hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.29. 16:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 130 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 129 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Funny sounds fejlesztese
HozzászólásElküldve: 2016.05.06. 16:36 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.04.06. 22:23
Hozzászólások: 49
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok!
Legyetek szívesek ebbe a pluginba http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=24662 beleírni azt, hogy ha valaki beírja chatbe /sounds akkor jelenjen meg egy modt ablak amiben megtalálható a funny_sounds.ini-be beleírt chat parancsok. Magyarán ugyan azt szeretném mint ami ebben a pluginban van http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=14802.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Funny sounds fejlesztese
HozzászólásElküldve: 2016.05.06. 16:52 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.23. 14:22
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Szia, én már bele irkáltam a dolgokat. Csak az olvasási mappát kell módosítanod. Elég sok hangot hozzá csatoltam remélem hasznát veszed. :) Esetleg ha vannak saját hangjaid küld át őket este azokat is bele pakolom ha gondolod. :) A rar mindent tartalmaz a hangokat is,
Virustotal link: https://virustotal.com/hu/file/9212b996 ... 462545992/
Letöltés: http://data.hu/get/9704287/Chat-Sounds.zip
(Sajnos nem tudtam felrakni az oldal tárhelyére mert túl nagy a fájl. :D)

_________________
✯ℝaiz3n✯ツ
Kép
Egy tökéletes világban nincsenek csalók. Mi megvalósítottuk a tökéletes világot.
http://www.switchtogaming.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Funny sounds fejlesztese
HozzászólásElküldve: 2016.05.06. 17:04 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Szép és jó, csak a kérés nem ez volt :D Hanem írjam át arrayba, hogy listázni lehessen.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Funny sounds fejlesztese
HozzászólásElküldve: 2016.05.06. 17:37 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.23. 14:22
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Azt keményen elolvastam valamit :/ Kevesebbet kéne innom :/ Azt olvastam, hogy írjuk bele a funnysounds.ini-be a hangokat... Elnézést mégegyszer.

_________________
✯ℝaiz3n✯ツ
Kép
Egy tökéletes világban nincsenek csalók. Mi megvalósítottuk a tökéletes világot.
http://www.switchtogaming.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Funny sounds fejlesztese
HozzászólásElküldve: 2016.05.07. 17:30 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.04.06. 22:23
Hozzászólások: 49
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Off Topic
Érdeklődnék, hogy akkor valaki lesz szíves segíteni a probléma megoldásában?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Funny sounds fejlesztese
HozzászólásElküldve: 2016.05.07. 19:36 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2016.04.24. 20:07
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. new const PLUGIN[] = "Funny Sounds";
  5. new const VERSION[] = "1.0";
  6. new const AUTHOR[] = "mforce";
  7.  
  8.  
  9. new const PREFIX[] = "Funny Sounds";
  10.  
  11. #define ACCESS_FLAG             ADMIN_KICK          // - Type // before # if you want it for all players.
  12. #define TIME_BETWEEN_SOUNDS     30                  // - in seconds
  13.  
  14.  
  15. new Trie:musiclist
  16. new g_iTimeExpired[33], bool:g_iSwitchOff[33];
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  20.     register_dictionary("funny_sounds.txt");
  21.    
  22.     register_clcmd("say", "sayhandler");
  23.     register_clcmd("say_team", "sayhandler");
  24.     register_clcmd("say /sounds", "sound_switchoff");
  25.     register_clcmd("say /sound", "cmd_motd")
  26.     set_task(300.0, "toswitchoff", 0, .flags="b")
  27. }
  28. public cmd_motd(id) show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/Funny/Sounds.txt")
  29.  
  30. public toswitchoff() {
  31.     ColorChat(0, NORMAL, "^4[%s]^1 %L ^3/sounds", PREFIX, LANG_SERVER, "TO_SWTICH_OFF");
  32. }
  33.  
  34. public plugin_precache() {
  35.     musiclist = TrieCreate()
  36.    
  37.     new sBuffer[256], sFile[64], sData[2][32], pFile;
  38.  
  39.     get_localinfo("amxx_configsdir", sFile, charsmax(sFile));
  40.     format(sFile, charsmax(sFile), "%s/funny_sounds.ini", sFile);
  41.  
  42.     pFile = fopen(sFile, "rt");
  43.  
  44.     if(pFile) {    
  45.         while(!feof(pFile)) {
  46.             fgets(pFile, sBuffer, charsmax(sBuffer));
  47.             trim(sBuffer);
  48.             if(sBuffer[0] == ';') continue;
  49.  
  50.             parse(sBuffer, sData[0], charsmax(sData[]), sData[1], charsmax(sData[]));
  51.  
  52.             if((containi(sData[1], ".mp3") != -1 || containi(sData[1], ".wav") != -1) && !TrieKeyExists(musiclist, sData[0])) {
  53.                 precache_sound(sData[1])
  54.                 TrieSetString(musiclist, sData[0], sData[1]);
  55.             }
  56.         }
  57.         fclose(pFile);
  58.     }
  59.     else write_file(sFile, ";^"anything^" ^"any_dir/anything.mp3^"^n");
  60. }
  61.  
  62. public sayhandler(id) {
  63.     #if defined ACCESS_FLAG
  64.     if(~get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG) return;
  65.     #endif
  66.  
  67.     new message[190]; read_args(message, charsmax(message));
  68.     remove_quotes(message);
  69.    
  70.     if(TrieKeyExists(musiclist, message)) {
  71.         new usrtime = get_user_time(id);
  72.        
  73.         if(usrtime >= g_iTimeExpired[id]) {
  74.             new szSound[64];
  75.             TrieGetString(musiclist, message, szSound, charsmax(szSound));
  76.             playsound(szSound);
  77.             g_iTimeExpired[id] = (usrtime + TIME_BETWEEN_SOUNDS);
  78.         }
  79.         else
  80.             ColorChat(id, NORMAL, "^4[%s]^1 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "YOU_HAVE_TO_WAIT" , (g_iTimeExpired[id] - usrtime));
  81.     }
  82. }
  83.  
  84. playsound(const szSound[]) {
  85.     new makesound[256];
  86.     if(containi(szSound, ".mp3") != -1)
  87.         formatex(makesound, charsmax(makesound), "mp3 play ^"sound/%s^"", szSound);
  88.     else
  89.         formatex(makesound, charsmax(makesound), "spk ^"%s^"", szSound);
  90.  
  91.  
  92.     new players[32], num, tempid;
  93.     get_players(players, num, "c");
  94.     for(new i; i<num; i++) {
  95.         tempid = players[i];
  96.         if(!g_iSwitchOff[tempid])
  97.             client_cmd(tempid, "%s", makesound);
  98.     }
  99. }
  100.  
  101. public sound_switchoff(id) {
  102.     switch(g_iSwitchOff[id]) {
  103.         case false: {
  104.             g_iSwitchOff[id] = true;
  105.             client_cmd(id, "setinfo _funnysoundsoff 1");
  106.             ColorChat(id, NORMAL, "^4[%s]^3 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "SOUNDS_SWITCHED_OFF");
  107.         }
  108.         case true: {
  109.             g_iSwitchOff[id] = false;
  110.             client_cmd(id, "setinfo _funnysoundsoff 0");
  111.             ColorChat(id, NORMAL, "^4[%s]^3 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "SOUNDS_SWITCHED_ON");
  112.         }
  113.     }
  114. }
  115.  
  116. public client_putinserver(id) {
  117.     if(is_user_sounds_off(id))
  118.         g_iSwitchOff[id] = true;
  119. }
  120.  
  121. public client_disconnect(id) {
  122.     g_iTimeExpired[id] = 0;
  123.     g_iSwitchOff[id] = false;
  124. }
  125.  
  126. public plugin_end() {
  127.     TrieDestroy(musiclist);
  128. }
  129.  
  130. stock bool:is_user_sounds_off(id) {
  131.     new switcher[8];
  132.     get_user_info(id, "_funnysoundsoff", switcher, charsmax(switcher));
  133.     if(equal(switcher, "1")) return true;
  134.     return false;
  135. }


Kód:
addons/amxmodx/configs/Funny/Sounds.txt


parancs /sound

_________________
GitHub - Star
FragVerseny 1.0 [25%]

FragVerseny


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Funny sounds fejlesztese
HozzászólásElküldve: 2016.05.07. 21:17 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Te fainul megadtal egy motd txt-t amibe beirkalja egyenként

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Funny sounds fejlesztese
HozzászólásElküldve: 2016.05.07. 22:02 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2016.04.24. 20:07
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
mforce írta:
Te fainul megadtal egy motd txt-t amibe beirkalja egyenként

Ha mar jobban tudod miert nem csinalod meg ? :D

_________________
GitHub - Star
FragVerseny 1.0 [25%]

FragVerseny


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Funny sounds fejlesztese
HozzászólásElküldve: 2016.05.07. 22:12 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Off Topic
Mert melózás végén írtam telefonról hazafelé jövet? Amúgy én a témához szóltam te meg offolsz.
Meg beszólsz? Haragom lesújt.

ja amúgy kakkantsak a szádba Pardon barátom


 ! Moderátori megjegyzés (mforce):
hanyadik accod? :D Ban

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Funny sounds fejlesztese
HozzászólásElküldve: 2016.05.07. 22:58 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Tessék a perfect megoldás: mforce @ Funny Sounds

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: szabimester (2016.05.07. 23:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole