Just Capture the Flag - CTF v1.32c by DigiLeírás:
Játékmenet egyszerű! Két csapat: PIROS (Terroristák) és KÉK (Ct-k), mindkét csapatnak 1-1 zászlója van a bázison.
A cél minden csapat megpróbálja elvenni a másik csapat zászlóját, viszont a saját zászlóját is védenie kell, mivel ha az ellenségét megakarod szerezni, a zászlóját a saját bázisodra kell vinned a Te zászlódhoz, aminek a helyén kell lennie.Mód cvarok:
ctf_respawntime (vissza áll 10-re) - Játékosok újraéledésének ideje? (másodperc)
ctf_protection (vissza áll 5-re) - Játékosok kezdővédelme? (másodperc)
ctf_weaponstay (alap 30) - Mennyi ideig maradjanak a fegyverek & tárgyak a földön? (másodperc)
ctf_spawnmoney (alap 1000$) - Pénzbónusz újjáéledésnél (ha nem magát öli meg a játékos..)
ctf_infiniteround (alap 1 = nem ér véget) - A kör nem ér véget ha egy csapat játékosa halott (igényel FEATURE_ORPHEU-t) - a változtatásnál újra kell indítani a játékot!)
ctf_flagheal (alap 1 = tölti) - A csapatod zászlója töltse-e az életed? (persze csak akkor érvényes ha a helyén van)
ctf_flagreturn (alap 120) - Zászló automatikus visszatérése a bázisokra (másodperc)
ctf_flagendround (alap 0 = nem) - Ha a zászlót elveszi valamelyik csapat, a kör véget ér (igényel FEATURE_ORPHEU-t)
ctf_flagcaptureslay (alap 0 = nem) - Ha a zászlót elveszi valamelyik csapat, a vesztes csapat meghal (igényel ctf_flagendround 1] vagy FEATURE_ORPHEU false)
ctf_itempercent (alap 30) - Esély arra, hogy tárgyakat kapsz ha a játékosok meghalnak (Földön lévő tárgyak, ez 0 és 100 között állítható)
ctf_nospam_flash (alap 20) - Milyen időközönként lehessen venni vakítógránátot? (másodperc)
ctf_nospam_he (alap 20) - Milyen időközönként lehessen venni robbanógránátot? (másodperc)
ctf_nospam_smoke (alap 20) - Milyen időközönként lehessen venni füstgránátot? (másodperc)
ctf_spawn_prim ("m3") - Játékosok kezdő fegyvere amikor újjáélednek - letiltáshoz hagyd így "" (fegyverlistát a forráskódba nézheted)
ctf_spawn_sec ("glock") - Játékosok kezdő kis fegyvere/pisztolya - letiltáshoz hagyd így "" (fegyverlistát a forráskódba nézheted)
ctf_spawn_knife (alap 1) - Adjon-e kést a játékmód? (alap 1 = tehát ad)
ctf_sound_taken (alap 1 = be) - Zászló lopás hang be/ki kapcsolása
ctf_sound_dropped (alap 1 = be) - Zászló elejtés/eldobás hang be/ki kapcsolása
ctf_sound_returned (alap 1 = be) - Zászló visszatérése hang be/ki kapcsolása
ctf_sound_score (alap 1 = be) - Egyenlő pontszám esetén hang be/ki kapcsolása ("X")
ctf_dynamiclights (alap 1 = engedélyezve) - Játékosoknak engedélyezve legyen, hogy állíthatsák maguknak a dinamikus fényeket a /lights parancs segítségével.
ctf_glows (alap 1 = be) - A cvar a fényeket-izzást állítja be a játékosok újraéledésénél, zászló lopásnál, adrenalin használatánál, stb.
Parancsok:
Admin parancsok (konzol):
ctf_return red/blue - Zászlók visszarakása bázisokra ha azok a földön vannak xy másodpercig (
beállítható, alap 15mp)
Játékos parancsok:
/lights - Zászlófények engedélyezése/letiltása (
/lights on vagy off chatbe)
/sounds - Hangok beállítása zászló szerzésnél, elejtésnél, stb.. (1-től 10-ig állítható) (
/sounds 1-10 chatbe)
/help - Gyors segítség, leírás a módról. (
konzolból jelenik meg)
/buy - Vásárló menü megnyitása vásárlási zónában! (
de az alap B betűvel is megnyitható)
/spawn - Újraéledés vásárlása 50 adrenalinért (
beállítható az ár)
/dropflag - Zászló eldobása (
FIGYELEM:
A játékos elfogja veszíteni az összes extra jutalmát amit kapott!)
/adrenaline - Adrenalin kombó | Extra cuccokat tudunk venni menüből! (
Sebesség, Vadság, Láthatatlanság stb..)
Zászló elhelyezése (adminoknak, konzolból):
Minden pályán alapból spawn (Ct & T kezdőn) vannak a zászlók, de adminok bármikor tudják változtatni ezeknek a helyét.ctf_moveflag red/blue -
A parancs a helyezéshez. A zászlót oda teszi le ahol éppen állunk a játékba. RCON jog szükséges!!ctf_save -
Zászlók helyének mentése a pályán, ha máshová szeretnénk helyezni. (
cstrike/maps/mapneve.ctf fájlba menti)
Egyéb fontos beállítások:
const ADMIN_RETURN = ADMIN_RCON
//
Az az admin jog amivel egy admin visszatudja tenni a zászlókat (
a teljes lista includes/amxconst.inc)
const ADMIN_RETURNWAIT = 15
//
Az az idő, ami után egy admin visszatudja tenni a zászlót a bázisra. (másodperc)const INSTANTSPAWN_COST = 50
//
Azonnali újraéledés ára (adrenalin)const REGENERATE_EXTRAHP = 50
//
Max extra HP regenerációnál vagy élet töltésnélnew const C4_DEFUSETIME = 3
//
Bomba hatástalanítási idő (mp)new const Float:g_fWeaponRunSpeed[] =
//
A fegyverek sebessége (a számokat kell módosítani, 857 sorban)Egyéb információ:
Ha megölöd magad nem kapsz pénzt és egyéb jutalmakat.
Ha a kezdővédelem alatt fegyvert, adrenalint illetve zászlót érintesz a kezdővédelem inaktív lesz.Ha megváltoztatod a zászló helyét, és nem mented el a ctf_save paranccsal akkor csak mapváltásig lesz a te általad választott helyen.Adrenalin kombók csak élve használhatóak! (
kivéve az "újraéledés 50 adrenalinért")
A meghalt játékosok néha elejtenek extra cuccokat, azt bármelyik élő játékos felveheti. (
élet, pénz, adrenalin)
A forráskódban vannak angol leírások, szövegek, de minden fontos dolgot lefordítottam és ki is írtam ide! A későbbiekben valószínű, hogy azt is lefordítom ha szükség van rá.A mód működéséhez Orpheu modul (v2.6.3) szükséges, de csatolva van a .zip-be!Képek:
Telepítés:
jctf.amxx fájl amxmodx/plugins mappába. (konfiguráció után! .sma)
jctf.txt fájl amxmodx/data/lang mappába.
th_jctf_heal.spr fájl cstrike/sprites mappába.
th_jctf.mdl fájl cstrike/models mappába.
ctf mappát a cstrike/sound mappába. (
hangok)
Többi mappák szerint!