hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 12:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 512 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 512 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 19:29 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Helló,
Valaki bele írná nekem a boltomba külön menübe hogy válassz fegyvert és usp-t kellene bele rakni oda ha akarod akkor ki veheted az 1. menüből az USP-t ha nem kell az oda mert azért hogy ne legyen akkor mind a 2-ő menübe benne. AKI MEGCSINÁLJA ANNAK MEGY A GOMB !.


Kód:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "Extra Bolt"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "Tomii'ˇ~"


new hp[33]=1, gyorsasag[33]=1, ujraeledes[33]=1, lathatatlansag[33]=1, kameleon[33]=1


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","fragbolt")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
register_event("ResetHUD","RoundStart","b")
}
 
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
hp[id]=1
gyorsasag[id]=1
ujraeledes[id]=1
lathatatlansag[id]=1
kameleon[id]=1
 
}
public fragbolt(id){
new acim[121]
format(acim, charsmax(acim), "Extra Bolt^nFragok: %d", get_user_frags(id))
new menu = menu_create(acim, "menu_handler" )
menu_additem(menu,"\r+50 HP \w(420 pont)","1",0)
menu_additem(menu,"\yGyorsasag \w(7 pont)","2",0)
menu_additem(menu,"\rUjraeledes \w(5 pont)","3",0)
menu_additem(menu,"\yLathatatlansag \w(15 pont)","4",0)
menu_additem(menu,"\rKameleon (Ellenseg kinezet) \w(17 pont)","5",0)
menu_additem(menu,"\yAk47 \w(170 pont)", "6", 0)
menu_additem(menu,"\rM4a1 \w(150 pont)", "7", 0)
menu_additem(menu,"\yDeagle \w(7 pont)", "8", 0)
menu_additem(menu,"\rUSP \w[alap l.] \y(140 pont)", "9", 0)
menu_additem(menu,"\yUSP \w[keves l.] \y(90 pont)", "10", 0)
}



public menu_handler(id,menu,item){
if(item==MENU_EXIT){
menu_cancel(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6],name[64]
new acces,callback
menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key){
case 1:{
if(get_user_frags(id)>=23&&hp[id]==1){
hp[id]=0
set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-23)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 2:{
if(get_user_frags(id)>=7&&gyorsasag[id]==1){
gyorsasag[id]=0
set_user_maxspeed(id, 500.0)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-7)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 3:{
if(get_user_frags(id)>=5&&ujraeledes[id]==1){
ujraeledes[id]=0
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-5)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 4:{
if(get_user_frags(id)>=15&&lathatatlansag[id]==1){
lathatatlansag[id]=0
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-15)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 5:{
if(get_user_frags(id)>=17&&kameleon[id]==1){
kameleon[id]=0   
if (get_user_team(id)==1)
cs_set_user_model(id, "urban")
if (get_user_team(id)==2)
cs_set_user_model(id, "guerilla")
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-17)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 6: {
if(get_user_frags(id)>=170){
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-170)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 7: {
if(get_user_frags(id)>=150){
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-150)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 8: {
if(get_user_frags(id)>=7){
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-7)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 9: {
if(get_user_frags(id)>=140){
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,20)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-140)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
case 10: {
if(get_user_frags(id)>=90){
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,60)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-90)
}else return PLUGIN_CONTINUE
}
 
}
 
 
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public RoundStart(id)
{
 
cs_reset_user_model(id)
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 19:37 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Kicsit érthetőbben/pontosabban?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 19:47 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.10. 18:26
Hozzászólások: 32
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Bence98007 írta:
Kicsit érthetőbben/pontosabban?


Azt akarja hogy van a fő bolt és ott van egy olyan menü pont hogy válasz fegyvert(kell oda csinálni egyet)
És ha valaki azt a menüpontot választató meg nyisson még egy menüt neki.
De az égész tele van hibával.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 19:50 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Hát úgy hogy amikor be adja az 1. menüt utánna adjon be még 1-et amikor ki választol valamit de abba csak USP-péket lehessen választani.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 20:17 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
igen várj egy percet

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 20:23 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Oké, várok

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 20:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
tessék nem teszteltem le.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Extra Bolt"
  8. #define VERSION "2.0"
  9. #define AUTHOR "Tomii'ˇ~"
  10.  
  11.  
  12. new hp[33]=1, gyorsasag[33]=1, ujraeledes[33]=1, lathatatlansag[33]=1, kameleon[33]=1
  13.  
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /menu","fragbolt")
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  19. register_event("ResetHUD","RoundStart","b")
  20. }
  21.  
  22. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  23. {
  24. hp[id]=1
  25. gyorsasag[id]=1
  26. ujraeledes[id]=1
  27. lathatatlansag[id]=1
  28. kameleon[id]=1
  29.  
  30. }
  31. public fragbolt(id){
  32. new acim[121]
  33. format(acim, charsmax(acim), "Extra Bolt^nFragok: %d", get_user_frags(id))
  34. new menu = menu_create(acim, "menu_handler" )
  35. menu_additem(menu,"\rExtrak","1",0)
  36. menu_additem(menu,"\rFegyverek","1",0)
  37. }
  38. public menu_handler(id, menu, item)
  39. {
  40. if( item == MENU_EXIT )
  41. {
  42. menu_destroy(menu);
  43. return PLUGIN_HANDLED;
  44. }
  45. new data[6], szName[64];
  46. new access, callback;
  47. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  48. new key = str_to_num(data);
  49.  
  50. switch(key)
  51. {
  52. case 1:
  53. {
  54. extras(id)
  55. }
  56. case 2:
  57. {
  58. fegyvers(id)
  59. }
  60. }
  61. menu_destroy(menu);
  62. return PLUGIN_HANDLED;
  63. }
  64. public extras(id)
  65. {
  66.  
  67. new menu = menu_create("Extra Menü:", "trd_menu_handler");
  68.  
  69. menu_additem(menu,"\r+50 HP \w(420 pont)","1",0)
  70. menu_additem(menu,"\yGyorsasag \w(7 pont)","2",0)
  71. menu_additem(menu,"\rUjraeledes \w(5 pont)","3",0)
  72. menu_additem(menu,"\yLathatatlansag \w(15 pont)","4",0)
  73. menu_additem(menu,"\rKameleon (Ellenseg kinezet) \w(17 pont)","5",0);
  74.  
  75. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  76.  
  77. menu_display(id, menu, 0);
  78.  
  79. return PLUGIN_CONTINUE;
  80. }
  81. public trd_menu_handler(id, menu, item)
  82. {
  83. if( item == MENU_EXIT )
  84. {
  85. menu_destroy(menu);
  86. return PLUGIN_HANDLED;
  87. }
  88. new data[6], szName[64];
  89. new access, callback;
  90. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  91. new key = str_to_num(data);
  92.  
  93. switch(key)
  94. {
  95. case 1:{
  96. if(get_user_frags(id)>=23&&hp[id]==1){
  97. hp[id]=0
  98. set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
  99. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-23)
  100. }else return PLUGIN_CONTINUE
  101. }
  102. case 2:{
  103. if(get_user_frags(id)>=7&&gyorsasag[id]==1){
  104. gyorsasag[id]=0
  105. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  106. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-7)
  107. }else return PLUGIN_CONTINUE
  108. }
  109. case 3:{
  110. if(get_user_frags(id)>=5&&ujraeledes[id]==1){
  111. ujraeledes[id]=0
  112. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
  113. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-5)
  114. }else return PLUGIN_CONTINUE
  115. }
  116. case 4:{
  117. if(get_user_frags(id)>=15&&lathatatlansag[id]==1){
  118. lathatatlansag[id]=0
  119. set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
  120. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-15)
  121. }else return PLUGIN_CONTINUE
  122. }
  123. case 5:{
  124. if(get_user_frags(id)>=17&&kameleon[id]==1){
  125. kameleon[id]=0
  126. if (get_user_team(id)==1)
  127. cs_set_user_model(id, "urban")
  128. if (get_user_team(id)==2)
  129. cs_set_user_model(id, "guerilla")
  130. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-17)
  131. }else return PLUGIN_CONTINUE
  132. }
  133.  
  134.  
  135. }
  136. menu_destroy(menu);
  137. return PLUGIN_HANDLED;
  138. }
  139. public fegyvers(id)
  140. {
  141. new menu = menu_create("E.Fegyver Menü:", "sec_menu_handler");
  142.  
  143. menu_additem(menu,"\yAk47 \w(170 pont)", "1", 0)
  144. menu_additem(menu,"\rM4a1 \w(150 pont)", "2", 0)
  145. menu_additem(menu,"\yDeagle \w(7 pont)", "3", 0)
  146. menu_additem(menu,"\rUSP \w[alap l.] \y(140 pont)", "4", 0)
  147. menu_additem(menu,"\yUSP \w[keves l.] \y(90 pont)", "5", 0)
  148.  
  149. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  150.  
  151. menu_display(id, menu, 0);
  152.  
  153.  
  154.  
  155. return PLUGIN_CONTINUE;
  156. }
  157. public sec_menu_handler(id,menu,item){
  158. if(item==MENU_EXIT){
  159. menu_cancel(id)
  160. return PLUGIN_HANDLED
  161. }
  162. new data[6],name[64]
  163. new acces,callback
  164. menu_item_getinfo(menu,item,acces,data,charsmax(data),name,charsmax(name),callback)
  165. new key = str_to_num(data)
  166. switch(key){
  167. case 1: {
  168. if(get_user_frags(id)>=170){
  169. give_item(id, "weapon_ak47")
  170. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  171. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-170)
  172. }else return PLUGIN_CONTINUE
  173. }
  174. case 2: {
  175. if(get_user_frags(id)>=150){
  176. give_item(id, "weapon_m4a1")
  177. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  178. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-150)
  179. }else return PLUGIN_CONTINUE
  180. }
  181. case 3: {
  182. if(get_user_frags(id)>=7){
  183. give_item(id, "weapon_deagle")
  184. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  185. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-7)
  186. }else return PLUGIN_CONTINUE
  187. }
  188. case 4: {
  189. if(get_user_frags(id)>=140){
  190. give_item(id, "weapon_usp")
  191. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,20)
  192. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-140)
  193. }else return PLUGIN_CONTINUE
  194. }
  195. case 5: {
  196. if(get_user_frags(id)>=90){
  197. give_item(id, "weapon_usp")
  198. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,60)
  199. set_user_frags(id,get_user_frags(id)-90)
  200. }else return PLUGIN_CONTINUE
  201. }
  202.  
  203. }
  204.  
  205.  
  206. menu_destroy(menu)
  207. return PLUGIN_HANDLED
  208. }
  209. public RoundStart(id)
  210. {
  211.  
  212. cs_reset_user_model(id)
  213. }
  214.  
  215. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  216. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  217. */


ha valami nem jó jelezd

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 20:32 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Oké köszi mingyárt tesztelem :)

Szerk: 5 hibát jelez

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 20:46 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 1144 bytes
Code size: 7296 bytes
Data size: 3000 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=134 cells (536 bytes)
Total requirements: 27824 bytes
Done.


???????

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü
HozzászólásElküldve: 2015.02.11. 20:48 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.20. 14:00
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Már jó csak több mindent másoltam ki vele bocsi :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole