Sziasztok.Ebben a tutoriálban azt fogom megmutatni, hogy miképpen tehettek le túszokat, valamint túsz kimenekítési pontot.
1. LépésKiválasztjuk az ,,Enity Tool''-t, és jobb oldal kiválasztjuk az enity keresőböl, a(z), ,,hostage_enity''-t.
2. LépésSzépen lepakoljuk a(z) túsz-okat, vagyis a ,,hostage_enity''-ket, amiből általában túsz mapokon, 4-et szoktak letenni.
3. LépésKattintsunk egy túszra, és jobb klikkeljün rá egy 2D-s ablakban. Ajánlom, hogy a ,,
top x/y''-ablakban kattintsatok rá, mivel itt könyebb állítani a szemszögüket. Miután jobb klikkeltünk, feljött egy lista. Legalúl, a
properties-t válasszuk ki, és kapunk egy ablakot.
Itt tudjuk állítani merre nézzen, azzal a kis fehér tűvel. Most jön képbe a ,,top'' ablak, mivel ahogyan ott állítod a fehér tűskét, az megyeggyezik a ,,top''-os ablakkal. Tehát ha a túsz szemszögét állítod, akkor a fehér tűt, a ,,top''-os ablakhoz viszonyítsd.
4. Lépés (Beállítások)Model = A túsz model elérési útját adhatjuk itt meg.
Skin = Van a narancssárgás, valamint vannak az ingesek, amit pl a ,,cs_alpin'' pályán láthatunk!
5. Lépés (Túszmenekítés pont!)Fogjuk az
AAATRIGGER texturát és ahol szeretnék túszmenekítés pontot oda rakjuk le arra a részre, ahol lehet menekíteni, vagyis csináljunk vele egy zónát.
(u.i Az AAATRIGGER textúra nem fog látszódni a játékosoknak, az egy láthatatlan zóna lessz.)
6. LépésAz AAATRIGGER textúrának adunk egy ,,func_hostage_rescue'' enity-t, majd ezzel végeztünk is.
Tehát a CT-nek a túszokat abba a zónába kell bevinni, ahova az AAATRIGGER- texturát letetted.
_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D