hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.29. 16:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 115 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 115 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pont Redszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.17. 16:00 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.08.17. 23:54
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Szia! Aszt szeretném hogy meg tudnád nekem eszt valaki irni? : Pont redszer lene.
Bal felső sarokba jelezni hogy menyi a jelenlegi pontod!
és ha valaki be irja ,hogy /shop vagy /bolt
Akor tud vásárloni!
pl : Ak47 skin
M4a1 Skin
pl : ak47 skin lene 36 pont
m4a1 skin lene : 27 pont
és ölésenként adna 1 pontot és irná a chatba!
ha hs lene akor meg 2 pontot!
skypeo : xdkiller08


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont Redszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.17. 16:03 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.21. 12:03
Hozzászólások: 318
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Nem kell annyi témát nyitni!
Nyitsz egyet és vársz!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont Redszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.17. 16:06 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.08.17. 23:54
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Te meg tudnád csinálni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont Redszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.17. 16:16 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Tessék:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. new pont[33]
  4.  
  5. new const ak47[]="models/v_ak47skin.mdl"
  6. new const m4[]="models/v_m4a1skin.mdl"
  7.  
  8. public plugin_init() {
  9. register_event("DeathMsg","edeath","a")
  10. register_clcmd("say /shop","menu")
  11. }
  12. public edeath(id){
  13. id=read_data(1)
  14. if(read_data(3)){
  15. pont[id]+=2
  16. client_print(id,print_chat,"kaptal 2 pontot!")
  17. }
  18. else{
  19. pont[id]+=1
  20. client_print(id,print_chat,"kaptal 1 pontot!")
  21. }
  22. }
  23. public menu(id){
  24. new menu=menu_create("menuneve","menu_handler")
  25. menu_additem(menu,"\yak47 skin","1",0)
  26. menu_additem(menu,"\ym4 skin","2",0)
  27. menu_display(id,menu,0)
  28. }
  29. public menu_handler(id,menu,item){
  30. if(item==MENU_EXIT){
  31. menu_destroy(menu)
  32. }
  33. switch(item){
  34. case 1:{
  35. if(pont[id]>=36){
  36. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,ak47);
  37. pont[id]-=36
  38. }
  39. else client_print(id,print_chat,"nincs eleg pontod!")
  40. }
  41. case 2:{
  42. if(pont[id]>=27){
  43.  
  44. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,m4)
  45. pont[id]-=27
  46. }
  47. else client_print(id,print_chat,"nincs eleg pontod!")
  48. }
  49. }
  50. }
  51. public plugin_precache(){
  52. precache_model(ak47)
  53. precache_model(m4)
  54. }


ui: többet nem segítek ha pm-be írod.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont Redszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.17. 16:40 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.08.17. 23:54
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Szia! 1-ben még átt irnád nekem? Hogy jeleze a balfelső sarokba ,hogy hány pontod van? Mert aszt ki felejteted!
A Többi kiválóan müködik!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont Redszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.17. 22:13 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.08.17. 23:54
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Az már kész! meg oldotam!
De hát nem is jó . ahogy pl meg veszem az ak skint fegyot váltok egyből el tünik.
az m4a1 meg sehogyse jó! Javitanád?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont Redszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.18. 07:37 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
ezzel csak az a baj hogy mondjuk kés van nálad és megveszed a fegyvert skin akkor alapból kés van nállad de a késednek ak47 skinje lesz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont Redszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.18. 09:21 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.08.17. 23:54
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Eleve! deroid megse veszi az m4-et! őő.. Skypeon tudál segiteni! vagy itt kijavitani nekem?
Fontos lenne.!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont Redszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.18. 10:18 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Aszem müködik:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fun>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "DeRoiD"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "pontrendszer"
  10.  
  11. new pont[33]
  12. new g_vault
  13. new name[33][32]
  14.  
  15. new bool:ak[33]
  16. new bool:m4[33]
  17.  
  18. public plugin_precache()
  19. {
  20. precache_model("models/model/v_m4a1.mdl")
  21. precache_model("models/model/v_ak47.mdl")
  22. }
  23.  
  24. public plugin_init() {
  25. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  26. g_vault = nvault_open("pontok");
  27. register_clcmd("say /bolt", "bolt")
  28. register_clcmd("say /pont", "pontjaid")
  29. register_clcmd("say pont", "pontjaid")
  30. register_event( "DeathMsg", "halal", "a" );
  31. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  32. }
  33. public halal()
  34. {
  35. new killer = read_data( 1 );
  36. new victim = read_data( 2 );
  37. new hs = read_data( 2 );
  38.  
  39. if(killer == victim)
  40. {
  41. return PLUGIN_HANDLED;
  42. }
  43.  
  44. if(hs){
  45. pont[killer]+=2
  46. }
  47. else{
  48. pont[killer]+=1
  49. }
  50. return PLUGIN_CONTINUE;
  51. }
  52. public Event_Change_Weapon(id)
  53. {
  54. if(ak[id])
  55. if(get_user_weapon(id) == CSW_AK47)
  56. {
  57. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/model/v_ak47.mdl")
  58. }
  59. if(m4[id])
  60. if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)
  61. {
  62. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/model/v_m4a1.mdl")
  63. }
  64.  
  65. }
  66. public mentess(id)
  67. {
  68. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  69. format(vaultkey,63,"%s-pont", name[id])
  70. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  71. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  72. return PLUGIN_CONTINUE
  73. }
  74. public betoltess(id)
  75. {
  76. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  77. format(vaultkey,63,"%s-pont", name[id])
  78. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  79. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  80. return PLUGIN_CONTINUE;
  81. }
  82. public client_connect(id)
  83. {
  84. get_user_name(id, name[id], 31)
  85. betoltess(id);
  86. }
  87. public client_disconnect(id)
  88. {
  89. mentess(id);
  90. pont[id] = 0;
  91. m4[id] = false
  92. ak[id] = false
  93. }
  94. public bolt(id){
  95. new menu=menu_create("\rKĂ©sek","menu_handler")
  96. menu_additem(menu,"\yM4A1 SKIN\r(Szükséges pont:27)","1",0)
  97. menu_additem(menu,"\yAK47 SKIN\r(Szükséges pont:36)","2",0)
  98. menu_display(id,menu,0)
  99. }
  100. public menu_handler(id,menu,item){
  101. if(item==MENU_EXIT){
  102. menu_destroy(menu)
  103. return PLUGIN_HANDLED
  104. }
  105. new data[6],name[64]
  106. new acces,callback
  107. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  108. new key = str_to_num(data)
  109. switch(key){
  110. case 1:{
  111. if(pont[id]>=27){
  112. m4[id] = true
  113. ak[id] = false
  114. }
  115. }
  116. case 2:{
  117. if(pont[id]>=36){
  118. m4[id] = false
  119. ak[id] = true
  120. }
  121. }
  122. }
  123. menu_destroy(menu)
  124. return PLUGIN_HANDLED
  125. }
  126. public pontjaid(id){
  127. client_print(id, print_chat, "Pontjaid : %d", pont[id])
  128. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont Redszer
HozzászólásElküldve: 2014.04.18. 14:12 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.08.17. 23:54
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Deroid köszi! De javitánd aszt ,hogy ha meg veszik a fegyvert skint akor elvegye a pontot? Mert ha meg veszi attól még meg marad.!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole