// Generated with v3x's AMXX Menu Generator
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <nvault>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
new const v_gravkes[] = "models/drasus/v_gravkes.mdl"
new const v_sebzokes[] = "models/drasus/v_sebzokes.mdl"
new const v_gyorskes[] = "models/drasus/v_gyorskes.mdl"
new const v_vipkes[] = "models/drasus/v_vipkes.mdl"
new skin[33]
new Float:sebzess[33]
new pont[33], usp[33], vault
new bool:b_sebzes[33]
public plugin_precache()
{
precache_model(v_gravkes)
precache_model(v_sebzokes)
precache_model(v_gyorskes)
precache_model("models/v_usp.mdl")
precache_model("models/asususprendszer/usprendszer1.mdl")
precache_model("models/asususprendszer/usprendszer2.mdl")
precache_model("models/asususprendszer/usprendszer3.mdl")
precache_model("models/asususprendszer/usprendszer4.mdl")
precache_model("models/asususprendszer/usprendszer5.mdl")
precache_model("models/asususprendszer/usprendszer6.mdl")
precache_model("models/asususprendszer/usprendszer7.mdl")
precache_model("models/asususprendszer/usprendszer8.mdl")
precache_model("models/asususprendszer/usprendszer9.mdl")
}
public plugin_init()
{
register_plugin("dr fomenu", "1.0", "Me");
register_clcmd("/menu", "fomenu", _, "menu");
vault = nvault_open("ment_nvault")
register_event("DeathMsg","death","a")
register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")
}
public usprendszerid(id)
{
new fegyver = get_user_weapon(id)
if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
}
if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
{
b_sebzes[id] = true
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer1.mdl")
}
if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
{
b_sebzes[id] = true
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer2.mdl")
}
if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
{
b_sebzes[id] = true
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer3.mdl")
}
if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
{
b_sebzes[id] = true
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer4.mdl")
}
if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
{
b_sebzes[id] = true
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer5.mdl")
}
if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
{
b_sebzes[id] = true
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer6.mdl")
{
if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_USP)
{
b_sebzes[id] = true
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer7.mdl")
}
if(usp[id] == 8 && fegyver == CSW_USP)
{
b_sebzes[id] = true
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer8.mdl")
}
if(usp[id] == 9 && fegyver == CSW_USP)
{
b_sebzes[id] = true
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asususprendszer/usprendszer9.mdl")
}
}
}
}
public death(){
new killer = read_data(1)
new victim = read_data(2)
if(killer == victim)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
pont[killer] += 2 // mennyi pontot kapjon egy olesert?!
return PLUGIN_HANDLED
}
public kesekid(id)
{
new kesek = get_user_weapon(id)
if(skin[id] == 0 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gravkes)
if(skin[id] == 1 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_sebzokes)
if(skin[id] == 2 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gyorskes)
if(skin[id] == 3 && kesek == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_vipkes)
}
public Sebzes(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if(is_user_alive(attacker) && is_user_alive(victim))
{
new kes = get_user_weapon(attacker)
if(kes == CSW_KNIFE)
SetHamParamFloat(4, damage * sebzess[attacker])
}
}
public kesek(id)
{
new fegyver = get_user_weapon(id)
if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 2)
return PLUGIN_CONTINUE
else if(skin[id] == 2)
set_user_maxspeed(id, 350.0)
if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 0)
return PLUGIN_CONTINUE
else if(skin[id] == 0)
set_user_gravity(id, 400.0)
}
public fomenu(id)
{
new menu = menu_create("Deathrun főmenü", "mh_MyMenu");
menu_additem(menu, "Kések", "", 0); // case 0
menu_additem(menu, "USP rendszer", "", 0); // case 1
menu_additem(menu, "Ajándékozás", "", 0); // case 2
menu_additem(menu, "Ládáid", "", 0); // case 3
menu_additem(menu, "", "", 0); // case 4
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 1);
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következő");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
menu_setprop(menu, MPROP_NOCOLORS, 1);
menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y");
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public mh_MyMenu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new command[6], name[64], access, callback; new data[6], szName[64]
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
kesmenu(id)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
uspmenu(id)
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public kesmenu(id)
{
new menu = menu_create("\\rKés menü:", "kesmenu_handle")
menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[1]", "1", 0)
menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[2]", "2", 0)
menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\y-\\rKés \\d[3]", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public kesmenu_handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], szName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
skin[id] = 0
ColorChat(id, RED, "^x04[A]su[S]»^x03Te a gravitációs kést választottad!")
}
case 2:
{
skin[id] = 1
ColorChat(id, RED, "^x04[A]su[S]»^x03Te a Sebző kést választottad!")
}
case 3:
{
skin[id] = 2
ColorChat(id, RED, "^x04[A]su[S]»^x03Te a gyors kést választottad!")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public uspmenu(id)
{
new cim[121]
format(cim, charsmax(cim), "\\d[A]su[S] \\rUsp rendszer Pont:\\r %d",pont[id],get_user_deaths(id),pont[id])
new menu = menu_create(cim, "usprendszer_handle" )
menu_additem(menu,"\\rAlap USP \\r| \\y[Megszerezve]","1",0)
if(pont[id] >= 250)
menu_additem(menu,"\\rUSP \\w[2] \\r| \\y[Megszerezve]","2",0)
else
menu_additem(menu,"\\wUSP 2 \\d| \\w250 Pont \\y(1.7x DMG) \r[Zarolva]","2",0)
if(pont[id] >= 500)
menu_additem(menu,"\rUSP \\w[3] \\r| \\y[Megszerezve] \y","3",0)
else
menu_additem(menu,"\wUSP 3 \d| \w500 Pont \y(1.9x DMG) \r[Z?rolva]","3",0)
if(pont[id] >= 1100)
menu_additem(menu,"\rUSP \w[4] \r| \y[Megszerezve] \y","4",0)
else
menu_additem(menu,"\wUSP 4 \d| \w1100 Pont \y(2.0x DMG) \r[Z?rolva]","4",0)
if(pont[id] >= 3000)
menu_additem(menu,"\rUSP \w[5] \r| \y[Megszerezve] ","5",0)
else
menu_additem(menu,"\wUSP 5 \d| \w3000 Pont \y(2.2x DMG) \r[Zarolva]","5",0)
if(pont[id] >= 3400)
menu_additem(menu,"\rUSP \w[6] \r| \y[Megszerezve] ","6",0)
else
menu_additem(menu,"\wUSP 6 \d| \w3400 Pont \y(2.5x DMG) \r[Zarolva]","6",0)
if(pont[id] >= 4000)
menu_additem(menu,"\rUSP \w[7] \r| \y[Megszerezve] ","7",0)
else
menu_additem(menu,"\wUSP 7 \d| \w4000 Pont \y(3.1x DMG) \r[Zarolva]","7",0)
if(pont[id] >= 10000)
menu_additem(menu,"\rUSP \w[8] \r| \y[Megszerezve] ","8",0)
else
menu_additem(menu,"\wLimit?lt USP \d| \w10000 doboz \y(3.3x DMG) \r[Zarolva]","8",0)
if(pont[id] >= 15000)
menu_additem(menu,"\\rUSP \\w[9] \\r| \\y[Megszerezve] ","9",0)
else
menu_additem(menu,"\\wUSP 9 \\d| \\w15000 pont \\y(DMG) \\r[Zarolva]","9",0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public usprendszer_handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], szName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
give_item(id, "weapon_usp")
if(pont[id] >= 0)
usp[id] = 0
else
ColorChat(id, GREEN, "^3Ez alap usp,nem kell feloldani!")
}
case 2:{
give_item(id, "weapon_usp")
if(pont[ id] >= 250)
usp[ id] = 1
else
ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
}
case 3:{
give_item(id, "weapon_usp")
if(pont[id] >= 500)
usp[id] = 2
else
ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
}
case 4:{
give_item(id, "weapon_usp")
if(pont[id] >= 1100)
usp[id] = 3
else
ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
}
case 5:{
give_item(id, "weapon_usp")
if(pont[id] >= 3000)
usp[id] = 4
else
ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
}
case 6:{
give_item(id, "weapon_usp")
if(pont[id] >= 3400)
usp[id] = 5
else
ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
}
case 7:{
give_item(id, "weapon_usp")
if(pont[id] >= 4000)
usp[id] = 6
else
ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
}
case 8:{
give_item(id, "weapon_usp")
if(pont[id] >= 10000)
usp[id] = 7
else
ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
}
case 9:{
give_item(id, "weapon_usp")
if(pont[id] >= 15000)
usp[id] = 8
else
ColorChat(id, RED, "^3kevés pontod van!")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public mentes(id)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s", name)
format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public betoltes(id)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s", name)
format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
new a_o[32]
parse(vaultdata, a_o, 31)
pont[id] = str_to_num(a_o)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_putinserver(id)
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
}
public client_connect(id)
{
betoltes(id)
}
public client_disconnect(id)
{
mentes(id)
}