hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.20. 23:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 101 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 100 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [CSO] Fegyverbolt
HozzászólásElküldve: 2014.05.09. 18:40 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.04.30. 22:20
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Valaki megtudná írni ezt a fegyverboltot?
http://www.youtube.com/watch?v=giqCCkIXhhs
ui.: ez azért nem jó nekem, mert nem magyar, próbáltam langot magyarosítani, a plugin egyrésze még mindig idegen nyelvű maradt.:P
valaki legyenszíves


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyverbolt
HozzászólásElküldve: 2014.05.09. 19:00 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
ez csak más modell..
simán beraksz egy alap fegyvermenüt és lecseréled a modelleket


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyverbolt
HozzászólásElküldve: 2014.05.09. 19:10 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
de amúgy ha elküldöd a modelleket megcsinálom a fegyver menüt...
nagy sebzés stb. ha érdekel


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyverbolt
HozzászólásElküldve: 2014.05.09. 20:49 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Nekem megtudnád csinálni ezekkel a fegyverekkel?

[CSO LIKE] Gun Deathmatch

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyverbolt
HozzászólásElküldve: 2014.05.10. 08:39 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
hangokat nem csináltam meg :/
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <fakemeta>
  9. #include <engine>
  10.  
  11. #define PLUGIN "New Plug-In"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "author"
  14.  
  15. new menu
  16.  
  17. public plugin_precache() {
  18. precache_model("models/cso/shotgun.mdl")
  19. precache_model("models/cso/ak47.mdl")
  20. precache_model("models/cso/zgun.mdl")
  21. precache_model("models/cso/snakegun.mdl")
  22. precache_model("models/cso/balrog.mdl")
  23. precache_model("models/cso/coil.mdl")
  24. }
  25.  
  26. new bool:coil[33]
  27. new bool:ak47[33]
  28. new bool:balrog[33]
  29. new bool:zgun[33]
  30. new bool:shotgun[33]
  31. new bool:snakegun[33]
  32.  
  33. public plugin_init() {
  34. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  35. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  36. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujra", 0)
  37. register_clcmd("say asd","nyitas")
  38. }
  39. public ujra(id) {
  40. coil[id] = false
  41. ak47[id] = false
  42. zgun[id] = false
  43. shotgun[id] = false
  44. snakegun[id] = false
  45. balrog[id] = false
  46. set_task(0.1,"nyitas",id)
  47. }
  48. public nyitas(id) {
  49. menu = menu_create("CSO Fegyverek","fegyvermenu")
  50. menu_additem(menu,"Coil gun","1",0)
  51. menu_additem(menu,"Balrog","2",0)
  52. menu_additem(menu,"AK47 Skull","3",0)
  53. menu_additem(menu,"Snakegun","4",0)
  54. menu_additem(menu,"ZGun","5",0)
  55. menu_additem(menu,"Shotgun","6",0)
  56. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  57. menu_display(id, menu, 0);
  58. }
  59. public fegyvermenu(id, menu, item)
  60. {
  61. if( item == MENU_EXIT )
  62. {
  63. menu_destroy(menu);
  64. return PLUGIN_HANDLED;
  65. }
  66. new data[9], szName[64];
  67. new access, callback;
  68. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  69. new key = str_to_num(data);
  70.  
  71. switch(key)
  72. {
  73. case 1:{
  74. strip_user_weapons(id)
  75. coil[id] = true
  76. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 250)
  77. give_item(id, "weapon_knife")
  78. give_item(id, "weapon_deagle")
  79. give_item(id, "weapon_m249")
  80. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  81. }
  82. case 2:{
  83. strip_user_weapons(id)
  84. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 250)
  85. balrog[id] = true
  86. give_item(id, "weapon_knife")
  87. give_item(id, "weapon_deagle")
  88. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  89. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  90. }
  91. case 3:{
  92. strip_user_weapons(id)
  93. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 250)
  94. ak47[id] = true
  95. give_item(id, "weapon_knife")
  96. give_item(id, "weapon_deagle")
  97. give_item(id, "weapon_ak47")
  98. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  99. }
  100. case 4:{
  101. strip_user_weapons(id)
  102. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 250)
  103. snakegun[id] = true
  104. give_item(id, "weapon_knife")
  105. give_item(id, "weapon_deagle")
  106. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  107. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  108. }
  109. case 5:{
  110. strip_user_weapons(id)
  111. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 250)
  112. zgun[id] = true
  113. give_item(id, "weapon_knife")
  114. give_item(id, "weapon_deagle")
  115. give_item(id, "weapon_awp")
  116. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  117. }
  118. case 6:{
  119. strip_user_weapons(id)
  120. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
  121. shotgun[id] = true
  122. give_item(id, "weapon_knife")
  123. give_item(id, "weapon_deagle")
  124. give_item(id, "weapon_m3")
  125. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  126. }
  127. }
  128. menu_destroy(menu)
  129. return PLUGIN_HANDLED
  130. }
  131. public Event_Change_Weapon(id)
  132. {
  133. new fgy = get_user_weapon(id)
  134. if(shotgun[id] && fgy == CSW_M3)
  135. {
  136. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/shotgun.mdl")
  137. }
  138. if(ak47[id] && fgy == CSW_AK47)
  139. {
  140. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/ak47.mdl")
  141. }
  142. if(zgun[id] && fgy == CSW_AWP)
  143. {
  144. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/zgun.mdl")
  145. }
  146. if(snakegun[id] && fgy == CSW_MP5NAVY)
  147. {
  148. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/snakegun.mdl")
  149. }
  150. if(balrog[id] && fgy == CSW_MP5NAVY)
  151. {
  152. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/balrog.mdl")
  153. }
  154. if(coil[id] && fgy == CSW_M249)
  155. {
  156. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/coil.mdl")
  157. }
  158. }


felraktam mediafirere : http://www.mediafire.com/download/rvrsq ... nm/cso.rar

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást (összesen 2): alfaanero (2014.05.10. 13:46) • .k0cka (2014.05.11. 02:24)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyverbolt
HozzászólásElküldve: 2014.05.10. 13:06 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.28. 13:32
Hozzászólások: 148
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
A videóban nem csak a hang és a modell van lecserélve,hanem a tár-nak a kapacitása is.

_________________
Következő pluginok várhatóak:
  • Emoticon of message


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyverbolt
HozzászólásElküldve: 2014.05.10. 13:42 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
én azt neem néztem meg..
ez a csak a modellt cseréli lee..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyverbolt
HozzászólásElküldve: 2014.05.10. 13:46 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Teszteltem elég faxa,annyi hiba van ha hiba egyáltalán h amikor belépek a szervere egyből behozza a menüt és csak akkor tudom kiválasztani hova állok,ha megnyomom az M-betűt.

Amit kellene vele csinálni:
-Csak akkor jöjjön be a menü amikor megy a kör és a játékos játszik és él
-Több fegyvert belerakni ,mint amit linkeltem videóban is van
-A Modelleket letudom cserélni,de van 1-2 ami nagyon faxa :D
-A Hangokat és esetleg a tár kapacítást ha megoldható jó lenne



Megjegyzés:Az előző hszd.-re is megy a gomb

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyverbolt
HozzászólásElküldve: 2014.05.10. 14:35 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.08.17. 23:54
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Deroid Eszt /bolt formájába nem tudnád meg csinálni?
,hogy Pontra menyen?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyverbolt
HozzászólásElküldve: 2014.05.11. 02:23 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.04.30. 22:20
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
köszönöm szépen...:D innentől tudok bele 1-2 dolgot írni. csak a hangokat hiányolom. :S


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole