1
  87.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktiváltad az első kést!", PREFIX)
  88.             }
  89.             else {
  90.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Még ^3%d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 50-pont[id])
  91.             }
  92.         }
  93.         case 1: {
  94.             if(pont[id] >= 100) {
  95.                 kes[id] = 2
  96.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktiváltad a második kést!", PREFIX)
  97.             }
  98.             else {
  99.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Még^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 100-pont[id])
  100.             }
  101.         }
  102.         case 2: {
  103.             if(pont[id] >= 200) {
  104.                 kes[id] = 3
  105.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktiváltad a harmadik kést!", PREFIX)
  106.             }
  107.             else {
  108.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Még^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 200-pont[id])
  109.             }
  110.         }
  111.     }
  112.  
  113.     menu_destroy(menu);
  114.     return PLUGIN_HANDLED;
  115. }
  116.  
  117. public client_disconnect(id) {
  118.     mentes(id)
  119.     pont[id] = 0;
  120.     kes[id] = 0;
  121. }
  122.  
  123. public client_authorized(id) {
  124.     betoltes(id)
  125. }
  126.  
  127. mentes(id) {
  128.     new vaultkey[32], vaultdata[256];
  129.     get_user_name(id, vaultkey, charsmax(vaultkey));
  130.     format(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i %i", pont[id], kes[id])
  131.     nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata)
  132. }
  133.  
  134. betoltes(id) {
  135.     new vaultkey[32], vaultdata[256];
  136.     get_user_name(id, vaultkey, charsmax(vaultkey));
  137.     if(nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, charsmax(vaultdata))) {
  138.         new pontok[8], kesvalaszto[8];
  139.         parse(vaultdata, pontok, charsmax(pontok), kesvalaszto, charsmax(kesvalaszto));
  140.         pont[id] = str_to_num(pontok);
  141.         kes[id] = str_to_num(kesvalaszto);
  142.     }
  143. }
  144.  
  145. public plugin_end() {
  146.     nvault_close(vault);
  147. }
  148.  
  149. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  150.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  151.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  152.  
  153.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  154.  
  155.     if(id) {
  156.         if(!is_user_connected(id)) return;
  157.         players[0] = id;
  158.         pnum = 1;
  159.     }
  160.     else get_players(players, pnum, "ch");
  161.  
  162.     for(new i; i < pnum; i++) {
  163.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  164.         write_byte(players[i]);
  165.         write_string(szMsg);
  166.         message_end();
  167.     }
  168. }



Megpróbáltam bele írni a pluginba de nem sikerült még nagyon kezdő vagyok :D megnézed hogy mi a baj?
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6.  
  7. #define PLUGIN "Kes olesert"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "mforce"
  10.  
  11. new const PREFIX[] = "szutyok";
  12.  
  13. new pont[33], kes[33], vault;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_event("DeathMsg","death","a")
  18. RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "OnItemDeployPost", 1)
  19. register_clcmd("say /menu","fomenu")
  20. vault = nvault_open("kesszar")
  21. }
  22.  
  23. new const fegyverek[][] = {
  24. "models/BS_XMAS/xmas_kes1.mdl",
  25. "models/BS_XMAS/xmas_kes2.mdl",
  26. "models/BS_XMAS/xmas_kes3.mdl",
  27. "models/BS_XMAS/xmas_kes4.mdl",
  28. "models/BS_XMAS/xmas_kes5.mdl",
  29. "models/BS_XMAS/xmas_kes6.mdl",
  30. "models/BS_XMAS/xmas_kes7.mdl",
  31. "models/BS_XMAS/xmas_kes8.mdl",
  32. "models/BS_XMAS/xmas_kes9.mdl",
  33. "models/BS_XMAS/xmas_kes10.mdl",
  34. "models/BS_XMAS/xmas_kes11.mdl"
  35. };
  36.  
  37. public plugin_precache() {
  38. for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  39. }
  40.  
  41. public OnItemDeployPost(ent) {
  42. static id; id = fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent);
  43. if (!pev_valid(id)) return;
  44.  
  45. switch(kes[id]) {
  46. case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[0])
  47. case 2: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])
  48. case 3: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[2])
  49. case 4: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[4])
  50. case 5: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[5])
  51. case 6: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[6])
  52. case 7: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[7])
  53. case 8: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[8])
  54. case 9: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[9])
  55. case 10: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[10])
  56. case 11: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[11])
  57. }
  58. }
  59.  
  60. fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent) {
  61. if (pev_valid(ent) != 2) return -1;
  62.  
  63. return get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
  64. }
  65.  
  66. public death() {
  67. new killer = read_data(1);
  68. new victim = read_data(2);
  69.  
  70. if(killer != victim) {
  71. pont[killer]++
  72. }
  73. }
  74.  
  75. public fomenu(id) {
  76. new temp[128];
  77. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wKés menü", PREFIX);
  78. new menu = menu_create(temp, "fomenu_h");
  79.  
  80. formatex(temp, charsmax(temp), "1. kés %s", pont[id] >= 25 ? "|Elérhető|":"");
  81. menu_additem(menu, temp, "0", 0)
  82. formatex(temp, charsmax(temp), "2. kés %s", pont[id] >= 50 ? "|Elérhető|":"");
  83. menu_additem(menu, temp, "1", 0)
  84. formatex(temp, charsmax(temp), "3. kés %s", pont[id] >= 100? "|Elérhető|":"");
  85. menu_additem(menu, temp, "2", 0)
  86. formatex(temp, charsmax(temp), "4. kés %s", pont[id] >= 200 ? "|Elérhető|":"");
  87. menu_additem(menu, temp, "3", 0)
  88. formatex(temp, charsmax(temp), "5. kés %s", pont[id] >= 500 ? "|Elérhető|":"");
  89. menu_additem(menu, temp, "4", 0)
  90. formatex(temp, charsmax(temp), "6. kés %s", pont[id] >= 1000 ? "|Elérhető|":"");
  91. menu_additem(menu, temp, "5", 0)
  92. formatex(temp, charsmax(temp), "7. kés %s", pont[id] >= 1500 ? "|Elérhető|":"");
  93. menu_additem(menu, temp, "6", 0)
  94. formatex(temp, charsmax(temp), "8. kés %s", pont[id] >= 2000 ? "|Elérhető|":"");
  95. menu_additem(menu, temp, "7", 0)
  96. formatex(temp, charsmax(temp), "9. kés %s", pont[id] >= 2500 ? "|Elérhető|":"");
  97. menu_additem(menu, temp, "8", 0)
  98. formatex(temp, charsmax(temp), "10. kés %s", pont[id] >= 3000 ? "|Elérhető|":"");
  99. menu_additem(menu, temp, "9", 0)
  100. formatex(temp, charsmax(temp), "11. kés %s", pont[id] >= 5000 ? "|Elérhető|":"");
  101. menu_additem(menu, temp, "10", 0)
  102.  
  103.  
  104. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  105. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  106. menu_display(id, menu, 0)
  107. }
  108.  
  109. public fomenu_h(id, menu, item) {
  110. if( item == MENU_EXIT ) {
  111. menu_destroy(menu);
  112. return PLUGIN_HANDLED;
  113. }
  114.  
  115. switch(item)
  116. {
  117. case 0: {
  118. if(pont[id] >= 25) {
  119. kes[id] = 1
  120. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktivaltad az első kest!", PREFIX)
  121. }
  122. else {
  123. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Meg ^3%d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 50-pont[id])
  124. }
  125. }
  126. case 1: {
  127. if(pont[id] >= 50) {
  128. kes[id] = 2
  129. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktivaltad a masodik kest!", PREFIX)
  130. }
  131. else {
  132. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Meg^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 100-pont[id])
  133. }
  134. }
  135. case 2: {
  136. if(pont[id] >= 100) {
  137. kes[id] = 3
  138. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktivaltad a harmadik kest!", PREFIX)
  139. }
  140. else {
  141. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Meg^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 200-pont[id])
  142. }
  143. }
  144. case 3: {
  145. if(pont[id] >= 200) {
  146. kes[id] = 4
  147. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktivaltad a negyedik kest!", PREFIX)
  148. }
  149. else {
  150. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Meg^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 100-pont[id])
  151. }
  152. }
  153. case 4: {
  154. if(pont[id] >= 500) {
  155. kes[id] = 5
  156. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktivaltad a otodik kest!", PREFIX)
  157. }
  158. else {
  159. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Meg^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 100-pont[id])
  160. }
  161. }
  162. case 5: {
  163. if(pont[id] >= 1000) {
  164. kes[id] = 6
  165. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktivaltad a hatodik kest!", PREFIX)
  166. }
  167. else {
  168. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Meg^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 100-pont[id])
  169. }
  170. }
  171. case 6: {
  172. if(pont[id] >= 1500) {
  173. kes[id] = 7
  174. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktivaltad a hatodik kest!", PREFIX)
  175. }
  176. else {
  177. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Meg^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 100-pont[id])
  178. }
  179. }
  180. case 7: {
  181. if(pont[id] >= 2000) {
  182. kes[id] = 8
  183. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktivaltad a hetedik kest!", PREFIX)
  184. }
  185. else {
  186. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Meg^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 100-pont[id])
  187. }
  188. }
  189. case 8: {
  190. if(pont[id] >= 2500) {
  191. kes[id] = 7
  192. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktivaltad a nyolcadik kest!", PREFIX)
  193. }
  194. else {
  195. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Meg^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 100-pont[id])
  196. }
  197. }
  198. case 9: {
  199. if(pont[id] >= 3000) {
  200. kes[id] = 8
  201. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktivaltad a kilencedik kest!", PREFIX)
  202. }
  203. else {
  204. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Meg^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 100-pont[id])
  205. }
  206. }
  207. case 10: {
  208. if(pont[id] >= 5000) {
  209. kes[id] = 9
  210. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktivaltad a nyolcadik kest!", PREFIX)
  211. }
  212. else {
  213. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Meg^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 100-pont[id])
  214. }
  215. }
  216. }
  217.  
  218. menu_destroy(menu);
  219. return PLUGIN_HANDLED;
  220. }
  221.  
  222. public client_disconnect(id) {
  223. mentes(id)
  224. pont[id] = 0;
  225. kes[id] = 0;
  226. }
  227.  
  228. public client_authorized(id) {
  229. betoltes(id)
  230. }
  231.  
  232. mentes(id) {
  233. new vaultkey[32], vaultdata[256];
  234. get_user_name(id, vaultkey, charsmax(vaultkey));
  235. format(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i %i", pont[id], kes[id])
  236. nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata)
  237. }
  238.  
  239. betoltes(id) {
  240. new vaultkey[32], vaultdata[256];
  241. get_user_name(id, vaultkey, charsmax(vaultkey));
  242. if(nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, charsmax(vaultdata))) {
  243. new pontok[8], kesvalaszto[8];
  244. parse(vaultdata, pontok, charsmax(pontok), kesvalaszto, charsmax(kesvalaszto));
  245. pont[id] = str_to_num(pontok);
  246. kes[id] = str_to_num(kesvalaszto);
  247. }
  248. }
  249.  
  250. public plugin_end() {
  251. nvault_close(vault);
  252. }
  253.  
  254. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  255. static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  256. vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  257.  
  258. if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  259.  
  260. if(id) {
  261. if(!is_user_connected(id)) return;
  262. players[0] = id;
  263. pnum = 1;
  264. }
  265. else get_players(players, pnum, "ch");
  266.  
  267. for(new i; i < pnum; i++) {
  268. message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  269. write_byte(players[i]);
  270. write_string(szMsg);
  271. message_end();
  272. }
  273. }
  274. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  275. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  276. */


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.12.24. 11:23-kor.
sma tag nem véletlen van, használjuk. THX


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Késrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.12.24. 11:22 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
caseknél a számok nem mennek sorban kes[id]-re. meg a switch(kes[id]) résznél is a case-ken belül set_pev részben se sorba vannak, a 3-mas számot kihagytad.

+ tanuld már meg sma tag közé írni

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: denim (2015.12.24. 13:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Késrendszer
HozzászólásElküldve: 2015.12.24. 12:23 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.08.20. 14:33
Hozzászólások: 34
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
mforce írta:
caseknél a számok nem mennek sorban kes[id]-re. meg a switch(kes[id]) résznél is a case-ken belül set_pev részben se sorba vannak, a 3-mas számot kihagytad.

+ tanuld már meg sma tag közé írni

Oké ügyelek rá sikerült, megcsinálni! Nagyon szépen köszönöm! Boldog Karácsonyt kívánok neked!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole