hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.21. 19:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 819 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 818 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Saját Ultimate Sound Plugin
HozzászólásElküldve: 2011.07.26. 22:11 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2009.06.24. 13:06
Hozzászólások: 8
Sziasztok !

Próbálkoztam egy saját ultimate sound pluginnal 2 plugin összegyurásából mert mind a kettőből hiányzott vmi ami a másikba benne van és még mp3 ra is átalakitotam a jobb hangzás és a kisebb helyfoglalás érdekében.Még elég kezdő vok ezen a téren.Az amxmod.org on a Compiler ezeket a hibákat hozta ki a Pluginomra:

/tmp/textHhi1Vj.sma(397) : warning 217: loose indentation
/tmp/textHhi1Vj.sma(397) : error 029: invalid expression, assumed zero
/tmp/textHhi1Vj.sma(397) : error 004: function "plugin_precache" is not implemented
/tmp/textHhi1Vj.sma(432) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"

ha jól sejtem a zárójelbe a szám annak a sornak a száma ahol a hiba van és ez a legvége a letöltés résznél a (precache plugin)
Ha tudjátok mi a gond írjátok meg pls köszönöm előre is.

A PLUGINOM:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "L4$CO"


new lastman_mode;
new alone_ann = 0;
new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new kill[33][24];

#define LEVELS 12
#define hsounds 14
#define knsounds 2
#define prpsounds 4
#define maxdbsounds 2
#define TASK_CLEAR_KILL    100

new hsenable
new knifeenable
new cvardouble
new rnstartcvar
new killstreaktype
new gmsgHudSync


new levels[12] = {4, 5, 6, 7, 8 ,9 ,10,11,13,15,18,20 };

new sounds[12][] =
{
"ulimatesound/1",
"ultimatesound/2",
"ultimatesound/3",
"ultimatesound/4",
"ultimatesound/5",
"ultimatesound/6",
"ultimatesound/7",
"ultimatesound/8",
"ultimatesound/9",
"ultimatesound/10",
"ultimatesound/11",
"ultimatesound/12"
};

new messages[12][] =
{
"%s:1.szint: 4 kill",
"%s:2.szint: 5 kill",
"%s:3.szint: 6 kill",
"%s:4 szint: 7 kill",
"%s:5.szint: 8 kill",
"%s:6.szint: 9 kill",
"%s:7.szint: 10 kill",
"%s:8.szint: 11 kill",
"%s:9.szint: 13 kill Godlike!!!!",
"%s:+10 szint: 15 kill Isten vagy!!!",
"%s:+11 szint: 18 kill Legyozhetetlen!!!",
"%s:+12 szint: 20 kill Ki'raly vagy!!!"
};

new hslist[hsounds][] =
{
"ultimatesound/hs1",
"ultimatesound/hs2",
"ultimatesound/hs3",
"ultimatesound/hs4",
"ultimatesound/hs5",
"ultimatesound/hs6",
"ultimatesound/hs7",
"ultimatesound/hs8",
"ultimatesound/hs9",
"ultimatesound/hs10",
"ultimatesound/hs11",
"ultimatesound/hs12",
"ultimatesound/hs13",
"ultimatesound/hs14"

}


new preplist[prpsounds][]=
{
"ultimatesound/prepare1",
"ultimatesound/prepare2",
"ultimatesound/prepare3",
"ultimatesound/prepare4"
}





new hsmessages[4][]=
{
"%s leszedte %s fejét !!",
"%s hihetetlen fejest adott %s-nak !",
"%s -tol kapott egy gyonyoru HEADSHOT-ot %s!",
"%s adott %s -nek egy  super headshotot !"
}

new knlist[knsounds][]=
{
"ultimatesound/knife1",
"ultimatesound/knife2"
}

new knmessages[3][]=
{
"%s ledofte %s",
"%s felszabdalta a ke'se'vel %s",   
"%s lekeselte %s"
}


new doublelist[maxdbsounds][]=
{
"ultimatesound/doublekill1",
"ultimatesound/doublekill2"
}

new messagesnohp[5][]=
{

"%i terrorist vs %i CT^n%s: Sza'mitunk ra'd haver el ne baszd!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letmento csomag",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: Kinyirta'k a csapta'rsaid.Sok szerencse't!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: Te vagy az utolso reme'nyunk!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: Most egyedul vagy.Jo szorakozast!"
}

new messageshp[5][]=
{

"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Sza'mitunk ra'd haver el ne baszd!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letmento csomag",
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Kinyirta'k a csapta'rsaid.Sok szerencse't!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az utolso reme'nyunk!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Most egyedul vagy.Jo szorakozast!"

}

is_mode_set(bits) {
    new mode[9];
    get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
    return read_flags(mode) & bits;
}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
    killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
    register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
    register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
    register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
    hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
    knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
    cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
    rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
    register_event("DeathMsg","death_msg","a");
    register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw");
    register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w");
    lastman_mode = register_cvar("lastman_mode","abc")
    gmsgHudSync = CreateHudSyncObj()
   
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


public event_death(id) {
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new headshot = read_data(3);
    new weapon[24], vicname[32], killname[32]
    read_data(4,weapon,23)
    get_user_name(victim,vicname,31)
    get_user_name(killer,killname,31)
   
   
 
    if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
    {
   set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
   show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
   new i
   i = random_num(0,hsounds-1)
   client_cmd(0,"mp3 play %s",hslist[i])
    }

   
    if(weapon[0] == 'k'  && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
    {
       set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
       show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
        new r
   r = random_num(0,knsounds-1)
   client_cmd(0,"mp3 play %s",knlist[r])   
    }
   
   
   
 
   
   
    if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
    {
        set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
   show_hudmessage(0,"OMG %s Szep Dupla oles", killname)
        kill[killer][0] = 0;
        new q
        q= random_num(0,maxdbsounds-1)
        client_cmd(0,"mp3 play %s",doublelist[q])
    }
   
    else
    {
        kill[killer] = weapon;
        set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
    }
       
   
   
    kills[killer] += 1;
    kills[victim] = 0;
    deaths[killer] = 0;
    deaths[victim] += 1;

    for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
    {
        if (kills[killer] == levels[i])
   {
            announce(killer, i);
            return PLUGIN_CONTINUE;
        }
    }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killer, level)
{
   
    new name[33]
    new r = random(256)
    new g = random(256)
    new b = random(256)

    get_user_name(killer, name, 32);
    set_hudmessage(r,g,b, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);

    if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
    return PLUGIN_HANDLED;
   
   
   
    if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
    {
       show_hudmessage(0, messages[level], name);
    }
       
    if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
    {
   client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds[level]);
    }

    if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
    {
   show_hudmessage(0, messages[level], name);
   client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds[level]);
    }
   
    return PLUGIN_CONTINUE;
   
}


public reset_hud(id)
{
    if (is_mode_set(16)) {
      if (kills[id] > levels[0]) {
        client_print(id, print_chat,
                     "* Egymas utan %d oles ", kills[id]);
      } else if (deaths[id] > 1) {
        client_print(id, print_chat,
                     "* Vigyazz mert ma'r %d halalod volt egymas utan.", deaths[id]);

        }
    }
}

public rnstart(id)
{
    if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
    { 
    set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
    show_hudmessage(0, "Keszulj fel a harcra!")
    new q
    q = random_num(0,prpsounds-1)
    client_cmd(0,"mp3 play %s",preplist[q])
    }
}

public client_connect(id) {
    kills[id] = 0;
    deaths[id] = 0;
}

public clear_kill(taskid)
 {
    new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
    kill[id][0] = 0;
 }

public roundend_msg(id)

   alone_ann = 0

public death_msg(id)
{

   new lmmode[8]
   get_pcvar_string(lastman_mode,lmmode,8)
   new lmmode_bit = read_flags(lmmode)

   new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
   get_players(players_ct,ict,"ae","CT")   
   get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")   

   if (ict==1&&ite==1)
   {
      new name1[32], name2[32]
      get_user_name(players_ct[0],name1,32)
      get_user_name(players_t[0],name2,32)
      set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

      if (lmmode_bit & 1)
      {
         if (lmmode_bit & 2)
         {
            ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
         }

         else
         {
            ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%s vs. %s",name1,name2)
         }

         if (lmmode_bit & 4)
         {
            for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
               if( is_user_connected(i) == 1 )
                  client_cmd(i,"mp3 play ultimatesound/maytheforce")
         }
      }
   }
   else
{   
   if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
   {
      last=players_ct[0]
      client_cmd(last,"mp3 play ultimatesound/oneandonly")

   }

   else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
   {
      last=players_t[0]
      client_cmd(last,"mp3 play ultimatesound/oneandonly")
   }

   else
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   alone_ann = last
   new name[32]   
   get_user_name(last,name,32)

   if (lmmode_bit & 1)
   {
      set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

      if (lmmode_bit & 2)
      {
         ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, messageshp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
      }

      else
      {
         ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, messagesnohp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name )
      }
   }

}
 
public plugin_precache()
{
precache_sound("ultimatesound/1.mp3")
precache_sound("ultimatesound/2.mp3")
precache_sound("ultimatesound/3.mp3")
precache_sound("ultimatesound/4.mp3")
precache_sound("ultimatesound/5.mp3")
precache_sound("ultimatesound/6.mp3")
precache_sound("ultimatesound/7.mp3")
precache_sound("ultimatesound/8.mp3")
precache_sound("ultimatesound/9.mp3")
precache_sound("ultimatesound/11.mp3")
precache_sound("ultimatesound/12.mp3")
precache_sound("ultimatesound/hs1.mp3")
precache_sound("ultimatesound/hs2.mp3")
precache_sound("ultimatesound/hs3.mp3")
precache_sound("ultimatesound/hs4.mp3")
precache_sound("ultimatesound/hs5.mp3")
precache_sound("ultimatesound/hs6.mp3")
precache_sound("ultimatesound/hs7.mp3")
precache_sound("ultimatesound/hs8.mp3")
precache_sound("ultimatesound/hs9.mp3")
precache_sound("ultimatesound/hs10.mp3")
precache_sound("ultimatesound/hs11.mp3")
precache_sound("ultimatesound/hs12.mp3")
precache_sound("ultimatesound/hs13.mp3")
precache_sound("ultimatesound/hs14.mp3")
precache_sound("ultimatesound/knife1.mp3")
precache_sound("ultimatesound/knife2.mp3")
precache_sound("ultimatesound/prepare1.mp3")
precache_sound("ultimatesound/prepare2.mp3")
precache_sound("ultimatesound/prepare3.mp3")
precache_sound("ultimatesound/prepare4.mp3")
precache_sound("ultimatesound/doublekill1.mp3")
precache_sound("ultimatesound/doublekill2.mp3")
}


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára lasco 2011.07.26. 22:40-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Saját Ultimate sound plugin
HozzászólásElküldve: 2011.07.26. 22:29 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
A plugint bezárnád nekem code közé hogy kicsit jobban átlátható legyen?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Saját Ultimate sound plugin
HozzászólásElküldve: 2011.07.27. 18:43 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2009.06.24. 13:06
Hozzászólások: 8
Sikerült megoldani a problémát egy zárójelt lehagytam az ucsó ciklusról de még van egy kis gond a Last mam-es réznél mikor 1 ember marad a csapatba mikor megy a oneandonly.És a szöveggel va negy kis apro probléma de nem biztos hogy probláma.Mert ez a rész nem volt benne ebbe a pluginba ezt akartam főleg bele tenni és ez a szöveg ugy volt megoldv a hogy a data mapából egy txt ből olvassa ki amit én átvariáltam úgy hogy a pluginba legyen benne és ezt írja ki így:

Kód:
Hp nélkül

ML_NOTFOUND: 2 terrorist vs 1 CT^n Lasco: Sza'mitunk ra'd haver el ne baszd!",

Hp val

ML_NOTFOUND:2 terrorist vs 1 CT^n Lasco  (60 hp): Sza'mitunk ra'd haver el ne baszd!

Nekem az a ml_notfound nem tetszik már serokról nem emlékeszek h ott lett volna


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Saját Ultimate sound plugin
HozzászólásElküldve: 2011.07.27. 19:19 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2009.06.24. 13:06
Hozzászólások: 8
Megoldottam magam ezt a problémát is tök jó lett :D Volt egy fölösleges változó.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole