hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.11. 06:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 540 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 539 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: bool változó
HozzászólásElküldve: 2015.08.07. 18:03 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.05. 14:00
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne, bool változót, hogy használjam Ham_Spawnal és paranccsal együtt?
Ezt úgy értem hogy ha a játékos éled akkor "true", ha kiválasztotta a menüt, akkor false(ez idáig meg van)
Az a bibi, hogy ha a parancsot beírom, akkor nem történik semmi az az false marad az értéke!
Azt szeretném megoldani, hogy ha a parancsot beírtam, akkor true legyen az érték!

Remélem érthető nagyjából! :)

_________________
kiki írta:
Itt senkinek nem kötelessége hogy segítsen neked, így ha megteszi azt köszönd meg, és ha senki sem teszi meg, akkor se okolj senkit érte.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bool változó
HozzászólásElküldve: 2015.08.07. 18:17 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Mr.Freeze írta:
Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne, bool változót, hogy használjam Ham_Spawnal és paranccsal együtt?
Ezt úgy értem hogy ha a játékos éled akkor "true", ha kiválasztotta a menüt, akkor false(ez idáig meg van)
Az a bibi, hogy ha a parancsot beírom, akkor nem történik semmi az az false marad az értéke!
Azt szeretném megoldani, hogy ha a parancsot beírtam, akkor true legyen az érték!

Remélem érthető nagyjából! :)


Ezt nem értem. O.o , és még te akartál nekem segíteni a Bool-ban :D

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bool változó
HozzászólásElküldve: 2015.08.07. 18:37 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.05. 14:00
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
DecToR írta:
Mr.Freeze írta:
Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne, bool változót, hogy használjam Ham_Spawnal és paranccsal együtt?
Ezt úgy értem hogy ha a játékos éled akkor "true", ha kiválasztotta a menüt, akkor false(ez idáig meg van)
Az a bibi, hogy ha a parancsot beírom, akkor nem történik semmi az az false marad az értéke!
Azt szeretném megoldani, hogy ha a parancsot beírtam, akkor true legyen az érték!

Remélem érthető nagyjából! :)


Ezt nem értem. O.o , és még te akartál nekem segíteni a Bool-ban :D


Amit én akarok az teljesen más amit te akarsz! Neked elég lenne egy alap tudású bool, nekem nem, de lehet igen!
Gondoltam, hogy sokan nem fogják érteni!
Esetleg lehet nem RegisterHamot kellene használnom?

_________________
kiki írta:
Itt senkinek nem kötelessége hogy segítsen neked, így ha megteszi azt köszönd meg, és ha senki sem teszi meg, akkor se okolj senkit érte.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bool változó
HozzászólásElküldve: 2015.08.07. 18:44 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new bool:g_bVariable[33];
  2.  
  3. public plugin_init()
  4. {
  5. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwdSpawnPost", 1);
  6. register_clcmd("say /parancsod", "fnValami");
  7. register_clcmd("say /egyeb", "fnEgyeb");
  8. }
  9.  
  10. public fwdSpawnPost(id)
  11. g_bVariable[id] = true;
  12.  
  13. public fnValami(id)
  14. g_bVariable[id] = false;
  15.  
  16. public fnEgyeb(id)
  17. g_bVariable[id] = true;


Remélem erre gondoltál, ha nem próbáld meg kicsit átfogalmazni amit akarsz :D

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bool változó
HozzászólásElküldve: 2015.08.07. 19:04 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.05. 14:00
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Akosch:. írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]new bool:g_bVariable[33];
 
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwdSpawnPost", 1);
register_clcmd("say /parancsod", "fnValami");
register_clcmd("say /egyeb", "fnEgyeb");
}
 
public fwdSpawnPost(id)
g_bVariable[id] = true;
 
public fnValami(id)
g_bVariable[id] = false;
 
public fnEgyeb(id)
g_bVariable[id] = true;

Remélem erre gondoltál, ha nem próbáld meg kicsit átfogalmazni amit akarsz :D


Majd nem, de mégse elsőnek én is így akartam! De most sikerült meg oldanom!

Ham_Spaw helyet client_connect-et használtam (ha csatlakozót akkor true az érték) és adtam neki egy set_task-os részt ami felhozza a menüt:)
Probléma meg oldva! Leírtam hogyan oldatom meg(de nem hiszem, hogy sokan értenék, aki nem érti annak segítek!)

_________________
kiki írta:
Itt senkinek nem kötelessége hogy segítsen neked, így ha megteszi azt köszönd meg, és ha senki sem teszi meg, akkor se okolj senkit érte.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 59 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole