hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 10:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 305 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 304 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Sma compilalasi hiba
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 15:39 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.03.18. 20:46
Hozzászólások: 16
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Nem tudom a sma fajlt sehogysem compilalni amxx-re, pedig csak 2 sort modositottam a scriptben, es megpedig azt, hogy be legyen rakva a prepare hang is, illetve uzenet.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sma compilalasi hiba
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 15:40 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.09. 15:29
Hozzászólások: 20
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Szia másold be a forráskódot és javítom neked.

_________________
[kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sma compilalasi hiba
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 15:42 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.19. 23:49
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Itt fordíts mert az amxx compiler neha buggol.. Fordító

_________________
[mozgo]^^^ [.:~Be4tBox~:.] ^^^[/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sma compilalasi hiba
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 15:46 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.03.18. 20:46
Hozzászólások: 16
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
GameFather írta:
Szia másold be a forráskódot és javítom neked.

Kód:
// Hun Ultimate 2.0 by BroN` | WarHosting.hu

#include <amxmodx>

#define KNIFFMESSAGES 1
#define LEVELS 7
#define MESSAGESNOHP 4
#define MESSAGESHP 4

new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new alone_ann = 0
new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};

new stksounds[7][] = {
"hun_ultimate/multikill",
"hun_ultimate/ultrakill",
"hun_ultimate/monsterkill",
"hun_ultimate/killingspree",
"hun_ultimate/rampage",
"hun_ultimate/prepare",
"hun_ultimate/holyshit",
"hun_ultimate/godlike"};

new stkmessages[7][] = {
"%s: Egy Bruta'lis a'llat!",
"HALA'L HALA'L HALA'L!",
"Ve'rz'o' csirkek %s Az isten",
"%s: Egy GYILKOLOGE'P",
"%s: Elpusztithatatlan",
"%s: Keszulj fel a harcra!",
"%s: AZ ARE'NA KIRA'LYA!",
"VE'R F'U'RD'O'"};


new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
"'Utolso'nak lenni sze'gyen igaz?"}

new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
"%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostma'r minden rajtad mu'lik",
"%i terrorista vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
"%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
"%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az u'tolso'"}

new messageshp[MESSAGESHP][] = {
"%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostma'r minden rajtad mu'lik",
"%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
"%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
"%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az u'tolso'"}

get_streak()
{
   new streak[3]
   get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
   return read_flags(streak)
}

public death_event(id)
{
   new streak = get_streak()

   if ((streak&1) || (streak&2))
   {
          new killer = read_data(1);
          new victim = read_data(2);

          kills[killer] += 1;
          kills[victim] = 0;
          deaths[killer] = 0;
          deaths[victim] += 1;

          for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
      {
              if (kills[killer] == levels[i])
         {
                     announce(killer, i);
                     return PLUGIN_CONTINUE;
         }
      }
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killer, level)
{
   new streak = get_streak()

   if (streak&1)
   {
          new name[32];

         get_user_name(killer, name, 32);
      set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
      show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
   }

   if (streak&2){
          client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
   }
}

public reset_hud(id)
{
   new streak = get_streak()

   if (streak&1)
   {

      if (kills[id] > levels[0])
      {
              client_print(id, print_chat,
         "* Te %d oltel ogy tovabb", kills[id]);

      }

      else if (deaths[id] > 1)
      {
         client_print(id, print_chat,
         "* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]);
      }
   }
}

public client_connect(id)
{
   new streak = get_streak()

   if ((streak&1) || (streak&2))
   {
      kills[id] = 0;
      deaths[id] = 0;
   }
}

public knife_kill()
{
   new kniffmode[4]
   get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
   new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)

   if (kniffmode_bit & 1)
   {
      new killer_id = read_data(1)
      new victim_id = read_data(2)
      new killer_name[33], victim_name[33]

      get_user_name(killer_id,killer_name,33)
      get_user_name(victim_id,victim_name,33)


      set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
      show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
   }

   if (kniffmode_bit & 2)
   {
      client_cmd(0,"spk hun_ultimate/knife")
      }
}


public roundend_msg(id)

   alone_ann = 0

public death_msg(id)
{

   new lmmode[8]
   get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
   new lmmode_bit = read_flags(lmmode)

   new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
   get_players(players_ct,ict,"ae","CT")   
   get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")   

   if (ict==1&&ite==1)
   {
      new name1[32], name2[32]
      get_user_name(players_ct[0],name1,32)
      get_user_name(players_t[0],name2,32)
      set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

      if (lmmode_bit & 1)
      {
         if (lmmode_bit & 2)
         {
            show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
         }

         else
         {
            show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
         }

         if (lmmode_bit & 4)
         {
            client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
         }
      }
   }
   else
{   
   if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
   {
      last=players_ct[0]
      client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
   }

   else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
   {
      last=players_t[0]
      client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
   }

   else
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   alone_ann = last
   new name[32]   
   get_user_name(last,name,32)

   if (lmmode_bit & 1)
   {
      set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

      if (lmmode_bit & 2)
      {
         show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
      }

      else
      {
         show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
      }
   }

   if (lmmode_bit & 4)
   {
      client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
   }
}
   return PLUGIN_CONTINUE   
}


public hs()
{
   new hsmode[4]
   get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
   new hsmode_bit = read_flags(hsmode)

   if (hsmode_bit & 1)
   {
   new killer_id = read_data(1)
   new victim_id = read_data(2)
   new victim_name[33]

   get_user_name(victim_id,victim_name,33)

   set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
   show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLOVES!::",victim_name)
   }

   if (hsmode_bit & 2)
   {
      client_cmd(0,"spk hun_ultimate/headshot")
   }
}

public plugin_precache()
{
   precache_sound("hun_ultimate/monsterkill.wav")
   precache_sound("hun_ultimate/godlike.wav")
   precache_sound("hun_ultimate/headshot.wav")
   precache_sound("hun_ultimate/knife.wav")
   precache_sound("hun_ultimate/killingspree.wav")
   precache_sound("hun_ultimate/multikill.wav")
   precache_sound("hun_ultimate/ultrakill.wav")
   precache_sound("hun_ultimate/prepare.wav")
   precache_sound("hun_ultimate/rampage.wav")
   precache_sound("hun_ultimate/holyshit.wav")

   return PLUGIN_CONTINUE
}



public plugin_init()
{
   register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","bron")
   register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
   register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
   register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
   register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
   register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
   register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
   register_event("DeathMsg","death_msg","a")
   register_cvar("lastman_mode","abc")
   register_cvar("streak_mode","ab")
   register_cvar("kniff_mode","ab")
   register_cvar("hs_mode","ab")

   return PLUGIN_CONTINUE
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sma compilalasi hiba
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 15:49 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.19. 23:49
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Mondom próbáld meg azzal a compilerrel amit küldtem..

_________________
[mozgo]^^^ [.:~Be4tBox~:.] ^^^[/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sma compilalasi hiba
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 15:53 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.09. 15:29
Hozzászólások: 20
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Try
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define KNIFFMESSAGES 1
  4. #define LEVELS 7
  5. #define MESSAGESNOHP 4
  6. #define MESSAGESHP 4
  7.  
  8. new kills[33] = {0,...};
  9. new deaths[33] = {0,...};
  10. new alone_ann = 0
  11. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
  12.  
  13. new stksounds[8][] = {
  14. "hun_ultimate/multikill",
  15. "hun_ultimate/ultrakill",
  16. "hun_ultimate/monsterkill",
  17. "hun_ultimate/killingspree",
  18. "hun_ultimate/rampage",
  19. "hun_ultimate/prepare",
  20. "hun_ultimate/holyshit",
  21. "hun_ultimate/godlike"
  22. };
  23.  
  24. new stkmessages[8][] = {
  25. "%s: Egy Bruta'lis a'llat!",
  26. "HALA'L HALA'L HALA'L!",
  27. "Ve'rz'o' csirkek %s Az isten",
  28. "%s: Egy GYILKOLOGE'P",
  29. "%s: Elpusztithatatlan",
  30. "%s: Keszulj fel a harcra!",
  31. "%s: AZ ARE'NA KIRA'LYA!",
  32. "VE'R F'U'RD'O'"
  33. };
  34.  
  35.  
  36. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  37. "'Utolso'nak lenni sze'gyen igaz?"}
  38.  
  39. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  40. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  41. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  42. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  43. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az u'tolso'"}
  44.  
  45. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  46. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  47. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  48. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  49. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az u'tolso'"}
  50.  
  51. get_streak()
  52. {
  53. new streak[3]
  54. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  55. return read_flags(streak)
  56. }
  57.  
  58. public death_event(id)
  59. {
  60. new streak = get_streak()
  61.  
  62. if ((streak&1) || (streak&2))
  63. {
  64. new killer = read_data(1);
  65. new victim = read_data(2);
  66.  
  67. kills[killer] += 1;
  68. kills[victim] = 0;
  69. deaths[killer] = 0;
  70. deaths[victim] += 1;
  71.  
  72. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  73. {
  74. if (kills[killer] == levels[i])
  75. {
  76. announce(killer, i);
  77. return PLUGIN_CONTINUE;
  78. }
  79. }
  80. }
  81. return PLUGIN_CONTINUE;
  82. }
  83.  
  84. announce(killer, level)
  85. {
  86. new streak = get_streak()
  87.  
  88. if (streak&1)
  89. {
  90. new name[32];
  91.  
  92. get_user_name(killer, name, 32);
  93. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  94. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  95. }
  96.  
  97. if (streak&2){
  98. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  99. }
  100. }
  101.  
  102. public reset_hud(id)
  103. {
  104. new streak = get_streak()
  105.  
  106. if (streak&1)
  107. {
  108.  
  109. if (kills[id] > levels[0])
  110. {
  111. client_print(id, print_chat,
  112. "* Te %d oltel ogy tovabb", kills[id]);
  113.  
  114. }
  115.  
  116. else if (deaths[id] > 1)
  117. {
  118. client_print(id, print_chat,
  119. "* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]);
  120. }
  121. }
  122. }
  123.  
  124. public client_connect(id)
  125. {
  126. new streak = get_streak()
  127.  
  128. if ((streak&1) || (streak&2))
  129. {
  130. kills[id] = 0;
  131. deaths[id] = 0;
  132. }
  133. }
  134.  
  135. public knife_kill()
  136. {
  137. new kniffmode[4]
  138. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  139. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  140.  
  141. if (kniffmode_bit & 1)
  142. {
  143. new killer_id = read_data(1)
  144. new victim_id = read_data(2)
  145. new killer_name[33], victim_name[33]
  146.  
  147. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  148. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  149.  
  150.  
  151. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  152. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  153. }
  154.  
  155. if (kniffmode_bit & 2)
  156. {
  157. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/knife")
  158. }
  159. }
  160.  
  161.  
  162. public roundend_msg(id)
  163.  
  164. alone_ann = 0
  165.  
  166. public death_msg(id)
  167. {
  168.  
  169. new lmmode[8]
  170. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  171. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  172.  
  173. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  174. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  175. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  176.  
  177. if (ict==1&&ite==1)
  178. {
  179. new name1[32], name2[32]
  180. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  181. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  182. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  183.  
  184. if (lmmode_bit & 1)
  185. {
  186. if (lmmode_bit & 2)
  187. {
  188. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  189. }
  190.  
  191. else
  192. {
  193. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  194. }
  195.  
  196. if (lmmode_bit & 4)
  197. {
  198. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  199. }
  200. }
  201. }
  202. else
  203. {
  204. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  205. {
  206. last=players_ct[0]
  207. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  208. }
  209.  
  210. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  211. {
  212. last=players_t[0]
  213. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  214. }
  215.  
  216. else
  217. {
  218. return PLUGIN_CONTINUE
  219. }
  220. alone_ann = last
  221. new name[32]
  222. get_user_name(last,name,32)
  223.  
  224. if (lmmode_bit & 1)
  225. {
  226. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  227.  
  228. if (lmmode_bit & 2)
  229. {
  230. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  231. }
  232.  
  233. else
  234. {
  235. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  236. }
  237. }
  238.  
  239. if (lmmode_bit & 4)
  240. {
  241. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  242. }
  243. }
  244. return PLUGIN_CONTINUE
  245. }
  246.  
  247.  
  248. public hs()
  249. {
  250. new hsmode[4]
  251. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  252. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  253.  
  254. if (hsmode_bit & 1)
  255. {
  256. new killer_id = read_data(1)
  257. new victim_id = read_data(2)
  258. new victim_name[33]
  259.  
  260. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  261.  
  262. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  263. show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLOVES!::",victim_name)
  264. }
  265.  
  266. if (hsmode_bit & 2)
  267. {
  268. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/headshot")
  269. }
  270. }
  271.  
  272. public plugin_precache()
  273. {
  274. precache_sound("hun_ultimate/monsterkill.wav")
  275. precache_sound("hun_ultimate/godlike.wav")
  276. precache_sound("hun_ultimate/headshot.wav")
  277. precache_sound("hun_ultimate/knife.wav")
  278. precache_sound("hun_ultimate/killingspree.wav")
  279. precache_sound("hun_ultimate/multikill.wav")
  280. precache_sound("hun_ultimate/ultrakill.wav")
  281. precache_sound("hun_ultimate/prepare.wav")
  282. precache_sound("hun_ultimate/rampage.wav")
  283. precache_sound("hun_ultimate/holyshit.wav")
  284.  
  285. return PLUGIN_CONTINUE
  286. }
  287.  
  288.  
  289.  
  290. public plugin_init()
  291. {
  292. register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","bron")
  293. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  294. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  295. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  296. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  297. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  298. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  299. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  300. register_cvar("lastman_mode","abc")
  301. register_cvar("streak_mode","ab")
  302. register_cvar("kniff_mode","ab")
  303. register_cvar("hs_mode","ab")
  304.  
  305. return PLUGIN_CONTINUE
  306. }

_________________
[kozep]Kép[/kozep]

Ők köszönték meg GameFather nek ezt a hozzászólást: Corax (2015.02.09. 15:57)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sma compilalasi hiba
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 15:57 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.03.18. 20:46
Hozzászólások: 16
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Koszonom mindenkinek a segitseget, megoldodott a problema, tovabbi szep napot ! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sma compilalasi hiba
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 17:37 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.03.18. 20:46
Hozzászólások: 16
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Nem akar mukodni a prepare hang, a kor kezdesnel most sem, esetleg valami otletetek van-e? :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sma compilalasi hiba
HozzászólásElküldve: 2015.02.09. 17:43 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.09. 15:29
Hozzászólások: 20
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Corax írta:
Nem akar mukodni a prepare hang, a kor kezdesnel most sem, esetleg valami otletetek van-e? :D


Lehet hogy a hang nem jó, ha letöltötte a hangok akkor lecsatlakozol a szerveről megnyitod a konzolt és beírod hogy spk fájl elérési út
ha lejátssza akkor a hang jó ha nem akkor pedig a hang hibás.
Ez alapján konvertáld át a hangot: Counter-Strike 1.6 Hangfájlok

_________________
[kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 77 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole